Modelism - RHC Forum: septembrie 2006 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

septembrie 2006 sa turam motoarele....

#61 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 14 September 2006 - 08:29 AM

Valteras, la 14 Sep 2006, 08:24, a spus:

La CLN vin mai mult sa ma uit la big boys...

Ba ... pai daca noi suntem big boys ... tu ce esti ? Io zic sa lasi vrajeala si sa iti misti fundu la clinceni. Si asa nu ne-am vazut de 1 an .
DT
0

#62 Useril este offline   Flying Kettle 

  • Adevaratul ceaun zburator!
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2498
  • Inregistrat: 17-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 10:28 AM

Valteras, la 14 Sep 2006, 09:24, a spus:

Nu am (inca) scule de "Liga Intai" ca sa le zbor pe CLN. Nici cu timpul nu stau prea bine, de aceea, libelulele mele le zbor mai pe langa casa (Maracana) sau/si pe langa giob (Chitila).
La CLN vin mai mult sa ma uit la big boys...

Daca nu te-as cunoaste, as zice ca esti mancator de cacat. Asa, pot spune doo lucruri: ori esti lenes sa te misti in weekend, ori iar nu te lasa nevasta.... ai?
Daca ar fi la Clinceni Big Tits, ai veni?
Nu mancati de pe jos! Dauneaza grav sanatatii !

Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
0

#63 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 11:44 AM

BogdanStancu, la 14 Sep 2006, 10:28, a spus:

Daca ar fi la Clinceni Big Tits, ai veni?

Ce-s fraer?
Sa ard gazul pana la CLN cand am acas'?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#64 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 September 2006 - 02:32 PM

ZOD, la 14 Sep 2006, 09:29, a spus:

Valteras, la 14 Sep 2006, 08:24, a spus:

La CLN vin mai mult sa ma uit la big boys...

Ba ... pai daca noi suntem big boys ... tu ce esti ? Io zic sa lasi vrajeala si sa iti misti fundu la clinceni. Si asa nu ne-am vazut de 1 an .

Citeaza

Daca nu te-as cunoaste, as zice ca esti mancator de cacat. Asa, pot spune doo lucruri: ori esti lenes sa te misti in weekend, ori iar nu te lasa nevasta.... ai?


aprob si sustin ce spune si bogdan si zod. :D


(canalul 55 l-am rezervat de la inceput la cln nu indrazneste nimeni sa vina cu statie in 55 :huh: :D )
flying is my life...
0

#65 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 03:36 PM

Bine-bine! Las' ca vin, normal!

Citeaza

la cln nu indrazneste nimeni sa vina cu statie in 55

Numa' ca mi-e fricaca vine cineva cu statie in canalul 55 in banda de 35 MHz...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#66 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 14 September 2006 - 04:44 PM

Valteras, la 14 Sep 2006, 16:36, a spus:

Numa' ca mi-e fricaca vine cineva cu statie in canalul 55 in banda de 35 MHz...

cica nu mai vine anu asta ca zugraveste si n'are timp....asa ca liber la elice! :huh:
flying is my life...
0

#67 Useril este offline   cosmindjc 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1256
  • Inregistrat: 09-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 07:40 PM

Dragul meu Valteras (nu m-am putut abtine sa nu comentez): Cum iti poti imagina ca poti fi bruiat in frecventa de 40 Mhz canal 55 (40725 Mhz) cu frecventa 35 Mhz canal 55 (34950)?????????


Bafta!

P.S.Se pare ca Silviu are dreptate :huh: fara "fricaca" nu vin cu 35 sa bruiez 40.....lol


Bafta si fara suparare, Valteras!!!

Aceasta postare a fost editata de cosmindjc: 14 September 2006 - 08:02 PM

Cosmin tel. 0742033887
0

#68 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2181
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 14 September 2006 - 08:47 PM

cosmindjc, la 14 Sep 2006, 19:40, a spus:

Dragul meu Valteras (nu m-am putut abtine sa nu comentez): Cum iti poti imagina ca poti fi bruiat in frecventa de 40 Mhz canal 55 (40725 Mhz) cu frecventa 35 Mhz canal 55 (34950)?????????


Bafta!

P.S.Se pare ca Silviu are dreptate ;) fara "fricaca" nu vin cu 35 sa bruiez 40.....lol


Bafta si fara suparare, Valteras!!!

...dac-ai sti tu cita imaginatie de detepist poa' sa haiba uscatu', ca nici io nu stiu unde o tine, atita, in el...
;)
una peste alta, ete inca un pas inainte in disciplina rc.
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#69 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 September 2006 - 07:45 AM

cosmindjc, la 14 Sep 2006, 19:40, a spus:

Cum iti poti imagina ca poti fi bruiat in frecventa de 40 Mhz canal 55 (40725 Mhz) cu frecventa 35 Mhz canal 55 (34950)?

Nu mi-e fricaca ma bruiaza canalul 55@35MHz!!

Problema va fi ca nu stiu cum sa fac cu carligul de frecventze!!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#70 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 15 September 2006 - 12:44 PM

ieri, 14 sept era sa fie ultimul zbor al cessnei mele.. am scapat ca prin urechile acului..

Am ajuns la camp, am facut setarile, si am pregatit parasutistii pt "salt".. am zis sa incep cu 2 odata si dupa sa avansez pana la 4..

acum se armeaza sistemul de lansare:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01882.jpg

am decolat, am dat cateva ture sa iau altitudine.. apoi am venit la lansare pe la 15 metri altitudine
Au urmat cateva secunde de haos si adrenalina... la declansare un parasutist a plecat perfect, dar unul a ramas prins in sistemul de lansare, si parasuta desi impaturita cu varful spre botul avionului s-a intors pe dos, s-a deschis si bineinteles ca a facut f mult drag.. rezultatul? Winona a trecut brusc din zbor drept in picaj vertical.. am tras disperat de mansa dar nimic, continua sa mearga vertical si pamantul se apropia vertiginos.. M-a salvat un reflex de jink dobandit in ani de combat sims, am bruscat mansa sus-jos si s-a desprins parasuta.. redresarea s-a facut pe ultimul metru in ultima jumatate de secunda, dar din cauza inertiei n-am reusit sa il redresez si Winona s-a asezat greoi pe burta cu un sunet nesanatos.. m-am dus sa o recuperez cu inima cat un purice, si am rasuflat usurat cand am vazut ca nu are absolut nimic( abia acasa am vazut o zgarietura cam de un cm dar superficiala in spatele locasului de tren spate). Bineinteles ca lansatorul s-a desprins din lipituri dar asta e deja rutina.

filmulet cu "incidentul" ( din pacate prietena mea ave ainstructiuni sa filmeze parasutistii dupa declansare asa ca se ved doar cateva cadre cu Winona luand-o vertiginos in jos si sunetul aterizarii fortate..

http://www.d13-th.com/user/rhyno/launch-em...m%20landing.zip

Bineinteles parasutistul responsabil cu incidentula fost deferit Curtii Martiale si executat rapid.

Dupa ce m-am linistit am verificat avionul cap, coada, comenzile, motorul si apoi i-am dat drumul.. am mai zburat in total cam 30-40 minute pana s-a intunecat de tot:

cateva poze:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01891.jpg


http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01892.jpg

si 2 filmulete:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/flying%20...0at%20dusk2.zip

http://www.d13-th.com/user/rhyno/flying%20...0at%20dusk3.zip

ar mai fi un film dar are 17 megi si n-am unde sa-l uploadez..

Nu cred ca voi mai incerca cu mai mult de 1 parasutist prea curand..
sper sa va placa..
Always outnumbered, never outflown
0

#71 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 15 September 2006 - 01:46 PM

salut rhynO e super filmul>Am si eu niste intrebari pt tine cam cat timp zboara cessna al tau.Si cam cat te-a costat investitia adica accu,charger,brushless.IMi place configurarea ta si poate reusesc si eu sa o fac.
In legatura cu parasutistul cel mai bine e sa lansezi cate unu.
SALUT
FLORIN
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#72 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 16 September 2006 - 12:33 AM

cel mai bine vii tu in politehnica si vezi exact ce inseamna cessna cu brushless.o sa aflii multe lucruri ,si e mult mai misto sa mai zbori cu cineva decat singur :)
0

#73 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 05:41 AM

:D :) :)
Am revenit cu noul meu model. Sa nu va inchipuiti ca nou la mine inseamna sa-l scot din cutie si gata. Muncesc la el de peste un an. Mai ales in ultimele zile nu am dormit noaptea. Astazi a fost prima zi de reglaj motor si zbor. maine se anunta o zi grea, antrenamente la GREU!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158378069.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#74 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 05:41 AM

inca

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158378113.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#75 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 05:44 AM

Cu maestrul Constantinescu la club.Am stat pana la orele 16 sa reglez motor.De aici am plecat pe Clinceni

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158378278.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#76 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 05:45 AM

pe Clinceni:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158378352.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#77 Useril este offline   MIG-29 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1772
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 16 September 2006 - 05:46 AM

Superb!

Felicitari si zboruri frumoase!

MIG-29
0

#78 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 05:46 AM

Cu un helper de nadejde: Manacu

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1158378418.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#79 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 07:14 AM

Dom*PROFESOR, la 16 Sep 2006, 05:41, a spus:

Mai ales in ultimele zile nu am dormit noaptea.

....si nici ziua??????? :wub: :D :wub:
No brain, no headache.....
0

#80 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 07:19 AM

-ne dai si poze dupa primul zbor?

-alte amanunte putem sti si noi? (dimensiuni, greutate, motor..)?...oricum , frumos barzoiul!!

-cum ti se pare dupa primul zbor?....( impresii generale: cum face la decolare, fura/nu fura, daca e neutru pe fata/spate, cum se angajeaza in vrie, .cum se comporta in limita, dar la aterizare, il parasutezi sau vii normal, cum e cuplul in rulaj la relanti, alea-alea, stii tu,chestii de abecedar, dar de interes general)

-am inteles ca ai lucrat un an intreg la barzoi.....e conceptie proprie sau kit? (daca e kit, banuiesc ca e din ala in care iti da un pumn de piese si tre s-l giugiulesti un an intreg...).....m-ar interesa si pe mine, poate, daca imi spui tu ca merita, cine stie, ma aventurez....oricum astept un sfat si unda verde...

Aceasta postare a fost editata de pitts: 16 September 2006 - 07:31 AM

No brain, no headache.....
0

#81 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 16 September 2006 - 08:52 AM

Impresii dupa primele doua zboruri:
-La decolare fura stanga pe sol si trebuie compensat din directie, fenomen intalnit la modelele cu tren+bechie, cred ca nu am cxe sa-i fac sa plece drept
-Desprindere imediata de sol, motorul are resursa mare.
-In zbor este excelent, urca de nebun, e stabil in viraje. Nu am umblat la trimere decat la directie doua grade, fura un pic stanga pe verticala.Sta cum il pui. Am incercat vrie cu directie si nu vrea, mai incerc astazi.
-Astazi o sa fac si masuratorile la incidente sa vad cum stau. Mie mi s-a parut usor de bot desi CG-ul e ca in plan. lucru care s-a vazut la aterizare.
-Prima aterizare , dupa mai multe treceri de incadrare a fost aproape OK. La a doua insa fac o gresala de fraer si tai motorul la 1,5 metrii de sol. Desi era pe panta corecta cum a taiat motorul a venit parasutat. Tren pliat si doua fisuri in fuselaj. Acum cand scriu este reparat si bun de zbor.Norocul a fost ca nbu am avut carena la motor, cred ca nu mai intelegeam nimic din ea.


Modelul este EXTRAVAGANCE produs de italieni. Am cumparat un fuselaj chior si polistirenele de la aripa.Restul munca si bani. Al doilea nu voi mai face asha, nu merita efortul si timpul pierdut decat daca il ai si eu nu.Motor OS MAX 160 FX 26 cmc.
Cam cati bani pana acuma?: Fuselaj si polistirene 500 $, motor, rezonator, cot, pompa, 500$, con elice, bujii, furtune, comenzi, rezervor, batiu, valva, servouri, folie(e un cacat de folie Ultraskin super care prinde prost 1 mil 5 metrii) vopsea 2K astea fo 600 $ deci cam 1600 $ , mai suge si zeama ca berila. Concluzia generala e ca a fost un moft scump.
Impresia de zbor e ca desi e OK totul trebuie facut la kilometrii distanta(adica 150 metrii min cat e in regulament), la distanta asta se vede cat un 10 cubici.Dar asta e trendul acum la F3A. Inca trebuie sa ma conving daca nu era mai bine cu un 10 cmc.
Daca merita sau nu o sa mai vedem la urmatoarele zboruri.
Pe curand.
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#82 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 02:13 PM

Ei brava dom*Professore, halal raspuns!!!...se pare ca te gandesti serios sa lasi in urma aripile si sa te axezi pe "aeroplane" cu ampenaj!!!...O gandire matura, izvorata dintr-o lunga experientza!......ceva imi spune ca la Strejnic o sa faci o surpriza de proportzii!........
No brain, no headache.....
0

#83 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 02:15 PM

Rogu-te posteaza si intamplarile din ziua de duminica 16, sunt curios cum ai reusit sa strunesti modelul....si alte observatii legate de el......
No brain, no headache.....
0

#84 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 September 2006 - 02:18 PM

s-ar putea sa stiu eu gresit dar din cate stiu eu ULTRA SKINUL e pentru "stickuri"! adik pentru a fi aplicat peste solarul obisnuit pentru a face anumite desene pe avion !! Eu asa stiu!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#85 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 02:19 PM

Dom*PROFESOR, la 16 Sep 2006, 08:52, a spus:

e trendul acum la F3A.

"trendul" ala la F3A E DE FRO MIE DE ANI... :wub:
No brain, no headache.....
0

#86 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 16 September 2006 - 08:08 PM

Dom*PROFESORE, ce facusi dom'le???....ma lasi in suspans?????ia zi cum fu azi antrenamentul???.....ai mai incercat vria stanga/dreapta?...intra au ba??
Com se comporta aeroplanul??
Poze ceva???
No brain, no headache.....
0

#87 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 17 September 2006 - 09:25 AM

pitts, la 16 Sep 2006, 20:08, a spus:

Dom*PROFESORE, ce facusi dom'le???....ma lasi in suspans?????ia zi cum fu azi antrenamentul???.....ai mai incercat vria stanga/dreapta?...intra au ba??
Com se comporta aeroplanul??
Poze ceva???

Ce vrie dom'le ??? Ca de abia l-a decolat, l-a zburat numai la relanti si se angaja la fiecare viraj si la aterizare striga dupa John ca nu poa sa il aterizeze...

Chiar vroiam sa va intreb ceva cu privire la afirmatia : "ceva imi spune ca la Strejnic o sa faci o surpriza de proportzii!........ ?" ce anume va spune lucrul asta ?

Aceasta postare a fost editata de Roger: 17 September 2006 - 09:25 AM

0

#88 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 September 2006 - 06:13 PM

Ce noutati de la antrenamentul de pe cln????.....
No brain, no headache.....
0

#89 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 17 September 2006 - 08:28 PM

Am zburat astazi cessna pe un vant de numa-numa.. si constant si in rafale, si uneori scary de tare ce era. prima oara i-am dat drumu cam cu strangere de inima ca doar putin mai inainte Mulliganu a picat in elice de la 1 metru jumate dupa ce venise perfect la aterizare.. l-a rasucit o rafala si fara eleroane n-a avut sanse sa redreseze. a scapat usor doar cu panoul de foc fisurat..

Odata in aer a inceput nebunia.. dar drept sa spun mi-a placut.. trebuia controlat constant, si momentele cand viram si eram perpendicular pe vant erau intense.. am dupa cateva ture cand am vazut ca e controlabil m-am relaxat si am inceput sa ma bucur de zbor.. am zburat cam 15 minute prima oara ca trebuia sa bag motor serios ca sa vin in vant si n-am vrut sa vin deadstick la aterizare.. n-am avut probleme. Am schimbat acumulatorul si dupa o pauza mica am urcat din nou.. dupa vreo 5 minute s-a intetit un pic vantul si au fost vreo 30 de secunde cand pur si simplu cu motorul la max avionul statea pe loc.. cand s-a mai potolit un pic am zis sa folosesc asta si am incercat sa-l tin pe loc din motor.. am reusit la un moment dat vreo 3 minute(dupa ceas) sa stau intr-o zona cam de 2 pe 2 metri.. si chiar sa zbor cu spatele un pic.. l-a impins o pala de vant si s-a dat mai in spate vreo juma de metru.. dupa tot vreo 15 minute am simtit ca nu mai trage si l-am adus jos, fara incidente..
In concluzie mi-a placut sa zbor pe vant.. o sa mai incerc, e foarte adrenalinizant ca sa zic asa..
Always outnumbered, never outflown
0

#90 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 17 September 2006 - 09:13 PM

Roger, la 17 Sep 2006, 09:25, a spus:

Chiar vroiam sa va intreb ceva cu privire la afirmatia : "ceva imi spune ca la Strejnic o sa faci o surpriza de proportzii!........ ?" ce anume va spune lucrul asta ?

Pai, intrebati-ma http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif

Cum adicatelea ce surpriza?????.....intre primii, of course, caci odata si-odata tot tre sa se intample, nu??? :D :D
No brain, no headache.....
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro