Ce faci cu sinele oxidate
#1
Postat 13 July 2003 - 02:11 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#2
Postat 24 July 2003 - 04:48 PM
#4
Postat 24 July 2003 - 10:57 PM
1) smirghel foarte fin, slafuiesti zona superioara de contact
2) iei niste ulei tehnic fin (pt. masini de cusut, etc) si inmoi o carpa in el. si dai un strat fin de ulei pe sine. (tot asa cum imi pastrez eu un subler de calitate, mereu uns).
2a) mai stiu ca exista niste spray anticoroziune, vezi pe la Vitacom sau Conex Electronic, dar nu stiu exact care e si cum face, insa e pt. mecanica din casetofoane, video, etc...
#5
Postat 26 July 2003 - 07:37 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#6
Postat 26 July 2003 - 11:27 PM
Olaf The Viking, la 26 Jul 2003, 19:37, a spus:
Pai intai le cureti tu, smirghel, apoi un lemn acoperit cu o carpa, sa lustruiesti, si dai cu solutii din astea protectoare, ca pe viitor sa nu mai rugineasca... Asta era ideea.
Daca vrei ceva sa curete oxidarea, vezi ceva acizi, dar nu prea mai ramai cu sine dupa aia ... :)
#8
Postat 15 August 2003 - 07:43 AM
oakvilleoc, la 14 Aug 2003, 21:26, a spus:
Spalatul ca spalat, dar o sa vezi ca peste o sapt iarasi incep sa devina mate si sa ia o tenta maronie...
Eu am zis de ungere dupa slefuire, pt. ca slefuirea oricum va lasa sinele mai rugoase decat erau original (iar rugina care a trebuit curatata va ajuta in acest sens).
Mie nu mi-au patinat niciodata locomotivele. Acuma nu stiu ce incarcatura vreti voi sa tracteze...
#9
Postat 22 August 2003 - 08:14 AM
O locomotiva cu aburi, TT, cel mai frecvent intalnita, sigur o stiti....
Cate vagoane de marfa cu 2 osii poate tracta?
Nu de alta dar aveam una mai veche (10-15ani) si mi-am luat una noua. Evident ca nu au aceeasi viteza dar nu ma asteptam sa fie diferenta atat de mare.
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#10
Postat 22 August 2003 - 12:33 PM
Olaf The Viking, la 22 Aug 2003, 08:14, a spus:
Eu am una si mai veche. Tot cu aburi, mica, vai de capul ei. Marimea 12.
I-am pus 5-6 vagoane si le duce. Mai incet prin curbe. Problema la mine e ca nu am atata spatiu ca sa-i pun garnituri kilometrice.
La locomotiva veche :
- demonteaz-o (o sa fie vai de capul tau cand o s-o montezi la loc cu angrenajele de la roti)
- curata angrenajele, rotile dintate si unge-le
- slefuieste nitel rotile si peste tot unde sunt contacte. Eventual spray anticoroziv (vezi vitacom, conex)
- daca poti sa scoti periile de la motor si sa incerci sa slefuiesti nitel contactele de pe rotor...
In principal, cred eu, sunt 2 cauze pt. diferenta de viteza :
- angrenaje murdare, intepenite
- contacte oxidate cu rezistenta prea mare si motorul nu primeste suficienta energie.
#12
Postat 23 August 2003 - 02:44 PM
Asta daca neamtu' si-a pastrat stas-ul si nu s-a bagat sa le faca mai "performante".
Oricum o sa incerc sa o "cosmetizez".
Aceasta postare a fost editata de Olaf The Viking: 23 August 2003 - 02:45 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#13
Postat 23 August 2003 - 02:51 PM
- ori le frec cu brad
- ori cu pasta de polishat
O sa le incerc pe ambele si am sa comunic rezultatele. Dar va mai trece ceva timp ca maine ma insor si am altele pe cap.
Aceasta postare a fost editata de Olaf The Viking: 23 August 2003 - 02:51 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#14
Postat 09 November 2003 - 05:29 PM
andrixnet, la 24 Jul 2003, 22:57, a spus:
1) smirghel foarte fin, slafuiesti zona superioara de contact
2) iei niste ulei tehnic fin (pt. masini de cusut, etc) si inmoi o carpa in el. si dai un strat fin de ulei pe sine. (tot asa cum imi pastrez eu un subler de calitate, mereu uns).
2a) mai stiu ca exista niste spray anticoroziune, vezi pe la Vitacom sau Conex Electronic, dar nu stiu exact care e si cum face, insa e pt. mecanica din casetofoane, video, etc...
Multumesc!
#17
Postat 23 November 2004 - 09:23 AM
Referitor la feruginol nu recomand decit cu MARE ATENTIE!
Imediat dupa decapare se spala bineeeeee de tot cu apa dupa care TOT IMEDIAT se acopera cu un strat protector altfel rugineste mai rau ca inainte! (PS: Din proprie experienta la caRCASE de tabla)!
mesaj normal, off topic, inutil ; off topic dar util ; off topic, important .