Modelism - RHC Forum: am construit un compresor de aer - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

am construit un compresor de aer

#31 Useril este offline   laeniko 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 25-February 09

Postat 05 March 2009 - 10:35 PM

Vezi postarealaeniko, la Mar 2 2009, 08:30 PM, a spus:

Atasament regulator_001.jpg asa arata piesele ce vor fi montate urmeaza sa fac cadru si sa montez compresoru , nu arata extra ordinar dar tinind cont ca am avut o investitie de 50 de roni zic ca e bine sper sa fie functional :(



am reusit sa il termin merge ceas si arata superImagine atasata: Image159.jpg
0

#32 Useril este offline   l3ull 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 27-December 08

Postat 23 March 2010 - 02:59 PM

Vezi postarealaeniko, la Mar 5 2009, 11:35 PM, a spus:

am reusit sa il termin merge ceas si arata superAtasament Image159.jpg

sal asta e filtru de apa??? daca da cat costa si unde pot gasi sa cupar unu pls help dar mar ineresa fara regulator..plssss

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: regulator_001.jpg

0

#33 Useril este offline   catalin34 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 134
  • Inregistrat: 10-June 09
  • Gender:Male
  • Location:BUCURESTI

Postat 27 June 2010 - 07:14 PM

salut radian

spune-mi te rog de unde ai luat presostatul si butelia de freon.mersi frumos

ps.m-am apucat si eu sa fac unu.am luat regulator(47 ron),fitinguri,furtun,motor de artic.mai am de luat un filtru decantor si un filtru de aer.o sa revin cu ceva poze dupa ce incep constructia lui.
0

#34 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2010 - 06:20 PM

Vezi postareacatalin34, la Jun 27 2010, 07:14 PM, a spus:

salut radian

spune-mi te rog de unde ai luat presostatul si butelia de freon.mersi frumos

ps.m-am apucat si eu sa fac unu.am luat regulator(47 ron),fitinguri,furtun,motor de artic.mai am de luat un filtru decantor si un filtru de aer.o sa revin cu ceva poze dupa ce incep constructia lui.



Salut, s-ar putea sa gasesti butelii de freon in targul de pe Valea Cascadelor (am vazut in urma cu ceva timp), sambata si duminica sau la targul din Vitan.

Eu am un hidrofor complet cu butelie de 24L, nou, stie cineva ce trebuie sa ii schimb ca sa devina compresor, sau ma poate ajuta cineva? Contracost bineinteles.
Multumesc anticipat.

Aceasta postare a fost editata de daniel_hnatec: 07 July 2010 - 06:20 PM

Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#35 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 07 July 2010 - 10:30 PM

Vezi postareadaniel_hnatec, la Jul 7 2010, 07:20 PM, a spus:

Salut, s-ar putea sa gasesti butelii de freon in targul de pe Valea Cascadelor (am vazut in urma cu ceva timp), sambata si duminica sau la targul din Vitan.

Eu am un hidrofor complet cu butelie de 24L, nou, stie cineva ce trebuie sa ii schimb ca sa devina compresor, sau ma poate ajuta cineva? Contracost bineinteles.
Multumesc anticipat.

http://www.cartula.ro/forum/Compresor-aero...html&st=120
Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#36 Useril este offline   schiaucu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 21 July 2010 - 12:12 AM

Intrebare: Ce se intampla cu uleiul din compresor; nu are tendinta sa fie scuipat afara pe teava de iesire, si daca da, cum stii daca in compresor mai este suficient ulei pentru a intretine buna functionare? Ma rog... intrebarea este cum gestionam uleiul?
Nothing is static
0

#37 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 July 2010 - 12:42 AM

Am sa-mi atrag fulgere, nu ar fi pentru prima data...
Compresorul pentru frigider este conceput sa lucreze in circuit inchis. Uleiul ajunge tot in baia de ulei. Cantitatea va ramane constanta.
Utilizat pentru aerograf, este total atipic pentru el. Este o lucrare tipica noua, romanilor. "Merge si asa". Inerent va scapa ulei. Vei fi nevoit sa utilizezi capcane de ulei, sa complectezi pierderile si, in final, cand vei trage linia, vei vedea ca a costat cat unul dedicat.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...3C/b%3Epressors
Bineinteles ca este, doar parea mea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.
0

#38 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2010 - 07:07 AM

Vezi postareadan_mitea, la Jul 21 2010, 01:42 AM, a spus:

Am sa-mi atrag fulgere, nu ar fi pentru prima data...
Compresorul pentru frigider este conceput sa lucreze in circuit inchis. Uleiul ajunge tot in baia de ulei. Cantitatea va ramane constanta.
Utilizat pentru aerograf, este total atipic pentru el. Este o lucrare tipica noua, romanilor. "Merge si asa". Inerent va scapa ulei. Vei fi nevoit sa utilizezi capcane de ulei, sa complectezi pierderile si, in final, cand vei trage linia, vei vedea ca a costat cat unul dedicat.
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/WTI00...3C/b%3Epressors
Bineinteles ca este, doar parea mea.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaa.



Aici ai dreptate, dar ai uitat un amanunt: pe aici, inca stam la bloc si avem nevoie de ceva silentios ca sa nu trezim vecinii si nevasta- pt. asa ceva e ideal compresorul fabricat dintr-unul de frigider. Compresoarele indicate de tine seamana cu cele de umflat rotile la masina care nu exceleaza la capitolul silentiozitate.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#39 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 July 2010 - 01:51 PM

Ca prin compresor trece freon sau vopsea tot nu scapa ulei, nu-i tot aia?
It's difficult to make things simple!
0

#40 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2010 - 02:45 PM

Vezi postareaZen, la Jul 21 2010, 02:51 PM, a spus:

Ca prin compresor trece freon sau vopsea tot nu scapa ulei, nu-i tot aia?


Poate ne traduci in romana ce ai vrut sa scrii....
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#41 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 July 2010 - 03:14 PM

Vezi postareaMLGore, la Jul 21 2010, 03:45 PM, a spus:

Poate ne traduci in romana ce ai vrut sa scrii....

Daca ai fi depus putin efort intelectual ai fi inteles :)
Pentru compresor e tot cam aia ca bagi vopsea sau freon. Am inteles ca presupusa problema este pierderea uleiului pentru ca circuitul este deschis in cazul cu vopsea.
Ganditi-va ce conditii de functionare are un motor cu piston (turatii si temperatura) si cat ulei pierde in timp,dupa care o sa va dati seama ca nu e o problema in cazul compresorului.
It's difficult to make things simple!
0

#42 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 July 2010 - 03:44 PM

Vezi postareaZen, la Jul 21 2010, 04:14 PM, a spus:

Daca ai fi depus putin efort intelectual ai fi inteles :)
Pentru compresor e tot cam aia ca bagi vopsea sau freon. Am inteles ca presupusa problema este pierderea uleiului pentru ca circuitul este deschis in cazul cu vopsea.
Ganditi-va ce conditii de functionare are un motor cu piston (turatii si temperatura) si cat ulei pierde in timp,dupa care o sa va dati seama ca nu e o problema in cazul compresorului.



Prin compresor trece doar aer, vopseaua e incompresibila si de aceea se amesteca cu aerul in pistolul de vopsit.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#43 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 July 2010 - 03:50 PM

Asa sa fie, dar nu schimba datele problemei.
It's difficult to make things simple!
0

#44 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 July 2010 - 04:09 PM

Vezi postareaMLGore, la Jul 21 2010, 07:07 AM, a spus:

Aici ai dreptate, dar ai uitat un amanunt: pe aici, inca stam la bloc si avem nevoie de ceva silentios ca sa nu trezim vecinii si nevasta- pt. asa ceva e ideal compresorul fabricat dintr-unul de frigider. Compresoarele indicate de tine seamana cu cele de umflat rotile la masina care nu exceleaza la capitolul silentiozitate.


Seamana, dar nu-i asa. Cele dedicate, un pic mai rasarite, sunt cu membrana...diafragma spun ei... (cele pentru pneuri sunt cu piston). Nu au ulei, deci nu contamineaza aerul. Chiar si celelalte, cu piston din teflon, nu cred, ca sunt la fel cu cele auto. Debitul de aer este micut, deci, isi pot permite sa lucreze cu turatii mai mici. Ce vad eu acolo sunt motoare asincrone monofazate si nu motoare de curent continuu.
@Zen. Problema este ca uleil scapat prin compresor contamineaza vopseaua.

Aceasta postare a fost editata de dan_mitea: 21 July 2010 - 04:23 PM

0

#45 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 21 July 2010 - 04:34 PM

Repet, cred ca este infima cantitatea de ulei scapata,nu am incercat, dar sunt convins.
It's difficult to make things simple!
0

#46 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 21 July 2010 - 05:10 PM

Dragul meu, "infima" este ceva relativ. Daca raportezi la a vopsi un gard ai dreptate. La un aerograf care vopseste un mode la scara 1/72, cred, ca este mult.
Nu uita, pistonul compresorului de frigider este stropit intes cu ulei, nu are nimic de etansare si, cum deobicei, se folosesc compresoare recuperate, deci uzate, nu are cum sa nu scape ulei.
0

#47 Useril este offline   Alex Baccilu 

  • Membru care este
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 680
  • Inregistrat: 05-January 03
  • Gender:Male

Postat 27 July 2010 - 12:19 PM

Felicitari! Excelenta lucrare.
Ma poti ajuta si pe mine te rog sa detasez compresorul de pe frigider? Sau daca se pricepe cineva, va rog cititi topicul de aici: http://www.rhcforum.ro/index.php?showtopic...mp;#entry412347

Va multumesc!
Boardgame is the future!
0

#48 Useril este offline   schiaucu 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 22
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 27 July 2010 - 09:48 PM

Problema cu uleiul am rezolvat-o facand un mic vas de expansiune vertical, ceva ca o toba de esapament. Uleiul scuipat se aduna acolo dupa care se scurge inapoi in rezervor. Cam cum este la locomotivele cu aburi. Acum se naste o noua intrebare. La ce presiune rezista o butelie de butan, din acelea de camping? Pentru ca din cate imi aduc aminte, nu prea este cine stie ce presiune inauntru si am una de aprox 16 litri pe care intentionez sa o folosesc dar nu as vrea sa-mi sara in nas.
Multumesc.
Nothing is static
0

#49 Useril este offline   Bigboy1967 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 01-May 13
  • Gender:Male

Postat 02 May 2013 - 07:55 AM

Stimati colegi
Am reusit sa imi fac propriul meu compressor “home made” respecatand indicatiile colegilor de pe forum , sunt incantat de realizare , functioneaza – l-am reglat la porneasca la 1 bar si sa se opreasca la 4,3 bar , reglaj facut cu un robinet pe orificiul de iesire deoarece am o problema si anume :

- Fata de filtrul cu regulator de aer si manometru ca si cel din figura nu reusesc sa opresc total aerul prin acest robinet – oare acest robinet , nu poate opri total aerul ci doar sa il regleze la iesire pentru o anumita presiune care este indicata de manometru ???
http://i833.photobucket.com/albums/zz257/Bigboy1967/Filtruaer_zpsc79d694b.jpg
- Pe orificiul nr.2 din partea de jos a paharului iese aer permanent ,asa trebuie ? in aces caz daca pe orificiile 2 si 3 iese aer in permanenta nu pot sa incarc rezervorul….
- Ce e de facut ?
- Mentionez ca filtrul de aer cu robinet si manometru l-am cumparat de pe net , este nou si pana in prezent nu l-am testat sau folosit in nici un mod.
Daca dintre colegii mai priceputi poate sa ma ajute cu un sfat ii rog sa o faca in limita timpului disponibil astfel ca dupa Sarbatorile de Pasti sa pot rezolva si aceasta problema - Multumesc anticipat !
Cu aceasta ocazie doresc sa urez tuturor colegilor si colaboratorilor , Sarbatori si Paste Fericit alaturi de cei dragi…
Cu respect
Bigboy1967 - Timisoara
Big_boy
0

#50 Useril este offline   spike 2 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 96
  • Inregistrat: 07-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti(Militari)

Postat 11 July 2013 - 10:35 PM

Vezi postareaBigboy1967, la 02 May 2013 - 07:55 AM, a spus:

Stimati colegi
Am reusit sa imi fac propriul meu compressor “home made” respecatand indicatiile colegilor de pe forum , sunt incantat de realizare , functioneaza – l-am reglat la porneasca la 1 bar si sa se opreasca la 4,3 bar , reglaj facut cu un robinet pe orificiul de iesire deoarece am o problema si anume :

- Fata de filtrul cu regulator de aer si manometru ca si cel din figura nu reusesc sa opresc total aerul prin acest robinet – oare acest robinet , nu poate opri total aerul ci doar sa il regleze la iesire pentru o anumita presiune care este indicata de manometru ???
http://i833.photobucket.com/albums/zz257/Bigboy1967/Filtruaer_zpsc79d694b.jpg
- Pe orificiul nr.2 din partea de jos a paharului iese aer permanent ,asa trebuie ? in aces caz daca pe orificiile 2 si 3 iese aer in permanenta nu pot sa incarc rezervorul….
- Ce e de facut ?
- Mentionez ca filtrul de aer cu robinet si manometru l-am cumparat de pe net , este nou si pana in prezent nu l-am testat sau folosit in nici un mod.
Daca dintre colegii mai priceputi poate sa ma ajute cu un sfat ii rog sa o faca in limita timpului disponibil astfel ca dupa Sarbatorile de Pasti sa pot rezolva si aceasta problema - Multumesc anticipat !
Cu aceasta ocazie doresc sa urez tuturor colegilor si colaboratorilor , Sarbatori si Paste Fericit alaturi de cei dragi…
Cu respect
Bigboy1967 - Timisoara

Atasamentul cu poza nu se deschide;dar cred ca ai rezolvat.
Iata,tot cu ajutorul informatiilor de pe acest topic am realizat si eu unul.
Imagine atasata: DSCN0278(01).JPG
Numai bine
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

8 useri citesc topicul
0 membri, 8 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro