Remorcher cu aburi fost St. Canute
#182
Postat 21 December 2006 - 03:10 AM
Astea--s piesele de la care am pornit:
Imagini atasate
#183
Postat 21 December 2006 - 03:13 AM
Imagini atasate
#184
Postat 21 December 2006 - 03:14 AM
Imagini atasate
#185
Postat 21 December 2006 - 03:15 AM
Imagini atasate
#186
Postat 21 December 2006 - 03:17 AM
#188
Postat 21 December 2006 - 03:18 AM
Imagini atasate
#189
Postat 21 December 2006 - 03:19 AM
Imagini atasate
#190
Postat 21 December 2006 - 03:21 AM
Imagini atasate
#192
Postat 21 December 2006 - 03:26 AM
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Kaboom: 21 December 2006 - 03:27 AM
#193
Postat 21 December 2006 - 03:29 AM
Imagini atasate
#194
Postat 21 December 2006 - 03:31 AM
-va urma-
Imagini atasate
Aceasta postare a fost editata de Kaboom: 21 December 2006 - 03:31 AM
#196
Postat 22 December 2006 - 11:32 PM
#197
Postat 25 February 2007 - 11:01 PM
Am finalizat constructia cocii
De exemplu, lipirea ultimelor elemente ale bordajului:
Imagini atasate
#198
Postat 25 February 2007 - 11:04 PM
Imagini atasate
#199
Postat 25 February 2007 - 11:08 PM
Imagini atasate
#200
Postat 25 February 2007 - 11:13 PM
Asa ca am decupat alta din placaj dupa ce am trasat noua forma a prorei cu un creion.
Imagini atasate
#201
Postat 25 February 2007 - 11:17 PM
Imagini atasate
#202
Postat 25 February 2007 - 11:28 PM
Imagini atasate
#205
Postat 26 February 2007 - 02:08 AM
Dai vopseaua in straturi subtiri cu o pensula fina, intre straturi slefuiesti.
Sau iti faci un suflai (a.k.a. airbrush) din 2 tevi la 90 de grade, tinute de o bucata de lemn gaurita.
Sau, mai simplu, vopsesti cu vopsea spray (vezi la magazinele auto).
#206
Postat 26 February 2007 - 01:23 PM
daca curge slefuiesti zona cu smirghel 1000 sau 2000 apoi revopsesti
aceesi tehnica merge sa vopsesti si plasticul (forex) mai putin ABS
#209
Postat 26 February 2007 - 09:33 PM
#210
Postat 26 February 2007 - 10:10 PM
daca lemnul trebuie vopsit, deci nu ramine in culoarea s-a natur, eu il impregnez in interior si exterior cu rasina epoxi. Apoi aplic pe exterior o tesatura de fibra de sticla foarte subtire (<80g/mp). Daca se lucreaza curat si se scoate aerul cu o rola de cauciuc lucrarile de slefuit ramin in cadru normal.
Din experienta pot sa spun ca lemnul, oricit de bine este impregnat lucreaza cu timpul si apatitia fisurilor nu poate fi evitata. Cu metoda cu fibra de sticla aceasta problema nu existe. Pe fibra de sticla urmeaza apoi grunduirea si lacuirea.
Eu vopsesc modelele cu grund de autoturisme, iar vopseaua o aplic cu o rola de burete (Obi, Praktiker), iese foarte frumos si nu curge. Vopseaua este be baza de rasina sintetica.
Succes!