BUGGY dintr-un trabi
#32
Postat 30 June 2006 - 02:15 PM
Nasol e cu transportul de la buc la iasi! de asta asi fi preferat din zona!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 June 2006 - 02:16 PM
#33
Postat 30 June 2006 - 02:49 PM
http://www.minibuggy.net/index.php
si o carte care ne mai lamureste .... oarecum chit ca e pentru camioane!
http://www.armyacademy.ro/biblioteca/cursu...u2/cuprins.html
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 30 June 2006 - 03:41 PM
#34
Postat 30 June 2006 - 02:52 PM
Dragut, la 30 Jun 2006, 12:44, a spus:
Am cautat TRABI!
Mai jos de 15mil nu se prea gaseste..... cel putin in Iasi
Cam mult
Daca iau unul la 5 sansa sa nimeresti unul cu vibrochenul dus e maxima iar un vibrochen e numai 4milioane cu montat, demontat .... te duci in 6 deci nici o afacere
Am gasit in schimb Motor de Fiat Punto micut si dragut :D inclusiv CV; punte spate de mertan cu suspensii independente inclusiv sistemul de frinare pe ea, .... si cam tot ce imi trebe ca sa ma pot apuca de sasiu la 10 mil.
PS: la motor am si garantie
de ce neaparat trabant ?
in 1994 am inceput un proiect dintr-un Fiesta ca vai de el,dar motorul de 950cm3 si cutia 4+1 mergeu perfect.
din pacate am plecat din tara si nu l-am terminat,nici nu stiu pe unde mai este.
sint sigur ca gasesti unul neinmatriculat si ruginit pe la6- 7 mil,poate si mai ieftin.
Aceasta postare a fost editata de harrina: 30 June 2006 - 03:09 PM
#35
Postat 30 June 2006 - 03:47 PM
harrina, la 30 Jun 2006, 14:52, a spus:
de ce neaparat trabant ?
....
fiindca stiam ca e cel mai ieftin si poate "CINDVA" si cel mai usor de intretinut.....
Acu mi-am cam schimbat parerea!
Practic frinarea se face nu independent pe fiecare roata ci pe disc central....
deci in principiu ramine in picioare motor+cutie+timoneria de directie!
axele cardanice tre sa vad ce gasesc....
In prima faza dupa ce iau motorul ma apuc imediat de sasiu!
#37
Postat 30 June 2006 - 10:46 PM
#39
Postat 30 June 2006 - 11:56 PM
Aceasta postare a fost editata de ciobelix: 01 July 2006 - 12:07 AM
#40
Postat 01 July 2006 - 06:37 AM
parca ai fi feciorumiu! :D
RABDARE si TUTUN! sunt decizii care nu se iau intr-o zi... :D
INtrebare:
transmisia catre rotile motoare cu ax cardanic sau cu planetara?
De planetara sincer la drumuri accidentate mi-e cam frica....
Cine ma poate ajuta sa ma decid?
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 01 July 2006 - 06:39 AM
#41
Postat 01 July 2006 - 01:30 PM
cat despre alegerea intre planetare si cardan....
cu planetarele poti face suspensie independenta la roti, asa cum e la majoritatea autoturismelor
cu cardan (ax cardanic si diferential separat) inseamna o punte rigida pe spate (gen camion sau dacia papuc cu tractiune spate) ceea ce nu e indicat la un buggy
cel putin asa vad eu lucrurile
#43
Postat 01 July 2006 - 05:02 PM
dar si lantul gall este suficient de rezistent
atentie, nu e vorba de lantul obisnuit de bicicleta
sunt motociclete de 300 de kg si care au motoare cu puteri de peste 150 de cai, cred ca lanturile si pinioanele sunt destul de rezistente
la sistemul cu planetare e greu de modificat ecartamentul, avand o anume cutie de viteze. planetarele nu prea se pot lungi/scurta in conditii de amator...
#48
Postat 18 August 2006 - 11:58 PM
Este un subiect care parca ma misca sa ma reapuc de cate ceva, ar fi pacat sa nu se mai posteze cate ceva pe forum.
spor la lucru
#49
Postat 19 August 2006 - 12:33 AM
#50
Postat 20 August 2006 - 03:13 AM
bafta in proectul tau..........
#51
Postat 22 August 2006 - 08:15 AM
Eu am trecut prin asta ca am omologat o remorca pentru motodeltaplan.
Are dreptate ducati999 ai nevoie de muuuulta rabdare si nervi de otel nu de fier.
Succes Loti.
#52
Postat 29 August 2006 - 05:02 PM
am vazut in buc si Buggy-uri imatriculate ......dar cat au dat spaga oare?????
#53
Postat 29 August 2006 - 05:24 PM
#54
Postat 30 August 2006 - 08:02 AM
Importatorii Porsche România, Ţiriac Auto, Renault-Nissan, GM România şi Trust Motors au împreună 79% din piaţa maşinilor străine vândute anul acesta în ţară, segment care a crescut cu 30 la sută în primele şapte luni ale anului, conform statisticilor APIA.
Liderul pieţei de import rămâne grupul Porsche România, importatorul mărcilor Volkswagen, Audi, Skoda, Seat şi Porsche, companie care a vândut 23.094 de unităţi în primele şapte luni ale anului şi deţine 27 la sută din piaţă, arată datele Asociaţiei Producătorilor şi Importatorilor de Automobile din România (APIA).
Creşterea faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut a fost uşor superioară celei a pieţei, 36% faţă de 30%, şi tocmai de aceea, cota de piaţă a urcat cu un procent în decurs de un an.
Modelele noi au fost principalul motor de creştere la Porsche. Cifrele arată că Ibiza a fost cel mai vândut model Seat, cu 40 la sută din vânzările mărcii iberice. Audi Q7, lansat în martie, are o cincime din vânzările mărcii germane, în timp ce Volkswagen Eos, deşi s-a vândut în mai puţin de 40 de unităţi, este liderul segmentului cabrio din România.
Cel mai vândut model al grupului a fost generaţia precedentă Skoda Octavia care şi-a găsit aproape 4.000 de clienţi, iar generaţia nouă a aceluiaşi model a fost vândută în peste 3.000 de unităţi.
Compania aşteaptă vânzări de până la 38.000 de unităţi anul acesta, cu aproape 20 la sută mai mult decât anul trecut, când importatorul a vândut 32.000 de maşini. Până acum, evoluţia depăşeşte prognoza, iar reprezentanţii Porsche aşteaptă şi efectele programului de înnoire a parcului auto, unde mărcile importate de companie au primit aproape 1.700 de locuri.
Pe locul secund în topul importatorilor se află grupul Ţiriac Auto, care după primul semestru a depăşit la cifre de vânzări compania Renault-Nissan România. Ţiriac Auto a comercializat 14.521 de unităţi în primele şapte luni, cu 60 la sută peste cifrele din perioada similară a anului trecut, când avea 14% din piaţa vehiculelor de import.
Grupul Ţiriac pune rezultatele pozitive pe seama potenţialului de creştere al mărcilor Ford şi Hyundai, ale căror vânzări au totalizat două treimi din bilanţul grupului. Vânzările Ford au crescut cu aproape 80 de procente, în timp ce brandul Hyundai şi-a dublat numărul de clienţi.
La Ford, creşterea se datorează modelului de clasă mică Fiesta, ale cărui preţuri încep de la 10.000 de euro, cu toate taxele incluse. Romcar, importatorul mărcii, a adăugat că rezultatele foarte bune se datorează şi ofertei de cinci ani garanţie fără limită de kilometri plus programului de asistenţă rutieră Ford Suport care vine cu tarife mai mici pentru cei care şi-au luat maşini Ford anul acesta.
Ford aşteaptă creşteri în continuare, şi, ca fructifice potenţialul mărcii americane, reţeaua de dealeri Romcar va creşte cu 50 de procente în acest an, urmând să ajungă la 30 de reprezentanţe în ţară.
Vânzările Hyundai, la rândul lor, au profitat de faptul că începând cu anul trecut modelul Accent e adus din Turcia, şi nu mai este supus taxelor vamale de 30 de procente, care ridică preţurile vehiculelor produse în afara Europei.
Ţiriac Auto coordonează activitatea a şase importatori de autovehicule - AutoRom, Romcar, Mazrom Motors, M Car Trading, Premium Auto si Hyundai Auto România, care comercializează peste 100 de modele ale mărcilor Mercedes, Smart, Chrysler, Jeep, Mitsubishi, Ford, Mazda, Jaguar, Land Rover, Hyundai şi Dodge.
Pe treapta a treia a podiumului importatorilor de automobile se află principalul perdant Renault-Nissan România, care la sfârşitul anului trecut se afla pe locul secund, cu 23 la sută din piaţa maşinilor străine, iar acum are 17 procente. Importatorul celor două mărci a livrat 14.138 de vehicule în perioada ianuarie-iulie (12.624 Renault şi 1.514 Nissan).
Renault a raportat vânzări de 13.000 de unităţi în primele şapte luni ale anului, însă numărul se referă la vehiculele facturate, în timp ce valoarea de 12.624 din statisticile APIA pentru aceeşi perioadă se referă la livrări.
Vânzările Renault-Nissan România au scăzut cu şapte la sută în perioada ianuarie-iulie 2006, comparativ cu intervalul similar al anului trecut. Luna iulie a fost însă cea mai bună ca cifră de vânzări pentru anul acesta.
Reprezentanţii companiei au spus că pentru anul acesta aşteaptă ca vânzările să rămână la nivelul de anul trecut, când au depăşit toate aşteptările şi s-au apropiat de 27.000 de unităţi, dublu faţă de 2004.
Compania spune că în 2006 vânzările au scăzut din cauza întârzierii cu trei luni a începerii programului de înnoire a parcului auto, acţiune prin care proprietarii de maşini mai vechi de 12 ani pot primi 3.000 de lei noi ca primă de casare ce constituie avans pentru achiziţionarea unei maşini noi.
Anul trecut, programul a început în aprilie, în timp ce anul acesta a debutat în iulie, iar efectele asupra clienţilor Renault s-au văzut încă din prima lună când vânzările au fost cu 50 la sută mai mari decât în iunie.
Compania a livrat în iunie 1.445 de maşini pentru cei înscrişi în program, iar listele mai conţineau încă aproape 1.300 de şoferi dornici să-şi înlocuiască maşina veche cu un Renault produs anul acesta.
Pentru Nissan, importatorul aşteaptă o creştere a vânzărilor de aproape 50 la sută pentru 2006, iar ţinta sa de vânzări pentru anul curent este de 3.000 de unităţi.
Dacă vânzările Renault-Nissan au scăzut uşor, cota importatorului pe piaţa maşinilor străine a scăzut accentuat deoarece vânzările maşinilor de import au crescut cu 30 la sută în intervalul ianuarie-iulie, faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, alianţa franco-japoneză are în prezent 17 la sută din piaţa de import, în timp ce după primele şapte luni ale anului trecut deţinea 23 de procente.
Pe locul patru în topul vânzărilor a intrat General Motors România, importatorul cu cea mai mare creştere dintre cele mai mari cinci companii care aduc maşini noi din străinătate.
Astfel, vânzările GM România, reprezentantul mărcilor Opel şi Chevrolet, au ajuns la 9.053 de unităţi în primele şapte luni ale acestui an. Cifrele de vânzări au crescut cu 90 de procente, iar cota de piaţă a grupului a ajuns la 11 la sută, faţă de şapte procente la sfârşitul intervalului ianuarie-iulie 2005.
Creşterea se datorează în special vechii generaţii a modelului Opel Astra care costă în medie cu 1.500 de euro mai puţin decât noul Astra. Vechea generaţie a lui Astra reprezintă 40 la sută din totalul vânzărilor mărcii Opel în ţară.
La Chevrolet, cel mai vândut model este Aveo, lansat anul acesta, maşină care la care preţurile fără taxe încep de la 6.300 de euro. Cele două modele se află în topul celor mai vândute zece modele din import şi ocupă locurile şase, respectiv nouă.
Topul primilor cinci importatori este încheiat de Trust Motors care aduce în ţară automobilele mărcii Peugeot. În primele şapte luni s-au vândut 7.177 de vehicule ale mărcii franceze, cu 10 la sută peste nivelul din aceeaşi perioadă a lui 2005. Creşterea a venit pe fondul lansării modelului 207, care împreună cu predecesorul său, Peugeot 206, au fost cele mai de succes anul acesta în ţară.
Evoluţia pozitivă a vânzărilor i se datorează şi modelului de clasă mini, 107, care este în topul celor mai vândute cinci modele din clasa sa în România. Trust Motors şi-a propus să vândă anul acesta 2.000 de unităţi din cele două modele, 1.200 pentru mezinul gamei şi 800 pentru Peugeot 207.
Vânzările Trust Motors au crescut sub media pieţei de import, iar cota de piaţă a ajuns la opt procente la sfârşitul lui iulie, după ce în urmă cu un era de zece la sută.
Conform statisticilor APIA, în primele şapte luni, importatorii au vândut 85.594 de unităţi, cu 30 de procente peste cele 65.669 de vehicule comercializate în intervalul ianuarie-iulie 2005.
Cele cinci companii prezente în top au vândut în primele şapte luni 67.983 de vehicule, adică 79 la sută din piaţa importurilor de automobile.
În aceeaşi perioadă, piaţa auto românească a crescut cu 8,7%, iar în primele şapte luni ale acestui an s-au vândut în total 167.126 de unităţi, iar autovehiculele din import au reprezentat 51,2 la sută din totalul vânzărilor.
Vânzările de vehicule autohtone au scăzut cu opt la sută şi au ajuns la un total de 81.532 de unităţi. Scăderea a fost determinată de două cauze principale - gama de autoutilitare de la Dacia este în ultimul an de viaţă, iar vânzările Daewoo au avut de suferit din cauza incertitudinilor care învăluiau viitorul uzinei din Oltenia.
Scăderea de la Dacia este normală, deoarece clienţii preferă să aştepte lansarea modelelor noi ale mărcii anul viitor, în timp ce la Daewoo, semnalele că uzina ar putea fi reprivatizată în viitorul apropiat a urcat vânzările în iulie, când acestea au atins un maxim istoric lunar de 4.177 de unităţi.
Dupa parcurgerea integrala a textului ce autoturism doriti sa va cumparati? -_-
Aceasta postare a fost editata de LEXXRDM: 30 August 2006 - 08:04 AM
Este de o mie de ori mai bine sa fii optimist si sa te inseli, decat sa fii pesimist si sa ai dreptate. .
#56
Postat 01 September 2008 - 03:17 AM
As dori si eu niste poze cu o suspensie de buggy cu directia mai multe dastea schite asa sa am si eu ceva poze cu care pot incepe...
Aceasta postare a fost editata de Al3xandru239: 01 September 2008 - 03:18 AM
Hpi E-firestorm Novak on 2s MaxAmps
Membru retras!
#57
Postat 05 September 2008 - 12:22 AM
AMG, la Aug 30 2006, 11:30 AM, a spus:
TOTAL OFFTOPIC :unsure:
big deal :blink: a dat si el un copy& paste la http://www.avocatnet.ro/content/articles/i...ni/in/2006.html
iti dai seama cat e de interesesant sa afli ce a fost in 2006???
"Drona este pt modelism exact ce este maneaua in muzica" - Epicur
#58
Postat 10 September 2008 - 09:27 AM
Motorul era cam lesinat, vreo 15cp, asa ca demarajul era comparabil cu cel al unei dacii 1300. Viteza maxima estimata era cam de 50-55Km/h cu un raport de transmisie in treapta a IV-a de ~ 9:1. Oricum, datorita lipsei parbrizului si trepidatiilor iti dadea senzatia ca mergi cu 200km/h.
Teoretic, buggy-ul se afla demontat in beciul casei prietenului meu, in apropiere de Targoviste.
Evident, neomologat, folosit doar pe drumurile dintre ogoare si livezile cu meri.
Aceasta postare a fost editata de ERASER: 10 September 2008 - 09:30 AM
TEL. 0726.191.725
#59
Postat 16 September 2008 - 02:31 PM
motor transmisie punti totul pe un singur sasiu ... de broasca evident
nu mai trebuie facut decat un rollcage si suport pentru coloana de directie.
scaunele se monteaza pe sinele existente de pe podea :)
si am citit mai sus ca daca desfaci o broasca asa nu-ti mai trebuie nimic... nu-i chiar asa ... 60% din rezistenta masinii o da carapacea deeeeci rollcage musai cu tot cu intarituri pe dedesupt
la asa ceva ar fi de munca cel mai putin . plus ca se poate omologa
problema se pune ulterior pentru intretinere . piesele sunt comparabile la pret cu o masina moderna straina din ziua de azi ,poate chiar ceva mai mult
aaa am 3 masini de-astea :) din doua fac una si a treia de la 0
pasiunea bat-o vina http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
LE : uitasem poza :)
Aceasta postare a fost editata de incepator rau: 16 September 2008 - 02:31 PM
http://modelmania.110mb.com/home.html
#60
Postat 01 October 2008 - 08:31 PM
1.Cei care se deplaseaza.
2.Cei care sofeaza.
Si 3. Cei care piloteaza