Modelism - RHC Forum: BUGGY - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

BUGGY dintr-un trabi

#181 Useril este offline   Boty 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 29-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Dej
  • Interests:Electronica, buggy

Postat 29 July 2010 - 08:02 PM

Caut trabant pentru buggy, sau motor de trabi, preferabil zona Dej, sau judetul Cluj-BN Tel: 0740377442 sau boty142000@yahoo.com
0

#182 Useril este offline   BillyBoy32 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 756
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Targoviste

Postat 19 August 2010 - 10:56 PM

Vezi postareaBillyBoy32, la Jul 26 2010, 08:51 AM, a spus:

Cred ca este de Aro,parca asa l-am auzit pe nenea meseriasu ca a spus.Cunostintele mele in materie de mecanica sunt minime.Treaba este ca meseriasul care m-a ajutat cu sasiul pana acum nu mai poate continua din motive de sanatate si l-am dus la fratele meu la curte unde o sa incerc sa-l termin cu altcineva.

Din pacate nu-l mai pot finaliza mai ales ca am facut si o investitie proasta la partea de motorizare.Am gasit un motor de IJ la 250 ron dar se pare ca este mic pentru sasiu din poze si in pus nu am gasit pe nimeni dispus sa ma ajute finalizarea lui si prin urmare ma simt nevoit sa-l vand,doar ce se vede in poze.Sper sa recuperez o parte din ce am bagat in el pentru a ma apuca de un go-kart care este mai simplu de realizat decat un buggy.Pentru cine este interesat lasati-mi PM.
0

#183 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 31 August 2010 - 07:44 AM

Daca intereseaza pe cineva motorizarea completa pentru un buggy, http://www.rhcforum....showtopic=33786,
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#184 Useril este offline   kronuh 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 14-October 09

Postat 12 September 2010 - 12:09 PM

Avem si noi un BUGGY :rolleyes:

Imagine atasata: Picture_3.06.2010_049.jpg,Imagine atasata: Picture_26.05.2010_060.jpg.jpg],Imagine atasata: Picture_28.05.2010_007.jpg
0

#185 Useril este offline   buggy d. 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 21-March 10
  • Gender:Male
  • Interests:off road buggy

Postat 12 September 2010 - 02:19 PM

foarte tare ce motor are pune si ceva filmulet cu el .
0

#186 Useril este offline   frenzy87 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 14-March 11

Postat 18 March 2011 - 10:04 AM

dupa vro 2 luni de jucat cu fiarele am ajuns is eu la un produs final ..un asa zis buggy cu motor de oltcit... bascule dacie .... rezervor trabi si scaun renault....

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: 13032011247.jpg

Aceasta postare a fost editata de frenzy87: 18 March 2011 - 10:05 AM

0

#187 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 06 October 2011 - 05:16 PM

Am inceput si eu construcia unui buggy dintr-un Polo si o Dacie. Momentan asta am facut :)
http://s3.postimage.org/31vyqz6dg/DSC_0433.jpg

http://s3.postimage.org/31w0eiiv8/DSC_0434.jpg

http://s3.postimage.org/31w221vd0/DSC_0435.jpg

http://s3.postimage.org/31w5d4kck/DSC_0436.jpg

http://s3.postimage.org/31wabqltw/DSC_0437.jpg

http://s3.postimage.org/31wdmtatg/DSC_0438.jpg
bogdanpopa95@gmail.com
0

#188 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 16 December 2011 - 09:59 PM

Constructia a luat o mica pauza. Este vospsit doar ca sa nu ruginesca, in primavra o sa il revopsim respactand schema asta de culori.
http://s7.postimage.org/e3avg3bdz/DSC_0031.jpg
bogdanpopa95@gmail.com
0

#189 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 20 December 2011 - 07:19 PM

Vezi postareafrenzy87, la 18 March 2011 - 10:04 AM, a spus:

dupa vro 2 luni de jucat cu fiarele am ajuns is eu la un produs final ..un asa zis buggy cu motor de oltcit... bascule dacie .... rezervor trabi si scaun renault....



OMG sa stii ca drept sati spun in primele 10 sec cand statea la relanti motorul mia lasat o impresie proasta dar dupaia :unsure: <_<
maaaama ce sunet si ce putere am ramas masca ce sa mai tia reusit doar ca simetria rotilor e o leaca cam naspa adik arata cam ca un patrat cu roti dar merge cred ca ia pe putin 120-140 km /h :lol: :good:
0

#190 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 20 December 2011 - 07:27 PM

Vreau si eu sa-mi construiesc in vacanta de iarna un fel de mini buggy, mai degraba un kart cu niste roti mari cam de 10 -11 si motor de mobra hoinar, cu suspensii pe fata ,scaun de masina ,fara cusca de protectie , schimbator auto (chiar daca e motor de motocicleta inventez un sistem de parghii ca sa mearga )

Sper ca la final sa ma duca pe asfalt cu cel putin 80-75 km/h :unsure: pentru ca stiu ca motorul de mobra pe care lam modificat o sa aiba destula putere cat sa ma duca cu a 4 pana la maxim de turatii. :good:

PS : este neaparat sa am un diferentiar pe spate pentru ca daca as face asa ceva sar complica muult prea mult lucrurile ,;fara diferentiar pe sosea nu merge ? pe off-road,camp numi fac probleme ba chiar e un avantaj caci imi trag rotile egal dar .... <_<
0

#191 Useril este offline   protheus 

  • 日本語
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1719
  • Inregistrat: 26-August 07
  • Gender:Male
  • Location:Manage
  • Interests:Cate un pic din fiecare domeniu.

Postat 20 December 2011 - 10:17 PM

Pe "asfalt public" merge doar daca vrei dosar penal.
 "Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."  
0

#192 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 21 December 2011 - 08:25 AM

pai stiu ca este interzis sa merg cu asa ceva pe drumurile publice dar nu e neaparat o problema pentru ca terenul off-road de care am nevoie e in spatele casei mele si eu zic ca dupa ce mai voi da cateva ture (pana se va batatori aratura) o sa fie exact ca o pista specializata de off-road (aproape :rolleyes: )
0

#193 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 21 December 2011 - 08:58 PM

Vezi postareadaktary, la 20 December 2011 - 07:27 PM, a spus:

Vreau si eu sa-mi construiesc in vacanta de iarna un fel de mini buggy, mai degraba un kart cu niste roti mari cam de 10 -11 si motor de mobra hoinar, cu suspensii pe fata ,scaun de masina ,fara cusca de protectie , schimbator auto (chiar daca e motor de motocicleta inventez un sistem de parghii ca sa mearga )

Sper ca la final sa ma duca pe asfalt cu cel putin 80-75 km/h :good: pentru ca stiu ca motorul de mobra pe care lam modificat o sa aiba destula putere cat sa ma duca cu a 4 pana la maxim de turatii. :)

PS : este neaparat sa am un diferentiar pe spate pentru ca daca as face asa ceva sar complica muult prea mult lucrurile ,;fara diferentiar pe sosea nu merge ? pe off-road,camp numi fac probleme ba chiar e un avantaj caci imi trag rotile egal dar .... :)




Am si eu vreo doua intrebari:

- rotile sa fie de 10-11 ce? mm, cm sau metri, de ce nu.
- "Hoinar" avea 5 viteze nu 4;pe de alta parte la ce ar fi bune parghiile alea la o cutie secventiala? Pentru cultura ta generala, la acest gen de cutie de viteze e imposibil sa "sari" o treapta, adica nu poti cupla a 2-a direct dintr-a 4-a indiferent ce sisteme de parghii fabulezi tu.
- in ce ar consta modificarile alea minune asupra motorului? Din cate imi aduc eu aminte motorul de "Hoinar" e destul de chinuit pe la 11000 rpm maxim si pe deasupra fiind realizat in comunism din economie, sufera de o lipsa de fiabilitate crasa, poate unii isi amintesc.

In concluzie cred ca aberezi grav, mai bine ia o pauza si mai citeste cate ceva. Sa stii ca cititul nu a omorat pe nimeni, in vreo doua cazuri chiar a ajutat.

Aceasta postare a fost editata de rad_gaby: 21 December 2011 - 08:59 PM

0

#194 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

  Postat 22 December 2011 - 07:44 PM

Vezi postarearad_gaby, la 21 December 2011 - 08:58 PM, a spus:

Am si eu vreo doua intrebari:

- rotile sa fie de 10-11 ce? mm, cm sau metri, de ce nu.
- "Hoinar" avea 5 viteze nu 4;pe de alta parte la ce ar fi bune parghiile alea la o cutie secventiala? Pentru cultura ta generala, la acest gen de cutie de viteze e imposibil sa "sari" o treapta, adica nu poti cupla a 2-a direct dintr-a 4-a indiferent ce sisteme de parghii fabulezi tu.
- in ce ar consta modificarile alea minune asupra motorului? Din cate imi aduc eu aminte motorul de "Hoinar" e destul de chinuit pe la 11000 rpm maxim si pe deasupra fiind realizat in comunism din economie, sufera de o lipsa de fiabilitate crasa, poate unii isi amintesc.

In concluzie cred ca aberezi grav, mai bine ia o pauza si mai citeste cate ceva. Sa stii ca cititul nu a omorat pe nimeni, in vreo doua cazuri chiar a ajutat.


>>roti 10inch (cred)ca cele de scuter la marime sau ca cele de roaba din obor

>>eu am motor de mobra cu 4 viteze, daca nu ma crezi iti pun video cu el ,probabil este un model mai vechi si apropo nu este de hoinar motoru doar de mobra simpla pentru ca hoinarul avea racire pe aer >fara turbina pe magnetou< iar eu am racire pe aer suflat de turbina magnetoului

>>acel schimbator de masina pe care vreau sa il adaptez nu va fi precum cel de masina, (sa sar vitezele), dar ,alta metoda nu aveam caci motorul fiind asezat in spatele meu, trebuia sa fac cumva sa pot schimba vitezele fara sa ma intorc si singura solutie e sai adaptez un schimbator de mana cu 2 pozitii, inaite si inapoi (revenind la pozitia de liber dupa introducerea in viteza)

>>modificarile motorului au fost facute asta vara ,cand mi s-au rupt segmentii in piston nu am mai avut ce scoate din el (in piston si cilindru aparuse niste santuri adanci de aprox 0,5mm-0,7) astfel ca , mam dus frumusel cu pistonul si cilindru la un strungar din ploiesti care se ocupa cu astfel de lucruri ,si dupa ce mia refacut cilindru la strung, pistonul devenise prea mic asa ca mia mai luat inca cativa mm din camasa cilindrului indeajuns pentru ami baga un set de honda cu segmenti conici (avand o compresie muult mai buna fata de pistonul anterior cu 3 segmenti>>si acesta facut pe comanda)

de aceea spun acum ca motorul pe care lam obtinut dupa aceste mici modificari este muult mai bun decat unul obisnuit >>>De asta miam dat seama imediat din prima saptamana caci la urcare, pe pod, intra 4, motoru numi mai murea ba chiar din contra daca ii dadeam blana ma ducea si mai tare

Cateva probleme pe care le are motorul sunt:
-vibratii extreme la turatii mari (nu mai poti tine mana pe acceleratie dacca il ambalezi in gol )
-placile de ambreiaj recent schimbate, tot patineaza cand vreau sa plek pe o roata
-zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului
-uleiul pe care il trage constant pe la semeringuri din cutia de viteze ; trebuind astfel sa o alimentez cu ulei o data pe saptamana (imi dau seama ca nu mai are ulei cand nu mai scoate fum chiar daca este o metoda neortodoxa este mai usor decat sa verific joja din ora in ora)
-mai nou datorita unui anume arc de la capacul ambreiajului imi intra foarte greu in prima treapta celelate nefiind o problema

Deci una peste alta mie mi se pare un motor bunicel cu toate ca e plin de probleme mici si mari compenseaza prin factorul putere care il dezvolta si prin pornirea "la prima pedala" nemaifiind nevoie sa o imping ca pe vremuri
0

#195 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 22 December 2011 - 07:52 PM

apropo greseala mea ca am spus mobra hoinar la inceput

de se mai intampla
0

#196 Useril este offline   rad_gaby 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 19-September 08
  • Gender:Male
  • Location:Botosani

Postat 22 December 2011 - 08:38 PM

@daktary:

In mod normal ar fi trebuit sa te ignor dar mi-ai adus aminte de vechile Mobre pe care le cunosc destul de bine (batranu' meu are si acuma una din '71 in perfecta stare de functionare pe care ma dau si acuma cu cea mai mare placere - am facut cu ea vreo 3000 de km si o cunosc pana la ultimul surub).

Dintre toate prostiile pe care le debitezi (trecand peste cea cu pistonul cu 3 segmenti - pistonul mobrei are numai 2), cea mai tare mi se pare aia cu "zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului" mi se pare cea mai tare. Care oale? Ce-i aia "plek", "ami baga"? Si nu in ultimul rand, ce-ai fumat inainte sa postezi?
0

#197 Useril este offline   daktary 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 28
  • Inregistrat: 25-December 09
  • Gender:Male

Postat 28 December 2011 - 09:17 PM

Vezi postarearad_gaby, la 22 December 2011 - 08:38 PM, a spus:

@daktary:

In mod normal ar fi trebuit sa te ignor dar mi-ai adus aminte de vechile Mobre pe care le cunosc destul de bine (batranu' meu are si acuma una din '71 in perfecta stare de functionare pe care ma dau si acuma cu cea mai mare placere - am facut cu ea vreo 3000 de km si o cunosc pana la ultimul surub).

Dintre toate prostiile pe care le debitezi (trecand peste cea cu pistonul cu 3 segmenti - pistonul mobrei are numai 2), cea mai tare mi se pare aia cu "zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului" mi se pare cea mai tare. Care oale? Ce-i aia "plek", "ami baga"? Si nu in ultimul rand, ce-ai fumat inainte sa postezi?


Stiu ca mobra are 2 segmenti pe piston DAR am specificat ca pistonul anterior care lam avut a fost mofificat de un strungar pentru ai putea adauga inca un segment ;uite o poza cu pistonul distrus >>>>; iar in legatura cu 'oalele ce zornaiau' sa stii ca ma refeream la carcasele ce venau peste cilindru si chiuloasa ce aveau rol de dirijare a aerului in scopul racirii cat mai eficiente al motorului denumirea de 'oale' fiind o denumire populara ;si cu asta fiind spuse sper ca am lamurit toate lucrurile :(

P.S.>>am mai precizat ca nu este motor de HOINAR :o ci de un alt tip de mobra (nu stiu de care presupun un model mai vechi dat fiind ca are 4 viteze) :lol:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSCF3832.JPG

0

#198 Useril este offline   marian.dumitru74 

  • ENID
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3965
  • Inregistrat: 13-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:RC-ul

Postat 30 December 2011 - 04:59 AM

Pentru problema cu papatul uleiului din cutie schimbi semeringurile de la ambielaj si ai terminat treaba, pentru faza cu trei segmenti nu stiu exact dar probabil ca cel de al treilea segment atinge s-au se lasa prea jos si atunci si zgomotul acela de oale sparte , mai bine incercai sa schimbi pistonul cu unul mai mare ,alezezi cilindru ca sa poata intra , iar ca nu intra in viteza intaii , vezi ca are un arculet ( parca)langa pinioane in partea unde vine pedala schimbatorului , te poti uita acolo si mai reglezi cate ceva pe acolo pana intra la o atingere de pana
Cu stima
0

#199 Useril este offline   mariuso 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male

Postat 10 February 2012 - 07:53 PM

Vezi postareazola, la 28 January 2010 - 09:21 PM, a spus:

Pot pune la dispozitie niste planuri , dar cu conditia sa se realizeze ceva nu sa se bata campii :good:

salut vrei sa imi dai si mie planurile care le ai , vreau sa fac eu cu un prieten unul ideal ad fi fost unul cu doua locuri dar cred ca este bun si de ai tu poate merg modificate cotele de pe latime , ms mult
0

#200 Useril este offline   BoDySh 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09
  • Gender:Male
  • Location:Codlea, Brasov

Postat 18 February 2012 - 10:02 AM

Vezi postareamariuso, la 10 February 2012 - 07:53 PM, a spus:

salut vrei sa imi dai si mie planurile care le ai , vreau sa fac eu cu un prieten unul ideal ad fi fost unul cu doua locuri dar cred ca este bun si de ai tu poate merg modificate cotele de pe latime , ms mult

Salut
Am si eu planuri pentru niste buggy-uri dar nu o sa te ajute foarte mult.In primul rand tu poate poate nu o sa folosesti motor de motocicleta, apoi o sa ai alt sistem de suspensie, directia o sa fie si ea diferita. Constructia buggy-ului meu am inceput-o de la niste poze de pe x-tune.net. De la ce masina/motocicleta o sa iei motorul, ce amortizoare o sa foloseti, bascule? Daca vrei sa iti dau planurile trimite-mi un e mail la adresa: bogdan_dinamovistu_9@yahoo.com.
bogdanpopa95@gmail.com
0

#201 Useril este offline   mariuso 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 09-February 12
  • Gender:Male

Postat 25 February 2012 - 12:48 AM

Vezi postareaBoDySh, la 18 February 2012 - 10:02 AM, a spus:

Salut
Am si eu planuri pentru niste buggy-uri dar nu o sa te ajute foarte mult.In primul rand tu poate poate nu o sa folosesti motor de motocicleta, apoi o sa ai alt sistem de suspensie, directia o sa fie si ea diferita. Constructia buggy-ului meu am inceput-o de la niste poze de pe x-tune.net. De la ce masina/motocicleta o sa iei motorul, ce amortizoare o sa foloseti, bascule? Daca vrei sa iti dau planurile trimite-mi un e mail la adresa: bogdan_dinamovistu_9@yahoo.com.


la motor ma gandeam unul de golf 2
0

#202 Useril este offline   BeWaRe 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 18
  • Inregistrat: 28-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 March 2012 - 06:15 PM

Salut baieti in curand am sa ma apuc si eu de un buggy ,,sand rayl'' momentan strang ce am nevoie si a-si avea o intrebare .Are cineva idee unde pot gasi jante si cauciucuri asemanatoare? multumesc

Aceasta postare a fost editata de BeWaRe: 20 March 2012 - 06:15 PM

0

#203 Useril este offline   DUTU:d 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 31-October 12
  • Gender:Male
  • Location:BACAU,BACAU
  • Interests:VR SA FAC SI EU UN BUGGY HOMEMADE

Postat 02 November 2012 - 10:18 PM

AM SI EU 2 LANCII TAMPONATE:d AS PUTEA SA FAC UN BUGGY DIN ELE?? AM TOT LA ELE DA SUNT TAMPONATE ATATA TOT IMI DATI SI MIE NISTE PLANURI??
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7

7 useri citesc topicul
0 membri, 7 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro