BUGGY dintr-un trabi
#182
Postat 19 August 2010 - 10:56 PM
BillyBoy32, la Jul 26 2010, 08:51 AM, a spus:
Din pacate nu-l mai pot finaliza mai ales ca am facut si o investitie proasta la partea de motorizare.Am gasit un motor de IJ la 250 ron dar se pare ca este mic pentru sasiu din poze si in pus nu am gasit pe nimeni dispus sa ma ajute finalizarea lui si prin urmare ma simt nevoit sa-l vand,doar ce se vede in poze.Sper sa recuperez o parte din ce am bagat in el pentru a ma apuca de un go-kart care este mai simplu de realizat decat un buggy.Pentru cine este interesat lasati-mi PM.
#183
Postat 31 August 2010 - 07:44 AM
Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
#187
Postat 06 October 2011 - 05:16 PM
http://s3.postimage.org/31vyqz6dg/DSC_0433.jpg
http://s3.postimage.org/31w0eiiv8/DSC_0434.jpg
http://s3.postimage.org/31w221vd0/DSC_0435.jpg
http://s3.postimage.org/31w5d4kck/DSC_0436.jpg
http://s3.postimage.org/31wabqltw/DSC_0437.jpg
http://s3.postimage.org/31wdmtatg/DSC_0438.jpg
#188
Postat 16 December 2011 - 09:59 PM
http://s7.postimage.org/e3avg3bdz/DSC_0031.jpg
#189
Postat 20 December 2011 - 07:19 PM
frenzy87, la 18 March 2011 - 10:04 AM, a spus:
OMG sa stii ca drept sati spun in primele 10 sec cand statea la relanti motorul mia lasat o impresie proasta dar dupaia :unsure: <_<
maaaama ce sunet si ce putere am ramas masca ce sa mai tia reusit doar ca simetria rotilor e o leaca cam naspa adik arata cam ca un patrat cu roti dar merge cred ca ia pe putin 120-140 km /h :lol: :good:
#190
Postat 20 December 2011 - 07:27 PM
Sper ca la final sa ma duca pe asfalt cu cel putin 80-75 km/h :unsure: pentru ca stiu ca motorul de mobra pe care lam modificat o sa aiba destula putere cat sa ma duca cu a 4 pana la maxim de turatii. :good:
PS : este neaparat sa am un diferentiar pe spate pentru ca daca as face asa ceva sar complica muult prea mult lucrurile ,;fara diferentiar pe sosea nu merge ? pe off-road,camp numi fac probleme ba chiar e un avantaj caci imi trag rotile egal dar .... <_<
#192
Postat 21 December 2011 - 08:25 AM
#193
Postat 21 December 2011 - 08:58 PM
daktary, la 20 December 2011 - 07:27 PM, a spus:
Sper ca la final sa ma duca pe asfalt cu cel putin 80-75 km/h :good: pentru ca stiu ca motorul de mobra pe care lam modificat o sa aiba destula putere cat sa ma duca cu a 4 pana la maxim de turatii. :)
PS : este neaparat sa am un diferentiar pe spate pentru ca daca as face asa ceva sar complica muult prea mult lucrurile ,;fara diferentiar pe sosea nu merge ? pe off-road,camp numi fac probleme ba chiar e un avantaj caci imi trag rotile egal dar .... :)
Am si eu vreo doua intrebari:
- rotile sa fie de 10-11 ce? mm, cm sau metri, de ce nu.
- "Hoinar" avea 5 viteze nu 4;pe de alta parte la ce ar fi bune parghiile alea la o cutie secventiala? Pentru cultura ta generala, la acest gen de cutie de viteze e imposibil sa "sari" o treapta, adica nu poti cupla a 2-a direct dintr-a 4-a indiferent ce sisteme de parghii fabulezi tu.
- in ce ar consta modificarile alea minune asupra motorului? Din cate imi aduc eu aminte motorul de "Hoinar" e destul de chinuit pe la 11000 rpm maxim si pe deasupra fiind realizat in comunism din economie, sufera de o lipsa de fiabilitate crasa, poate unii isi amintesc.
In concluzie cred ca aberezi grav, mai bine ia o pauza si mai citeste cate ceva. Sa stii ca cititul nu a omorat pe nimeni, in vreo doua cazuri chiar a ajutat.
Aceasta postare a fost editata de rad_gaby: 21 December 2011 - 08:59 PM
#194
Postat 22 December 2011 - 07:44 PM
rad_gaby, la 21 December 2011 - 08:58 PM, a spus:
- rotile sa fie de 10-11 ce? mm, cm sau metri, de ce nu.
- "Hoinar" avea 5 viteze nu 4;pe de alta parte la ce ar fi bune parghiile alea la o cutie secventiala? Pentru cultura ta generala, la acest gen de cutie de viteze e imposibil sa "sari" o treapta, adica nu poti cupla a 2-a direct dintr-a 4-a indiferent ce sisteme de parghii fabulezi tu.
- in ce ar consta modificarile alea minune asupra motorului? Din cate imi aduc eu aminte motorul de "Hoinar" e destul de chinuit pe la 11000 rpm maxim si pe deasupra fiind realizat in comunism din economie, sufera de o lipsa de fiabilitate crasa, poate unii isi amintesc.
In concluzie cred ca aberezi grav, mai bine ia o pauza si mai citeste cate ceva. Sa stii ca cititul nu a omorat pe nimeni, in vreo doua cazuri chiar a ajutat.
>>roti 10inch (cred)ca cele de scuter la marime sau ca cele de roaba din obor
>>eu am motor de mobra cu 4 viteze, daca nu ma crezi iti pun video cu el ,probabil este un model mai vechi si apropo nu este de hoinar motoru doar de mobra simpla pentru ca hoinarul avea racire pe aer >fara turbina pe magnetou< iar eu am racire pe aer suflat de turbina magnetoului
>>acel schimbator de masina pe care vreau sa il adaptez nu va fi precum cel de masina, (sa sar vitezele), dar ,alta metoda nu aveam caci motorul fiind asezat in spatele meu, trebuia sa fac cumva sa pot schimba vitezele fara sa ma intorc si singura solutie e sai adaptez un schimbator de mana cu 2 pozitii, inaite si inapoi (revenind la pozitia de liber dupa introducerea in viteza)
>>modificarile motorului au fost facute asta vara ,cand mi s-au rupt segmentii in piston nu am mai avut ce scoate din el (in piston si cilindru aparuse niste santuri adanci de aprox 0,5mm-0,7) astfel ca , mam dus frumusel cu pistonul si cilindru la un strungar din ploiesti care se ocupa cu astfel de lucruri ,si dupa ce mia refacut cilindru la strung, pistonul devenise prea mic asa ca mia mai luat inca cativa mm din camasa cilindrului indeajuns pentru ami baga un set de honda cu segmenti conici (avand o compresie muult mai buna fata de pistonul anterior cu 3 segmenti>>si acesta facut pe comanda)
de aceea spun acum ca motorul pe care lam obtinut dupa aceste mici modificari este muult mai bun decat unul obisnuit >>>De asta miam dat seama imediat din prima saptamana caci la urcare, pe pod, intra 4, motoru numi mai murea ba chiar din contra daca ii dadeam blana ma ducea si mai tare
Cateva probleme pe care le are motorul sunt:
-vibratii extreme la turatii mari (nu mai poti tine mana pe acceleratie dacca il ambalezi in gol )
-placile de ambreiaj recent schimbate, tot patineaza cand vreau sa plek pe o roata
-zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului
-uleiul pe care il trage constant pe la semeringuri din cutia de viteze ; trebuind astfel sa o alimentez cu ulei o data pe saptamana (imi dau seama ca nu mai are ulei cand nu mai scoate fum chiar daca este o metoda neortodoxa este mai usor decat sa verific joja din ora in ora)
-mai nou datorita unui anume arc de la capacul ambreiajului imi intra foarte greu in prima treapta celelate nefiind o problema
Deci una peste alta mie mi se pare un motor bunicel cu toate ca e plin de probleme mici si mari compenseaza prin factorul putere care il dezvolta si prin pornirea "la prima pedala" nemaifiind nevoie sa o imping ca pe vremuri
#196
Postat 22 December 2011 - 08:38 PM
In mod normal ar fi trebuit sa te ignor dar mi-ai adus aminte de vechile Mobre pe care le cunosc destul de bine (batranu' meu are si acuma una din '71 in perfecta stare de functionare pe care ma dau si acuma cu cea mai mare placere - am facut cu ea vreo 3000 de km si o cunosc pana la ultimul surub).
Dintre toate prostiile pe care le debitezi (trecand peste cea cu pistonul cu 3 segmenti - pistonul mobrei are numai 2), cea mai tare mi se pare aia cu "zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului" mi se pare cea mai tare. Care oale? Ce-i aia "plek", "ami baga"? Si nu in ultimul rand, ce-ai fumat inainte sa postezi?
#197
Postat 28 December 2011 - 09:17 PM
rad_gaby, la 22 December 2011 - 08:38 PM, a spus:
In mod normal ar fi trebuit sa te ignor dar mi-ai adus aminte de vechile Mobre pe care le cunosc destul de bine (batranu' meu are si acuma una din '71 in perfecta stare de functionare pe care ma dau si acuma cu cea mai mare placere - am facut cu ea vreo 3000 de km si o cunosc pana la ultimul surub).
Dintre toate prostiile pe care le debitezi (trecand peste cea cu pistonul cu 3 segmenti - pistonul mobrei are numai 2), cea mai tare mi se pare aia cu "zgomotul infernal produs de oale indiferent de turatia motorului" mi se pare cea mai tare. Care oale? Ce-i aia "plek", "ami baga"? Si nu in ultimul rand, ce-ai fumat inainte sa postezi?
Stiu ca mobra are 2 segmenti pe piston DAR am specificat ca pistonul anterior care lam avut a fost mofificat de un strungar pentru ai putea adauga inca un segment ;uite o poza cu pistonul distrus >>>>; iar in legatura cu 'oalele ce zornaiau' sa stii ca ma refeream la carcasele ce venau peste cilindru si chiuloasa ce aveau rol de dirijare a aerului in scopul racirii cat mai eficiente al motorului denumirea de 'oale' fiind o denumire populara ;si cu asta fiind spuse sper ca am lamurit toate lucrurile :(
P.S.>>am mai precizat ca nu este motor de HOINAR :o ci de un alt tip de mobra (nu stiu de care presupun un model mai vechi dat fiind ca are 4 viteze) :lol:
#198
Postat 30 December 2011 - 04:59 AM
Cu stima
#199
Postat 10 February 2012 - 07:53 PM
zola, la 28 January 2010 - 09:21 PM, a spus:
salut vrei sa imi dai si mie planurile care le ai , vreau sa fac eu cu un prieten unul ideal ad fi fost unul cu doua locuri dar cred ca este bun si de ai tu poate merg modificate cotele de pe latime , ms mult
#200
Postat 18 February 2012 - 10:02 AM
mariuso, la 10 February 2012 - 07:53 PM, a spus:
Salut
Am si eu planuri pentru niste buggy-uri dar nu o sa te ajute foarte mult.In primul rand tu poate poate nu o sa folosesti motor de motocicleta, apoi o sa ai alt sistem de suspensie, directia o sa fie si ea diferita. Constructia buggy-ului meu am inceput-o de la niste poze de pe x-tune.net. De la ce masina/motocicleta o sa iei motorul, ce amortizoare o sa foloseti, bascule? Daca vrei sa iti dau planurile trimite-mi un e mail la adresa: bogdan_dinamovistu_9@yahoo.com.
#201
Postat 25 February 2012 - 12:48 AM
BoDySh, la 18 February 2012 - 10:02 AM, a spus:
Am si eu planuri pentru niste buggy-uri dar nu o sa te ajute foarte mult.In primul rand tu poate poate nu o sa folosesti motor de motocicleta, apoi o sa ai alt sistem de suspensie, directia o sa fie si ea diferita. Constructia buggy-ului meu am inceput-o de la niste poze de pe x-tune.net. De la ce masina/motocicleta o sa iei motorul, ce amortizoare o sa foloseti, bascule? Daca vrei sa iti dau planurile trimite-mi un e mail la adresa: bogdan_dinamovistu_9@yahoo.com.
la motor ma gandeam unul de golf 2
#202
Postat 20 March 2012 - 06:15 PM
Aceasta postare a fost editata de BeWaRe: 20 March 2012 - 06:15 PM