Modelism - RHC Forum: Moderator, consultanta - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

Moderator, consultanta

#121 Useril este offline   aeromania 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 12-February 07

Postat 12 February 2007 - 10:24 PM

Salut.Dupa cum ati observat sunt nou pe acest forum.La fel si dupa cum mi-am ales numele sunt un pic maniac cu capul in nori. Am zburat la Strejnic si asta ma face sa imi aduc amintesc de unii dintre cei cu care am zburat si nu mai sunt printre noi acum, Gheorghe Militaru, Mihai Pal.
Revenind la subiectul inceput.La inceputul acestui topic @BIG spunea ceva de legislatie, etc.As dori cateva suplimentari fata de ceea ce s-a scris pana acum.Legislatia privind constructia ,utilizarea in regim de amator al ultrausoarelor.Ati inteles bine as vrea sa imi construiesc unul si nu stiu daca am legea de partea mea sau impotriva.Trecand peste eforturile financiare, partea cu indemanarea nu cred ca lipseste, ramane Legea.Primele le mai poti trece cu un ajutor din partea prietenilor, dar cu Legea nu ai cum sa discuti(numai daca ai ceva rude sus puse).Studiind oarecum piata romaneasca in aceasta privinta , vizite la Aeroclubul Romaniei, mesaje, am observat ca romanii sunt foarte conservatori ( nu vreau sa spun egoisti ) in ceea ce priveste ajutorul sau cantitatea de informatie cedata unui outsider.Cu toti cu care am luat legatura (nu sunt multi) au avut ceva de comentat in privinta constructiei unui ultra (cu toate ca ei incepusera deja).Aceste intamplari s-au petrecut cu cativa ani in urma.Acum poate toate s-au schimbat.
Deci, @Big daca se poate ceva detaliat despre aceasta legislatie sau de unde as putea face rost ar fi super.Multumesc. :D
0

#122 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1643
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 12 February 2007 - 11:46 PM

aeromania,

bine ai ReVenit printre elici, motoare, roti si norisori. Treaba cu constructia nu e tocmai usoara, asa cum probabil si tu intuiesti. O varianta kit ar fi de recomandat insa ... discutiile abea acum incep. Ideea este sa ai documentatia pt constructie (planuri, manuale etc) - brici si atunci o sa-ti fie mai usor. Legislatia tocmai se schimba, asa ca o temporizare din partea ta ar fi tocmai bine venita. Pe cand va apaare noua lege nu stiu, dar de schimbat se schimba. La ce model te-ai gandit?

big.
FROGS CAN FLY!
0

#123 Useril este offline   aeromania 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 2
  • Inregistrat: 12-February 07

Postat 13 February 2007 - 08:52 AM

Multumesc de raspuns @Big.Sunt cateva modele ale caror documentatie cred ca merge luata in serios.Unul dintre acestea este STOL CH701, www.zenithair.com.Nu vb de kit-ul complet ci numai de planuri.Problema se pune si daca eu am lucrat la un model pe hartie si as vrea sa il realizez practic.Da stiu realizarea practica o sa imi creeze destul de multe probleme.Dar cum am mai spus Legile cred ca sunt cele care descurajeaza pe majoritatea.Cineva imi spunea ca este mai simplu sa il construiesc in Romania si sa il omologhez in Ungaria sau Germania.De aceea am si postat aici , poate cineva care deja si-a construit si care nu are probleme in a impartasii din problemele intampinate la omologare ne va explica modul in care a reusit sa le rezolve.Legislatia se schimba, dar cum noi romanii daca am intrat in UE incercam sa fim mai catolici decat papa este posibil sa ne trezim cu legislatie pe masura in domeniul acesta(oricum nu avem ce face in cazul asta).Bafta .
0

#124 Useril este offline   motofly 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 14-October 07

Postat 14 October 2007 - 12:05 PM

Big, la 10 Dec 2002, 12:07, a spus:

Salutare,
Incepand de azi eu voi fi moderatorul acestei rubrici. Sper ca traficul si preocuparile voastre sa creasca in cadrul acestui domeniu. Voi incerca sa fiu mai mult decat un moderator. De aceea va stau la dispozitie inclusiv cu consultanta in domeniul aviatiei generale. In mod special in domeniul aviatiei sportive (parapanta, ULM, planor, avion, deltaplan). Si pentru ca sa aveti incredere in sfaturile mele mentionez ca sunt instructor de zbor si inspector al Aeroclubului Romaniei in domeniul aviatiei ultrausoare. In plus colaborez cu cateva reviste straine din aceste domenii.

Aterizari fericite!
Big

buna!
sunt proaspat proprietar al unui Chickinox cu Rotax 503 si m-ar interesa mai multe aspecte:
-procedura inmatriculare ULM
-furnizor piese schimb si consumabile ROTAX
-link-uri specifice ULM din RO(daca exista)

multumesc anticipat
0

#125 Useril este offline   Big 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1643
  • Inregistrat: 30-May 02

Postat 14 October 2007 - 06:34 PM

Salutare,

da-mi un telefon, si incercam sa rezolvam problemele cu omologarea/inmatricularea, si ceva la piesele de schimb. Prea multe sit-uri romanesti de ULM nu sunt...

big
0721 101 727
FROGS CAN FLY!
0

#126 Useril este offline   Cagliostro 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 67
  • Inregistrat: 04-July 06

Postat 14 October 2007 - 06:41 PM

Pai : cum sa inmatriculezi un ULM gasesti in reglementare RACR - COO ULM care la randul ei o gasesti pe site-ul Aeroclubului Roman : www.airclub.rdsnet.ro si tot acolo gasesti numarul celui care se ocupa cu asta (Girica Cristian)
- tot acolo gasesti tot felul de reglementari si multe altele
- ptr piese Rotax poti vorbi cu cei de la Aerosal care sunt reprezentanti Rotax sau cu cei care aduc piese Rotax din Ungaria de la Apollo

Toate cele bune si zboruri multe
Radu T
0

#127 Useril este offline   abu 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 196
  • Inregistrat: 23-September 04

Postat 14 October 2007 - 10:00 PM

sal,
pt piese la preturi bune...stau la dispozitie
Albert Malaxa
www.aerial.ro
0723196944
0

#128 Useril este offline   motofly 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 44
  • Inregistrat: 14-October 07

Postat 15 October 2007 - 08:02 AM

big:mersi,am sa te sun
cagliostro:mersi mult pt indrumari,am sa le studiez
abu:iti trimit PM cu ce m-ar interesa,mersi

Aceasta postare a fost editata de motofly: 21 October 2007 - 12:01 PM

0

#129 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

  Postat 14 April 2008 - 08:19 PM

Buna ziua,

Ma adresez dvs. cu urmatoarea intrbare:
Credeti ca ar fi oprtun deschiderea unui subiect cu tema ACCIDENTE AVIATICE ULM ?

Se intampla un fenomen ciudat. Cand se petrece un accident aviatic toata lumea vuieste, presa il pune pe prima pagina, pe forum apar discutii, presupuneri si inevitabil, in final asteptarea concluziei anchetei. Dintre accidentele despre care am citit sau auzit nu am aflat explicatiile oficiale asupra cauzelor acestor accidente.

Ca viitor pilot de avion ULM imi pun intrebarea: De ce nu putem invata din greselile altora ? De ce nu avem concluziile anchetelor "la vedere" De ce presa nu pune pe prima pagina "CONCLUZIILE ANCHETEI ACCIDENTULUI AVIATIC ... ", De ce ne ferim sa discutam despre aceste evenimente triste si uneori tragice ?
0

#130 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 14 April 2008 - 11:40 PM

Laudabila initiativa. Postat cam unde nu trebuie, dar se rezolva.
Cred ca nu se poate invata foarte mult din greselile altora. Cel mai bine inveti din greselile tale, daca mai ai ocazia. Si inveti sa nu mai faci aceeasi greseala, dar ai liber sa le probezi pe celelalte.
Cred ca nici concluziile anchetelor nu sunt foarte clare. Poate ceva mai detaliate decat "natura tehnica" sau "eroare umana". E greu de spus ce a fost, cu pilotul mort si mormanul de ULM langa el.

De regula greseala de natura tehnica e urmare a unei erori umane. Fie a pilotului, fie a unuia din personalul tehnic de pe undeva, fie a unui muncitor intr-o fabrica... E eroarea unui om undeva pe lumea asta.
Apropo, de ce nu putem invata din greselile altora in cazul accidentelor de circulatie?
Nu ne ferim sa discutam despre ce-i tragic. Unele detalii sunt neplacute, dar in rest e OK.
Ia sa readuci la lumina, peste 2-3 luni, mesajul cu ultimul accident, sa vedem ce putem comenta. O sa fiu numai ochi si urechi!
Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 14 April 2008 - 11:48 PM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#131 Useril este offline   Allex 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 226
  • Inregistrat: 18-July 04
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara-Caransebes

Postat 15 April 2008 - 12:24 AM

Deci automat se intelege ca e vorba de inconstienta umana (fie la accidente rutiere fie moto fie autovehicule de orice fel, fie aeronave). In ultima vreme majoritatea accidentelor aviatice au fost din vina pilotilor, sau asa spun specialistii, si eu tind sa-i cred...din diverse motive. Oricum eu imi dau cu parerea si spun k inconstienta e mult prea mare.....
0

#132 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 15 April 2008 - 01:58 AM

Nu e vorba neaparat de inconstienta. Am zis de erori umane in general. Oricat de constient ai fi, tot poti gresi. Si pilotul e om, e problema lui, greseste si el. N-as trage concluzii precum femeile... Nu prea stiu ce spun specialistii.

Ai dreptate cand spui pe ocolite ca sunt destui inconstienti pe lumea asta, dar n-as baga pilotii de aero in categoria asta. Dau cu banul la aia de scutere si fara casca, de merg fara maini si cu ochii inchisi. Dar nu as zice asta despre piloti. De multe ori cineva greseste, mai rar e problema de material in sine. Ala e cuminte si la locul lui, lasat de natura de cand se stie. Omul nu-l face cum trebuie, il foloseste cum nu trebuie, nu stie despre el ce trebuie si pana la urma ajung de nu se mai inteleg. De multe ori omul pierde...
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#133 Useril este offline   bogeco 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 14
  • Inregistrat: 14-April 08

Postat 16 April 2008 - 03:36 PM

Din cate inteleg fiecare dintre noi suntem interesati sa aflam adevarul desptre "situatiile speciale". Ulterior in functie de capacitatea si intelepciunea personala valorifici mai mult sau mai putin din experienta nefericita a altora.
Conduc autoturisul de 15 ani si urmaresc emisiunile despre accidente rutiere. In diverse situatii pe sosea imi imaginez situatii limita si caut solutii pentru acestea. Daca m-au ajutat nu stiu ... stiu ca de multe ori am avut reactii salvatoare in situatii limita reale ...

Eu acum invat sa pilotez avioane U.Usoare. Vreu sa fac asta pentru ca imi place si este o bucurie sa zbori. Nu vreau ca aceasta sa se transforme in tragedie. In zbor , de la 1 m in sus, esti inzestrat cu o energie potentiala care scapata de sub control te duce catre un singur final inevitabil.

Este important pentru mine si pentru multi in situatia mea sa aflam ca la baza majoritatii accidentelor nu stau cauze FATALE.
Pana acum am inteles ca daca respect limitele, orice surpriza poate fi administrata spre un deznodamant acceptabil.
0

#134 Useril este offline   szultzer 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 19-December 07

Postat 02 May 2008 - 08:58 PM

Caut adepti ai autogirului, vreau sa dezvolt acest tip de aparat. 0742369789
0

#135 Useril este offline   andyflor 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 10-November 08

Postat 10 November 2008 - 11:14 AM

Stie cineva daca se poate zbura in Romania cu PPL obtinut in SUA?

De asemenea, de unde se pot inchiria avioane de genul Cessna 172 (sau similare) din zona Bucuresti?

Multumesc anticipat
0

#136 Useril este offline   deejaydanyaero 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 679
  • Inregistrat: 31-May 07

Postat 30 March 2010 - 11:50 AM

salut, am si eu o intrebare, de unde pot zbura contracost 2 persoane , asa de hobby, nu am avion sa nu se creada cine stie ce... vreau s aplatesc ca sa ma plimb http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif . nu am mai zburat de cand aveam 16 ani, ultima oara a fost cu un Puma Socat nou nout, scos cald pe portile fabricii Ghimbav. salutare!!
ceea ce realizez este umbra a ceea ce gandesc
0

#137 Useril este offline   byteworks 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 238
  • Inregistrat: 01-April 06

Postat 31 March 2010 - 07:17 AM

Incearca aici.
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro