Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#1081 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 26 January 2008 - 08:32 AM

catalin_tm, la 26 Jan 2008, 07:36, a spus:

nu imi merge. am mufa "jack", nu usb, si nu mi'l recunoaste

bafta si tie

Ai simulatorul care vine cu rc(E Fly) de la Cessna ?.....si simulatorul FMS1?
Daca da atunci da-mi e-mailul tau sa iti dau pas cu pas cum sa procedezi... :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 26 January 2008 - 08:35 AM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#1082 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 January 2008 - 10:53 AM

Radiocomanda (E-Fly 100B) cu care vine Cessna, merge pe orice simulator. Citeste aici cum sa configurezi si sa instalezi un emulator: http://www.smartprop...rey/default.asp

Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 26 January 2008 - 10:53 AM

0

#1083 Useril este offline   catalin_tm 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 09-June 06

Postat 26 January 2008 - 06:53 PM

doamne.... cat de frumos din partea voastra!

avionul l-am luat second hand, si nu a mai avut cd..am luat un fms de pe net..dar nu imi merge, atat pot sa zic. un pic mai incolo incerc cu emulatorul acela, si daca nu imi merge, o sa te deranjez danny :wub: (scuze)

TOATA stima,
catalin
0

#1084 Useril este offline   catalin_tm 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 09-June 06

Postat 26 January 2008 - 10:33 PM

mergeeee!!!!

multumesc mult, baieti!

stima!
0

#1085 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 26 January 2008 - 10:58 PM

Cum i-ai dat de cap ? Ai folosit emulatorul ? La mine a mers perfect cu emulatorul. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
0

#1086 Useril este offline   catalin_tm 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 09-June 06

Postat 26 January 2008 - 11:48 PM

da, cu emulatorul a mers perfect. ma joc doar fms, ca pe aerofly mi-am batut capul 2 ore, si nu am reusit nimic..

dar ma dau pe fms, mai modest, dar super suficient cat sa imi "obisnuiesc" cerebelul cu controalele.

multumesc mihaimcg
0

#1087 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 27 January 2008 - 12:09 AM

@catalin_tm: Si eu am patit la fel cu Aerofly. Trebuie configurezi radiocomanda din meniul "Controls", apoi sa calibrezi radiocomanda din meniul "Calibrate".
Atentie: programul "SmartPropoPlus Console" trebuie sa ruleze in background si sa afiseze "connected", altfel nu o sa-ti mearga.
0

#1088 Useril este offline   catalin_tm 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 172
  • Inregistrat: 09-June 06

Postat 27 January 2008 - 01:28 AM

da, merge cum zici si de aceasta data! sunt cam multe controale, o sa imi mai bat capul maine sa le descifrez, ca oricum le-as pune, o ia singur intr-o parte.

tare oricum!

a, inca ceva. pe statie, acolo unde e reprezentat un mic grafic, mi s-a cam incalzit. la voi a fost la fel, a patit ceva ?

Aceasta postare a fost editata de catalin_tm: 27 January 2008 - 01:29 AM

0

#1089 Useril este offline   Mr.Pink 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 21-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 05 February 2008 - 07:03 PM

Legat de acrobatii, va spun din proprie experienta sa nu faceti mai mult de 2 ture de tonou pe verticala, in jos, si mai ales cu motorul in plin :D , ca la iesire se cap pliaza aripa.Asa am patit eu.
smart-custom.ro
0

#1090 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 February 2008 - 03:48 PM

Se pliaza aripa ? :) Adica se cam rupe ? :D A mai patit cineva asa ceva ?
0

#1091 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 February 2008 - 04:14 PM

Mr.Pink, la 5 Feb 2008, 20:03, a spus:

Legat de acrobatii, va spun din proprie experienta sa nu faceti mai mult de 2 ture de tonou pe verticala, in jos, si mai ales cu motorul in plin :) , ca la iesire se cap pliaza aripa.Asa am patit eu.

de ce aveai motorul in plin cand erai cu botul in jos?? ti-e dor de sol??
cand ajungi din orice figura cu botul in jos,scade-i gazul si lasa-l sa pice. dai gaz cand vrei sa iesi din figura.
flying is my life...
0

#1092 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 06 February 2008 - 04:39 PM

mihaimcg, la 6 Feb 2008, 15:48, a spus:

Se pliaza aripa ?  :)  Adica se cam rupe ?  :D  A mai patit cineva asa ceva ?

Relax .. n-are nimic avionu.. dar daca tragi de el rau se rupe oricum.. orice avion se rupe cu mici exceptii .. Cum zice si silviu.. figurile astea nu le faci decat cu motorul la 0.

Poti sa faci dar nu cu cessna asta vrie in cutit care se face cu motor.. poti sa faci un blender cu motor dar nu cu cessna si oricum bagi motor numai dupa ce iesi din tonouri si intri in vrie plata si acolo bagi motor dar exclus cessna..

http://www.youtube.c...h?v=AddQy8vfyQY

Treceti peste pornirea motorului si la minutul 2:40 si 3:46 DMC face cate un blender.. modelul are 7.8 kg daca ar baga gaz.. ar intra in pamant. ... face 2 tonouri in picaj .. intra in vrie plata iese din vrie plata si mai face 2 tonouri.. adicalea blender.. In tonouurile alea pe verticala ca sa intre mai violent un pic ii da un spritz scurt la motor sa arunce coada mai bine.

Totul e sa iti pastrezi calmul.. sa micsorezi viteza si sa iesi din figura fara sa bruschezi avionu..

Florin100% face in filmul lui http://www.youtube.c...h?v=asiwc_8Slns vrie pe la secunda 30 .. face un snap.. de fapt mai multe.. un fel de vrie plata... (avionu ala e greu si nu cred ca e echilibrat perfect si nu face ca biplanul) si dupa aia iese cu 2 tonouri.. Vezi ca in jos.. gazul e oprit numai dupa ce a ajuns cu avionul la orizontala a bagat gaz...

Nu am filme cu John cu f3A-ul.. ala era super exemplar.. 2 ture juma de vrie din programul f3A.. care se continuau cu avionul la 90 de grade.. iesit frumos..In vrie FARA gaz !! ..

Bafta

Aceasta postare a fost editata de ZOD: 06 February 2008 - 04:40 PM

DT
0

#1093 Useril este offline   Mr.Pink 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 85
  • Inregistrat: 21-January 07
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 06 February 2008 - 10:26 PM

Adevarul e ca modelul asta de cessna, adica cel de la art-tech, de care probabil se vorbeste pe topicul asta, mi se pare cel mai reusit dintre modelele rtf si relativ low cost.Imbina cu succes caracteristici cerute de multi entuziasti/incepatori, dar daca te limitezi la zboruri de placere si fara sa tragi prea mult de el :( Aici, la Piatra Neamt, deja ne-am adunat cativa entuziasti, vreo 3 dintre noi fosti aeromodelisti impatimiti (dar ne revenim repede),zi zburam cu vreo 3 cessna, 2 dimona si alte cateva 2 channels. Eu deja am inceput lucrul la un extra 300,termic si cu balsa, ca polistirenul asta, sub toate formele de elapor,depron, extrudat, tot polistiren ramane:)
smart-custom.ro
0

#1094 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 14 February 2008 - 11:21 AM

salut
am luat si eu o aripa ampenaje si fuselaj de cessna, adica aproape un kit (intr-un kit mai sint tren de aterizare, tije de comanda, roti decaluri si eventual motor).
aripa era fara eleroane dar am decupat si am pus pe fiecare eleron cite un submicro servo, ingropat in aripa,pe deasupra intarit cu tija de carbon de 3mm chiar unde e dunga dupa BA dedesupt a ramas tija de fibra de sticla din fabrica.
ca motorizare o sa ii pun un BL cu tractiune de 760 grame cu elice APC electro 10X5, ESC hymodel de 35A si accu de 1800mA 11.1V 3 celule LI-PO.
rc folosesc e-fly pina vine celalalt un spectrum DX6 2.4 Ghz.
tije de comanda :sirma de otel de 1.5 mm in tub pvc.
culoarea: argintiu cu rosu si albastru (dar poate ca ramine numai argintiu cu rosu pt ca nu imi place nuanta de albastru care mi-o venit e foarte inchis si urit).
tren de aterizare :sirma de otel de 3 mm si roti 45mm
o sa bag si poze cu evolutia modelului .
:)
0

#1095 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 14 February 2008 - 03:27 PM

ai grija cu elicea...tine cont ca ai pus una mult mai mare decat prima... asa ca daca ii faci tren nou, fa-l mai inalt....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#1096 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 03 March 2008 - 02:16 PM

salut
iata pozele cum am promis

Fisiere atasate


0

#1097 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 03 March 2008 - 02:17 PM

inca una

Fisiere atasate


0

#1098 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 03 March 2008 - 02:20 PM

si inca una acolo e si motorul pt el un bl de 830 rpm/v si tractiune de 750 grame

Fisiere atasate


0

#1099 Useril este offline   alexroad 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 621
  • Inregistrat: 29-June 07

Postat 04 March 2008 - 10:33 AM

Personal nu am un Cessna dar am zburat cu el(aeromodel).Zboara frumos dar parca 830kv mi se pare cam putin. Gresesc?
Ma bate gindul sa-mi iau si eu unul si de-aia ziceam.
Hodina-i ca slanina
Sa imbatrinesti e obligatoriu!
Sa te maturizezi e optional!
0

#1100 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3621
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 06 March 2008 - 09:38 PM

Stie careva ce curent de descarcare are acc cu care vine in kit cessna 182 electric 480?? (acc 8,4 v la 1000mAh)
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#1101 Useril este offline   ATYZZZ 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 392
  • Inregistrat: 07-September 07
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca
  • Interests:Rc aero auto si cnc.

Postat 08 March 2008 - 08:32 PM

nu cred sa fie slaba motorul pt el iata datela despre motor:



Specificatii
Turatie in gol: 830 rpm/v
Curent in gol: 1.1 A
Tensiune de alimentare: 8-12 celule NiMH
Tensiune de alimentare: 3 - 4 celule LiPo (15 volti)
Curent maxim admis: 25 A
Curent nominal de functionare: 20A
Masa: 68 grame
Diametrul axului: 3.17 mm
Tractiune maxima: 1300 grame
Elice: < 10 x 7 inch

Varianta 1: elice GWS EPD1060 (10 x 6 inch)
Tensiune: 11.1 volti
Curent absorbit: 10.5 amperi
Tractiune: aprox. 700 grame

Varianta 2: elice GWS EPD1060 (10 x 6 inch)
Tensiune: 14.8 volti
Curent absorbit: 17 amperi
Tractiune: aprox. 1200 grame

Varianta 3: elice APC elektro 10 x 5 inch
Tensiune: 14.8 volti
Curent absorbit: 17 amperi
Tractiune: aprox. 1180 grame

deci cu li-po de 3 celule 1800mA cred ca o sa mearga mai bine decit cu motorul original
0

#1102 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 03 July 2008 - 10:17 AM

oare s-a plictisit toata lumea de batranul cessna din spuma?
0

#1103 Useril este offline   Gregorius_Syth 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 04-December 07

Postat 11 July 2008 - 11:33 PM

Vad ca nu a mai scris nimeni de multa vreme pe topicul asta dar cu toate astea incerc si eu o intrebare in speranta ca imi va raspunde cineva.
Am un Cessna 182 de la Art-Tech cu echiparea originala. Fiind incepator in de al de astea pentru primele 2 iesiri m-am multumit cu manevre de taxi si o ridicare de la sol de 10 cm. In continuare astept un amic care sa ma ajute ca nu vreau sa il fac zob din nepricepere.
Prbl mea ar fi cam asa: am pus mana pe un LiPo de 11,1 v, 1800 mAh si vreau sa stiu daca am vreo solutie (regulator eventual schimbat) ca sa urc acc asta pe motorul initial 480 direct drive. Daca sansele de a il face scrum sunt prea mari o sa astept pana iau un BL si un regulator pt el.
Mai bine sa fii jos si sa iti doresti sa fii sus, decat sa fii in situatia inversa :D
0

#1104 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 12 July 2008 - 10:52 AM

In primul rand acel acumulator o sa fie mai greu decat acumulatorul pe care-l ai tu acum (probabil ai un LiPo 7,4 V 1300 mAh), ceea ce inseamna ca o sa se modifice centrul de greutate si trebuie sa-l reechilibrezi. Daca ai o radiocomanda care sa aiba si EPA, atunci o sa poti pune acel acumulator, daca nu ai, trebuie sa schimbi motorul si regulatorul.
0

#1105 Useril este offline   Gregorius_Syth 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 04-December 07

Postat 14 July 2008 - 10:22 PM

Am inteles. Ms de sfat dar ca orice incepator mai am o intrebare :D
Am gasit urmatorul combo http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...x4.7_Prop_Combo
Crezi ca merita banii?
Mai bine sa fii jos si sa iti doresti sa fii sus, decat sa fii in situatia inversa :D
0

#1106 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 15 July 2008 - 07:17 AM

Gregorius_Syth, la 14 Jul 2008, 22:22, a spus:

Am inteles. Ms de sfat dar ca orice incepator mai am o intrebare :D
Am gasit urmatorul combo http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/u...x4.7_Prop_Combo
Crezi ca merita banii?

merita banii. e deja prea puternic pt avionul tau. o sa mergi cu gazu maxim la jumatate :D si in situatii limita o sa te salveze.
    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#1107 Useril este offline   fdx_11 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 104
  • Inregistrat: 07-April 07

Postat 15 July 2008 - 11:29 AM

Gregorius_Syth, la 11 Jul 2008, 23:33, a spus:

Vad ca nu a mai scris nimeni de multa vreme pe topicul asta dar cu toate astea incerc si eu o intrebare in speranta ca imi va raspunde cineva.
Am un Cessna 182 de la Art-Tech cu echiparea originala. Fiind incepator in de al de astea pentru primele 2 iesiri m-am multumit cu manevre de taxi si o ridicare de la sol de 10 cm. In continuare astept un amic care sa ma ajute ca nu vreau sa il fac zob din nepricepere.
Prbl mea ar fi cam asa: am pus mana pe un LiPo de 11,1 v, 1800 mAh si vreau sa stiu daca am vreo solutie (regulator eventual schimbat) ca sa urc acc asta pe motorul initial 480 direct drive. Daca sansele de a il face scrum sunt prea mari o sa astept pana iau un BL si un regulator pt el.

daca vrei sa schimbi acumulatorul original cu unul lipo trebuie sa schimbi si regulatorul in sensul ca regulatorul pentru motor trebuie sa stie lipo. La botosani au un regulator pentru motoare cu perii care stie lipo si este ieftin. Acumulatorul care il ai este ok si nu o sa iti afecteze centrul de greutate fiind chiar mai usor decat acumulatorul original al lui cessna.
eu am zburat cu cessna al meu cu lipo de 2.2A pun in fuselaj nu in locul special si nu am avut nici o problema.
Multa bafta
0

#1108 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 July 2008 - 02:47 AM

Am un cessna la fel ca al tau.
Cu echiparea standard de-abia imi lua inaltime si nu avea putere suficienta ca sa te scoata din vreo problema(n-oi fi eu nu stiu ce pilot sa-mi dau cu parerea dar cred e destul de dificil pt inceput).
Am luat un motor brushless nou, regulator si lipo 11.1 1300, elice corespunzatoare, de preferat 10x6 ca sa poti sa decolezi si de pe roti si acum am chiar un pic mai multa putere decat am nevoie.
Am reusit sa zbor cu el ok. Asta nu m-a impiedicat sa fac greseli si sa-l mai fac si pilaf, se lipeste oricum ar fi.
El standard vine cu un singur servo pe eleroane, o alta mizerie, dar nu atat de deranjanta.
Desi am reusit sa zbor si reprize de 10 minute si sa fac si ceva figuri nu m-a impiedicat cu nimik, dupa cum spuneam, sa gresesc si sa-l lovesc destul de rau. Elicea se rupe, fuselasul la fel dar se repara(oricum e 65 lei unu nou), partea buna e ca motorul nu are nimik.
Trebuie echilibrat again si trimat.

Sper sa-ti fie utila experienta mea destul de neplacuta pe alocuri :D.
"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#1109 Useril este offline   typer 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 440
  • Inregistrat: 28-April 08

Postat 19 July 2008 - 03:13 AM

una in aer

Fisiere atasate


"An engineer once said to build something great is like swimming in honey"

"I have always said i'd rather crash a pretty plane than fly an ugly one..." Dave F.
0

#1110 Useril este offline   Ovi 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 69
  • Inregistrat: 24-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Tg. Mures

Postat 05 May 2010 - 07:05 PM

Buna ziua !

Am si eu niste probleme cu Cessna-ul meu,182 -care e identic cu al lui typer- anume :
1. i-am rupt deriva in jumate , o bucata e pe masa, alta e pe avion ,intrebarea e daca sa o lipesc la loc sau se poate desprinde in aer ?
ma refer la partea de sus : jumatatea de jos e inca acolo, dar nu stiu cat o sa mai stea lipita de coada , e cam subreda , avionul fiind FOARTE vechi , de vreo 5 ani .
2.motorul cred ca are o problema, numai trage deloc .Numai are turatia aia care o avea el candva ... am incercat sa decolez de la sol , si , pe 100 de m de abia prinde viteza(100 m de pista de beton, nu pe iarba , acolo nici nu misca ... ) .L-am desfacut, l-am curatat si la fel . M-am gandit ca cel mai bine ar fi sa il schimb, cu unul BL , acesta fiind cu perii , iar cu asta sa ii pun si un regulator mai puternic, cel vechi incalzindu-se foarte tare , sa trec si pe lipo, cele nimh fiind foarte grele .
intrebarea e , ce motor sa folosesc , ce baterii , ce regulator ... ?acesta care il am e 480 , insa vreau ceva cu care sa pot face si niste urcari mai agresive (nu la 90', doar nu il vreau acrobat) . Cu motorul care il are, 480-le , la turatie maxima , ma plictiseam pana urca... cum ii dadeam un pic in sus , mai mult de 35-40' pierdea viteza si ii pica botu .
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

29 useri citesc topicul
0 membri, 29 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro