Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#811 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 June 2007 - 10:23 AM

Vezi ca tiam trimis un mi.
0

#812 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 June 2007 - 01:49 PM

io nu inteleg faza asta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/huh.gif , cu termicu.Adica nici macar nu ai facut 10 zboruri cu cessna si vrei termic :huh: , mie mi se pare o aberatie.mai bine i-ati gandul de la temic pana o sa ai destula experienta sa pilotezi asa ceva.Adica tu sti ce e ala termic?ala poa sa prinda si 100km/h cu motoru la 60% , tre sa sti principalele componente ale motorului, trebuie sa sti sa il rodezi mai inatai ca fara rodaj nu o sa zboare nici odata.Man <<no offence -_- >> dar mai bine i-ati gandu de la termice pana nu inveti pe electrice sa zbori calumea.A si inca ceva , la electrice daca ii tai motoru in aer il aduci jos fara probleme dar la termic daca a murit motoru in aer si nu esti expert ai belit.....belengheru......ca ala se face aschiute.Asa ca mai bine mai invata nitel iar apoi merge si un termic , da asa iti zic eu ca o sa vrei sa il zbor si o sa plangi dupa el daca se face bucati
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#813 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:28 PM

Asa cum i-am promis lui AANTIKK pun niste poze cu montarea unui motor brusshles pe cessna
Eu am montat motorul cu prinderea lui pe spate ( vine in set sau se achizitioneaza separat; e de intrebat )
In poza este pusa tablita lui de prindere

Fisiere atasate


0

#814 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:29 PM

Asta este batiul original de cessna la care trebuie doar sa-i faci un mic decupaj pt. a intra bine tablita de prindere

Fisiere atasate


0

#815 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:33 PM

cam asa ar veni motorul prins pe batiul original
La prinderea asta exista avantajul pt. incepatori ca daca il dai de pamant in bot, tabla aia se indoaie si descarca fortele pe care le-ar fi suportat fuselajul, cel mult se sparge capota motor, dar daca o imbraci in colant rezista si nu se mai sparge

Fisiere atasate


0

#816 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:38 PM

In urmatoarele poze este aratat modul de prindere pe batiu de motor termic de 7,5
Intai se taie batiul pt. a se potrivi cu tot cu motor la lungimea capotei de cessna

Fisiere atasate


0

#817 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:39 PM

Se dau 2 gauri in centrul fiecarui brat al batiului pt. a se prinde tablita motorului

Fisiere atasate


0

#818 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:40 PM

Tablita insurubata

Fisiere atasate


0

#819 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:41 PM

..

Fisiere atasate


0

#820 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:43 PM

In placa de plastic din botul modelului se dau gauri corespunzatoare prinderii batiului ( dupa ce in prealabil a fost centrat prin capota)

Fisiere atasate


0

#821 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 02:44 PM

Cam asta ar fi tot

Fisiere atasate


0

#822 Useril este offline   yagger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 14-June 07

Postat 20 June 2007 - 02:55 PM

...

Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:05 PM

0

#823 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 03:41 PM

Motor Roxxy 2827/34
Acumulator 11.1/1800mah
Elice 11x7
In configuratia asta are tractiune f.buna. Daca te temi ca are prea multa putere fata de ceea ce poti face tu fata acum, nu zbura in max., dar daca ai vreo problema in zbor, sa stii ca puterea mare te scoate din belele
Zboara acrobatic destul de bine dar in limitele lui ( in nici-un caz ca un acrobatic care are suprafetele de comanda cel putin duble)
Acumulatorul se pune tot unde se punea si cel original doar ca se taie o gaura mai mare in partea din fata a suportului pt. a putea fi introdus asta mai mare

Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 20 June 2007 - 04:30 PM

0

#824 Useril este offline   yagger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19
  • Inregistrat: 14-June 07

Postat 20 June 2007 - 03:45 PM

...

Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:05 PM

0

#825 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 20 June 2007 - 04:31 PM

Motorul de care-ti spun eu e cam un mil. lei vechi
0

#826 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 June 2007 - 05:27 PM

Multumesc mult Nimsoc pt informatiile foarte utile.O sa procedez la fel ca si tine,numa ca din pacate nu am gasit motorul ala de care zici tu,asa ca sant nevoit sa folosesc alta motorizare sau sa rog pe cineva din tara sami trimita unul.Ai putea sami trimiti tu unul gata montat pe batiu(aranjat de tine)bineinteles contra cost :huh: Asa scap eu de probleme ca oricum nu stiu sal centrez etc.Ce zici?
Plata tio pot face in avans.Daca esti interesat baga un nr de telefon si vorbim mai multe acolo.

Yager,baga mai programelul ala sa ne mai sfatuim si noi....


Stima,
0

#827 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 June 2007 - 05:28 PM

Florine...in mare ai dreptate dar vreau sa incerc.Am optat si pt termic datorita faptului ca pot zbura mult si bine cu ala.
0

#828 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 20 June 2007 - 07:41 PM

man deci autonomia la un termic de 7,5 cc e de cam 10-15 minute si nu glumesc, stiu ca ti se pare putin.Plus ca dupa ce aterizezi trebuie sa mai astepti cam juma de ora sa ti se raceasca toba si motoru, in timpul asta tu trebuie sa cureti avionu ca se unple de unsoare de la metanol.Deci nu e asa de simplu pre cum pare
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#829 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 20 June 2007 - 08:33 PM

yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:

Ma gandesc si eu sa iau un Roxxy dasta dar e f scump. Un BM2410-08 e 350mii...

ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....

Aceasta postare a fost editata de hash84: 20 June 2007 - 08:34 PM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#830 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 June 2007 - 08:43 PM

Salutare,

Asta este probabil ultima data cand mai postez despre zborul meu cu cessna deoarece nu prea mai este numic de spus.
Nu vreau sa ma laud dar il am sub control total.
Acum am venit de la zbor si am facut tot ce mia trecut prin cap cu el chiar si zbor pe spate(nu prea reusit cei drept).
Probabil ca sant obisnuit de pe simulatoare pt ca azi mam simti de parca as zbura de un an ,nu de cateva zile,bine....asta nu inseamna ca sant pilot dar totusi pt mine este un mare pas inainte.
Decolarea si aterizarea o fac perfect...cel putin la aterizare il aduc unde vreau nu unde se nimereste.Doamne...va rog sa ma credeti ca nu as mai pleca de pe camp.Azi am facut 3 zboruri in total si in afara de faptul ca motorul mai baga cate un rateu,totul a fost super ok.


Stima,
0

#831 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 20 June 2007 - 08:48 PM

Pai Florine daca este asa,atunci sincer nu stiu daca mai iau termic,sau cel putin nu acum.
O sa bag banii in cateva baterii,motor,telecomanda,regulator si...lipici ca ala te scoate din necaz :lol: .

Numa cas cam tantalau.Tot nu prea stiu ce accu,elice,motor,s.a.m.d sa iau.Pana la urma ma descurc eu.In principiu nu as vrea sa fie foarte rapid dupa tuning dar nici asa lenes cum este acum.

Stima,
0

#832 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 20 June 2007 - 09:57 PM

hash84, la 20 Jun 2007, 20:33, a spus:

yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:

Ma gandesc si eu sa iau un Roxxy dasta dar e f scump. Un BM2410-08 e 350mii...

ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....

Nu e cumva BM 2408-21......ca cel care l-ai scris tu e BM2410-21 ???
Am testat si BM 2408-21 ,si cu elicea originala de Cessna (7*4) merge perfect.....,dar tot BM 2410-08 este mai nervos....Parerea mea :lol: !!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#833 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 20 June 2007 - 10:22 PM

yagger, la 20 Jun 2007, 00:31, a spus:

Pai bine Domnu' Danny 39 de ce nu ai spus nimic pana acum. Uite am luat ca prostu elice 10x8 si probabil ca o sa fie f smucit. (motor ca al tau BM2410-08)
Nu puteai sa zici si tu? ca nu era pe degeaba...iti multumeam :lol:

Pai fii atent ce am patit eu cu motorul si elicea din problema :-prin februarie,martie cind era frig de iti inghetau degetele pe stick-uri am testat mai multe elici la acest motor(BM 2410-08-dar parca am mai scris eu undeva despre aceste teste) ,9*4,7...9*5....10*4,7....10*6.....10*8 ...si am ajuns la concluzia ca raportul viteza/acrobatie/consum curent l-a avut elicea 10*8.
Si am zburat in configuratia asta cu rezultate f. bune pina cind.....................................................
Toate bune si frumoasa ...vine primavara ,temperaturi in crestere (20-25 grade)..si surpriza -in zbor vad ca ii scade viteza,nu mai facea nici macar un looping...bateria era incarcata doar aveam 4-5 minute de zbor,il aduc jos si cind pun mina pe capota motor --incinsa ,ceea ce nu mi se mai intimplase.
Scot motorul pun alt tip de motor (BM 2408-21) ii echipez cu elice de 9*5 si dupa 3-4 minute iar aceleasi simptome...scade puterea ...jos cu aeromodelul ,pun mina pe capota --incinsa....ii schimb elicea cu una de 7*4 ,zboara ca melcul da'nu se incalzeste motorul=nu corespunde.
Pun al treilea motor identic cu ultimul(BM 2408-21)....idem acelasi lucru(aceste doua motoare le luasem pt Air Bull cu care in momentul de fata este dotat cu aceste motoare ...dar cu elici de Cessna 7*4 si zboara ff.bine-dupa 20 min de zbor nervos -motoarele reci)

Acum am din nou pe Cessna un BM2410-08 cu elice de 9*5 si merge foarte bine (acum am venit de la zbor ,temperatura .30-32 grade)si nu se incalzeste.


P.S La tipurile acestea de motoare aveti ffff.mare grija la configuratia aleasa-motor-elice
In week-end am sa probez si motorul BM2410-12D....rezultatele le voi afisa

:D

Bafta la zbor si ....om mai vedea :lol:
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#834 Useril este offline   hash84 

  • DreamTeam member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2183
  • Inregistrat: 28-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 June 2007 - 08:58 AM

danny_39, la 20 Jun 2007, 21:57, a spus:

hash84, la 20 Jun 2007, 20:33, a spus:

yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:

Ma gandesc si eu sa iau un Roxxy dasta dar e f scump. Un BM2410-08 e 350mii...

ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....

Nu e cumva BM 2408-21......ca cel care l-ai scris tu e BM2410-21 ???
Am testat si BM 2408-21 ,si cu elicea originala de Cessna (7*4) merge perfect.....,dar tot BM 2410-08 este mai nervos....Parerea mea :lol: !!!


scuze ai dreptate. e 2408-21. m-am grabit....ce elice merge bine pt asta? am incercat 9x6 si 8x6 si se incige al naibii motoru. am pus 7x4 merge incet dar nu se incinge. am una 8x4 dar inca nu am testat-o. weekendu asta. daca a mai incercat cineva ceva elici si ma poate ajuta cu experientza as ramane recunoscator

Aceasta postare a fost editata de hash84: 21 June 2007 - 09:02 AM

    /------------------------\              |~~\_____/~~\__  |
    |        Hash84          |______________ \______====== )-+
    |                        |                      ~~~|/~~  |
    \------------------------/                         ()
0

#835 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 June 2007 - 10:08 AM

Deci astea se pot "buli"daca nu au elicea adecvata....asa invata omul(adica eu)
0

#836 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 June 2007 - 10:12 AM

Turns
15

KV
1200

Weight (g)
44

No of Cells
2-3

Max Efficiency A
11

Max Burst (15 sec) A
15

Max Power (15 sec) W
150

Prop range
7x4 -up to- 9x4.7

Optimal Plane Weight (g/oz)
400-600/(14.1-21.1)


Asta ar fi bun la cessna?

Fisiere atasate


0

#837 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 June 2007 - 10:14 AM

Sau asta....


Dimension:Ö 20X40mm
Speed constant(KV): 3300RPM/V
Working voltage: 6-18V
Shaft extension: 11.0mm
Shaft diameter: Ö2.0mm
Weight: 65g

Fisiere atasate


0

#838 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 21 June 2007 - 06:17 PM

inrunerul e criminal rau adica e incredibil de puternic, rapid, dar e si mai scump :lol:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#839 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 June 2007 - 08:09 PM

Pai Florinele care naiba este inrunerul din alea doua ca eu habarnam...))):
0

#840 Useril este offline   worms 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1345
  • Inregistrat: 20-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Piatra Neamt

Postat 21 June 2007 - 08:25 PM

eu pe pitts folosesc bl2808-21 cu elice 8x4 si e ok.pitts este aproximativ la fel de greu ca cessna deci trebuie sa mearga bine in configuratia asta.motorul dupa 10 min de zbor are cam 40 grade. problema e de consum, cu un accu de 11,1 -1200ma, zbor cam 10 min .

Aceasta postare a fost editata de worms: 21 June 2007 - 08:27 PM

0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

48 useri citesc topicul
0 membri, 48 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro