Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#812
Postat 20 June 2007 - 01:49 PM
#813
Postat 20 June 2007 - 02:28 PM
Eu am montat motorul cu prinderea lui pe spate ( vine in set sau se achizitioneaza separat; e de intrebat )
In poza este pusa tablita lui de prindere
Fisiere atasate
-
Image_233_.jpg (27.77K)
Number of downloads: 105
#814
Postat 20 June 2007 - 02:29 PM
Fisiere atasate
-
Image_234_.jpg (26.02K)
Number of downloads: 99
#815
Postat 20 June 2007 - 02:33 PM
La prinderea asta exista avantajul pt. incepatori ca daca il dai de pamant in bot, tabla aia se indoaie si descarca fortele pe care le-ar fi suportat fuselajul, cel mult se sparge capota motor, dar daca o imbraci in colant rezista si nu se mai sparge
Fisiere atasate
-
Image_235_.jpg (28.06K)
Number of downloads: 95
#816
Postat 20 June 2007 - 02:38 PM
Intai se taie batiul pt. a se potrivi cu tot cu motor la lungimea capotei de cessna
Fisiere atasate
-
Image_236_.jpg (26.66K)
Number of downloads: 89
#817
Postat 20 June 2007 - 02:39 PM
Fisiere atasate
-
Image_237_.jpg (28.02K)
Number of downloads: 78
#818
Postat 20 June 2007 - 02:40 PM
Fisiere atasate
-
Image_238_.jpg (28.46K)
Number of downloads: 66
#819
Postat 20 June 2007 - 02:41 PM
Fisiere atasate
-
Image_239_.jpg (32.97K)
Number of downloads: 71
#820
Postat 20 June 2007 - 02:43 PM
Fisiere atasate
-
Image_240_.jpg (26.91K)
Number of downloads: 101
#821
Postat 20 June 2007 - 02:44 PM
Fisiere atasate
-
Image_241_.jpg (36.85K)
Number of downloads: 117
#822
Postat 20 June 2007 - 02:55 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:05 PM
#823
Postat 20 June 2007 - 03:41 PM
Acumulator 11.1/1800mah
Elice 11x7
In configuratia asta are tractiune f.buna. Daca te temi ca are prea multa putere fata de ceea ce poti face tu fata acum, nu zbura in max., dar daca ai vreo problema in zbor, sa stii ca puterea mare te scoate din belele
Zboara acrobatic destul de bine dar in limitele lui ( in nici-un caz ca un acrobatic care are suprafetele de comanda cel putin duble)
Acumulatorul se pune tot unde se punea si cel original doar ca se taie o gaura mai mare in partea din fata a suportului pt. a putea fi introdus asta mai mare
Aceasta postare a fost editata de nimsoc: 20 June 2007 - 04:30 PM
#824
Postat 20 June 2007 - 03:45 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:05 PM
#826
Postat 20 June 2007 - 05:27 PM
Plata tio pot face in avans.Daca esti interesat baga un nr de telefon si vorbim mai multe acolo.
Yager,baga mai programelul ala sa ne mai sfatuim si noi....
Stima,
#827
Postat 20 June 2007 - 05:28 PM
#828
Postat 20 June 2007 - 07:41 PM
#829
Postat 20 June 2007 - 08:33 PM
yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:
ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....
Aceasta postare a fost editata de hash84: 20 June 2007 - 08:34 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#830
Postat 20 June 2007 - 08:43 PM
Asta este probabil ultima data cand mai postez despre zborul meu cu cessna deoarece nu prea mai este numic de spus.
Nu vreau sa ma laud dar il am sub control total.
Acum am venit de la zbor si am facut tot ce mia trecut prin cap cu el chiar si zbor pe spate(nu prea reusit cei drept).
Probabil ca sant obisnuit de pe simulatoare pt ca azi mam simti de parca as zbura de un an ,nu de cateva zile,bine....asta nu inseamna ca sant pilot dar totusi pt mine este un mare pas inainte.
Decolarea si aterizarea o fac perfect...cel putin la aterizare il aduc unde vreau nu unde se nimereste.Doamne...va rog sa ma credeti ca nu as mai pleca de pe camp.Azi am facut 3 zboruri in total si in afara de faptul ca motorul mai baga cate un rateu,totul a fost super ok.
Stima,
#831
Postat 20 June 2007 - 08:48 PM
O sa bag banii in cateva baterii,motor,telecomanda,regulator si...lipici ca ala te scoate din necaz :lol: .
Numa cas cam tantalau.Tot nu prea stiu ce accu,elice,motor,s.a.m.d sa iau.Pana la urma ma descurc eu.In principiu nu as vrea sa fie foarte rapid dupa tuning dar nici asa lenes cum este acum.
Stima,
#832
Postat 20 June 2007 - 09:57 PM
hash84, la 20 Jun 2007, 20:33, a spus:
yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:
ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....
Nu e cumva BM 2408-21......ca cel care l-ai scris tu e BM2410-21 ???
Am testat si BM 2408-21 ,si cu elicea originala de Cessna (7*4) merge perfect.....,dar tot BM 2410-08 este mai nervos....Parerea mea :lol: !!!
#833
Postat 20 June 2007 - 10:22 PM
yagger, la 20 Jun 2007, 00:31, a spus:
Nu puteai sa zici si tu? ca nu era pe degeaba...iti multumeam :lol:
Pai fii atent ce am patit eu cu motorul si elicea din problema :-prin februarie,martie cind era frig de iti inghetau degetele pe stick-uri am testat mai multe elici la acest motor(BM 2410-08-dar parca am mai scris eu undeva despre aceste teste) ,9*4,7...9*5....10*4,7....10*6.....10*8 ...si am ajuns la concluzia ca raportul viteza/acrobatie/consum curent l-a avut elicea 10*8.
Si am zburat in configuratia asta cu rezultate f. bune pina cind.....................................................
Toate bune si frumoasa ...vine primavara ,temperaturi in crestere (20-25 grade)..si surpriza -in zbor vad ca ii scade viteza,nu mai facea nici macar un looping...bateria era incarcata doar aveam 4-5 minute de zbor,il aduc jos si cind pun mina pe capota motor --incinsa ,ceea ce nu mi se mai intimplase.
Scot motorul pun alt tip de motor (BM 2408-21) ii echipez cu elice de 9*5 si dupa 3-4 minute iar aceleasi simptome...scade puterea ...jos cu aeromodelul ,pun mina pe capota --incinsa....ii schimb elicea cu una de 7*4 ,zboara ca melcul da'nu se incalzeste motorul=nu corespunde.
Pun al treilea motor identic cu ultimul(BM 2408-21)....idem acelasi lucru(aceste doua motoare le luasem pt Air Bull cu care in momentul de fata este dotat cu aceste motoare ...dar cu elici de Cessna 7*4 si zboara ff.bine-dupa 20 min de zbor nervos -motoarele reci)
Acum am din nou pe Cessna un BM2410-08 cu elice de 9*5 si merge foarte bine (acum am venit de la zbor ,temperatura .30-32 grade)si nu se incalzeste.
P.S La tipurile acestea de motoare aveti ffff.mare grija la configuratia aleasa-motor-elice
In week-end am sa probez si motorul BM2410-12D....rezultatele le voi afisa
:D
Bafta la zbor si ....om mai vedea :lol:
#834
Postat 21 June 2007 - 08:58 AM
danny_39, la 20 Jun 2007, 21:57, a spus:
hash84, la 20 Jun 2007, 20:33, a spus:
yagger, la 20 Jun 2007, 15:45, a spus:
ia asta BM2410-21. il are florin pe cessna si merge super! tot 35 de lei e. ala cu 08 in coada e de tractinue. nu e bun. merge incet , foarte incet! eventual modelul o sa iti faca probleme in aer( eventual ma gandesc la o angajare ca stiu ca cessna le are cu astea....
Nu e cumva BM 2408-21......ca cel care l-ai scris tu e BM2410-21 ???
Am testat si BM 2408-21 ,si cu elicea originala de Cessna (7*4) merge perfect.....,dar tot BM 2410-08 este mai nervos....Parerea mea :lol: !!!
scuze ai dreptate. e 2408-21. m-am grabit....ce elice merge bine pt asta? am incercat 9x6 si 8x6 si se incige al naibii motoru. am pus 7x4 merge incet dar nu se incinge. am una 8x4 dar inca nu am testat-o. weekendu asta. daca a mai incercat cineva ceva elici si ma poate ajuta cu experientza as ramane recunoscator
Aceasta postare a fost editata de hash84: 21 June 2007 - 09:02 AM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#835
Postat 21 June 2007 - 10:08 AM
#836
Postat 21 June 2007 - 10:12 AM
15
KV
1200
Weight (g)
44
No of Cells
2-3
Max Efficiency A
11
Max Burst (15 sec) A
15
Max Power (15 sec) W
150
Prop range
7x4 -up to- 9x4.7
Optimal Plane Weight (g/oz)
400-600/(14.1-21.1)
Asta ar fi bun la cessna?
Fisiere atasate
-
XM2826CA15_72dpi_web.jpg (19.86K)
Number of downloads: 117
#837
Postat 21 June 2007 - 10:14 AM
Dimension:Ö 20X40mm
Speed constant(KV): 3300RPM/V
Working voltage: 6-18V
Shaft extension: 11.0mm
Shaft diameter: Ö2.0mm
Weight: 65g
Fisiere atasate
-
WK_WS_20_001_big.jpg (44.4K)
Number of downloads: 99
#838
Postat 21 June 2007 - 06:17 PM
#839
Postat 21 June 2007 - 08:09 PM
#840
Postat 21 June 2007 - 08:25 PM
Aceasta postare a fost editata de worms: 21 June 2007 - 08:27 PM