Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:03 PM
Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#782
Postat 19 June 2007 - 04:50 PM
#783
Postat 19 June 2007 - 04:52 PM
yagger, la 19 Jun 2007, 14:58, a spus:
care bagheta de fibra de pe aripa??? :( ca nu e nici una, e doar un betisor din plastic care nu ii vad rostu, nici macar nu intareste aripa :(
#784
Postat 19 June 2007 - 05:03 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:04 PM
#785
Postat 19 June 2007 - 05:24 PM
#786
Postat 19 June 2007 - 05:27 PM
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 19 June 2007 - 05:27 PM
#787
Postat 19 June 2007 - 05:40 PM
#788
Postat 19 June 2007 - 05:41 PM
yagger, la 19 Jun 2007, 17:03, a spus:
Asta inseamna sa ii fac roti mai mari.
Deci inseamna ca nu se mai termina niciodata.....
decu eu i-am facut un fel de scut din balsa si pot ateriza pe burta fara probleme ca nu se loveste.
#789
Postat 19 June 2007 - 05:42 PM
Oricum e super si 20-25 minute.Viteza e alta daca las tot motorul ala?Trebuie sa schimb si elicea?
Multumesc.
#790
Postat 19 June 2007 - 05:46 PM
#791
Postat 19 June 2007 - 08:01 PM
Vreme superba,zbor superb,4 loopinguri.
Aterizarea la fel de buna ca si decolarea.
Timp zbor 7 minute.
Stima,
#792
Postat 19 June 2007 - 09:30 PM
Stima,
#793
Postat 19 June 2007 - 09:58 PM
aantikk, la 19 Jun 2007, 21:30, a spus:
...
Exista asa ceva in afara de termic?
Solutie: 2h/7'=17acumulatori
Mai bine iti iei termic.
#794
Postat 19 June 2007 - 10:18 PM
aantikk, la 19 Jun 2007, 21:30, a spus:
Da, exista planoarele!
Cu ceva antrenament, cu motor sau fara motor, poti sta in aer pana vine seara sau pana iti amorteste gatul de privit dupa model. E cu "depinde", dar aproape ca e posibil. Nu se poate sa nu-ti placa! Succes!
Telefon: 0721 385365
#795
Postat 19 June 2007 - 10:18 PM
aantikk, la 19 Jun 2007, 21:30, a spus:
Stima,
Cu accu originali poti zbura fara sa faci figuri de acrobatie maxim 12-14 minute,cu motor in full ,acrobatii,alte figuri 5-7 minute.
In configuratie (cum am eu) :motor BL BM 2410-08 ,elice de 8*4 sau 9*4,7 (depinde de cum il forjezi -atentie daca se supraincalzeste motorul pui diam. si pas mai mic (-1)),accu 3s 2100 LiPo,zbori fara figuri acrobatice 30-35 minute,cu figuri acrobatice motor in full 50% din timp de zbor 15-20 minute....din experienta proprie.
P.S. In sapt asta incerc un nou motor:BL BM 2410-12D... :angry:
#796
Postat 20 June 2007 - 12:31 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:04 PM
#797
Postat 20 June 2007 - 02:30 AM
Sar putea sami trag si un planor sa ma satur de zbor,cat despre lipo...sant pe drum deja.
Tu yager nu lai mai zburat?
Asi vrea sa stiu de ce in timpul zborului a scazut de vreo doua ori turatia motorului destul de tare fara sa ating mansa.In rest totul a fost super ok tinand cont de vasta mea experienta... :angry:
Stima,...siiiii...maine de la capat
#798
Postat 20 June 2007 - 02:44 AM
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 20 June 2007 - 02:46 AM
#799
Postat 20 June 2007 - 08:25 AM
Zbor fara incidente,aterizare fara probleme,dar....
Va rog sa imi spuneti daca stiti de ce se intampla in zbor ca motorul sa o ia razna:se tureaza si se detureaza chiar daca eu nu ating stikul telecomenzii.Cei drept,se intampla de 2-3 ori la un zbor.Totul se petrece rapid,tine sa zic 1 secunda,dar se intampla.Sa fie oare telecomanda de vina?(cea originala)sau motorul.
Astept nerabdator sami explicati fenomenul.
Stima,
#800
Postat 20 June 2007 - 09:15 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:04 PM
#801
Postat 20 June 2007 - 09:25 AM
Weight: 600gr
trainer artf from balsa wood
Astea sant toate informatiile despre el
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/ohmy.gif
Ce ziceti,se merita sal iau?
Fisiere atasate
-
YH095.jpg (23.32K)
Number of downloads: 97
#802
Postat 20 June 2007 - 09:29 AM
#803
Postat 20 June 2007 - 09:33 AM
ARF ARF
Construction Balsa
Length 900 mm
Rec. Battery LiPo 11,1V 1500 mAh
Rec. ESC 25A
Rec. Motor .10 (55g) for 800g airplane
Rec. Prop. 8 x 4
Rec. Servo 4CH-3SX
Span 1380 mm
Weight 900 g
Wing area 27,5 dm²
Fisiere atasate
-
11797.jpg (29.23K)
Number of downloads: 87
#804
Postat 20 June 2007 - 09:38 AM
Length 1300mm
Wingspan 1600mm
Total Weight approx. 2400-2500g
Wing Area 43.0dm²
Wing Area 43.0dm²
Airfoil Original semi-symmerty
Motor 2 STROKE 40-46 class
Radio 4-5 channel 4 Servos
Fisiere atasate
-
KP11211.jpg (62.51K)
Number of downloads: 81
#805
Postat 20 June 2007 - 09:40 AM
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 20 June 2007 - 09:40 AM
#806
Postat 20 June 2007 - 09:41 AM
Daca vreti sa folositi si la altceva avionul, nu numai la a-l vedea cum se prabuseste, solutia este brusshles seria 2 si acu' Lipo 11.1V/1800-2200mah
Spor la treaba
#807
Postat 20 June 2007 - 09:48 AM
Se poate prinde brusshles-ul pe suportul care il are sau trebuie sa modific ceva?
#808
Postat 20 June 2007 - 10:04 AM
Chiar azi voi modifica un Cessna al unui prieten si-ti voi pune poze cu toata operatiunea
#809
Postat 20 June 2007 - 10:12 AM
Poate te uiti un pic si la foto puse de mine un pic mai sus.Vreau sati dai cu parerea.
Astept pareri si de la altii.
Stima,
#810
Postat 20 June 2007 - 10:17 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:04 PM