Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#752
Postat 16 June 2007 - 10:02 PM
Nu uita;sa mearga toate cu statia pe care o am deja.
Ai uitat receptorul.
Multam.
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 16 June 2007 - 10:05 PM
#753
Postat 16 June 2007 - 10:39 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 09:59 PM
#754
Postat 16 June 2007 - 10:50 PM
Statia este in plan deja,citeste cateva pagini mai in spate si ai sa vezi.
Despre termice asa este cum zici tu,dar am scris ca il iau de dragul de al avea,urmand ca mai tarziu sal zbor(cand oi fi capabil).
Acum dispun de ceva finante si sant hotarat sa aloc si acestui sport ceva bani pt ca mai tarziu nu mai stiu cum o fi cu banii,mai ales daca ma intorc in Romania.Cat despre cariera...credema nu ma pasioneaza asta.Vreau doar sa ma distrez pe cinste.Microbul il am demult dar nu am avut curajul necesar pana acum.
Iti doresc numai bine si sa zbori singur cat mai curand.
Stima,
#755
Postat 17 June 2007 - 12:04 AM
aantikk, la 16 Jun 2007, 22:02, a spus:
Daca ai statia in 72MHz iti recomand calduros:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXLBY8&P=ML
sau:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...?&I=LXLBY9&P=ML
Sunt usoare, full range si au multe bunatati.
#756
Postat 17 June 2007 - 12:48 AM
Din cate imi dau eu seama este de 35 mhz,nu?...doamne cat de nestiitor pot fi...tre sa ma apuc de invatat ca nu mai tine.
Sper ca pot zbura si alte modele cu ea pana oi fi in stare sa iau ceva mai acatarii.
An august vin in tara in concediu si vreau sa stiu daca este cineva din zona Buzau,Focsani,Rm Sarat pt a lua lectii de zbor.Eu sant originar din Rm Sarat.
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 17 June 2007 - 12:55 AM
#757
Postat 17 June 2007 - 01:28 AM
Urmeaza sfaturile baronului.
Baftaaaaaaaaaaa.
#758
Postat 17 June 2007 - 03:38 PM
daca e detul de aproape, mi-ar face placere sa ne intalnim ..
receptorul nu e necesar zic io..
ala se ia f. usor de pe cessna si se pune pe EZ...
daca vrei receptor nou , trebe luat si quartz nou... receptor sa se potrvieasca la statia aia nu am vazut la ei pe site:( ..dar o sa mia caut..
#759
Postat 17 June 2007 - 03:45 PM
CE PARERE AVETI DE STATIA ASTA? MX-12 Computersystem 35 MHz(GRAUPNER)PARCA ASA SE SCRIE.
Vreau sa o iau,asa ca astept pareri.
Este relativ aproape Nehoiu,oricum am masina asa ca nui problema.
Stima,
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 17 June 2007 - 03:46 PM
#760
Postat 17 June 2007 - 03:46 PM
legatu de ce ti-am recomandat ca reg e doar pt motoare cu peri , cand treci pe BL trebuie altu...dar si cessna si EZ au peri <_<
#761
Postat 17 June 2007 - 08:00 PM
daca vrei le caut io pe acolo ...dar e mult mai simplu sa precizezi ca le veri ca o sa stie ei exact ce trebuie sa iti trimita..
#762
Postat 17 June 2007 - 08:07 PM
asta ar fi un trainer termic
ORICUM parerea mea e ca te grabesti inutil... asteapta sa zbori mult cessna ,EZ-ul ...si abea apoi un trainer termic...Cand esti mester in cessna si ez poti incerca sa zbori un trainer termic...
#768
Postat 18 June 2007 - 08:37 PM
Decolare din mana,vant moderat.Avionul a decolat si a zburat impecabil.Sant deasemenea fericit sa va anunt ca aterizarea a fost facuta fara nici cea mai mica problema!Am venit la aterizare de 4 ori numa ca sa vad daca pot sa fac cu el ce vreau eu,si miau iesit toate cum am vrut.In total cred ca am zburat cam 6-7 minute.Siiiiiiiiiiiii....acum surpriza...miam permis sa fac un looping(larg) foarte reusit de data aceasta intentionat!!!.
Vreau sa va mai spun ca miau disparut si emotiile total si asta sa vazut in felul in care am reusit sa pilotez modelul.
Concluzie:este un model pe care cred cal poti pilota ca incepator destul de usor,numai cu comenzile trebe avut grija(trebuie finete).Toate acestea dupa ce ati tras tare pe un simulator.Asta nu inseamna ca nul rupeti))):
O conditie ar mai fi ca trebuie zburat neaparat fara vant.
Vreau sa va multumesc inca odata pt.sfaturile date care miau fost fara doar si poate de un real ajutor.Data viitoare am sa pun un mic filmulet cu evolutia lui.Si acum a fost filmat dar nu se vede mai deloc,pt ca a fost facut(filmul)cu telefonul.
Stima,
#769
Postat 19 June 2007 - 01:38 AM
Iti dai seama ca esti pierdut. Nu mai ai scapare.
Baftaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
#770
Postat 19 June 2007 - 02:07 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 09:58 PM
#771
Postat 19 June 2007 - 10:33 AM
#772
Postat 19 June 2007 - 10:41 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 09:59 PM
#773
Postat 19 June 2007 - 11:28 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 09:59 PM
#774
Postat 19 June 2007 - 11:38 AM
Eu ca si tine sant incepator,deci nu ma pricep dar parca am citit undeva ca cu alt motor si lipo avionul ar fi cu mult mai rapid ceea ce nu prea ar fi recomandat in momentul asta pt noi.Eu zic sal zburam putin asa si pe urma lipo si motor.
Asta este doar o parere neavizata.Iti doresc mult succes tie si celor vechi.
Stima,
#775
Postat 19 June 2007 - 11:42 AM
Cineva scria,,citez (CG-ul meu e la 1-2 mm in spatele tijei de la eleroane ),deci poti afla singur unde pui acu lipo .
#776
Postat 19 June 2007 - 12:42 PM
#777
Postat 19 June 2007 - 12:47 PM
Mi se pare foarte fragil...
Multumesc.
#778
Postat 19 June 2007 - 12:51 PM
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 19 June 2007 - 12:52 PM
#779
Postat 19 June 2007 - 01:50 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 09:59 PM