Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#511
Postat 28 September 2006 - 11:09 PM
Am folosit destul de putina (vreo 10 G amestecata si vreo 5-6 aplicata) si tine mai tare ca inainte.
Eu nu pun strat foarte gros ca nu e necesar (cel putin pana acuma a tinut foarte bine) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Arata ca nou. Putin galben in unele locuri dar in rest foarte bine si cam la fel de greu. Oricum mai duce motorasu si greutatea asta.
Vom vedea maine cum zboara. Sper sa nu fie masinuta :lol:
Marerea mea de "profi" (not) este ca va zbura perfect.
Nu folosesc bison dar nici poxipol. Este ceva nemtesc care se intareste in 5 min.
Deci sunt foarte curios sa vad cum se comporta "Noul" meu model.
#512
Postat 28 September 2006 - 11:53 PM
maine si poimaine imi vine cadoul pentru cessna si mor de nerabdare.am bagat in el 5 mil dar merita.I-am luat bl,accu super bun,incarcator,din gresala am luat 2 regulatoare diferite de la GWS super bune,incarcator,elici etc.Deci duminica la zbor cu NOUL "fire cessna".Am mai luat si 2 elici triple sa vad cum sta treaba.Cand es la zbor va dau poze.
Salutare
#513
Postat 29 September 2006 - 10:40 AM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#514
Postat 29 September 2006 - 01:12 PM
1.ori nu stii sa pilotezi si il angajezi in limita de viteza;
2.ori inclinarea apare datorita cuplului de la elice pe care tu nu il compensezi.
mai bine incepe intai cu un simulator, vezi ca exista subiecte dedicate .
#516
Postat 29 September 2006 - 01:29 PM
azi era sa fac o tampenie.Mi-a venit lipoul, reg si chargeru si le-am pus pe avion(BL NU IMI VENISE).Si lam legat la motorul original.am vrut sa vad cat duce accu si iam dat drumu.Dupa 15 min a inceput sa miroasa a ceva, am oprit motoru si a scos putin fum.Am desfacut carcasa si ce sa vezi motru se incinsese de il loase dracii.Am avut noroc ca nu sa ars.sambata imi vine blul asa ca duminica la zbor.
#517
Postat 29 September 2006 - 01:34 PM
Ce bateri ai folosit ? de 11 V ?
Eu azi primesc (cel putin sper) un regulator de 30A dar cu perii si bat de 11V LiPo.
Mai am si de 7 pe acas de aia de intreb.
Tu ce ai folosit ?
#518
Postat 29 September 2006 - 02:45 PM
florin100%, la 29 Sep 2006, 13:29, a spus:
azi era sa fac o tampenie.Mi-a venit lipoul, reg si chargeru si le-am pus pe avion(BL NU IMI VENISE).
1. sper ca regulatorrul era ptr motor cu perii! .
florin100%, la 29 Sep 2006, 13:29, a spus:
......(BL NU IMI VENISE)...... imi vine blul asa ca duminica la zbor.
2. Asigurate ca ai controler ptr brushless! http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif, adicatelea ala ORIJINALU e ptr motor cu perii, si are 2 fire care pleaca care pleaca spre motor iar ala de brushless are 3 fire care pleaca spre motor
PS: sper sa nu fie cu suparare daca stiai deja treaba asta!
Aceasta postare a fost editata de Dragut: 29 September 2006 - 02:50 PM
#519
Postat 29 September 2006 - 03:14 PM
florin100%, la 29 Sep 2006, 14:29, a spus:
baga o lanterna prin fantele din carcasa motorului si vezi ce a mai ramas din carbunii aia!!
ca s-ar putea sa te lase cand ti-e lumea mai draga (in aer intr-o pozitie mai dificila de ex) ,si atunci.....
daca periile nu (prea) mai au carbuni schimba motorul.
si pana la urma ai folosit reg de bl pe motor cu perii? poate nici ala nu a ramas intreg dupa acrobatiile tale...ai grija.
#520
Postat 29 September 2006 - 07:40 PM
stiu ala era pt bl dar am vrut sa fac o proba de curiozitate.oricum schimb motorul cu unul bl maine.Ala originalu am sal pun pe o barca.
#521
Postat 29 September 2006 - 09:07 PM
e banal ! un servo pus langa motor(sub el) , cu o sarma in jos(otelita sa nu fie maleabila) , care e un pic indoita in fata! de sarma vine un inelas de care vine ata de papiota de care vine legat avionashu ce o as il vedeti in poza! nu cred ca are 20 g:D
dar o sa aiba si 2 g in plus de ata:D
oricum imi e frica de viraj dar in caz de doamne fereste ii dau drumu si gata:D!!!!
ca ala mic nu RC(logic la 20 g max) si nu stiu cum se va comporta in viraj !! o sa aflu maine ! primu zbor nu il filmez dar dupa filmez(daca ,mai apuc)!!!
a fost mai simplu de facity decat sistemu vostru de lansat parasutisti!
ce mai trebe mentionat e ca sarma iese printr-o gaura din capota(aia veche care era deja crapata)
a si apropo ce ma enerveaza ca capotele noi sunt albe, eu am facut-o cu solar dar tot nu arata ca originala !!
#522
Postat 29 September 2006 - 09:09 PM
Fisiere atasate
-
ala_micu.JPG (64.66K)
Number of downloads: 146
#523
Postat 29 September 2006 - 09:11 PM
florin100%, la 29 Sep 2006, 19:40, a spus:
stiu ala era pt bl dar am vrut sa fac o proba de curiozitate.oricum schimb motorul cu unul bl maine.Ala originalu am sal pun pe o barca.
ai legat cumva regulatoru' de brushless(ala cu 3 fire) pe motoru original de la cessna(brushed...2 fire)...daca da cum ai reusit?
sunt mari sanse sa-l fi bulit daca ai facut asa ceva
#524
Postat 29 September 2006 - 09:39 PM
Dexter_Jr, la 29 Sep 2006, 21:11, a spus:
florin100%, la 29 Sep 2006, 19:40, a spus:
stiu ala era pt bl dar am vrut sa fac o proba de curiozitate.oricum schimb motorul cu unul bl maine.Ala originalu am sal pun pe o barca.
ai legat cumva regulatoru' de brushless(ala cu 3 fire) pe motoru original de la cessna(brushed...2 fire)...daca da cum ai reusit?
sunt mari sanse sa-l fi bulit daca ai facut asa ceva
Daca ai vointa orice e posibil ..... :D
Desi sincer nu cred ca sar fi miscat din loc motorul.... , da mai stii poate a gasit din intimplare un nou mod de propulsie :D
#526
Postat 30 September 2006 - 09:32 AM
#527
Postat 30 September 2006 - 12:04 PM
Fisiere atasate
-
adf.JPG (2.09K)
Number of downloads: 168
#528
Postat 30 September 2006 - 12:28 PM
florin100%, la 30 Sep 2006, 12:04, a spus:
mai incearca. sau e o poza cu "patrat alb pe fond alb"?
#529
Postat 30 September 2006 - 12:31 PM
Fisiere atasate
-
adf.JPG (8.71K)
Number of downloads: 156
#530
Postat 30 September 2006 - 12:54 PM
Eu sugerez sa investesti intr-un Power Peak Ultimate 2.
Eu mi lam luat si pot doar zice ca e excelent.
Incarci ORICE baterie cu el si ai control complet a tuturor parametrilor.
(Este doar o sugestie) :D
#531
Postat 30 September 2006 - 01:08 PM
#532
Postat 30 September 2006 - 01:25 PM
bagi sursa aia de calculator in priza, sa fie pe off. conectezi clestisorii de la lipoly 300 la bornele corespunzatoare, conectezi bateria la lipoly. dai drumul la sursa, ar trebui ca beculetul de la lipoly sa cli[easca regulat verde. setezi la cati mah in fctie de baterie( eu pt ale mele de 1300 setez cam la 1100) si apesi butonul de pe el. ar trebui sa faca un beep si beculetul ramane aprins vered cateva minute pana detecteaza nr de celule. dupa o sa inceapa sa clipeasca verde aratand nr de celule( eg: 2 celule clipeste verde de 2 ori). cand ajunge la 95% incarcare se schimba in galben. cand termina bipaie si clipeste galben parca.
#536
Postat 30 September 2006 - 03:02 PM
#537
Postat 30 September 2006 - 05:44 PM
La al meu am pus corector peste bison si a iesit boboc!
#538
Postat 30 September 2006 - 08:15 PM
e o problema de ce nu e incarcat accu dupa 3 ore.Bag alea si cica functioneaza tot.cand il scot ciuciu....Ce poate sa fie defect accu sau chargeru????
#539
Postat 01 October 2006 - 05:11 PM
Are rasina pe el gramada si am pus o bara serioasa de carbon pe aripa sa nu se rupe.
Acuma sigur nu se rupe ca de abia mai zboara... Cu LiPo de 7V nici nu decoleaza :D(
Deci clar trebe sa trec pe Formosa :p
#540
Postat 01 October 2006 - 07:23 PM
Esti sigur ca ai aceeasi turatie ca nou? Tractiunea trebuie sa fie cam de 500-550gr pe dinamometru, sau cel putin al meu asa avea de nou.