Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#451
Postat 16 September 2006 - 08:32 PM
am si io o intrebare! cand ati pus 8 celule ati schimabt regulatorul ??
#452
Postat 16 September 2006 - 08:35 PM
#453
Postat 16 September 2006 - 08:35 PM
#454
Postat 16 September 2006 - 08:40 PM
#455
Postat 16 September 2006 - 08:41 PM
RedBaron, la 16 Sep 2006, 20:30, a spus:
Acum s-ar putea sa fi uimit de cat de greu o sa o mai ridici!!!
da, da rezistenta, asa cum si scociul da rezistenta si reduce frecarea.. o sa-ti pun poza cu scoci maine pe lumina ca acum se reflecta flashul si nu iese bine.. Eu l-am pus perpendicular pe axul aripii, cu scoci lat de vreo 4 cm ca sa nu pun prea mult, f putin sau deloc incalecat, si cu cat mai putine cute. Daca ai rabdare iese f frumos.
Chestia asta cu greutatea mi se pare dusa la extrem aici.. nu se simt cele cateva grame de autocolant, care este f subtire.. eu unul nu am sesizat absolut nici o diferenta intre inainte de autocolante si dupa autocolante. Acum ca sunt bine motorizat chiar nu ma mai intereseaza.
Mi-a venit motorul de turatie, BM2408-21.. maine il iau si o sa-l testez, sa vad care imi place mai mult intre el si asta de cuplu pe care-l am acum.. Chestia e ca dupa primul zbor care a fost nasol rau a mers f bine si cu asta.. o sa vad diferenta si va anunt.
#456
Postat 16 September 2006 - 08:42 PM
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 16 September 2006 - 08:43 PM
#457
Postat 16 September 2006 - 08:47 PM
#458
Postat 16 September 2006 - 08:58 PM
edit: nu eche, tija cu gaurele unde vine pusa tija de comanda(nu stiu sa explic mai bine) vine la accesori servo! cred ca parghie ii zice da nu-s sigur
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 16 September 2006 - 09:03 PM
#459
Postat 16 September 2006 - 08:59 PM
florin100%, la 16 Sep 2006, 20:47, a spus:
de fapt e 25-30 minute.. si asta cu lipo de 1300mha 2 cells.. gandeste-te cum o sa fie cu 2200mah 3 cells :rolleyes: peste o ora as zice eu..
Cum ti-am zis si pe mess s-ar putea sa vand cessna si atunci va deveni disponibil motorul si poate si regulatorul cu ceva reducere fata de magazin..
baroane nu te ingrijora si la mine sunt eleroanele putin ridicate si un pic inegale si nu e nici o problema.. o rezolvi cu un pic de trim, 1-2 clickuri
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 16 September 2006 - 09:01 PM
#460
Postat 16 September 2006 - 09:26 PM
Fisiere atasate
-
ws2.JPG (43.3K)
Number of downloads: 180
#462
Postat 16 September 2006 - 09:30 PM
#463
Postat 16 September 2006 - 10:56 PM
Rhyn0, la 16 Sep 2006, 20:59, a spus:
Te rog frumos sa masori exact si sa ne spui si noua. Eu am avut marea surpriza ca durata de zbor sa nu se modifice atat de spectaculos. Cred ca din cauza greutatii suplimentare a bateriei.
Abia astept rezultatele de la tine.
Baftaaaaaaaa.
#464
Postat 16 September 2006 - 11:57 PM
#465
Postat 17 September 2006 - 02:02 AM
Eu am avut prima surpriza cu Stick-ul. Cand am schimbat bateria de 750 mAh cu una de 1 000mAh, tot cu 7 celule, a zburat cam la fel. Fiind mai grea trebuia sa dau gazul mai tare si durata de zbor nu prea a crescut.
Uite ce scriam de Telemache: "Telemasterul zboara 30 minute cu 2 celule Lipo de 2 200mAh, 17 minute cu 2 celule Lipo de 1 250mAh, 25 minute cu 3 celule Lipo de 1 250mAh."
Albastru m-a terminat cu performantele pe care le-a obtinut.
Cred ca ar fi interesant sa aprofundam problema.
#467
Postat 17 September 2006 - 10:40 AM
Este si diferenta de greutate intre cele 2 setupuri, cu motorizarea veche si lipo avea cam 550g, acum doar 500.. deci probabil si asta conteaza.
o sa mai dureze pana am bani de lipo cu 3 celule.. cand trec pe formy..
Din ce vad eu acolo la telemaster it makes sense.. adica de la 1250 la 2200 durata de zbor s-a dublat la acelasi nr de celule si la 3 celule fata de 2 la aceeasi capacitate iarasi aproape s-a dublat..
probabil saltul ala de la 750 la 1000 mah fiind NiMh nu este asa de important.. dar la lipo se simte sigur..
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 17 September 2006 - 10:45 AM
#468
Postat 17 September 2006 - 03:23 PM
Salut
#469
Postat 17 September 2006 - 08:34 PM
Am descoperit azi din intamplare raspunsul la misterul de ce s-a schimbat radical performanta motorului Bl peste noapte. Luasem 3 elici de 10x4.7.. prima zi am zburat cu 10x4.7 si 9x4.7 de imprumut si a zburat infect.. a doua zi am venit si ca prin minune zbura superb.. De fapt una din acele elici era de 10x8 si cum seamana f mult nu m-am mai uitat la ce scria pe ele si am crezut ca e tot 10x4.7.. deci asta era.
#470
Postat 25 September 2006 - 07:00 PM
asa ca am luat una bucata cessna la spinare si dai sa-l zbor !! accu full charge!:D
L-am pregatit cum se cuvine de zbor )si l-am azvarlit sa vad de imi zboara !surprindere a zburat dar nu sa ridicat !! am astept o adiere si l-am facut sa si urce !nu mult dar a urcat ! cu motoru 100% abea se tine pe inaltimea initiala(fara vant sta cu vario pe 0 )
Spre sfarsit am conluzionat ca problema erau eleroanele care ambele amandoua stau ridicate vo 3mm in sus ! asa ca azi demontez aripu , si desfac sistemu de pe servo desi nu as fi vrut initial!!
Sper ca ASTA sa fi fost problema si nu cele 15 -20 g de bision si vo 10 g maxim de scotch aplicat asa ca sa tina fuselaju in caza de doamne fereste!!!
oricum nu am de gand sa ii schimb motoru pe brushless si lipo , nu ca nu ar fii MULT MAI EFICIENT CI DOAR DIN MOTIVU CA SUNT CAM SICTIRIT DEJA DE ELECTRICE si trec pe termice !!
asa ca mai relatati din zborurile voastre ca si eu as relata daca as avea ce:D
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 30 October 2006 - 05:36 PM
#471
Postat 26 September 2006 - 01:39 AM
Azi (de fapt ieri) am primit un Cessna. Am incarcat baterile si am plecat cu ea la primu zbor.
E primu meu aeromodel mai "performant" B).
Pista mea de decolare nu a fost prea grozava. Iarba scurta dar cu multe deniverali foarte mici cea ce facea ca modelu sa trepideze cand rula pe jos.
Cand a prins ceva viteza am incercat sa il ridic in aer cea ce a si functionat pana cand acesta a decis sa nu mai urce ci sa cada pe o parte brusc si foarte repede.
asta a facut de doua ori. A treia oara nu a apucat din cauza unei defectiuni la aripa din spate.
Defectiune care cred ca am rezolvato. Poate sa imi zica cineva ce am facut gresit. Aveam viteza prea mica ?
Are cineva experienta cu lansarea din mana? Se poate face singur sau trebe ajutor ?
Ma gandesc ca daca il arunc tare stand pe loc ar trebui sa aibe viteza suficienta nu ?
Multumesc anticipat pentru raspunsuri. :D
#472
Postat 26 September 2006 - 04:41 AM
#473
Postat 26 September 2006 - 05:28 AM
#474
Postat 26 September 2006 - 07:24 AM
Da, probabil ai decolat in viteza limita... trebuie alergat mult pe jos, apoi doar un strop de profundor, in caz ca nu se ridica singur!
Silviu stie! e patit.
Aceasta postare a fost editata de mobi: 26 September 2006 - 07:24 AM
#475
Postat 26 September 2006 - 07:35 AM
Am avut surpiza sa constat ca packu' original avea o celula mai ... lesinata, motiv pentru care motoru' nu primea corentu' necesar ! Daca ai posibiliatea, masoara curentu' cu motoru' la blana si ... posteaza-l aici si mai vorbim ! Daca nu poti masura corentu' , masoara macar tensiunea la bornele packului in regim de sarcina maxima si daca tensiunea scade considerabil (fata de tensiunea in gol = fara sarcina) la ... blana, ceva e putred in pack si tre' schimbat sau inlocuita celula cu pricina, daca stii, poti si ai cu ce !
E o solutie posibila, nu tre' sa fie neaparat asa ... :D Da' aparatele de masura spun multe !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#477
Postat 26 September 2006 - 07:51 PM
iti spun din experienta ca de la lipituri e
si eu am avut aceeasi problema pana am schimbat tot fuselaju si aripa.am descoperit ca poxipolul lipeste bine materialul din care e facut cessna poate chiar mai bine ca bison.VIL RECOMAND
#478
Postat 26 September 2006 - 07:56 PM
SUCCES
#479
Postat 26 September 2006 - 08:04 PM
florin100%, la 26 Sep 2006, 19:56, a spus:
Bun sfat. Daca omu' are vreo macheta de 2m cu motor de 20-25 cmc?
#480
Postat 26 September 2006 - 08:39 PM
Cu acumulatorul descarcat sau pe jumate, decoleaza de jos foarte greu si se angajeaza repede.
Patit...stricat....lipit....invatat minte.