Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#331 Useril este offline   dragonfly37 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 19-May 06

Postat 05 September 2006 - 04:30 PM

astazi 5 sept am dat si eu cesna cu motorul original care e stramb tat si botit cu lipil de 1800mA si a mers destul de bine motorul ma gandesc sai pun brushless numa ca avionu lam lipit de asa de multe ori incat nu cred ca merita sai pun brushless. cesna e un avion bun numa sa nu te ia vantu ca atunci nu vrei sa vezi cum aterizeaza.
azi era sa iau un copil de 12 ani in cap noroc ca so pus jos copilu
EU CRED CA AM CEL MAI PETICIT CESNA

Fisiere atasate


0

#332 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 05 September 2006 - 05:24 PM

da cazatura asta e zdravana nu gluma!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#333 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2006 - 05:45 PM

Rhyn0, la 5 Sep 2006, 16:43, a spus:

Thnx de link silviu, si thnx si zod care m-a lamurit prin mi.. De hotarat m-am hotarat, o sa imi iau unul cand fac rost de bani( o sa mai dureze ceva :D ).. problema acum este daca pot trece direct de pe cessna pe bijuteria aia sau ar fi indicata o "formolosa" ca "trainer"?
Doamne m-a imbolnavit avionul ala m-am uitat la filmulete de vreo 10 ori si inca nu m-am saturat..

greu de spus.....nu ar strica sa treci intai pe la formosa .o sa ramai impresionat cand o sa vezi care este diferenta intre aripa parasol si cea mediana sau joasa.
daca cessna nu mai prezinta secrete pentru tine sfatul meu sincer este sa o vinzi mai pui ceva peste si treci mai sus.
e mai usor financiar ,cu dezavantajul ca pot aparea sincope in timpul de zbor .(ai vandut cessna , modelul nou nu a ajuns inca si stai si te uiti)
sa nu crezi ca daca ai vazut filmul inseamna ca......pac ai avionul si faci ca ala.
nicidecum.sunt doi trei oameni in tara care pot face ce face nenea pilotul in film si nu le fac langa sol.
trebuie ore si ore de antrenament.si bani! :D
si sa nu te descurajezi. modelele in structura clasica daca ai dat cu ele de mama terra ai doi ani scobitori ,nicidecum nu prea (mai) ramane ceva de reparat ca la polistirene.
spor la zbor! ....si la alegere :angry:
flying is my life...
0

#334 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 05 September 2006 - 06:27 PM

duupa aia cinzi si scobitori si mai scoti d-un model :angry:
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#335 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 September 2006 - 06:48 PM

CAT COSTA FROMOSA!!!1-2 milioane???Eu am vazut cu 2 milioane dar nu este RTF.NU are servouri, receptor,si radiocomanda.FARA ASTEA IL IEI DEGEABA.Eu am adaugat toate piesele necesare si te duce la 640lei.
LAMURITIMA!!!
Salutare
FLORIN
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#336 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 05 September 2006 - 07:01 PM

dragonfly te sfatuiesc sati cumperi un nou fuselaj,aripa si ampenaje te costa cam 100lei.CUM ITI MAI ZBOARA?????NU SA INGREUNAT?????Si eu lam busit prima data si lam lipit de vreo 2 ori si la un momentdat nu mai vroia sa se ridice de la spuma,lipici si poxipol (ERA PREA GREU).Asa ca iati fuselaj aripa si ampenaje si esti gata(iale de la siera).
Salut
FLORIN

P.S.:uitate la pozele mele de la pagina 31 sa vezi diferenta .

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 05 September 2006 - 07:04 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#337 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 05 September 2006 - 08:26 PM

florin o aripa noua e 65 ron! Un fuselaj 70 ron si o pereche de ampenaje e 24 ron! capota inca 7 ron! trenu inca 19 ron !
mie imi da un "pic " peste 100 ron imi da cam 185 RON! !!
sa nu fi calculat eu bine ??? :wub:

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 30 October 2006 - 05:45 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#338 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 05 September 2006 - 08:47 PM

florin100%, la 5 Sep 2006, 18:48, a spus:

CAT COSTA FROMOSA!!!1-2 milioane???Eu am vazut cu 2 milioane dar nu este RTF.NU are servouri, receptor,si radiocomanda.FARA ASTEA IL IEI DEGEABA.

pai receptor, servo-uri, regulator si radiocomanda le ai de la cessna.. trebuie doar sa le transplantezi. Doar nu vrei sa-ti iei cate o radiocomanda si un receptor pt fiecare aeromodel, nu? daca nu vrei sa transplantezi iti iei regulator, 3 servouri, si un receptor cu alta pereche de cristale, si cand schimbi modelul doar schimbi cristalul in radiocomanda. asta te-ar costa cam 40+ 132+ 100 +40= 312 lei echipamentul si 200 lei modelul deci putin peste 500 lei.

Apropo de radiocomanda, cum vi se pare cea cu care vine cessna la kitul rtf? Ca eu am vazut una la cineva cu alt cessna si mi s-a parut jalnica.. arata a plastic ieftin si stickurile se miscau greu tare.. iar cel din dreapta freca asa rau ca nu revenea la centru pe dupa ce dadeai de el pe vertical..
Cand am vazut-o mi-a parut tare bine ca am citit pe forumuri inainte si am strans din gluteus maximus si am mai dat niste bani pt o rc mai decenta...
Always outnumbered, never outflown
0

#339 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 05 September 2006 - 09:30 PM

Hai lasa Rhyn0 ca nu-i chiar asa de jalnica cum zici tu, sa nu revina stick-urile la pozitia initiala si altele. E adevarat ca e o radiocomanda low budget , dar pentru banii ei eu zic ca isi face toti banii totusi. :wub:
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#340 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 05 September 2006 - 10:01 PM

ba nu are cum sa fie ca un MC 20 ! ca e un scrap si la banii astia nu ai cum sa iei cevba mai bun ! da de aici pana la a zice ca nu revin stickuri e drum lung !da-o dra..u daca penrtu pretu asta nu e buna....! e excelenta , pe sim merge klumea, in real flight nnu am pb cu ea (si o folosesc cu baterii toshiba 10 zboruri la activ fara accu cu aceleas bateri) abia dupa crash le-am schhimbat!)
deci in conclusie statia cessnei e perfecta pentru ce e facuta sa faca! daca ai banii si ai ce face cu ea treci pe un mx 20 si gata !!
no offense my opinion
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#341 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 05 September 2006 - 10:22 PM

RedBaron, la 5 Sep 2006, 22:01, a spus:

mx 20

eventual MC-20 ca MX exista numa 12,16 si 22 :wub:
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#342 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 September 2006 - 07:50 AM

Citeaza

Apropo de radiocomanda, cum vi se pare cea cu care vine cessna la kitul rtf? Ca eu am vazut una la cineva cu alt cessna si mi s-a parut jalnica.. arata a plastic ieftin si stickurile se miscau greu tare.. iar cel din dreapta freca asa rau ca nu revenea la centru pe dupa ce dadeai de el pe vertical..


NU prea cred ca este o radiocomanda jalnica.Are raza de actiune foarte mare>eu am 2 astfer de radiocomenzi si merg ca uns merg atat de usor incat zici ca nu ai degetul pe stick.Una dintre radiocomenzi este folosita la o barca si am dus barca cred ca la 800m si tot se mai ducea asa ca ISI FACE TOTI BANII.
Salutare
FLORIN

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 06 September 2006 - 07:54 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#343 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 06 September 2006 - 08:54 AM

Baieti nu sariti pe mine ca n-am vrut sa va jignesc telecomenzile.. Probabil tipul la care o vazusem eu a avut ghinion de una mai proasta, dar am pus mana pe ea si NU REVENEA STICKUL DIN DREAPTA LA CENTRU!! ramanea cam la jumate de cm si trebuia sa o dai la centru manual.. plus ca mergea foarte greu, avea frecare mare.. de asta v-am intrebat ca sa imi dau seama daca a fost caz izolat sau e comuna treaba..
Singurul lucru pe care pot sa i-l reprosez fata de T4 EX este ca nu are functie de exponential, care mie mi se pare esentiala... restul de functii gen mixaj si memorare trimer etc nu le folosesc nici eu..
Pretul este intr-adevar f bun dar cand am pus mana pe aia si am vazut cat de greu merge si cum ramane stickul aiurea m-am ingrozit..

Florine tu vrei sa faci colectie de radiocomenzi? In afara de situatia cand vrei sa mearga si avionul si barca simultan nu-mi dau seama de ce ti-ai luat doua... Cat dureaza sa muti receptorul intre 2 modele? 5 minute maxim?
Always outnumbered, never outflown
0

#344 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 September 2006 - 09:06 AM

Asa a venit barca cu o telecomanda art-tech asa ca nu fac colectie.Sa trecem la alta discutie:
VOI CE SISTEM AVETI DE PRINDERE A ELICIEI DE LA CESSNA? CA AL MEU CRED CAI CEL MAI PROST!!!.Am fost acum 5 minute la zbor si cand sa decolez a cazut elicea>Ma enerveaza la culme!!!.
ZICETI UN SISTEM MAI BUN CA SA CUMPAR UNUL ODATA.
multumesc
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#345 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 06 September 2006 - 09:46 AM

sistemul cu care vine cessna e BUN!! nu poate sa cada de acolo elicea daca ai grija si strangi bine piulita !!!
daca nu ai chestia aia ce vine atasata de ax habar nu am de unde se ia!!
vezi ca e la rhyno sigur sistem original ca nu as apucat el sa le schimbe !!!

Mea culpa cu Mx 20 !!! nu exista decat MC 20 !!! oricum ideea era cu totul alta ! (oricum am vrut sa scriu MC dar "x" e langa "c" pe tastatura , e o nimereala cu MX-ul)

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 06 September 2006 - 09:48 AM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#346 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 06 September 2006 - 01:05 PM

florin100% mai sunt ceva sisteme de prindere a elicii la concurenta dar nu cred ca ai avea motive sa-l inlocuiesti.Si mie mi se pare foarte bun sistemul, daca strangi bine piulita nu ai avea motive sa ai probleme ...
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#347 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 September 2006 - 01:24 PM

da sistemul e bun dar l-am schimbat deoarece nu gaseam elici potrivite pt sistemul original.SE GASESC ELICII PT SISTEMUL ORIGINAL???
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#348 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 06 September 2006 - 01:41 PM

da au o denumire mai ciudata la rivali o sa iti dau imediat detalii despre ea pe MI , dar orice elce e buna!! ca ii dai gaura mai mare si merge ca se prinde cu piulita !! da gaura sa nu fie mai mare ca axu ca dupa aia joaca!!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#349 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 06 September 2006 - 04:49 PM

Salut>asa am si facut am dat gaura si vad ca acum merge>maine ma duc la zbor si am sa vad cat de bine merge.eu aveam un sistem mai complicat de la rivali si nu e bun de loc (atasez poza,eu am modelul DS002).dupa cum vedeti in poza sistemul se prinde de ax cu doua filete miiiiiiiiiiciiiiiii si se strang cu un imbus de 1 cred.A mers bine pana cand sau tocit tampeniile alea de filete si nu mai puteai sal strangi>ASA CA NU CUMVA SA VA LUATI DALEA CA VA LUATI TEAPA!!!
Salutare

Fisiere atasate


"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#350 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 06 September 2006 - 07:19 PM

ce ziceti ar merge cu motorizarea originala , o tripala?? si daca da unde gasesc una de 7x4???ca la rivalii nu-i!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#351 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 06 September 2006 - 07:49 PM

Rhyn0, la 5 Sep 2006, 20:47, a spus:

... arata a plastic ieftin si stickurile se miscau greu tare.. iar cel din dreapta freca asa rau ca nu revenea la centru pe dupa ce dadeai de el pe vertical...

Eu am avut in mana fro 3 Tx-uri, Art-Tech de la Cessne si toate aveau mecanica BUNA !
Mie mi se pare ca e un caz izolat sau de un defect ..., mai degraba o iesire din axu' potmetrului a mecanicii de aducere la zero a stickului, care se poate desface foarte simplu capacu' Tx-ului si se pune la loc, apasand pe potmetru sa reintre in locas.

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#352 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 September 2006 - 09:52 AM

am fost la zbor si vad ca sistemul original de prindere al eliciei la cessna este super bun numai ca trebuie sa modific un pic elicia>trebuie sa dau o gaura mai mare.In schimb ma enerveaza trenul de aterizare la culmea nici nul atingi si se si indoaie.Vreau sa fac unul mai dur dar sa fie usor,CE MATERIAL CREDETI CA AR FI BUN???
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#353 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 September 2006 - 10:38 AM

gaura la eilce de cat ai dat-o ??? nma refer burghiu de cat sau numa ai pilit-o un pic???
Trenul de aterizare daca il vrei DUR fa-l din durAl , daca il vrei usor fa-l carbon:D
SI un raspuns la intrebarea cu tripala va rog!

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 07 September 2006 - 10:39 AM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#354 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2649
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 07 September 2006 - 10:42 AM

Trenul din otel de 2 mm (maxim de 2.5 mm). Constructie in V, cu doua fire. Daca faci prinderea in 3 sau 4 puncte (pentru trenul posterior), poti disipa in fuselaj mult mai bine (decit la trenul in linie) efortul preluat la aterizare.
0

#355 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 07 September 2006 - 11:04 AM

RedBaron, la 7 Sep 2006, 10:38, a spus:

Trenul de aterizare daca il vrei DUR fa-l din durAl , daca il vrei usor fa-l carbon:D

da ce daca il faci din fibra de carbon nu iese dur?...ai incercat vre-o data sa CURBEZI doar un tren de carbon(sau o placuta de carbon). la cat e de greu cessna un tren din carbon gros de maxim 1mm tine lux
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#356 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 07 September 2006 - 11:56 AM

am terminat upgrade-ul Winonei.. E o improvizatie dar doar materialele astea le-am avut si cred ca a iesit destul de bine..

Motor BL 2410-08, regulator Towerpro BMC-30A (G2) BLMC.. n-am avut bagheta asa ca am cautat prin dulapuri si am gasit o placa de traforaj din timpuri antice( ce bine e sa fii strangator). am taiat 2 bucati( chinul de pe lume aveam doar o foaie de bomfaier ruginita vai mama ei, avea un dinte din 3 in 3 si avea si valuri) si am finisat cu un smirghel. bucatile le-am lipit intre ele cu picatura si am mai lipit pe ambele parti cate o foita din aia subtire de la traforaj care e de o parte si de alta a placii ca sa se poriveasca perfect. M-am asigurat ca intra greu in locas ca sa nu se miste, am marcat si am dat gaura cu un cui lung si subtire pe care l-am lasat acolo. Portiunea de lemn se prelungeste in aprox 1 cm in spate unde am bagat al doilea cui ( bine ca nu le-am strambat ca doar astea 2 se potriveau. Am scos motorul vechi si am pastrat doar partea inferioara a batiului pe care am mutat-o mai jos ( mai avea niste gauri in panoul de foc mai jos). apoi am taiat 2 santuri in partea din spate a batiului (are pe laterale 2 bucati de plastic verticale) in care au intrat cuiele. le-am stabilizat cu 2 fasii de plastic rezistent dar flexibil care a fost "recoltate" de la un capac de marker. Ca prin minune mai erau 2 gauri de fixare in batiu exact la capat si am pus fasiile de plastic longitudinal sa tina capetele cuielor care sunt orientate unul spre stanga si unul spre dreapta pt a se sprijini in margine cu capatul latit al cuiului. am ajustat prin indoire ca sa fie drept si apoi am pus capota. S-A POTRIVIT PERFECT! Inca nu-mi vine sa cred cat noroc am avut.. intai ca s-a putut monta batiul mai jos si nu doar atat ci se potriveste la fix pe inaltime pt axul motorului, apoi ca exista gaura din spate chiar langa panoul de foc care mi-a permis sa pun opritoarea de plastic si in sfarsit ca se potriveste ca lungime axul motorului! e incredibil parca asa a fost designed..
Scuzati focusul pozelor, am dat zoom ca sa se vada bine si a facut autofocus pe podea/pat si nu unde vroiam eu, si acum am montat capota si elicea si nu mai vreau sa le dau jos..:

http://www.d13-th.co...no/DSC01836.jpg
http://www.d13-th.co...no/DSC01837.jpg
http://www.d13-th.co...no/DSC01838.jpg

Greutatea totala de zbor cu acum lipo a scazut la 500 grame, si acum trebuie sa pun acum inauntru in fata de tot chiar dupa panoul de foc ca sa se mentina CG unde trebuie (iarasi se potriveste la fix.. nici nu mai trebuie ancorat cu nimic.. incredibil).
Am programat regulatorul( e foarte dragut canta motorul cu beepuri cand setezi), am conectat acumulatorul si am facut un test.. e solid, nu vibreaza elicea, motorul nu se misca ( e stabilizat in plan sagital de santurile in batiu, in plan vertical de fasiile de plastic si lateral de capetele cuielor si de plastic care este foarte strans pe cuie.
Acum cat de solid va fi in zbor nu stiu, mi-e cam frica pt ca e mama improvizatiei si n-as vrea sa plece avionul intr-o parte si motorul in alta.. Dati-va si voi cu parerea pls.

Edit : Am testat adineauri la sol tot sistemul, cu lipo 7,4v si 1300mAh si throttle la 50% a mers brici timp de 19 minute!! SI apreciat ochimetric si "manometric" dupa cat de tare trage si fluxul de aer pe mana mea care tinea modelul si care aproape a inghetat are tractiune mai mare la 50% decat cel original avea la maxim! Dupa modificari greutatea totala cu tot cu lipo pus a scazut la 500 de grame, deci cred ca voi putea zbura lejer cu 30-40% throttle si ca durata cred ca poate ajunge la 30 minute. Dupa ce am am terminat testul imediat am bagat degetul si am verificat motorul, era caldut, nici macar cald nu pot spune, deci undeva 40 de grade. Regulatorul l-am setat pt lipo 2 cells, fara frana, timing 7 grade si protectia acumulatorului la 3 V. Probabil ca pot incerca si la timing 15, dar deocamdata il las asa.. Din ce am inteles e mai economic pe timing mai mic si nu pot zice ca am nevoie de crestere a puterii, are destula :wub:

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 07 September 2006 - 02:22 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#357 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 September 2006 - 03:16 PM

super tare!!! la 500 de g fata de 620 g al meu !!! e o treaba !! si mai ai si motyoru mai bun!! sa zici daca trage mai klumea daca se schimte!!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#358 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 September 2006 - 04:31 PM

Baroane gaura la elicie am dato cat e surubul ala original>intra la fix (nu stiu de cat e spiralu).In legatura cu tripla eu cred merge sa folosesti si una de 9x7,una de 7x4 nu am vazut.Voi daca vreti sal aterizati in iarba ce roti vati pus ca alea originale intra in iarba si se da peste cap (daca se poate niste poze)
Multumesc
salutare
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#359 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 September 2006 - 04:33 PM

a am uitat
RhynO cat ai dat in total pe schimbare adica motor,regulator,accu+incarcator.Ca as vrea si eu sa fac o mica schimbare.
Salut
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#360 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2006 - 04:47 PM

RedBaron, la 6 Sep 2006, 20:19, a spus:

ce ziceti ar merge cu motorizarea originala , o tripala?? si daca da unde gasesc una de 7x4???ca la rivalii nu-i!

elicea bipala originala ce caracteristici are??
de unde ai dedus ca iti trebuie un 7x4?
daca treci de la bipala la tripala trebuie sa scazi o unitate ori de la diametru ori de la pas.
de exemplu daca zbori cu 9x7 bipala ajungi ori la 8x7 ori la 9x6 tripala in functie de ce vrei viteza sau tractiune.
vezi ca e un subiect pe forum.....dai o cautare!

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 07 September 2006 - 04:47 PM

flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro