Mersi shake si daniil pt lamurire..despre formaosa 1 era vb intr-adevar.. o sa ascult sfatul si exact motorizarea asta o sa mi-o iau si eu.. Nu-mi vine sa cred cati bani am bagat deja in asta si abia am inceput de 1 saptamana.. off off
Baroane referitor la toate figurile alea.. cum a zis si zod, sunt pur si simplu elementele acrobatice de baza pe care in mod sigur le stii si tu si care nu sunt greu de facut, dar sunt greu de facut corect..
Din ce am vazut la acrobatia cu aeromodele sunt o gramada de figuri pe care nu le-ai putea face cu un avion real si pe care n-am idee cum sa le fac. Pt mine conteaza mai putin sa fie unghiul ala exact la 90 sau daca mai luneca pe o aripa sau mai stiu eu ce se depuncteaza la un concurs, conteaza sa-mi placa mie cum arata
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Chiar as putea spune ca tu faci mai multe ca mine pt ca eu nu am facut si nici nu am de gand sa fac vrie.. am fost intr-o vrie si este un pic oribil, si nu vreau sa-mi fac "pilotul" din cessna sa suporte asa ceva..
Roger, manevrele de baza sunt destul de simplu de executat:
loop: din zbor orizontal il pui un pic in picaj sa prinda viteza si tragi mansa spre tine avand grija sa ai aripile paralele cu orizontul. cand ajunge pe spate lasi mai usor mansa ca sa nu faci un oval
immelman: inceputul identic cu loop dar odata ce ai ajuns pe spate nu mai tragi de mansa ci dai stanga sau dreapta de eleron si faci roll pana zbori in directie inversa cu cea de inceput. mai e o varianta cand ajungi vertical faci roll 90 de grade, si din nou roll cand ajungi over the top ca sa ajungi din nou cu "cu capul in sus"..asta se foloseste cand vrei sa schimbi directia de zbor 90 grade brusc( fara viraj)
Split-S e un immelman invers: din zbor orizontal te rasucesti inversat( cu capul in jos) din eleron si apoi tragi de mansa facand o jumatate de cerc pana iesi zburand orizontal in directie inversa celei de plecare
barrel roll: din zbor orizontal ridici usurel botul vreo 10 grade si incepi un roll din eleroane ajutat si de elevator.. practic duci mansa cam jumatate spre stanga sa zicem si jumatate spre tine.. avionul o sa se insurubeze in jurul axului initial de zbor
snap roll: combinatie brusca intre mansa spre tine, eleron maxim intr-o directie si rudder maxim in aceeasi directie cu eleronul.. e destul de violenta
hammerhead: urci cat de vertical poti si aproape de varf dai rudder maxim stanga sau dreapta.. executat corect avionul pivoteaza pe o aripa si merge de la vertical in sus la vertical in jos in directie inversa.. mie asta mi se pare cel mai greu de executat..
Pe Clinceni nu vin, dar puteti sa veniti in poli daca chiar vreti sa vedeti cu ochii vostri.. cu prima ocazie o sa iau prietena si camera si in alea 6-7 minute de tractiune cat am cu acum original o sa fac tot ce pot..