Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#211
Postat 28 August 2006 - 10:42 PM
la inceput credeam ca am vedenii>dar acum e sigur la distante mari avionul are pozitia in zbor insesizabila.
OLLY SA STI CA ESTE CHIaR ADEvaRAT FENOMENUL ASTA
salutare
Florin
#212
Postat 28 August 2006 - 11:16 PM
stima
Florin
#213
Postat 28 August 2006 - 11:51 PM
Aceasta postare a fost editata de Cypy: 29 August 2006 - 11:25 AM
#214
Postat 29 August 2006 - 09:07 AM
pavcostel, la 28 Aug 2006, 21:27, a spus:
Costel
e vreo metoda mai "stiintifica" sa-i determini CG? ca eu pur si simplu il tin pe 3 degete lipite sa stea in echilibru(1 sg n-are suprafata destula si imi pica). Am facut comparativ cu accu original si lipo si nu pare sa se modifice CG, poate doar ceva insesizabil ochiometric de 1-3mm. La mine pare sa fie la jumatatea distantei dintre partea dreapta a tijei eleroanelor si butonul de amorsare a motorului. Pe trapa accumulatorului CG e la jumatate de cm in fata piedicii din spate, in dreptul benzii de plastic a trapei chiar din fata surubelului de prindere..
pare ok vremea, dupa ce termin cafeaua ma urc in masina si ma duc sa ma dau huta..
Mi-a mai venit o idee creata, am gasit un centru de copiere unde fac autocolante, si ma gandesc sa-l customizez un pic.. :(
florine eu nu ma duc departe cu el.. ce rost are daca nu vezi ce face? e drept ca nici spatiu unde il zbor nu e prea mare, dar e suficient..
#215
Postat 29 August 2006 - 10:49 AM
Rhyn0 la modelu ala de cessna ai vazut si tu ca e greu de spate cu acumulatorul original. la alt modelist care vine tot cu un cessna si-a pus acumulatoru li-po in fata de tot ca sa il echilibreze.
bafta si ramane sa ne vedem in Poli :(
#216
Postat 29 August 2006 - 12:22 PM
Am observat si o problema la lipo.. cand e chiar pe sfarsit si pierde turatia( cam cu 15 secunde inainte sa se opreasca de tot imi face juma de secunda servou-ul de rudder miscari aiurea si dupa aceea se blocheaza bracat cam jumatate pe dreapta si nu mai raspunde deloc la comenzi. motorul inca mai porneste cateva secunde si am control pe elevator si eleroane, dar rudderul ramane blocat si nu raspunde pana nu cuplez un acumulator incarcat, cand isi revine la normal. Noroc ca nu face asa cu elevatorul.. chestia am observat-o la sol pt ca aterizez imediat ce vad ca nu mai trage, si cand recuperez modelul mai ii dadeam motor sa vad cat il mai tinea motorul.. cu accum original nu face asa..
si cat timp e blocat servo-ul se aude un bazait din el, presupun ca servoul de rudder, n-am stat sa desfac aripa sa vad exact de unde vine sunetul..
Ar trebui sa ma ingrijorez?
Se poate busi servo-ul sau ceva prin el de la faza asta?
PS: Teo cand mai e de strans lumea la zburat da-mi si mie un semn te rog ca desi e fun asa singur, parca e mai distractiv cand e multa lume..
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 29 August 2006 - 12:23 PM
#217
Postat 29 August 2006 - 12:35 PM
Citeaza
E NORMAL CA EL ARE RECEPTORUL MULT MAI GREU
Eu azi am fost cu el si am facut tot ce mi-a trecut pin cap in alea 10 minute pe care le am la dispozitie !
Era vant un pic cam tare dar asta e!
Tocmai am convins un motociclist inrait sa se apuce si de aeromodele ! o sa isi ia si el probabil tot un cessna ca ii place tare mult !
Tot inainte cu cessnele si pastratile intregi ! ca merita
@ radu spuneti cand vreti confruntarea scotch / fara scotch ca eu sunt prezent pe ghimbav oricand!
#218
Postat 29 August 2006 - 06:15 PM
#219
Postat 29 August 2006 - 06:46 PM
#220
Postat 29 August 2006 - 06:51 PM
#221
Postat 29 August 2006 - 07:04 PM
Oricum corect 100% testul nu cred ca-l veti putea face vreodata , dar macar asa sa ne facem si noi o idee. :huh:
#222
Postat 29 August 2006 - 07:33 PM
Cum poate cessna lui care e mai grea sa zboare la fel ca a mea ?? <_<
sau mai putem face o smecherie!
Accu d-voastra (sau ai mei) ii folosim amandoi ! full charge u , full charge me ??
dar asta inseamna 2 ore de stat pe camp!
Pt mine nu-i pb ca am cu ce sa ma dau si stiu ca si d-voastra dar mai ramane o enigma de rezolvat :
CAND??
#223
Postat 29 August 2006 - 11:16 PM
RedBaron, la 29 Aug 2006, 19:33, a spus:
pt ca e aripa mai rigida si scociul daca e pus bine si fara cute da o curgere mai laminara a aerului peste aripa.. nu degeaba in ww2 pilotii mai experimentati isi dadeau avioanele la slefuit..
repet si intrebarea de mai sus.. are cineva idee de ce mi se blocheaza comanda la rudder cand e pe sfarsit acumulatorul lipo? in 3 teste s-a intamplat de fiecare data si niciodata cu acum original, si de fiecare data doar rudder a fost afectat, dar n-as vrea sa mi se blocheze eleroanele sau elevatorul cand sunt si deadstick..
#224
Postat 30 August 2006 - 04:05 AM
Ar fi interesant sa masori tensiunea cand taie controlerul. S-o masori in sarcina. Si masoara si tensiunea (tot in sarcina) de alimentare a receptorului.
Ce controler ai?
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 August 2006 - 04:07 AM
#225
Postat 30 August 2006 - 09:28 AM
Regulator aero 25 A
Curent nominal: 25A
Curent maxim: 50A (pentru 3 secunde)
Tensiune maxima: 10V
Switch de protectie
Functie BEC
Ce ma nedumireste este ca atunci cand se intampla blocajul motorul inca merge( slab dar merge) inca 10 sec, si celelalte servo-uri raspund normal, desi cel de elevator este identic cu cel de rudder
#226
Postat 30 August 2006 - 10:08 AM
nu cred ca e vorba de controler , c i mai mult de servo care nu functioneaza cu curentul ce ramane! (nu sunt bun in electronica dar dau si eu o parere)
Daca ar fi controleru devina ar trebui sa faca si al meu asa!
#227
Postat 30 August 2006 - 10:28 AM
Aceasta postare a fost editata de kele: 30 August 2006 - 04:43 PM
#228
Postat 30 August 2006 - 01:12 PM
tu ai LiPol de 2 celule posibil ca si acuma packul sa fie f***t pentru ca l-ai descarcat prea mult. cumpara un controller care sa stie si LiPol
#229
Postat 30 August 2006 - 02:55 PM
#231
Postat 31 August 2006 - 02:40 AM
Daca nu, atunci nu faci decat sa distrugi bateria.
Daca cumperi alt controler ia unul pentru BL. Deja gasesti BL-uri la sub 20$.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 31 August 2006 - 04:48 AM
#232
Postat 31 August 2006 - 07:51 AM
Rhyn0, la 30 Aug 2006, 14:55, a spus:
Vanzatorul are rolu' de a vinde. :(
Daca ai noroc sa fie si un pic ... documentat :( , atunci poti sa ai pretentii, da' daca nu, s-ar putea sa nu stie nici cat stii tu ! :( Si in cazu' asta singura sursa de documentare ramane studiu' individual, amici, meseriashi, cluburi, forumuri, chat-uri, ... ETC ! (ETC = http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Electronica si Telecomunicatii) :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#233
Postat 31 August 2006 - 09:00 AM
modelul vine cu acum nimh deci mai mult ca sigur ca nu stie controllerul lipo.. ma bate gandul sa iau un brushless ca sunt destul de ieftine intr-adevar.
Uitati ce as vrea sa iau:
Motor Brushless Roxxy 2827/34
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Masa: 57 g
Curent: 4-9 A
Curent maxim: 10 A
Tractiune maxima: 820 g
Roxxy BL Control 808
Nr. Celule: 6-10 NiCd/NiMH; 2-3 LiPo
- Curent sustinut: 8A (12A in scurt)
- Functii: Inainte / Stop / Frana
- Dimensiuni: 21 x 16 x 7 mm
- Masa: 12 g (cu cabluri)
2-3 elici 10x6 sau 11x7(acestea sunt recomandate la motorul respectiv)
Mai imi trebuie ceva? sa nu ma trezesc iar in pom..
Sper sa nu fi busit lipo.. n-am zburat decat o singura data cu fiecare, si cu una am facut si un test la sol, dar le-am deconectat imediat ce a facut blocajul pe rudder.. pe amandoua accum le-am pus la incarcat si s-au incarcat in timmpul standard de incarcare.. e vreo metoda care nu implica scule sofisticate prin care sa-mi dau seama daca s-au busit sau nu?
si inca ceva.. brushless astea consuma mai mult decat cele standard? adica o sa vad o scadere marcata in timpul de zbor daca trec pe bl? avand in vedere ca motorul std are vreo 300g tractiune si asta vreo 800+ o sa merg cam tot timpul cu throttle sub 50%.. dar oricum..
PS: OMG 800g tractiune.. o sa devina o fiara cessna.. poate demarez si proiectul cessna-bomber :(
Edit: am vb la firma si i-am mustrat ca nu m-au avertizat.. tipul de acolo mi-a zis ca regulatorul 808 nu-l au pe stoc si oricum e prea mic pt ce vreau eu si mi-a recomandat modelul:
Roxxy BL Control 835-6
Nr. Celule: 6-18 NiCd/NiMH; 2-6 LiPo
- Curent sustinut: 35A (40A in scurt)
- Functii: Inainte / Stop / Frana
- Dimensiuni: 56 x 25 x 10 mm
- Masa: 29 g (cu cabluri)
E ok asta?
Thnks in advance.
Edit2: m-a avertizat un cunoscator ca e cam mult pt cessna tractiunea aia.. si s-ar putea sa am probleme.. deocamdata iau in considerare si alte optiuni, cu tractiunea pe la 5-600g..
Ce sugerati? ideea e ca dupa ce ma invat cu asta as vrea sa iau ceva gen formosa si as vrea sa am deja motorul potrivit sa nu mai dau alti bani..
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 31 August 2006 - 09:50 AM
#234 Guest_shake_*
Postat 31 August 2006 - 10:05 AM
#235 Guest_shake_*
Postat 31 August 2006 - 10:06 AM
Se poate si asa ?, la 31 Aug 2006, 02:40, a spus:
Am gasit cu 30 RON nou noutz si mai avea omul. :(
#236
Postat 31 August 2006 - 12:30 PM
Aceasta postare a fost editata de kele: 31 August 2006 - 01:05 PM
#237
Postat 31 August 2006 - 01:08 PM
Rhyn0, la 28 Aug 2006, 13:41, a spus:
Scuze pt mesajul intarziat...
Poti sa ma lamuresti cu ceva ? daca se poate... Tu ai facut toate figurile astea la primul zbor din viata ta.. sau ai mai zburat ceva inainte ?
#238
Postat 31 August 2006 - 01:49 PM
ce credeti daca ati dispune de 20-25 milioane vati lua cessna 182 skyline termic.
ca eu pot sal iau de la un coleg cu 10 mil si nu stiu ce sa fac??
sal