Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#211 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 August 2006 - 10:42 PM

Acum m-am linistit si eu
la inceput credeam ca am vedenii>dar acum e sigur la distante mari avionul are pozitia in zbor insesizabila.
OLLY SA STI CA ESTE CHIaR ADEvaRAT FENOMENUL ASTA
salutare
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#212 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 August 2006 - 11:16 PM

cu ce credeti ca ar trebui sa fac trenul de aterizare? ca vreau sa fac unul mai solid dar totodata usor
stima
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#213 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 28 August 2006 - 11:51 PM

Incearca sa copiezi trenul de aterizare acum cat timp e drept cu niste spite de bicicleta. :huh: Am si eu asta in plan cand gasesc o menghina.

Aceasta postare a fost editata de Cypy: 29 August 2006 - 11:25 AM

<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#214 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 29 August 2006 - 09:07 AM

pavcostel, la 28 Aug 2006, 21:27, a spus:

Verifica sa fie CG in acelasi punct cand schimbi acumulatorul. Altfel s-a putea sa trecem la relatare de drame, Doamne-Fereste!

Costel

e vreo metoda mai "stiintifica" sa-i determini CG? ca eu pur si simplu il tin pe 3 degete lipite sa stea in echilibru(1 sg n-are suprafata destula si imi pica). Am facut comparativ cu accu original si lipo si nu pare sa se modifice CG, poate doar ceva insesizabil ochiometric de 1-3mm. La mine pare sa fie la jumatatea distantei dintre partea dreapta a tijei eleroanelor si butonul de amorsare a motorului. Pe trapa accumulatorului CG e la jumatate de cm in fata piedicii din spate, in dreptul benzii de plastic a trapei chiar din fata surubelului de prindere..
pare ok vremea, dupa ce termin cafeaua ma urc in masina si ma duc sa ma dau huta..

Mi-a mai venit o idee creata, am gasit un centru de copiere unde fac autocolante, si ma gandesc sa-l customizez un pic.. :(

florine eu nu ma duc departe cu el.. ce rost are daca nu vezi ce face? e drept ca nici spatiu unde il zbor nu e prea mare, dar e suficient..
Always outnumbered, never outflown
0

#215 Useril este offline   speedy400 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 23-January 06

Postat 29 August 2006 - 10:49 AM

florin100% vino in Politehnica, ca te ajutam, cum l-am ajutat si pe Rhyn0 la inceput, ceea ce este foarte important sa ai pe cineva langa tine.

Rhyn0 la modelu ala de cessna ai vazut si tu ca e greu de spate cu acumulatorul original. la alt modelist care vine tot cu un cessna si-a pus acumulatoru li-po in fata de tot ca sa il echilibreze.
bafta si ramane sa ne vedem in Poli :(
0

#216 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 29 August 2006 - 12:22 PM

acum m-am intors de la zbor din poli.. am pus lipo pe el si se simte diferenta.. urca mult mai bine si e mai iute.. n-a fost nici o problema cu CG, a zburat frumos, doar ca era vant cam puternic si in rafale si il cam dadea de colo-colo cand batea din lateral.. l-am urcat mai sus si am facut cam tot ce m-am putut gandi cu el.. 3 loop-uri inseriate, hammerhead, zbor pe spate, tonouri si barrel rolls, picaje, split-S-uri, Immelman.. din cauza vantului si faptului ca sunt inca la inceput unele mi-au iesit mai aiurea, mai ales la hammerhead, dar asa se invata.. am zburat cam 13-15 minute cu primul lipo, in 2 serii de cate 6-7 minute, iar cu al doilea am zburat cam 12 minute, dar din cauza vantului a trebuit sa cam bag motor si destul de mult cu el in plin pt acrobatie.. cred ca daca zbor conservator si nu e vant il duc la vreo 20 minute..

Am observat si o problema la lipo.. cand e chiar pe sfarsit si pierde turatia( cam cu 15 secunde inainte sa se opreasca de tot imi face juma de secunda servou-ul de rudder miscari aiurea si dupa aceea se blocheaza bracat cam jumatate pe dreapta si nu mai raspunde deloc la comenzi. motorul inca mai porneste cateva secunde si am control pe elevator si eleroane, dar rudderul ramane blocat si nu raspunde pana nu cuplez un acumulator incarcat, cand isi revine la normal. Noroc ca nu face asa cu elevatorul.. chestia am observat-o la sol pt ca aterizez imediat ce vad ca nu mai trage, si cand recuperez modelul mai ii dadeam motor sa vad cat il mai tinea motorul.. cu accum original nu face asa..
si cat timp e blocat servo-ul se aude un bazait din el, presupun ca servoul de rudder, n-am stat sa desfac aripa sa vad exact de unde vine sunetul..
Ar trebui sa ma ingrijorez?
Se poate busi servo-ul sau ceva prin el de la faza asta?

PS: Teo cand mai e de strans lumea la zburat da-mi si mie un semn te rog ca desi e fun asa singur, parca e mai distractiv cand e multa lume..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 29 August 2006 - 12:23 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#217 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 29 August 2006 - 12:35 PM

Citeaza

Rhyn0 la modelu ala de cessna ai vazut si tu ca e greu de spate cu acumulatorul original. la alt modelist care vine tot cu un cessna si-a pus acumulatoru li-po in fata de tot ca sa il echilibreze.

E NORMAL CA EL ARE RECEPTORUL MULT MAI GREU
Eu azi am fost cu el si am facut tot ce mi-a trecut pin cap in alea 10 minute pe care le am la dispozitie !
Era vant un pic cam tare dar asta e!
Tocmai am convins un motociclist inrait sa se apuce si de aeromodele ! o sa isi ia si el probabil tot un cessna ca ii place tare mult !

Tot inainte cu cessnele si pastratile intregi ! ca merita
@ radu spuneti cand vreti confruntarea scotch / fara scotch ca eu sunt prezent pe ghimbav oricand!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#218 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2006 - 06:15 PM

Acum sunt plecat in concediu. Cand ma intorc...chiar sunt curios. Trebuie sa gandim o strategie care sa nu fie influentata de nici un factor extern. Doresc sa fie cu adevarat un test.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#219 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 29 August 2006 - 06:46 PM

Pai e simplu le aliniati in zbor unul langa altul si le dati full gas, care pe care <_< , ca sa fie testul relevant ar trebui sa aveti amandoi motorizarea si acu original full charged.
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#220 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 29 August 2006 - 06:51 PM

sunt mai multi factori care trebuiec luati in seama. De ex. accu meu este mai vechi cu cel putin 1 an. Motorul mai folosit cumai multe "ore" de zbor etc etc
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#221 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 29 August 2006 - 07:04 PM

Da, ar fi ideal daca amandoi v-ati cumpara motoare si accu noi sa faceti testul acesta <_< sau mai bine astepti radule 1 an in care nu folosesti cessna deloc sa-l foloseasca Redbaron si-l faceti peste 1 an. :( Acum serios poate isi comanda cineva de prin zona un Cessna acum recent si vi-l imprumuta pentru un zbor.
Oricum corect 100% testul nu cred ca-l veti putea face vreodata , dar macar asa sa ne facem si noi o idee. :huh:
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#222 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

  Postat 29 August 2006 - 07:33 PM

eu inca o tin pe a mea si buna !!
Cum poate cessna lui care e mai grea sa zboare la fel ca a mea ?? <_<
sau mai putem face o smecherie!
Accu d-voastra (sau ai mei) ii folosim amandoi ! full charge u , full charge me ??
dar asta inseamna 2 ore de stat pe camp!
Pt mine nu-i pb ca am cu ce sa ma dau si stiu ca si d-voastra dar mai ramane o enigma de rezolvat :
CAND??
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#223 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 29 August 2006 - 11:16 PM

RedBaron, la 29 Aug 2006, 19:33, a spus:

Cum poate cessna lui care e mai grea sa zboare la fel ca a mea ??

pt ca e aripa mai rigida si scociul daca e pus bine si fara cute da o curgere mai laminara a aerului peste aripa.. nu degeaba in ww2 pilotii mai experimentati isi dadeau avioanele la slefuit..

repet si intrebarea de mai sus.. are cineva idee de ce mi se blocheaza comanda la rudder cand e pe sfarsit acumulatorul lipo? in 3 teste s-a intamplat de fiecare data si niciodata cu acum original, si de fiecare data doar rudder a fost afectat, dar n-as vrea sa mi se blocheze eleroanele sau elevatorul cand sunt si deadstick..
Always outnumbered, never outflown
0

#224 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 August 2006 - 04:05 AM

Fiindca se descaraca acumulatorii mai mult decat tensiunea minima de functionare corecta a receptorului si servo-ului.
Ar fi interesant sa masori tensiunea cand taie controlerul. S-o masori in sarcina. Si masoara si tensiunea (tot in sarcina) de alimentare a receptorului.
Ce controler ai?

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 August 2006 - 04:07 AM

0

#225 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 30 August 2006 - 09:28 AM

ms de lamurire.. din pacate nu am cu ce sa masor tensiunea, electronica n-a fost niciodata pasiunea mea si ca unelte nu am decat un ciocan de lipit -_-. Controllerul( presupun ca e vb de speed controllerul de la motor) este cel cu care vine cessna, pe el scrie Art tech speed controller 50 AMP MAX. Presupun ca e ceva mai vaporean avand in vedere ca cessna e un low cost RTF.. astea sunt specificatiile lui de pe site:
Regulator aero 25 A
Curent nominal: 25A
Curent maxim: 50A (pentru 3 secunde)
Tensiune maxima: 10V
Switch de protectie
Functie BEC

Ce ma nedumireste este ca atunci cand se intampla blocajul motorul inca merge( slab dar merge) inca 10 sec, si celelalte servo-uri raspund normal, desi cel de elevator este identic cu cel de rudder
Always outnumbered, never outflown
0

#226 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 30 August 2006 - 10:08 AM

hmm never happend!
nu cred ca e vorba de controler , c i mai mult de servo care nu functioneaza cu curentul ce ramane! (nu sunt bun in electronica dar dau si eu o parere)
Daca ar fi controleru devina ar trebui sa faca si al meu asa!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#227 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 30 August 2006 - 10:28 AM

Atentie la descarcarea adanca a acumulatorului LiPo. Daca e de 3 celule, controlerul tau il descarca prea mult si te poti astepta la o durata de viata foarte scurta a acumulatorului.

Aceasta postare a fost editata de kele: 30 August 2006 - 04:43 PM

Da aripi viselor tale!
0

#228 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 30 August 2006 - 01:12 PM

fratele meu controlleru ala nu e pt LiPol
tu ai LiPol de 2 celule posibil ca si acuma packul sa fie f***t pentru ca l-ai descarcat prea mult. cumpara un controller care sa stie si LiPol
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#229 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 30 August 2006 - 02:55 PM

ce interesant.. uite la chestii din astea ar trebui sa te atentioneze vanzatorul mai ales daca vede ca esti novice.. cum am patit si cu mufele.. grr alti bani alta dracie..
Always outnumbered, never outflown
0

#230 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 30 August 2006 - 04:21 PM

faza e ca sunt tiganii ca nu ti-au zis! interesul lor o fi sa pacaleasca p-astia care nu au de unde stii?? TZIGANII HUUU (asta doar daca e asa)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#231 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 31 August 2006 - 02:40 AM

Pai daca a venit in kit cu acumulatori NiCd sau NiMHd si daca nu ai nici un jumper sau alta posibilitate de a-l programa....atunci este clar ca nu stie de LiPo. Verifica daca poti programa ceva...Da un telefon la companie.
Daca nu, atunci nu faci decat sa distrugi bateria.
Daca cumperi alt controler ia unul pentru BL. Deja gasesti BL-uri la sub 20$.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 31 August 2006 - 04:48 AM

0

#232 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 31 August 2006 - 07:51 AM

Rhyn0, la 30 Aug 2006, 14:55, a spus:

... uite la chestii din astea ar trebui sa te atentioneze vanzatorul mai ales daca vede ca esti novice..  ... grr alti bani alta dracie..

Vanzatorul are rolu' de a vinde. :(
Daca ai noroc sa fie si un pic ... documentat :( , atunci poti sa ai pretentii, da' daca nu, s-ar putea sa nu stie nici cat stii tu ! :( Si in cazu' asta singura sursa de documentare ramane studiu' individual, amici, meseriashi, cluburi, forumuri, chat-uri, ... ETC ! (ETC = http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif Electronica si Telecomunicatii) :D

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#233 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 August 2006 - 09:00 AM

eh, studiu individual am facut cat cuprinde, am rascolit cele 2 forumuri importante pt tot ce mi s-a parut relativ la subiect, si n-am gasit nimic de genul "ai grija sa stie regulatorul de lipo".. m-am ofticat un pic pt ca atunci cand am facut comanda i-am zis la individ ca sunt nou in domeniu si daca are sugestii sau am uitat ceva sa-mi zica. e drept m-a atentionat ca imi trebuie un adaptor de incarcare de la lipo charger la acum si ca imi mai trebuie o sursa stabilizata pt 220V dar nu mi-a zis ca mufele de la lipo nu se potrivesc cu mufa de pe avion si nici de faza cu controllerul.. ma rog asta e..
modelul vine cu acum nimh deci mai mult ca sigur ca nu stie controllerul lipo.. ma bate gandul sa iau un brushless ca sunt destul de ieftine intr-adevar.

Uitati ce as vrea sa iau:
Motor Brushless Roxxy 2827/34
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Masa: 57 g
Curent: 4-9 A
Curent maxim: 10 A
Tractiune maxima: 820 g


Roxxy BL Control 808
Nr. Celule: 6-10 NiCd/NiMH; 2-3 LiPo
- Curent sustinut: 8A (12A in scurt)
- Functii: Inainte / Stop / Frana
- Dimensiuni: 21 x 16 x 7 mm
- Masa: 12 g (cu cabluri)

2-3 elici 10x6 sau 11x7(acestea sunt recomandate la motorul respectiv)

Mai imi trebuie ceva? sa nu ma trezesc iar in pom..

Sper sa nu fi busit lipo.. n-am zburat decat o singura data cu fiecare, si cu una am facut si un test la sol, dar le-am deconectat imediat ce a facut blocajul pe rudder.. pe amandoua accum le-am pus la incarcat si s-au incarcat in timmpul standard de incarcare.. e vreo metoda care nu implica scule sofisticate prin care sa-mi dau seama daca s-au busit sau nu?
si inca ceva.. brushless astea consuma mai mult decat cele standard? adica o sa vad o scadere marcata in timpul de zbor daca trec pe bl? avand in vedere ca motorul std are vreo 300g tractiune si asta vreo 800+ o sa merg cam tot timpul cu throttle sub 50%.. dar oricum..

PS: OMG 800g tractiune.. o sa devina o fiara cessna.. poate demarez si proiectul cessna-bomber :(


Edit: am vb la firma si i-am mustrat ca nu m-au avertizat.. tipul de acolo mi-a zis ca regulatorul 808 nu-l au pe stoc si oricum e prea mic pt ce vreau eu si mi-a recomandat modelul:

Roxxy BL Control 835-6
Nr. Celule: 6-18 NiCd/NiMH; 2-6 LiPo
- Curent sustinut: 35A (40A in scurt)
- Functii: Inainte / Stop / Frana
- Dimensiuni: 56 x 25 x 10 mm
- Masa: 29 g (cu cabluri)

E ok asta?
Thnks in advance.

Edit2: m-a avertizat un cunoscator ca e cam mult pt cessna tractiunea aia.. si s-ar putea sa am probleme.. deocamdata iau in considerare si alte optiuni, cu tractiunea pe la 5-600g..

Ce sugerati? ideea e ca dupa ce ma invat cu asta as vrea sa iau ceva gen formosa si as vrea sa am deja motorul potrivit sa nu mai dau alti bani..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 31 August 2006 - 09:50 AM

Always outnumbered, never outflown
0

#234 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 31 August 2006 - 10:05 AM

Am zburat si eu Cessna cu brushless si lipo si zboara fain.De motorizarea originala care vine cu avionul am fost dezamagit.Zbori de te plictisesti cu accu li-po 1800mAh,BM2410-08M si regulator BMC-30A (G2) BLMC...eu n-am reusit sa descarc lipo pana la faza in care se opreste motorul.Oricum zbori peste 40 minute.
0

#235 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 31 August 2006 - 10:06 AM

Se poate si asa ?, la 31 Aug 2006, 02:40, a spus:

Deja gasesti BL-uri la sub 20$.

Am gasit cu 30 RON nou noutz si mai avea omul. :(
0

#236 Useril este offline   kele 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 210
  • Inregistrat: 13-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Carta, HR

Postat 31 August 2006 - 12:30 PM

Confirm 100% cele spuse de shake. De fapt am descris aceasta echipare si performanta obtinuta cu cateva luni in urma intr-un subiect similar. Atunci am pus si o poza, care ulterior a aparut si aici, cu cateva pagini mai sus. :(

Aceasta postare a fost editata de kele: 31 August 2006 - 01:05 PM

Da aripi viselor tale!
0

#237 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 August 2006 - 01:08 PM

Rhyn0, la 28 Aug 2006, 13:41, a spus:

am fost azi dimineata sa caut suruburile, le-am gasit fara probleme imediat ce m-am dat jos din masina, si am zis ca daca tot sunt acolo sa zbor un pic.. era un pic de vanticel dar destul de slab, l-am lansat, l-am uract pe la 40 metri, am dat 2 ture sa simt comenzile si dupa mi-am luat avant si am facut putina acrobatie.. looping, barrel roll, zbor inversat, snap roll, si split S.. am vrut sa fac si un hammerhead dar am zis sa nu risc inca..

Scuze pt mesajul intarziat...
Poti sa ma lamuresti cu ceva ? daca se poate... Tu ai facut toate figurile astea la primul zbor din viata ta.. sau ai mai zburat ceva inainte ?
0

#238 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 31 August 2006 - 01:49 PM

salutare
ce credeti daca ati dispune de 20-25 milioane vati lua cessna 182 skyline termic.
ca eu pot sal iau de la un coleg cu 10 mil si nu stiu ce sa fac??
sal
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#239 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 31 August 2006 - 01:51 PM

sa va vorbeasca silviu "de bine" despre modelu asta
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#240 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 31 August 2006 - 01:59 PM

florin100%, la 31 Aug 2006, 13:49, a spus:

salutare
ce credeti daca ati dispune de 20-25 milioane vati lua cessna 182 skyline termic.
ca eu pot sal iau de la un coleg cu 10 mil si nu stiu ce sa fac??
sal

E vorba de varianta de 2 m ?
DT
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

23 useri citesc topicul
0 membri, 23 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro