Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#181 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 24 August 2006 - 10:51 PM

ma rhyno , parerea mea e ca ai facut o mare prostie invelindu-l in scoci ! l-am vazut pe a lui @radu si arata bine in scoci(dar nu pare mult mai rezistent dar pare mult mai greu ) cred ca 100 g conteaza mult , merita sa castigi 100 g de la lipo decat sa ii bagi in plus !


no offense e doar parerea mea dar nu cred ca e prea multa lume as ma contrazica !

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 24 August 2006 - 10:52 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#182 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 25 August 2006 - 08:51 AM

hmm e ceva ciudat aici.. l-am cantarit pe un cantar de bucatarie si are 500g fara acumulator.. cantarul pare sa fie accurate, am cantarit si acumulatorii si cel original mi-a iesit la 120g iar lipo la 60g, deci maxim 5g +- sa fie eroare.. Ce ma nedumireste este ca pe site la magazin zice greutate 550g iar cam toate review-urile de pe net il trec cu greutatea RTF la 630-650g.. sa fie trecut pe site greutatea fara acumulator? Pe langa asta si modelul cu eleroane si cel fara eleroane sunt listate la 550 g ori e diferenta de un servo si tija etc intre ele.

oi fi eu mai incapatanat, dar nu pot sa cred in ruptu capului ca am pus 100g scoci pe el, cum am zis si mai sus TOATA rola de scoci(si are 3 cm "grosime" de scoci pe ea si cam 5 latime are 100g)..

daca greutatea de 550 e gata de zbor cu acum. original ar insemna ca el sa aiba fara acum. 430g.. Baroane il poti cantari pe al tau te rog? Daca intr-adevar am pus greutate mare pe el o sa dau scoci-ul jos de pe fuselaj, pe aripa il las oricum, desi imi place cum arata si feelingul cu scoci.. e mult mai smooth, depronul ala e cam poros plus ca la orice atingere mai putin delicata lasa urme care zic eu influenteaza curgerea aerului..
Intr-adevar nu se merita sa pierd aiurea greutatea castigata prin schimbarea pe lipo.. oricum mai dureaza pana o sa-l zbor, trebuie sa-mi vina niste mufe Jst sa pot conecta lipo la el, si cu posta romana.. mai dureaza
Always outnumbered, never outflown
0

#183 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 August 2006 - 08:59 AM

Rhyn0, la 25 Aug 2006, 09:51, a spus:

care zic eu influenteaza curgerea aerului..

scociul pus influenteaza in "mai rau" curgerea aerului pe aripa,depronul era mai rugos era mai bine....
flying is my life...
0

#184 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 25 August 2006 - 09:06 AM

ma refeream la urmele lasate in depron
Always outnumbered, never outflown
0

#185 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 August 2006 - 10:55 AM

problema la mine a fost motorul. Oricum zboara mai bine invelit. Eu am si o aripa neinvelita absolut noua si are viteza mai mica. La zilele hobyy construct la Brasov am avut o problema de motor. acum s-a remediat. Chiar am sa fac niste teste si comparatii in zbor paralel cu modelul lui RedBaron, dar asta cand ma intorc din concediu.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#186 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 25 August 2006 - 08:28 PM

oricand domn' radu da puneti numa 7 celule ca aveti 8 si nu jucati corect !!! :D :D :D
eu sunt absolut sigur ca zboara mai bine fara scoci !
si domn' radu daca aveti o elice ca eu nu stiu daca apuc sa o iau ! :D
cu cantaritul maine dimineata !
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#187 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 26 August 2006 - 12:17 PM

i-am facut o proba de acumulator in camera.. cu throttle la max s-a inchis dupa 5 min si ceva.. e adevarat ca acumulatoru era la prima incarcare completa si fusese incarcat cam acum 5 zile.. deci a mai pierdut.. o sa-l incarc din nou si mai fac o proba.. bine ca am luat lipo ca 5 min e f putin :D
Baroane baga cantaru in functiune ca sunt curios.. :D
Always outnumbered, never outflown
0

#188 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 26 August 2006 - 01:29 PM

frate da nu zbori cu gazu in full tot timpu'.
si vezi ca dupa ce il taie poti sa mai mergi cu motorul la jumatate inca cateva minute
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#189 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 26 August 2006 - 01:49 PM

Da, stiu ca nu bagi full tot timpul, dar vreau sa am un punct de referinta.. adica sa stiu dupa cate minute sa incep sa fiu atent cu el, sa am loc destul sa-l pun jos daca ce se taie motorul.. la mine n-a vrut sa porneasca din throttle dupa cut-off .. doar dupa ce am apasat butonul de pe laterala a mai mers 5 sec si iar s-a oprit..

Apropo voi cum faceti.. zburati pana se opreste motorul si faceti deadstick landing sau cand stiti ca e pe sfarsite veniti la aterizare?
Always outnumbered, never outflown
0

#190 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 26 August 2006 - 04:02 PM

probleme cu pack-ul de 7 celule la deadstick, cu unul din ele care are ceva probleme, pierde comanda comanda. Daca e vant...si asa ai nevoie de motorizare la aterizare
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#191 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 26 August 2006 - 04:34 PM

pai cand e pe sfarsite se simte ca nu mai trage !
Si il aduci jos !!! fara dead stick ! ca atunci e mai naspa fara experienta si daca mai bate si un vant aoleo !! :D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#192 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 26 August 2006 - 07:10 PM

Sigur ca-l joci pina la capat (de fapt pentru acumulator e chiar recomandat). Depinde numai de acumulator si de controler, cind si cum vii jos.
NiCd si NiMh, daca-i lasi i-si mai revin. Adica, continui, vii linistit, si cind intrii in procedura de aterizare, te mai puti baza (recomandat) pe tractiune. LiPo, canci, cind l-a oprit, e bun dus.
Un controler de calitate, nu-ti taie statia, pe cind unul ieftin, ai sanse sa te lase cu motorul pornit pina nu mai raspunde nimic.
Incearca citeva descarcari la sol, si poti stabili un comportament optim de aterizare, pe sculele tale.
0

#193 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 26 August 2006 - 07:55 PM

am pus cessna pe cantar ! modelul gol are 475 g(fara accu )
accu au 145g
modelul cu tot cu accu are 620 g!
Rivalii cred ca erau beti cand au zis 550 g! Daca e un reprezentant pe forum rog sa ne explice ce-i cu greseala asta "mica" de 70 g !
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#194 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 26 August 2006 - 09:52 PM

stiam eu! nu aveam cum sa pun 100 g de scoci pe el.. hai 20-25g mai merge, personal cred ca scociul va compensa pt gramele alea... si oricum am 2 accum lipo cu care voi zbura majoritatea timpului.. cred ca si receptorul meu este mai greu cu cateva grame decat ala standard de pe cessna, eu am luat statia separat futaba t4-ex care vine cu receptor R136 F cu 6 canale si se vede ca e mai mare decat standard pt ca nu incape in locasul din avion..

Ma gandesc ca 550 au scos cantarind cu un lipo.. 475+75=550 ( lipo ala de 7.4V 1300 mAh are cam 60-70 grame).. altfel nu-mi explic..

Vreau sa clarific ceva, ca mi se pare ca s-a inteles un pic gresit.. cand am zis deadstick landing ma refeream la termenu "aviationist" pt aterizare fara motor, nu fara control pe servo-uri..

In alta ordine de idei maine cred ca-l scot la zbor, sa-mi tineti pumnii sa-l aduc intreg acasa..
Always outnumbered, never outflown
0

#195 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 26 August 2006 - 10:03 PM

si eu tot la aia ma refeream la deadstick !!
Mosule din cate am vazut pe aici eu sunt cam singurul care il mai am intreg si sper sa ramana asa! Asta nu inseamna ca tu nu poti sa il tii la fel! grija numa la aterizare si la statie ( sa aiba curent cat va fi nevoie )
Eu sincer as prefera in locul tau sa vin la aterizare cat motoru inca trage (adik daca tine 15 minute la 12 eu recomand sa vii jos) mai ales ca ai 3 packuri de accu nu ca mine unu !
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#196 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2648
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 27 August 2006 - 09:11 AM

In mod practic, acumulatorii NiCd Si NiMh, cind sunt folositi in zbor, se cam incalzesc. Aceasta atrage o crestere a tensiunii la borne (din cauza temperaturii nu a incarcarii), care poate incurca socoteala la aterizare. Majoritatea controlerelor, la decupalre (a motorului nu a statiei), specifica ca dupa citeva secunde motorul redevine disponibil (recupleaza), dar pentru scurt timp. Deci zburati linistiti, cind va decupleaza veniti linistiti la aterizare. Daca aveti un controler bun si acumulator NiCd sau NiMh, va mai puteti baza pe citeva secunde de tractiune (dead-stik).
0

#197 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 27 August 2006 - 05:19 PM

La controlerele pentru BL si cu baterii LiPo cum vine treaba?
Cele doua tipuri de controlere pe care le am doar reduc progresiv turatia. Nu taie brusc.
La inceput mi s-a parut bizar.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 28 August 2006 - 03:13 AM

0

#198 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 27 August 2006 - 06:24 PM

Pai si la NiCd Si NiMh se reduce progresiv turatia pana il inchide cu totul :) , cel putin asa se intampla la configuratia de pe Cessna .
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#199 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 27 August 2006 - 09:19 PM

am zburat astazi pt prima oara cu cessna in Poli.. a fost excelent, destul de multa lume, au fost vreo 3 EZ, 1 home-made,o jucarie care numai s-a prabusit si inca unul cu aripa parasol, care avea brushless nu stiu exact cum se cheama dar a zburat foarte frumos.
Am zburat de 3 ori, cam 3-4 minute fiecare zbor.. doar la primul mi l-a ridicat cineva pana a ajuns mai sus si apoi l-am preluat eu, in rest am fost singur la mansa.. zboara superb cessna, e foarte stabil, raspunde repede la comenzi si e precis.. aterizarile n-au fost nici o problema, si nici in aer n-am avut evenimente, nici nu m-am bagat sa fac figuri, doar am zburat sa incep sa simt avionul.. Ultima aterizare a fost mai cu emotii, se termina acuu si tocmai trecusem de lungimea in vant si incepusem virajul pe stanga cand am simtit ca nu mai trage.. am reusit sa-l aterizez cu vantul cam de la ora 5 si destul de departe de mine, cu emotii dar a iesit bine.
Am zburat fara tren cu throttle-ul cam pe la 30-40%, cu lansare din mana si aterizare pe burta.. Sunt mandru sa zic ca n-are nici cea mai mica zgarietura sau indoitura, si parerea mea e ca scociul il ajuta la zbor, si mai ales la aterizari.
Prostia am facut-o la plecare, am desfacut aripa, si cat m-am chinuit sa scot mufa de la eleroane am uitat ca suruburile de aripa le-am pus in iarba langa avion si le-am uitat acolo :lol:. mi-am dat seama decat acasa, am dat fuga repede inapoi dar se intunecase si nu le-am mai gasit.. sper ca le gasesc maine pe lumina, altfel sunt grounded pana comand/gasesc inlocuitoare.. stupid dar asa e viata, tot sunt multumit de cum am zburat :D

Abia astept sa-mi vina mufele sa pot sa pun lipo pe el :D
Always outnumbered, never outflown
0

#200 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 27 August 2006 - 09:53 PM

Bravo , nu-ti fa griji de suruburi se gasesc la concurenta daca nu le mai gasesti.
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#201 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 August 2006 - 09:58 PM

Salut
Am si eu un cessna 182 electric 400 si mi se pare ok.Vreau si eu sa stiu cum sa comporta la voi aparatul in zbor, la mine se comporta destul de acceptabil numai ca la aterizari nu prea are precizie iar trenul de aterizare este cam fragil (se indoaie)
deci cum se comporta aparatul vostru???
Salut
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#202 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 28 August 2006 - 12:30 AM

E o problema generala la aterizarile pe iarba cu trenul de aterizare si rotile originale , ahh si capotarea la aterizare daca il indrepti dupa fiecare aterizare sau faci altul mai solid nu ai dc sa ai probleme. :lol:
<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#203 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 28 August 2006 - 10:32 AM

cel mai simplu sa aterizezi ( cel putin eu asa fac dar numa unde e iarba mica) il aduci pana langa pamant normal si acolo tai motoru ( la 30 cm) , il las i sa piarda viteza si cum incepe sa cada tragi maxim de el si o sa aterizeze pe trenu principal si pe urma pe bot !
Si uite asa nu mai capteaza!! Eu asa faceam la sanpetru ca numa acolo aterizez pe iarba mica!

100% merge incercat de mine !!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#204 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 28 August 2006 - 01:41 PM

am fost azi dimineata sa caut suruburile, le-am gasit fara probleme imediat ce m-am dat jos din masina, si am zis ca daca tot sunt acolo sa zbor un pic.. era un pic de vanticel dar destul de slab, l-am lansat, l-am uract pe la 40 metri, am dat 2 ture sa simt comenzile si dupa mi-am luat avant si am facut putina acrobatie.. looping, barrel roll, zbor inversat, snap roll, si split S.. am vrut sa fac si un hammerhead dar am zis sa nu risc inca.. are capacitate de acrobat, probabil cu ceva motorizare mai puternica va face mult mai multe.. oricum e superb in zbor, poti sa iei mainile de pe comenzi ca se centreaza singur daca e trimat bine.. dupa vreo 5 minute cand se mai golise acumulatorul si nu mai tragea asa bine am lasat figurile si am inceput sa fac ture si viraje pe stanga si pe dreapta "corecte" folosind rudder si un pic de eleron invers si un pic de profundor sa-l tin pe directie..Am luat niste ciori ca wingmen(se luasera vreo 4-5 ciori dupa mine la un moment dat).. dupa am oprit motorul si am planat sa vad cat de repede pierde viteza si am simulat o aterizare deadstick, pana la vreo 5 metri deasupra solului.. cam dupa 10 minute de zbor in total am simtit ca nu mai trage si l-am aterizat fara motor de pe la 15 metri, fara probleme.

Am bagat un pic de exponential pe radiocomanda, pt ca pe direct mi se parea cam rapid raspunsul initial si zburam smucit.. am pus cam 30% pe eleroane si 15% pe elevator si acum merge fin..

Sincer nu mi se pare deloc greu de zburat cu el, poate din cauza ca am multa experienta pe simulatoare si m-am antrenat cateva zile pe FMS ca sa imi fac reflexele la radiocomanda.. La inceput eram destul de speriat dupa ce am auzit toate povestile cu avioane facute zob la primul zbor.. si cat de greu e sa aterizezi, etc etc. Mi se pare foarte "iertator" avionul si atata timp cat iti stii limitele si nu iti iei riscuri inutile merge bine.. acum sa vedem cat timp o sa fie pana la primul "incident"( sper ca niciodata).

Azi mi-au venit mufele pentru lipo, le schimb dupa ce termin de postat aici.. abia astept sa il zbor iarasi, si ma uit afara ca ploua si e urat.. sad.gif sad.gif nu e corect tongue.gif

Oricum multumesc tuturor celor care m-au ajutat, si sper sa ne intalnim cat de curand sa ne dam huta pe cer :lol:


@florin: eu il zbor fara tren, cu aterizare pe burta.. e iarba netaiata si sunt si locuri cu buruieni de 20-30 cm si daca ii pun trenul capoteaza sigur.. cred ca se poate ateriza pe burta si pe iarba scurta daca nu sunt damburi mari, doar sa opresti motorul inainte de touchdown sa nu rupi elicea..si eventual ii invelesti burta cu scoci sa il apere de avarii si murdarie.

Inca nu l-am zburat cu tren dar banuiesc ca o sa fie mai lenes si mai greoi.. deocamdata e bine asa :D
Always outnumbered, never outflown
0

#205 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 August 2006 - 06:47 PM

salutare
ati vazut ceva ciudat la cessna :
daca il duc mai departe el fiind alb cu dungi rosii intervine un fenomen ciudat incepi sa ai o iluzie optica si nu iti mai dai seama cum e in stanga,dreapta sau cu rotile in sus.
voi ati observat lucrul acesta???
salutare
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#206 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 August 2006 - 07:00 PM

a si inca ceva :
daca ii pun lipo care este diferenta???cati volti are acumulatorul original ca sa stiu ce lipo iau.
multumesc
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#207 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 28 August 2006 - 08:46 PM

eu ma luat lipo 7,4 V 1300mAh.. azi mi-au venit si mufele sa pot sa le conectez.. la prima vedere diferenta este de vreo 80 grame mai putin fata de cel original, intra greu in locas(trebuie bagat capatul unde ies firele in gaura din cessna si chiar si asa se inchide greu trapa, si tin dublu la testul facut la sol cu motorul la max (10 min fata de 5 accum original). maine dimineata daca vremea permite o sa-l zbor cu lipo si postez impresii
Always outnumbered, never outflown
0

#208 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 August 2006 - 09:27 PM

Verifica sa fie CG in acelasi punct cand schimbi acumulatorul. Altfel s-a putea sa trecem la relatare de drame, Doamne-Fereste!

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#209 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 August 2006 - 09:52 PM

ok mersi pt sfat
o sa iau si eu un lipo
dar fenomenul Lai observat???
salutare
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#210 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 28 August 2006 - 10:39 PM

Am observat si eu fenomenul de care zici dar doar la distanta foarte mare , nu mai sesizezi exact avionul in ce postura se afla in aer, mai ales daca zbori si in dreptul soarelui chiar ca nu mai vezi nimic. I-am zis si lui Olly faza asta ca era cu mine atunci si mi-a sugerat ca nu vad bine http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/dry.gif , asa ca n-am mai zis nimic. Bine ca macar nu sunt singurul care sesizeaza asta :huh: m-am mai linistit.

Aceasta postare a fost editata de Cypy: 28 August 2006 - 10:40 PM

<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

25 useri citesc topicul
0 membri, 25 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro