Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#901 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 05 July 2007 - 10:10 AM

Treff, la 4 Jul 2007, 22:48, a spus:

ei ca si eu am comandat un cessna 182 cu kit RTF. Aveti ceva sfaturi pt debutul me in aeromodelism telecomandat??

Da am.

Daca nu ai mai zburat nici un model pana acum,laso balta.Cauta pe cineva cu experianta sa te ajute sau mai iati un model(ex.easy star)pe care sa inveti.Baga si ceva ore pe simulator.
Daca nu faci toate astea mai mult ca sigur o sa zbori 1 buc cessna si recuperezi 3-4 bucati cessna.


Daca iti pasa de model si bani nu fa primul zbor DE UNUL SINGUR.


Stima,
0

#902 Useril este offline   Treff 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 02-July 07

Postat 05 July 2007 - 11:23 AM

ms mult pt sfaturi io am jucat pe simulatoare de vro 6 ani:D
am un prieten care stie ceva asa ca cred (sper:-S) ca ma descurc
0

#903 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 05 July 2007 - 11:35 AM

Treff, la 5 Jul 2007, 11:23, a spus:

io am jucat pe simulatoare de vro 6 ani:D

In cazul in care ai jucat simulatoare gen combat(il-2 sau stiu eu care)nu este totuna.Ma refeream la strict simulatoare rc.
0

#904 Useril este offline   Treff 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 02-July 07

Postat 05 July 2007 - 12:07 PM

da simulatoare RC care am gasit de la prieteni si am downloadat si fms-ul si altele....
0

#905 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 05 July 2007 - 01:27 PM

Atunci e bine.Dar sa stii ca intre zborul simulat si cel real este mare diferenta.Totusi este bine daca teai jucat fms sau altceva cu o statie rc...daca nu e nasol.Oricum,ca sa inveti nu trebe dacat sa zbori...asa ca...baga tare si mult succes.


Stima,
0

#906 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 05 July 2007 - 01:40 PM

Ca o ultima parere; tot mai bine sa iesi la primul zbor cu cineva care le are cu astea.In felul acesta nu risti nimic.
0

#907 Useril este offline   Treff 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 02-July 07

Postat 05 July 2007 - 04:57 PM

ms pt incurajare:D
aveam de gand sa ies cu cineva ca sa ma ajute:)
mult inainte si pt tine
0

#908 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 07 July 2007 - 08:55 PM

Va salut domnilor,

Vreau sa va spun ca azi am fost ca de obicei cu cessna la zbor si am patit urmatoarele:

Dupa ce acum cateva zile iam rupt porcariile alea de ampenaje,leam lipit si hai cu el la probe.De zburat a zburat el dar cam strmb si sant sigur ca este de la ampenaje pt ca sant usor...strambe.Asta e usor de rezolvat.Ceea ce ma doare este faptul ca la mai putin de 40-50 de metri am constatat ca o ia razna servourile rau.Eram sal pierd din cauza asta
Toate acestea sau intamplat dupa o serie de lopinguri.Am constatat la aterizare(reusita)ca firul receptorului era infasurat pe ampenaje cu totul.


Intrebarea mea este :din ce cauza credeti ca sau intamplat toate astea tinand cont de faptul ca:


1. Firul receptorului nu lam mai bagat la locul lui ci lam scos pe langa aripa si lam lipit de fuselaj cu scoci ca sal pot demonta repede pt al pune pe ez.
2. Firul receptorului sa infasurat pe ampenaje(probabil in timpul lopingurilor).

3.Am descoperit la aterizare ca receptorul se desfacuse de la locasul lui si cazuse chiar langa regulator.

4.Am zburat ca de obicei langa o mare statie radio(mentionez ca pana acum ez-ul nu a facut figuri cu acelasi receptor si statie ca si la cessna).


Pe final...Cessna a mai facut figuri in acelasi loc de zbor dar nu in halul asta.Easy Star nu a avut probleme in acelasi loc.
Si...in distanta de 50 metri Cessna mergea corect.Acumulatorii din avion erau full,cei din statie aveau ceva vechime...vreo 15 zboruri dar statia nu a dat nici un semnal de alarma si ez-ul (ma repet)nu a avut probleme cu distanta.

Stima,
0

#909 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2007 - 09:24 PM

@ Aantikk,
Mi-ai trimis pe MI aces mesaj:

QUOTE]Vreau sa te intreb daca imi pot face singur niste acumulatori pt cessna,ez etc..
Daca da poate imi spui si cum ai leg intre ei.
Vreau sai cumpar separat si sai aranjez eu.

Poate imi desenezi ceva sau mai simplu:serie sau paralel(eu is afon).[/QUOTE]

Iti raspund aici, ca pe MI nu pot sa atasez poza.
Da, poti linistit sa-ti faci singur packul de acumulatori. Io aproape toate mi le-am facut singur.

ATENTIE!!!
NiXX (adica NiMh si NiCd) musai NUMAI SERIE, nu paralel!!!!!!!

Cand iti comanzi acumulatorii, comanda si bridele cu care ii lipesti intre ei (cu albastru in poza).
Nu e musai sa le cumperi - le poti face si tu.
Foloseste un cablu mai gros, din care tai bucatele cu fo 20% mai lungi decat diametrul unui acumulator. Dezizolezi capetele numai fo 4-5mm.
Ai nevoie de n-1 bride (n=nr. de acumulatori).
Daca nu vrei din cablu, poti sa le faci din tabla de cupru, de 0,5-1mm grosime si 3-5mm latime. Tabla de cupru o poti obtine din tevile de la instalatiile sanitare. Se taie, se indreapta, etc.

Acumulatorii se pregatesc astfel:
Cei doi poli, se curata usor cu hartie abraziva. Cu un ciocan de lipit de CEL PUTIN 60W, se pune cate un picur de fludor pe fiecare pol.
NU SE FOLOSESTE PASTA DECAPANTA!!!!
Se foloseste doar saciz, daca decapantul din fludor nu ajuta.
Varful ciocanului de lipit nu se tine pe plot mai mult decat 2-3 sec. o data!

Bridele se pre-cositoresc si ele.
Urmand schema din poza, se cositoresc bridele pe acumulatori.
Se verifica lipiturile, sa fie cositor suficient si bine aderat pe elementele lipite. Io ma uit intotdeauna cu o lupa.
Lipiturile nu trebuie sa aibe "moatze" ascutite, ce ar putea penetra termocontractantul ce se pune la final.

Daca vrei, intre acumulatori, pe generatoarea comuna, se poate pune CA sau "hot glue", pt. a stabiliza si rigidiza packul in aceasta etapa.
Pt. rigidizare suplimentara, pacul se "matiseaza" strans cu 2-3 ture de scoci cu fibra de sticla, ca in poza.

Se atasaza cablurile pe care se va lipi mufa de alimentare (MPX sau conectori tip Gold2 -Gold4, CT2-CT4).
Cablurile, musai cu izolatie siliconica, 1,5-2mm. Nu te calici sa pui sarme ordinare.

Peste acumulatorul din stanga (in poza), poti sa mai dai 2-3 ture de scoci, ca sa sigurantezi mai bine cablurile de pack, sa nu se smulga la manipulari brutale.

La sfarsit, packul se trage intr-un termocontractant.

Precizare: Nu e musai caco nfiguratia packului sa fie aia din poza. Poti sa-i cladesti cum iti este de folos, atata timp cat legaturile se pastreaza in serie. Poti sa faci initial niste probe cu un mock-up facut din acumulatorii tai legati cu scoci sau elastic, sa vezi cum iti incap mai bine in locasul ce il ai.
Atentie totusi, nu fa packul prea "cilindric". Acumulatorul din mijlocul gramezii, va beneficia cel mai putin de fluxul de aer ce ar trebui sa-l raceasca.

F.F.F. IMPORTANT!!!

Inainte de a face packul, asigura-te ca toti acumulatorii sunt in aceeasi stare. Sau toti incarcati, sau toti descarcati la aceesi valoare de tensiune!!!
Altfel, vei avea vesnic un pack dezechilibrat si puturos!


Kalimera Baftodello Paralia Halkidiki!

Cu drag si mult sictir,
Valteras - El Greco- Domenikos Theotocopoulos

Fisiere atasate


Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#910 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 July 2007 - 09:32 PM

aantikk, la 7 Jul 2007, 20:55, a spus:

Intrebarea mea este :din ce cauza credeti ca sau intamplat toate astea

Ti-ai raspuns singur:

Citeaza

receptorul se desfacuse de la locasul lui si cazuse chiar langa regulator


Daca vrei o rezolvare la

Citeaza

Firul receptorului nu lam mai bagat la locul lui ci lam scos pe langa aripa si lam lipit de fuselaj cu scoci ca sal pot demonta repede pt al pune pe ez.


atunci citeste mesajul din 22 Jan 2004, 19:36
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#911 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 19 July 2007 - 06:01 PM

Va salut pe toti.


Ma intrebam daca asta +lipo ar ajunge pt aero Cessna de la art-tech.

Intentionez sai pun lipo de 1800-2200 mah la 11 v.
Deasemeni miar place sa stiu si un timp de zbor cu aproximatie bineinteles la motorizarea asta,si daca motorul ar fi de ajuns pt o urcare relativ verticala.




COMBO SPITZ 10 + ESC-25A
Motors + ESC with gold connectors, user-friendly Programming Card, motor mount, reverse mount, prop adaptor, screws, 2 spare axles

Tech. spec.: 170W + 25A
Airplane weight: ~800g



Stima,

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  85580.jpg (53.44K)
    Number of downloads: 129

0

#912 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 19 July 2007 - 06:06 PM

As mai vrea sa stiu in cazul in care regulatorul si motorul asta sant bune ,daca este musai sa folosesc si cardul acela pt ca oricum imi prind 'destele'in el.Nici macar nam mai vazut daramite sa si lucrez(programez).

Daca puteti sami dati si ceva explicatii despre el(card) ar fi minunat.

Multumesc inca odata.
0

#913 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 19 July 2007 - 06:50 PM

Eu cred ca sunt perfecte. As estima timpul de zbor la 20-30 minute.
Controlerul vine programat intr-un fel. Daca tu vrei sa schimbi ceva....tipul bateriei, brake sau nu....etc. folosesti cardul. Este extrem de intuitiv. Ai sa vezi ca este cel mai comod mod de a programa controlerul.
Deci sa fie intr-un ceas bun......sau nu mai arunci banii pe fereastra si iei un trainer termic? Este cam acelasi lucru cu a cumpara modele ieftine RTF. Iti dai seama pe urma ca ai cheltuit degeaba.....zic si eu.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 19 July 2007 - 06:51 PM

0

#914 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 19 July 2007 - 07:44 PM

Asa cum am mai spus si alta data o sa iau si un termic mai mult ca sigur.Dar in paralel o sa merg si cu electrice(2-3 modele)pt ca,consider ca sant destul de usor de intretinut si distractive...cat despre timpul de zbor ce sa spun....cred ca in configuratie desteapta poate chiar sa intreaca un termic(ca si durata) dar termicul este altceva simi face rau cu ochiul.In concluzie ...o sa am si una si alta.

Stima,

SI ar mai fi ceva...electricile sant in marea lor majoritate scartaitori,ceea ce pt mine inseamna ....usor reparabil,deci foarteeeeee important pt unul ca mine care este la inceputuri si cu mare foame de zbor.

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 19 July 2007 - 07:48 PM

0

#915 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 July 2007 - 10:24 PM

Eiiiiii...azi zi foarte urata pt cessna mea cea cu motorizare si restul originale....


Zi fara vant,lansare din mana...nu a vrut sa urce nici moarta...si poc.Recuperata fara nici o zgarietura,lansata din nou...poc.(lansarea a facuto un prieten deal meu).Recuperata din nou fara probleme.

Nervos nitel ...am lansato eu...cu mare putere de sa dus cartus in sus.Bunnnn,putere?....nimic..abia daca se misca in aer.
Aterizarea?..intrun pom :D .Nu stiu ce a avut astazi dar na mers nimic cum trebuie.A venit cu mare viteza jos si nam calculat bine distanta necesara pt aterizare...deci in concluzie aici eu sant vinovat.Recuperata din copac fara nici o crapatura.

Acum,pt ca am zburat de foarte multe ori cu ea vreau sa va spun ca cu fiece zbor cel faceam si puterea ei era mai mica.Probabil ca foarte curand nu o sa mai fie in stare sa urce.Am pus asta pe seama acumulatorului si a motorului,cel din urma dand rateuri mai rau ca rabla de dacie care am avuto candva.

Concluzie.

Pt cei noi care doresc sa cumpere modelul asta ai sfatuiesc sa nu o faca cu motorizarea care o dau ei.Cel mai bine este sa va cumparati dv motor servouri,esc,lipo etc. pt ca cu ce vine de la ei nu o sa reusiti mai nimic.Si nici statia aia nu este cine stie ce.Decat sa dati pe ea vreo 150 euro si sa mai bagati iar vreo 100 in update mai bine va luati termic.
Parerea mea.

Stima,



P.s. Rau am facut la randul meu cand nam ascultat sfaturile dv.Fara R.T.F.
0

#916 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 21 July 2007 - 10:31 PM

aantikk, la 21 Jul 2007, 22:24, a spus:

Concluzie.

Pt cei noi care doresc sa cumpere modelul asta ai sfatuiesc sa nu o faca cu motorizarea care o dau ei.Cel mai bine este sa va cumparati dv motor servouri,esc,lipo etc. pt ca cu ce vine de la ei nu o sa reusiti mai nimic.Si nici statia aia nu este cine stie ce.Decat sa dati pe ea vreo 150 euro si sa mai bagati iar vreo 100 in update mai bine va luati termic.
Parerea mea.

Stima,



P.s. Rau am facut la randul meu cand nam ascultat sfaturile dv.Fara R.T.F.

io sfatuiesc pe toata lumea sa il ia cu motorizarea originala...
modelul se doreste a fi unul de incepatori ... tu ai invatat pe el asa cum e, deci si-a indeplinit misiunea... vorbesti fara sa stii spunand sa isi ia motoorizare mai tzapana...e racheta cu BL pe care un incepator nu e in stare sa o manuiasca...
si statia...e f.f.f.f buna... nu am avut niciodata probleme cu distanta la ea, o sa o folosesc chiar si la termic...este foarte buna pentru ce a fost conceputa...sa invete un incepator sa zboare
si la faza cu termicul... tu crezi ca erai in stare inainte sa pui mana pe statie sa tii un termic care are o viteza de 3 ori mia mare decat a cessnei ?la cessna daca il rupi , il lipesti in 5min e gata...la un termic daca il rupi , faci foc de tabara...


tu recomanzi sa bage a 150 de euro doar in statie , cam 150 in servo , motor , reg+lipo , si cam 50 in model deci cam 350 de euro...
in romania nu o sa gasesti nici un incepator care sa vrea sa bage mai mult de 200 de euro in primul model (constient fiind de faptul ca il va rupe)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#917 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 21 July 2007 - 10:47 PM

@Baroane,

Nu vreau sa te contrazic pt ca ai fost cel ce ma indrumat in priimii pasi,si pentru asta am mult respect pt tine.

Nu am zis sasi ia termic...nu sa inteles ideea...am vrut doar sa dau de inteles ca cineva cand isi ia modelul asta dea gata cu statie, mai tarziu mai mult ca sigur o sal treaca pe alta motorizare ..lipo...si de ce nu si alta statie.Si aici apare problema cu termicul...adica toate astea costa cat un termic.Doar asta am vrut sa spun.

Oare nu este mai bine sa aiba rabdare si sa le ia pe rand?..Zic si eu.Adica tot ce isi echizitioneaza sa fie in primul rand de calitate.
Nu tu ai fost acela care cu ceva timp in urma imi spuneai sami iau statie buna?


Nu crezi ca ar fi cazul sa inteleaga toti cei ce incep ca in primul rand conteaza sa iti ei electronica de calitate si o statie mai acatarii ca su nu fii nevoit sa arunci cu banii mai tarziu?Modele?...sant'garla' la toate preturile.

Inca odata...asta este doar parerea mea.

Stima,
0

#918 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 22 July 2007 - 09:18 AM

da statie io recomand cat mai buna de la inceput...dar ca incepator , f.f.f rar o sa vezi pe unu sa isi ia v-un ff9 sau ceva de genu ..in sensul asta spuneam ca e bun art-techul ala...

si da din pacate costa cat un termic... (io am dat pe al meu fara rx si tx , exact cat cessna rtf) , dar trebuie luat modelismul asta pas cu pas pana inveti sa tii un termic...


oricum recomand cessna pentru incepatori..cine poate si isi permite , sa isi ia fara statie si sa isi ia si un mx-12 (zic io) , si sa isi cumpere si BL+lipo+reg , dar intai sa o zboare cu motorizarea care vine..
tu aantikk ce ai mai hotarat..iti mai iei piper ?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#919 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 22 July 2007 - 12:27 PM

Fara dor si poate o sa iau Piperul acela cu anv. de 2 metri.Problema este ca trebuie sa o iau incetisor ca deja am inceput sa ma sperii cati bani am reusit sa bag pana acum in acest sportulet si nu am luat decat un cessna ,un ez,una mx-12,pe drum un cularis,un incarcator(scump,urat,si chinezesc) ,ceva accu nimh.Deocamdata miam cam depasit bugetul pt luna asta dar sper ca luna viitoare sal am si pe acela cu motorizare si tot cei mai trebuie si tot odata sper sa ajung si acasa in tara sa ma alatur voua pt o zi doua.
In tot cazul...sant foarte scumpe jucariile astea dar mie imi da satisfactii uriase.De plec mutros la un zbor ... ma intorc plin de voie buna.

Va doresc multa sanatate tuturor,zboruri fara evenimente neplacute si tot odata aduc mii de multumiri pe aceasta cale celor care mau sfatuit si mau indrumat numai de bine in primii mei pasi in aeromodelism:

Red Baron,Se poate si asa,Valteras,Silviu,Florin 100%.calu,dany si nu in ultimul rand marinarul.Daca am omis pe cineva imi cer scuze(din cauza caldurii nu mai judec la intreaga mea capacitate)Otdinea este aleatorie.

Stima,
0

#920 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 22 July 2007 - 07:45 PM

Antik daca mi-e permis sa te intreb din ce parte a tarii ( noastre ) esti ?
0

#921 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 22 July 2007 - 08:19 PM

grecia..si aici RM valcea:P
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#922 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2007 - 09:53 PM

aantikk, la 22 Jul 2007, 12:27, a spus:

si nu in ultimul rand marinarul.

Io as zice "in ultimul rand Marinarul"!!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#923 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 July 2007 - 10:06 PM

aantikk, la 19 Jul 2007, 18:06, a spus:

...sa folosesc si cardul acela pt ca oricum imi prind 'destele'in el.Nici macar nam mai vazut daramite sa si lucrez(programez).

Cum zicea si Se poate si asa, e f. simplu.
Citeste in prospectul cardului ce si cum.

Seteaza cu ajutorul jumperilor ce configuratie doresti.
Apoi, cablul controlerului (ce s-ar fi bagat in canalul de motor in receptor), se baga in card, acolo unde scrie "controler"..
Deci substitui receptorul cu cardul.
Cuplezi motorul la controler.
Cuplezi acumulatorii la controler.
Motorul face un piu-piu, plici-plici sau cum o face el, semn ca programarea controlerului s-a facut.
Deconectezi acumulatorii.
Deconectezi cardul.
Conectezi controlerul la Rx, in canalul de motor.
Te duci la zbor.
Te intorci de la zbor fericit!
Sictir general!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#924 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 23 July 2007 - 02:26 AM

nimsoc, la 22 Jul 2007, 19:45, a spus:

Antik daca mi-e permis sa te intreb din ce parte a tarii ( noastre ) esti ?

Din tara sant de fel din Buzau dar deocamdata locuiesc in Grecia pt o perioada nedeterminata.
0

#925 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 23 July 2007 - 02:34 AM

Valteras,ai castigat naveta de bere si tava cu mici.Da da ,...pt cele mai complete raspunsuri si ffffoooarte explicite.Dragi incepatori,APELATI CU INCREDERE LA ACESTI OAMENI MINUNATI.

Se pare ca la sfarsitul lui august o sa vin acasa.Bucurestiul este la numai o ora si juma de mine ..asa ca...viiiiin.Numa sa vedem pe unde oi sta vo 2 zile.E cineva care primeste cu chirie un amarat ca mine 2-3 zile?Fac ciiiinsteeeeee :)


Stima pt voi.
0

#926 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 July 2007 - 08:16 AM

aantikk, la 23 Jul 2007, 02:34, a spus:

naveta de bere

Bere - nu.
Uzo - da!

La mine acasa, din pacate (maaare pacate), in luna august vin sa stea la noi parintzii din partea fetei :)
Da' poate ne vedem pe undeva...
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#927 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 23 July 2007 - 02:36 PM

No problemo valteras,cu cazarea oi gasi eu ceva(hotel..etc) dar de vazut ne vedem cu siguranta.Despre uzo... dupa cum stii e bautura lor traditionala si este un fel de posirca autohtona.Cand zic posirca nu ma refer la tuica noastra adevarata de pruna ci ma refer la tuica extrasa din toate nazbatiile prin zonele rurale a mult iubitei noastre patrii.Se auzea candva ca sar extrage si din gainat(si ala tot autohton).Dar daca ai gustat uzo siti place iti trimit un pachetel de urgenta!..numa dami un signal si gatai treaba.
Tot mai buna-i berea combinata cu un mititel ceva...vai cemi lasa gura apa..nam mai mancat un mititel de nu mai stiu cand.

Ca tot sant la sectiunea off topic...sa continui.

Care aveti reteta de mititei sami bage si mie de urgenta un mi.

Rog adminii sa numi stearga postul pana nu primesc RETETA!!!..DUPA AIA NO PROBLEMO. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif

Inca o data STIMA pt voi prieteni dragi.
0

#928 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 27 July 2007 - 12:46 AM

Azi zi urata pt mine.Mam apucat sa zbor cu cessna pe un vant puternic.Poate ca as fi reusit chiar sa si zbor daca...nu as fi uitat sa strang suruburile acelea de plastic de la aripa.Cum am avut 2 modele si doua statii in portbagaj plus alte trasnai am demontat aripa cessnei ca sa pot baga cat mai multe.La fata locului am lasat cessna pe locul 2 si am zburat prima data cu ez-ul.Inainte de a ridica easy starul am pus aripa cessnei fara a strange draciile alea de plastic.numai leam pus in locasul lor.Dupa ce am terminat cu easy am lansat cessna.La vantul care batea destul de tare nu a durat mult si a jumulit aripa cu tot cu bucata din avion unde se prinde aripa.A urmat o cadere rapida a fuselajului.Sa infipt direct in bot.

Pagube:capota-praf
Fuselaj-rupt dar nu asa de rau
Aripa-ciobita putin
Receptorul afara si crapat,un servo sarit din locas si alte pagube minore.La ora la care scriu totul a fost refacut cu multa migala si maineee...din nou la zbor.

Stima,

P.S. motorul si elicea plus pakul de accu au scapat ca prin minune!
0

#929 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 27 July 2007 - 09:01 AM

ai grija la receptor ca este foarte sensibil la socuri!!!verifica bine inainte sa zbori daca ti-a afectat raza de actiune!!!!si eventual fa ca mine si inveleste receptoru in burete ca nu strica in caz de crash
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#930 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 27 July 2007 - 02:39 PM

Buna idee.Asa am sa fac Florinele.Multumesc.



Stima,
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

16 useri citesc topicul
0 membri, 16 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro