Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#871 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 24 June 2007 - 01:48 PM

si filmul cu cessna in politehnica http://www.youtube.c...h?v=6ZvYQjzMHRA
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#872 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 24 June 2007 - 11:41 PM

florin100%, la 20 Jun 2007, 19:41, a spus:

man deci autonomia la un termic de 7,5 cc e de cam 10-15 minute si nu glumesc, stiu ca ti se pare putin.Plus ca dupa ce aterizezi trebuie sa mai astepti cam juma de ora sa ti se raceasca toba si motoru, in timpul asta tu trebuie sa cureti avionu ca se unple de unsoare de la metanol.Deci nu e asa de simplu pre cum pare

io cu al meu zburam cate 20-30 minute (ce-i drept nu full tot timpu ca tembelu :)) ) si nici nu stau juma de ora..maxim 2 minute ca e rece deja....
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#873 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 25 June 2007 - 12:27 AM

eh si tu acuma eu am zis asa extimativ http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#874 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 25 June 2007 - 09:10 PM

Cred ca unii din voi deja stiu ca fuselajul de Cessna ca piesa de schimb vine fara decaluri.
Daca intereseaza pe cineva, am reusit sa copiez desfasuratoarea decalurilor direct de pe fuselajul de origine, fara sa le dezlipesc nimic.
Am sa incerc sa fac o fotografie pe hartie milimetrica astfel incat fiecare sa poata sa le confectioneze singur, sau cine stie? poate ca vanzatorul din Ro o sa confectioneze el .
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#875 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 27 June 2007 - 10:26 PM

Pai mi se pare ca si decalurile se pot achizitiona separat.Parca asa am vazut pe un site.
0

#876 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 June 2007 - 07:31 AM

pai se pot face cu usurinta acasa :wacko: .Cumperi hartie autocolanta lucioasa alba si tragi la imprimanta.Simplu si usor si ies la fac ca cele originale poate chiar mai bine

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 28 June 2007 - 07:32 AM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#877 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 June 2007 - 01:08 PM

spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade cuva??
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#878 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 June 2007 - 04:08 PM

[quote name='fantom' date='28 Jun 2007, 13:08']spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade.... cuva??

Pai daca il calci pe coade sare in sus...nu ,nu e greu de coade...cuva.
Pai cred ca vrei sa afli de ce atunci cand ii dai gaz la maxim aeromodelul urca ????

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 04:10 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#879 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 June 2007 - 04:13 PM

da cam asata as vrea sa aflu :)
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#880 Useril este offline   atro 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 10-February 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Aeromodele

Postat 28 June 2007 - 05:33 PM

Fantom,

Citeaza

spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade cuva??


Modelul tau a facut cumva vre-o aterizare in nas?
Daca da, este posibil sa se fi modificat unghiul de calare al motorului, in sus. Scoate-i capota si verifica asezarea. Putin in jos sau cel mult paralel cu axul longitudinal.

Bafta!

Adrian
0

#881 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 June 2007 - 07:43 PM

Citez pe fantom-"spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade cuva??"

O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 07:44 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#882 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 28 June 2007 - 08:34 PM

danny_39, la 28 Jun 2007, 19:43, a spus:

Citez pe fantom-"spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade cuva??"

O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)

nu mai are motoru original. acum zboara cu un bl 2827/34 asa ochiometric parca paralel cu axu longitudional pe vremuri nu am avut lypo si era cam greu de bot dar cu gazu la maxim zbura drept acuma de cand i-am pus lypo cu gazu la maxim urca abia cu gazu la jumate merge drept de sa inteleg ca trebuie sa aplec motoru in jos?
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#883 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 June 2007 - 09:16 PM

fantom, la 28 Jun 2007, 20:34, a spus:

danny_39, la 28 Jun 2007, 19:43, a spus:

Citez pe fantom-"spunetimi si mie ve rog de ce cind dau gaz la maxim cesnnaul meu urca de nebun ce greu de coade cuva??"

O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)

nu mai are motoru original. acum zboara cu un bl 2827/34 asa ochiometric parca paralel cu axu longitudional pe vremuri nu am avut lypo si era cam greu de bot dar cu gazu la maxim zbura drept acuma de cand i-am pus lypo cu gazu la maxim urca abia cu gazu la jumate merge drept de sa inteleg ca trebuie sa aplec motoru in jos?

Pai dupa cum se vede din fisa tehnica a motorului:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiMH
Curent: 4-9 A
Curent maxim: 10 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox.110W
Turatie in gol: 760 rpm/V
Tractiune maxima: 820 g
Masa recomandata model: max.1200 g
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g


Ai un model supramotorizat (Cesna cu kitul original avea in jur de 650 de grame) acum i-ai pus motor mai usor,accu mai usor >>>>aeromodel cu masa mai mica.......,si mie mi se intimpla aceeasi chestie ,cind pun motorul in full o ia in sus la 50-60 de grade,si ceilalti colegi cred ca iti vor spune acelasi lucru,...Red Baron..florin 100%...Radu....
Daca nu se angajeaza pe o parte cind dai full atunci e bine unghiul motorului(in jos si la dreapta ~2-3 grade)
Parerea mea.... :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 09:37 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#884 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 28 June 2007 - 10:14 PM

am io solutia...
lipeste un opritor la stick la jumate ..si uite asa nici nu mai urca..si zbori si mai mult.. sunt destept :)

vorbind serios , nu e necesar sa faci nimik...pentru ca daca pui motoru cu botu in jos , la turatie mica o sa traga spre terra , si sigur nu vrei asta:P
si pana la urma... nu ai pus alt motor ca sa urce :) ? lasa-l asa
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#885 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 28 June 2007 - 11:27 PM

FANTOM; La aceeasi configuratie ca a ta eu am inclinat putin motorul in jos si s-a mai atenuat tendinta de urcare iar restul l-am facut din reglajele profundorului; adica din furca aia care se insurubeaza l-am mai reglat ( profundorul inspre in jos da' nu mult, ca sa mai am cursa si inspre in sus ) iar restul il mai jucam din trimer
0

#886 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 June 2007 - 10:37 PM

RedBaron, la 28 Jun 2007, 22:14, a spus:

am io solutia...
lipeste un opritor la stick la jumate ..si uite asa nici nu mai urca..si zbori si mai mult.. sunt destept  ;)

Eu am gasi alta solutie ...am pus elastic care dupa mai multe curse (ca era tare intins si nu mergea mai mult de1/2 din cursa) s-a rupt si mi-a dat peste degete ...am pus un arc.... :D :D :rolleyes:
Nu faceti asa ca iese cu dureri la degete... :D

Asa cum ti-a zis si Red Baron lasa-l asa te vei obisnui cu ridicarea asta si in timp vei lucra concomitent cu gazul si profundorul....

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 June 2007 - 10:50 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#887 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 30 June 2007 - 12:18 PM

off , primul zbor, primul crash.Simplu: nu ma gandeam ca e vulnerabil la vant in halul asta.L-am decolat din mana,am zburat 25 sec, l-am urcat,pana cand a venit o rafala de vant puternica si l-a intorsc aproape,si de acolo,pana sa se rupa aripile,n-a fost mult http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Las', cum zicea cineva: daca rupi un model si inveti ceva din greseli, e bine.
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#888 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 01 July 2007 - 12:12 AM

Si eu lam trantit prima data tot pe vant.Dar accum nu mai am probleme cu el chiar daca este vant.

Stima,
0

#889 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 01 July 2007 - 01:19 PM

Pai nu stiu ce sa zic despre model. Prima data,cand era inca intact, mi l-a luat vantul si s-a rupt aripa.Am lipit aripa,am iesit din nou,nu aveam cum sa decolez de pe jos.Am incercat din mana,si am rupt modelul de tot..cel putin fuselajul e praf.
Oarecum sunt dezamagit de model,dar nu-i nimic cumparam alt fuselaj si incercam din nou http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Adevarul este daca aveam eleroane poate reuseam sa-l salvez,dar din ampenaje nu am reusit.
Nu stiu, parca facea modelul ce vroia el..
Poate am fost si eu un pic nerabdator sa-l zbor,desi era vant... acum faptul e consumat,modelul este rupt :D
A patit si altcineva la fel ca mine?
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#890 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 01 July 2007 - 02:10 PM

Eu am ascultat sfatul baietilor de aici de pe forum si am luat cu eleroane.Credema ca este alt model cu eleroane.Zboara foarte bine,ca incepator am dat cu el doar odata de pamant si atunci a fost prima data cand il zburasem.De atunci......baterii sa am))):


Fara doar si poate iati cu eleroane.


Stima,
0

#891 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 01 July 2007 - 02:50 PM

Ok, o sa iau o aripa noua.Dar am vazut ca acesta fara eleroane are locasul ptr. servo.si cred ca ies mai ieftin daca iau o aripa fara eleroane,si un servo nano separat. Pana la urma, care e diferenta intre o aripa cu eleroane si unul fara? ma refer la cazul meu, am rupt aripa,si am vazut ca si acela fara eleroane avea locas ptr. servo, si eleroanele care aici erau fixe, se puteau face functionale chiar destul de usor. Intreb ptr. ca nu inteleg care e diferenta intre cele 2 aripi, NU cred ca-mi da un servo ca sa justifice diferenta de pret ( fara e 64 RON, iar cel cu eleroane e dublu ) pana la urma, unde e diferenta aceea mare de pret?
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#892 Useril este offline   TOMY 

  • ex Nimsoc
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 924
  • Inregistrat: 17-May 07

Postat 01 July 2007 - 08:50 PM

Iti raspund imediat pt. ca si eu m-am lovit de aceasta problema la inceput: diferenta nu e nici una. Te costa mai mult cea cu eleroane pt. ca iti pun ei servoul si parghiile de comanda. Daca te pricepi un pic ti le poti pune singur( eleroanele sunt preformate cum bine ai observat).
Sfatul meu: nu-ti lua alta aripa, lipeste-o pe asta oricat de rupta ar fi ( cu adeziv poliuretanic monocomponent) si in mod garantat nu se va mai rupe in acelasi loc, fa-ti eleroanele functionale si mai vorbim dupe.
0

#893 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 02 July 2007 - 06:45 PM

Am intrebat de la furnizor.Mi-au raspuns la fel: se adauga un micro servo in acel pret.Cred ca o sa iau servoul si-mi fac aripa.E rupta,am lipit-o, trebuie un fuselaj nou si e gata de zbor.
multumesc ptr. raspuns
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#894 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 03 July 2007 - 12:54 PM

Enigma, la 2 Jul 2007, 18:45, a spus:

trebuie un fuselaj nou si e gata de zbor.

Eu zic sal mai carpesti pe ala rupt deja si dupa aceea sati tragi unul nou.Daca esti vechi in ale zburatului,atunci este altceva.


Stima,
0

#895 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 03 July 2007 - 01:53 PM

Am zburat cu planorul mai mult,cu electrice/termice nu prea.Oricum fuselajul e despicat in doua ( nu ma intrebati cum am reusit :D )
Deocamdata o sa montez electronica de pe cessna pe un planor home made, sa vad daca-l duce motorul.
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#896 Useril este offline   aantikk 

  • ex aantik
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 995
  • Inregistrat: 11-June 07
  • Gender:Male
  • Location:Buzau\Kalamata

Postat 03 July 2007 - 02:05 PM

Deci...eu nu sant in masura sa iti dau sfaturi pt ca eu sant foarte incepator.De vreo luna si juma ma dau cu modelele dar am bagat zboruri destule.Chiar aseara am rupt la aterizare ampenajul cessnei pt ca am atins un boschet.

Incerc doar sa iti reproduc din sfaturile celor grei de aici chiar daca nu cu cuvintele lor.Cessna merge lipit si raslipit,numa sa nul lipesti cu toate trasnaile cal ingreunezi.Deci te sfatuiesc sal faci si sal zbori pana nu o mai putea el sa se ridice de la lipituri... :D


Stima,


Adaug.....lam lipit si zboara in continuare :D

Aceasta postare a fost editata de aantikk: 03 July 2007 - 02:06 PM

0

#897 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 03 July 2007 - 08:49 PM

pentru Enigma...
eu tocmai am cumarat fuselaj si ampenaje noi. Daca ai nevoie de cele vechi sa te carpesti din doua sa faci unul....hau sa-l iei.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#898 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 04 July 2007 - 03:50 PM

Mersi mult,dar ampenajele sunt intacte, iar un fuselaj nou o sa iau si eu.Eventual,daca vrei,sa mergem la zbor odata sa vad exact cum zboara al tau :(
Ar fi interesant.. :unsure:
Vineri o sa ies la Sanpetru cu acel planor sa-l zbor.Daca ai timp cumva, poate ne vedem acolo!
Numai bine
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

#899 Useril este offline   Treff 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 27
  • Inregistrat: 02-July 07

Postat 04 July 2007 - 10:48 PM

ei ca si eu am comandat un cessna 182 cu kit RTF. Aveti ceva sfaturi pt debutul me in aeromodelism telecomandat??
0

#900 Useril este offline   Enigma 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 142
  • Inregistrat: 05-February 04

Postat 05 July 2007 - 12:06 AM

Nu zbura pe vant!
Over the hills and far away,
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

15 useri citesc topicul
0 membri, 15 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro