Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#871
Postat 24 June 2007 - 01:48 PM
#872
Postat 24 June 2007 - 11:41 PM
florin100%, la 20 Jun 2007, 19:41, a spus:
io cu al meu zburam cate 20-30 minute (ce-i drept nu full tot timpu ca tembelu :)) ) si nici nu stau juma de ora..maxim 2 minute ca e rece deja....
#873
Postat 25 June 2007 - 12:27 AM
#874
Postat 25 June 2007 - 09:10 PM
Daca intereseaza pe cineva, am reusit sa copiez desfasuratoarea decalurilor direct de pe fuselajul de origine, fara sa le dezlipesc nimic.
Am sa incerc sa fac o fotografie pe hartie milimetrica astfel incat fiecare sa poata sa le confectioneze singur, sau cine stie? poate ca vanzatorul din Ro o sa confectioneze el .
#875
Postat 27 June 2007 - 10:26 PM
#876
Postat 28 June 2007 - 07:31 AM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 28 June 2007 - 07:32 AM
#877
Postat 28 June 2007 - 01:08 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#878
Postat 28 June 2007 - 04:08 PM
Pai daca il calci pe coade sare in sus...nu ,nu e greu de coade...cuva.
Pai cred ca vrei sa afli de ce atunci cand ii dai gaz la maxim aeromodelul urca ????
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 04:10 PM
#879
Postat 28 June 2007 - 04:13 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#880
Postat 28 June 2007 - 05:33 PM
Citeaza
Modelul tau a facut cumva vre-o aterizare in nas?
Daca da, este posibil sa se fi modificat unghiul de calare al motorului, in sus. Scoate-i capota si verifica asezarea. Putin in jos sau cel mult paralel cu axul longitudinal.
Bafta!
Adrian
#881
Postat 28 June 2007 - 07:43 PM
O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 07:44 PM
#882
Postat 28 June 2007 - 08:34 PM
danny_39, la 28 Jun 2007, 19:43, a spus:
O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)
nu mai are motoru original. acum zboara cu un bl 2827/34 asa ochiometric parca paralel cu axu longitudional pe vremuri nu am avut lypo si era cam greu de bot dar cu gazu la maxim zbura drept acuma de cand i-am pus lypo cu gazu la maxim urca abia cu gazu la jumate merge drept de sa inteleg ca trebuie sa aplec motoru in jos?
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#883
Postat 28 June 2007 - 09:16 PM
fantom, la 28 Jun 2007, 20:34, a spus:
danny_39, la 28 Jun 2007, 19:43, a spus:
O prima intrebare ??
Modelul tau zboara cu configuratia de motor originala sau ai schimbat-o ?? (ai pus alt motor ??)
Te intreb ca sa stiu ce raspuns probabil la intrebarea ta sa iti dau ,sau sa gasim pb. :)
nu mai are motoru original. acum zboara cu un bl 2827/34 asa ochiometric parca paralel cu axu longitudional pe vremuri nu am avut lypo si era cam greu de bot dar cu gazu la maxim zbura drept acuma de cand i-am pus lypo cu gazu la maxim urca abia cu gazu la jumate merge drept de sa inteleg ca trebuie sa aplec motoru in jos?
Pai dupa cum se vede din fisa tehnica a motorului:
Tensiune: 2-3 cell LiPo sau 6-10 NiMH
Curent: 4-9 A
Curent maxim: 10 A (max 60 sec)
Putere la ax: aprox.110W
Turatie in gol: 760 rpm/V
Tractiune maxima: 820 g
Masa recomandata model: max.1200 g
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Diametru ax: 3.17 mm
Masa: 57 g
Ai un model supramotorizat (Cesna cu kitul original avea in jur de 650 de grame) acum i-ai pus motor mai usor,accu mai usor >>>>aeromodel cu masa mai mica.......,si mie mi se intimpla aceeasi chestie ,cind pun motorul in full o ia in sus la 50-60 de grade,si ceilalti colegi cred ca iti vor spune acelasi lucru,...Red Baron..florin 100%...Radu....
Daca nu se angajeaza pe o parte cind dai full atunci e bine unghiul motorului(in jos si la dreapta ~2-3 grade)
Parerea mea.... :)
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 28 June 2007 - 09:37 PM
#884
Postat 28 June 2007 - 10:14 PM
lipeste un opritor la stick la jumate ..si uite asa nici nu mai urca..si zbori si mai mult.. sunt destept :)
vorbind serios , nu e necesar sa faci nimik...pentru ca daca pui motoru cu botu in jos , la turatie mica o sa traga spre terra , si sigur nu vrei asta:P
si pana la urma... nu ai pus alt motor ca sa urce :) ? lasa-l asa
#885
Postat 28 June 2007 - 11:27 PM
#886
Postat 29 June 2007 - 10:37 PM
RedBaron, la 28 Jun 2007, 22:14, a spus:
lipeste un opritor la stick la jumate ..si uite asa nici nu mai urca..si zbori si mai mult.. sunt destept ;)
Eu am gasi alta solutie ...am pus elastic care dupa mai multe curse (ca era tare intins si nu mergea mai mult de1/2 din cursa) s-a rupt si mi-a dat peste degete ...am pus un arc.... :D :D :rolleyes:
Nu faceti asa ca iese cu dureri la degete... :D
Asa cum ti-a zis si Red Baron lasa-l asa te vei obisnui cu ridicarea asta si in timp vei lucra concomitent cu gazul si profundorul....
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 June 2007 - 10:50 PM
#887
Postat 30 June 2007 - 12:18 PM
Las', cum zicea cineva: daca rupi un model si inveti ceva din greseli, e bine.
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#888
Postat 01 July 2007 - 12:12 AM
Stima,
#889
Postat 01 July 2007 - 01:19 PM
Oarecum sunt dezamagit de model,dar nu-i nimic cumparam alt fuselaj si incercam din nou http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
Adevarul este daca aveam eleroane poate reuseam sa-l salvez,dar din ampenaje nu am reusit.
Nu stiu, parca facea modelul ce vroia el..
Poate am fost si eu un pic nerabdator sa-l zbor,desi era vant... acum faptul e consumat,modelul este rupt :D
A patit si altcineva la fel ca mine?
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#890
Postat 01 July 2007 - 02:10 PM
Fara doar si poate iati cu eleroane.
Stima,
#891
Postat 01 July 2007 - 02:50 PM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#892
Postat 01 July 2007 - 08:50 PM
Sfatul meu: nu-ti lua alta aripa, lipeste-o pe asta oricat de rupta ar fi ( cu adeziv poliuretanic monocomponent) si in mod garantat nu se va mai rupe in acelasi loc, fa-ti eleroanele functionale si mai vorbim dupe.
#893
Postat 02 July 2007 - 06:45 PM
multumesc ptr. raspuns
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#894
Postat 03 July 2007 - 12:54 PM
Enigma, la 2 Jul 2007, 18:45, a spus:
Eu zic sal mai carpesti pe ala rupt deja si dupa aceea sati tragi unul nou.Daca esti vechi in ale zburatului,atunci este altceva.
Stima,
#895
Postat 03 July 2007 - 01:53 PM
Deocamdata o sa montez electronica de pe cessna pe un planor home made, sa vad daca-l duce motorul.
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#896
Postat 03 July 2007 - 02:05 PM
Incerc doar sa iti reproduc din sfaturile celor grei de aici chiar daca nu cu cuvintele lor.Cessna merge lipit si raslipit,numa sa nul lipesti cu toate trasnaile cal ingreunezi.Deci te sfatuiesc sal faci si sal zbori pana nu o mai putea el sa se ridice de la lipituri... :D
Stima,
Adaug.....lam lipit si zboara in continuare :D
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 03 July 2007 - 02:06 PM
#897
Postat 03 July 2007 - 08:49 PM
eu tocmai am cumarat fuselaj si ampenaje noi. Daca ai nevoie de cele vechi sa te carpesti din doua sa faci unul....hau sa-l iei.
#898
Postat 04 July 2007 - 03:50 PM
Ar fi interesant.. :unsure:
Vineri o sa ies la Sanpetru cu acel planor sa-l zbor.Daca ai timp cumva, poate ne vedem acolo!
Numai bine
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#899
Postat 04 July 2007 - 10:48 PM
#900
Postat 05 July 2007 - 12:06 AM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.