Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#721
Postat 15 June 2007 - 12:34 AM
#722
Postat 15 June 2007 - 02:15 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:00 PM
#723
Postat 15 June 2007 - 04:48 AM
#724
Postat 15 June 2007 - 08:30 AM
RedBaron, la 8 Jun 2007, 21:07, a spus:
azi am fost cu rotor...
si a zburat cu cessna mea el...adik l-am invatat sa zboare....
maine eu sunt toata ziulica la sanpetru...(1:1) dar 10 minute pot pleca ...
dar hai ca vorbim mai multe pe mess
Citeaza
receptorul tau e numerotat de la 1 la 6... alea se numesc canale ale receptorului...
pe canalul 1 pui firul ce vine de la eleroane
pe canalul 2 pui firul ce vine de la profundor (aripioara din spate , cea orizontala:P)
pe 3 pui firul ce vine de la regulatorul motorului....
pe 4 pui firul ce vine de la directie (chestia aia vverticala din spate)
astfel cand misti lateral stickul din dreapta se vor misca eleroanele...cand misti sus-jos va misca profunodrul , iar pentru stickul din stanga lateral e directia, si sus-jos e motorul ....
cand dai drepata de eleroane...eleronul din drepata trebuie sa fie ridicat...(astfel avionu' se va inclina in dreapta)...
cand vrei sa ridici modelul (botul lui ) trebuie sa tragi in jos de stickul din drepata...
cand tu tragi in jos profundorul trebuie sa se ridice....
daca de exemplu cand dai dreapta de eleron , se ridica cel din stanga, nu e bine... problema se remediaza astfel....iei un cutit ceva, si vezi ca pe statie sunt niste switchuri ingropate in partea de jos... ca sa rezolvi faptul ca eleronul merge invers , inversezi switchul deasupra caruia scrie 1...
daca profunodorul e invers , inversezi ala unde scrie 2...
ca sa ia drepata de directie...tre sa dai stickul din stana , catre dreapta... atunci directia tre sa miste catre dreapta....daca se misca invers inversezi switchul pe care scrie 4...
ca sa se tureze motorul stickul tre sa fie sus.....daca cand e sus e orpit si cand e jos e turat inversezi switchul 3....
daca v-unul din biateti de pe forum mia are ceva de adaugat....precizez ca baiatul nu stie nimik despre astea si vrea sa invete...
io unu recomand si un simulator ceva inainte...
Citeaza
a zis ca sa ma uit io de una SH aici si sa io trimit.. trebe ceva mai sanatos sa o aiba mai mult timp... gen mx-16...
si stiu ce zici io zburasem planoareee muuult...dar john nu..
si a zburat acceptabil..dif e ca io eram langa el si urlam... ceea ce antik nu are..
daca vrei as iti iei EZ ia-ti la el servo si accu.... ca statie daca iti iei una tzapana nu mai e necesara (si pana iti iei foloseste statia de la cessna fara probleme)
PS. tre sa iti iei si reg ca ala e cositorit pe cessna ...
deci ideea e asa..
mai bine strangi bani sa iei toate modele cu servo , reg si motoarele lor decat sa tot dezansamblezi ...
hai ca lumea zice asa...ia-ti un EZ... cu tot pe el in afara de TX si RX (statie si receptor)....
Citeaza
Daca cumperi tot RTF vei vedea ca la un moment dat vei avea cateva radio-uri, si electronici de neutilizat. Atunci vei vedea ca de fapt ai aruncat banii.
Deci eu te sfatuiesc sa iei EZ sau alt model bun pentru iunceput dar arf. Investesti intr-un radio bun. Nu vei avea decat de castigat.
Citeaza
Citeaza
no, uite astea sunt ajutoare date incepatorilor in ultimele 2 pagini...nu stiu de ce ti se pare tie ca noi nu am vrea sa ajuatm incepatorii ..ba din contra io unu le dau si modelele mele deja trosnite sa invete pe ele sa nu le mia trosneasca si pe ale lor....rotor poate confirma desi nu stiu daca are rost....
revenind la problema ta...o poza face cat o mie de cuvinte..pe acelasi principiu daca ii faci cinste lu florin cu o bere fara grade (ca are capacitatea :)) sau lui hashhash , sau lui alex sky , sau lui turok sau oricarui (cu mici excepti) modelist cu experienta o sa pricepi mai mult decat pot scrie io in vo ....30 de pagini...
sfatul meu e s adai un MI la unul din baieti... zici si tu ca dai o BR RC sa mergeti in poli sa iti arate ce si cum...
#725
Postat 15 June 2007 - 09:16 AM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:01 PM
#727
Postat 15 June 2007 - 09:27 AM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#728
Postat 15 June 2007 - 02:25 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:01 PM
#729
Postat 15 June 2007 - 02:58 PM
Bafta.
#730
Postat 15 June 2007 - 03:13 PM
aantikk, la 15 Jun 2007, 14:58, a spus:
Bafta.
ma faci mandru:D te-am invatat si acu invet si tu :) asta e spiritu..
pretenu cu care mergi la chitila e modelist da?
#731
Postat 15 June 2007 - 03:45 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:00 PM
#733
Postat 15 June 2007 - 05:01 PM
Intr-adevar Cessna e cel mai longeviv si rezistent model(rupta aripa in vreo 4-5 locuri),nu l-as da pe un alt model din clasa lui,are farmecul lui ...desi e mai greu de invatat pilotarea lui :)
Si eu am inceput "Regina" asa ii sun eu ....dupa o serie de crashuri eram demoralizat.....dar praftica e mama invataturii,cei ce incepeti sa pilotati acest avion nu va ganditi ce satisfactii si placerea de a-l pilota,si peste timp cind o sa fiti "profesionisti "in ale pilotajului ,o sa-l mai dati din cui,de pe dulap si o sa mai "trageti"o tura de zbor cu el....stiu si v-au spus...Radu ,Red Baron,florin 100%,altii :D
P.S. bafta la zbor !!!!!...e doar week-end :D
#735
Postat 15 June 2007 - 05:08 PM
#736
Postat 15 June 2007 - 05:16 PM
urmeaza ban de id si de ip si pe immortel....
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 15 June 2007 - 05:59 PM
#737
Postat 16 June 2007 - 12:12 PM
Dupa cum bine stiti am un cessna nou si gata busit,inca unul care este pe drum(EZ).
De zburat nu incape vorba...nu stiu sa le zbor,dar....vreau sami maresc colectia de zburatoare cu un termic.
As vrea sami recomandati un model usor de zburat,viteza sa fie relativ mica,sa aiba motor micut si anvergura de peste 1 m.
Multumesc anticipat.
Stima,
#739
Postat 16 June 2007 - 01:11 PM
Asa ca...va rog sa ma sfatuiti ce si cum(la ce am intrebat mai devreme),pt ca deja ma cucerit sportul asta cu toate ca nam reusit sa zbor pana acum :) .
Vreau sa mai stiu care este durata de viata a unui motor termic.
Stima,
P.S. vreau sa-mi pun avioane si in cap http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif .multe...multe...multe asa ca...sfaturi,sfaturi rapide pls.
#740
Postat 16 June 2007 - 01:45 PM
Bafta
#741
Postat 16 June 2007 - 02:18 PM
aantikk, la 16 Jun 2007, 12:12, a spus:
Unul mic:
http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmart.exe/...d_20Trainers_01
Mediu:
http://www.sigmfg.com/cgi-bin/dpsmart.exe/...d_20Trainers_01
Si ce-ti recomand eu:
http://www.hobby-lob...om/tel40gas.htm
Sunt kit-uri. Deci pana le construiesti inveti bazele cu un polistiren....zic si eu.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 16 June 2007 - 02:20 PM
#742
Postat 16 June 2007 - 03:28 PM
Oricum va multumesc si o sa va spun la ce model ma opresc.
Tot nu stiu cam care este durata de viata a unui motor termic(important pt mine).
Stima,
P.S. Marian am deja un cessna si vine si E.Z-ul
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 16 June 2007 - 03:30 PM
#743
Postat 16 June 2007 - 03:31 PM
ai grija ca ce ti-a aratat Dan sunt chituri..adik vin bucati de lemn taiate si tu tre sa stai sa le construiesti...
dar ai zis ca iti place asa ca....spor la munca....
mie unu telemache imi face cu ochiu :)
#744
Postat 16 June 2007 - 03:41 PM
Si totusi Baroane,cam cat te tine un motor(mediu ca sa zic asa),1 luna,6 luni....etc...intelegi ce vreau eu sa stiu.
stima,
#747
Postat 16 June 2007 - 07:29 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:00 PM
#748
Postat 16 June 2007 - 08:49 PM
Vant destul de puternic,lansare cu mana.
Sa ridicat ffffffffffffffoarte frumos si sus,si am reusit performanta sa zbor aproximativ 5 minute :D .Am luat viraje,am facut un luping(neintentionat),cam 3 minute si restul de 2 minutele mam chinuit sal aduc jos siiiii...surpriza ,lam adus chiar frumusel fara nici o paguba(numa un bat mititel si nesimtit sa infipt in fuselaj). :D
Probleme-cand luam mana de pe stik o lua cu botul in sus.
- la viraje,cu toate ca nu miscam stikul mult se lasa tare pe o aripa(poate din cauza ca batea vantul tare)
- aterizarea am facuto cu emotii dar am facuto(motorul turat cam 30% iar la 1 metru de pamant lam oprit).parerea mea e ca trebe mana sa aterizezi cu vant,noroc ca miam amintit ce ati spus(cu botul in vant).
Per total nu aveti idee cat sant de fericitttttttttttttttt. :D :D :D
Va multumesc tuturor celor care miati dat sfaturi siiiii...povestea merge inainte!!!.
Stima,
P.S zborul lam facut de unul singur.
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 16 June 2007 - 09:05 PM
#749
Postat 16 June 2007 - 09:03 PM
Adresa este:www.heliland.com
Pe prima pagina in dreapta pe la jumatatea ei are optiunea pt limba engleza.
Ma intereseaza o lista cu : -3 servo
- controler(sau cum io zice)
- receptor
- lipici
- baterii
- etc(tot ce trebe pt echiparea altui avion)
Sa fii atent cand alegi pt ca vreau ca toate sa functioneze CU ACTUALA MEA STATIE DE LA CESSNA.
Mai adaug ceva in completare la ceea ce am scris mai sus.
La cei 31 de ani ai mei,cand am zburat cessna miau tremurat mainile si picioarele intro veselie :D .
Stima,
Aceasta postare a fost editata de aantikk: 16 June 2007 - 09:22 PM
#750
Postat 16 June 2007 - 09:40 PM
accu lipo ... macar vi 2 perechi sa poti sta mia mult la zbor..dar ajunge si una :D
asta e incarcatorul e mai scump dar sincer te va ajuta...ca daca ai luat sindromul o as te ajute...
regulatorul e bun la ce ai tu nevoie..
as vrea sa se mai uite careva sa vada daca am zis ceva gresit :D
sunt pentru un EZ care are deja motor cu peri si elice...