Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#691
Postat 12 June 2007 - 09:21 PM
:D
#692
Postat 12 June 2007 - 09:22 PM
:D
#693
Postat 12 June 2007 - 09:35 PM
inainte sa opresti statia scoate accu din el:P
ca daca nu il scoti ala da curent si bataie alea :D dar daca il scoti nu :D
accu il pui acolo doar cand zbori
in restu nu il cuplezi ..ok ?
#695
Postat 13 June 2007 - 04:11 PM
#696
Postat 13 June 2007 - 04:28 PM
#697
Postat 13 June 2007 - 05:05 PM
#698
Postat 13 June 2007 - 06:21 PM
insa nu o sa poti sa folosesti statia pentru a controla modelul.... oricum te va ajuta sa te orientezi mai bine ce trebuie sa faci si in ce directie trebuie corectat modelul pentru ca sa-l tii in aer.
Indicat este sa cumperi un simulator mai serios (chiar daca este destul de scump)... te va ajuta cu siguranta !
In acelasi timp poti sa inveti foarte bine si fara simulatoare, dar pregateste-te cu mult scotch sau folie autoadeziva (dupa preferinte) pentru ca sigur o sa fie de lipit la fuselaj.
Motorul de 400 cu care vine echipat modelul dupa parerea mea nu are destula forta... motiv pentru care iti recomand sa ai in calcul un upgrade cu un motor brushless si mai ales un acumulator litiu-polimer.... diferenta de putere chiar pe motorul original de 400 este URIASA.. dar ai destul de mari sanse ca dupa cateva zboruri sa strici motoru
In privinta vantului.... pot sa-ti spun ca cessna zboara fara probleme pe vant chiar foarte puternic ... dar cu un motor ceva mai puternic
Eu pe cessna am montat un motor brushless roxy2827 si un acumulator litiu-polimer de 1800... impreuna cu o elice 10X6
Si inca ceva... NU BRUSCA COMENZILE
Aceasta postare a fost editata de immortalu: 13 June 2007 - 06:24 PM
#699
Postat 13 June 2007 - 06:40 PM
aantikk, la 13 Jun 2007, 17:05, a spus:
intra pe bitcomet si ia de acolo aerofly pro deluxe ca e cel mai realist simulator.E super bun, poti sa iti bagi si vant si tulburente, termica etc., si in plus fata de FMS directia e functionala B)
#700
Postat 13 June 2007 - 06:47 PM
Cessna nu-i un model sa inveti sa zbori de unul singur. Altfel vei avea doar frustrari si va costa scump....parerea mea
#701
Postat 13 June 2007 - 07:02 PM
bafta.
#702
Postat 13 June 2007 - 07:07 PM
#703
Postat 13 June 2007 - 07:09 PM
http://www.rhc.ro/forumrhc2/show.php/act/S.../ST/f/20/t/6228
Stiu ca imi vor sari toti in cap. Dar ca sa capeti reflexe trebuie sa stai in aer. Pentru asta cel mai indicat ar fi:
http://www2.towerhobbies.com/cgi-bin/wti00...p?&I=LXHCJ2&P=0
Zboara perfect asa cum vine de la mama lui. Nu are nevoie de nici o modificare.
Pastreaza Cessna pentru mai tarziu.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 13 June 2007 - 07:11 PM
#704
Postat 13 June 2007 - 07:45 PM
#705
Postat 13 June 2007 - 08:18 PM
M-am incapatanat o luna sa-l decolez ( uneori am reusit ). Sa nu uite cei cu experienta ca vb despre cineva care are pt. PRIMA OARA comenzile in mana. Fenomenul la decolare era cam asa: se ridica si in momentul in care vroiam sa virez pierdea din altitudine( chiar daca trageam de profundor) pana cadea ( si aveam motor maxim).
Pana cand am luat hotararea sa-i pun un motor brusshles cu acumulator 11.1V/1800mah. Am pus acumulatorul asta si pe motorul lui original iar
cum spunea un antevorbitor ( immortalu ) diferenta e uriasa, in sensul ca are tractiune verticala. Asa mi-am dat seama unde sunt greselile mele si unde nu poate modelul. Ulterior dupa ce am mai invatat sa zbor si alte modele si mi-am facut reflexele am mai zburat si Cessna in configuratia initiala ( a unui prieten pe care l-am molipsit) si mi s-a parut f.simplu. Este f.greu din postura de pilot experimentat sa te pui in postura de incepator si sa spui cum e bine sau nu.
P.S. aantikk, daca Cessna al tau n-are eleroane, pune-i neaparat, altfel pana vei invata cat de tare sa tragi de mansa, n-o sa zbori decat cativa metri, pana-l inclini din directie la cativa metri de sol si asta e......
#706
Postat 13 June 2007 - 09:58 PM
#707
Postat 13 June 2007 - 10:32 PM
#708
Postat 13 June 2007 - 10:50 PM
#709
Postat 14 June 2007 - 12:03 AM
nimsoc, la 13 Jun 2007, 20:18, a spus:
Deci este sau nu este pentru incepatori?
Ai putut sa-l zbori singur de prima data?
Ai dreptate ca pe urma totul pare simplu.....dar dupa mult chin si bani.
Adezivul poliuretanic -cel care se umfla- este perfect. Deoarece atunci cand expandeaza intra in toti porii.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 June 2007 - 12:06 AM
#710
Postat 14 June 2007 - 07:08 AM
e f.f.f. bun pentru inceptaori daca ai grija si nu il zori pe vant... io i-am spus si lui aantikk dar se pare ca nu a ascultat...
oricum am vb cu el la telefon si astazi a spus ca merge din nou....
aantikk stai linistit ca pe o zi calma nu o sa ptesti sa stea pe loc...decat daca tragi prea tare de el sa urce...lasa-l sa urce incet ca asta asa stie...o sa urce....
astept sa vad ce ai facut.. :lol:
#711
Postat 14 June 2007 - 01:30 PM
#712
Postat 14 June 2007 - 01:34 PM
EZ e f. bun de incaptori dar in cazul tau nu e necesar..
ai cessna zboaral pe ala..
daca totusi o sa iti iei nu mia ai nev=oie de nimik..
iei reg , si alea alea de pe cessna
poti sa iei 2 seervo ca sa ai si pe EZ sa nu stai sa tot schimbi la ele...
#713
Postat 14 June 2007 - 01:59 PM
#714
Postat 14 June 2007 - 04:13 PM
Daca cumperi tot RTF vei vedea ca la un moment dat vei avea cateva radio-uri, si electronici de neutilizat. Atunci vei vedea ca de fapt ai aruncat banii.
Deci eu te sfatuiesc sa iei EZ sau alt model bun pentru iunceput dar arf. Investesti intr-un radio bun. Nu vei avea decat de castigat.
PS. Baroane, stii cat tin eu la tine. Dar te rog sa nu uiti ca tu ai zburat amaratul ala de Cessna DUPA MULTE zboruri cu alte modele. Ca erau planoare....ce conteaza? Aveai deja reflexele facute. Omul este singur si este normal sa nu se descurce cu Cessna din prima. Nu-l mai imbolditi sa incerce. Va avea parte doar de frustrari.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 14 June 2007 - 04:17 PM
#715
Postat 14 June 2007 - 04:32 PM
cand ai scris tu mesajul io sfatuiam omu sa isi ia o statie de doamne ajuta..
a zis ca sa ma uit io de una SH aici si sa io trimit..:( trebe ceva mai sanatos sa o aiba mai mult timp... gen mx-16...
si stiu ce zici io zburasem planoareee muuult...dar john nu..
si a zburat acceptabil..dif e ca io eram langa el si urlam... ceea ce antik nu are..
daca vrei as iti iei EZ ia-ti la el servo si accu.... ca statie daca iti iei una tzapana nu mai e necesara (si pana iti iei foloseste statia de la cessna fara probleme)
PS. tre sa iti iei si reg ca ala e cositorit pe cessna ...
deci ideea e asa..
mai bine strangi bani sa iei toate modele cu servo , reg si motoarele lor decat sa tot dezansamblezi ...
hai ca lumea zice asa...ia-ti un EZ... cu tot pe el in afara de TX si RX (statie si receptor)....
#717
Postat 14 June 2007 - 10:58 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:01 PM
#718
Postat 14 June 2007 - 11:01 PM
si daca o ia stramb corectezi din mansa...
si vi jos asa ..cu mansa un pic stramba
si jos dai de trim..
dar pentru tine ca esti din BUCALE cel mai bine e sa dai un MI lu florin100% ca omu are asa ceva si te poate invata...
#719
Postat 14 June 2007 - 11:16 PM
Aceasta postare a fost editata de yagger: 20 June 2007 - 10:01 PM
#720
Postat 15 June 2007 - 12:18 AM