Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#661
Postat 04 May 2007 - 09:32 PM
Vroiam doar sa mai dau pe aici sa va salut..
#662
Postat 04 May 2007 - 10:01 PM
#663
Postat 04 May 2007 - 11:00 PM
nu e mia frumos daca tot ai atat putere sa faci un razmut ceva la viteza..sau un zbor pe spate jos , sau....
placere d-asta ca a ta mai avea PGL care anu trecut la sanpetru statea cu motoru in full si urca de nu mai stiai care e cioara care e fuego...
#664
Postat 04 June 2007 - 11:32 AM
Vreau sa incep si eu cu un Cessna 182, si deja am citit toata discutia de aici.
As vrea doar sa recapitulez. Imi puteti spune ce accesorii sa comand odata cu modelul?
Eventual tija de carbon? (LiPo si BL le las pe mai incolo.)
As vrea sa vad un Cessna pe viu, daca le mai zburati careva la Sanpetru.
Accept orice ajutor si sfaturi, as prefera pe viu. De cateva saptamani tot pandesc aerodromul de la Sanpetru, si nu prea a miscare la modele.
Multumesc, si astept sa va vad in actiune!
#665
Postat 04 June 2007 - 02:12 PM
#666
Postat 04 June 2007 - 02:21 PM
Am stat sus pe deal, la parapante. La un moment dat am vazut un planor in zbor la panta (la 65), dar pana am ajuns sus nu mai era. Pe aerodrom nu se vedea nimic in zbor. Unde erati?
#667
Postat 04 June 2007 - 05:22 PM
dar ca exemplu , eu sunt week-end de week-end la sanpetru..si mai tot timpu am cessna cu mine:D
cand vrei sa iesim da un telefon...dar vorbim pe mess mai mult
#668
Postat 04 June 2007 - 07:46 PM
#669
Postat 04 June 2007 - 08:24 PM
In mainile unui pilot experimentat putea zbura si cu kittul initial dar, nu si in ale mele
Acum il folosesc pe post de distractie mai ales pe vant tare unde se simte ca pestele in apa. Repet: cu acest pack motor+acu'
#671
Postat 04 June 2007 - 09:47 PM
am un motor mai puternic si acuu' la fel, ca mi-am dat seama unde erau greselile mele si unde ale avionului ( ca n-avea putere)
#672
Postat 04 June 2007 - 09:52 PM
si nu tre sa fi v-un meserias sa il zbori... ca sa faci acro tre sa ai o ora de zbor cu el normal...dar ca sa zbori nu e mare branza
#673
Postat 05 June 2007 - 09:35 AM
#674
Postat 06 June 2007 - 06:52 PM
florin100%, la 5 Jun 2007, 09:35, a spus:
Buna,zi-mi si mie ce ai tunat la Cessna ca poate imi vin si mie idei de modificare a "Reginei"-da-mi te rog date despre accesoriile de tuning... ;)
Mersi !!!!
#675
Postat 06 June 2007 - 09:28 PM
-motor brushless de 700gr forta
-regulator tower pro 40A
-acumulator LIPO 11,1V 2200mah
-ramforsare balsa fuselaj
-ramforsare ampenaje + aripa cu carbon de 4 mm
-suport exterior din balsa pt acumulator
-servo GWS de cuplu 1,7 sau 2 kg (nu mai stiu sigur)
-receptor futaba MICRO
#676
Postat 06 June 2007 - 11:01 PM
Roxxy 2827 si acuu' 11.1V/1800mAh, elice 11x7
Fara intarituri pe fuselaj si ampenaje ( daca stii sa aterizezi nici nu-ti trebuie, il ingreunezi de pomana)( inainte cand nu stiam i-am pus si eu intarituri, ulterior mi-am dat seama ca mai rau fac )
Pe aripa o singura folie colant lipita la cald ( il intareste suficient pt. a suporta G-urile )
Zboara si pe vant f.tare, contra vantului
#677
Postat 06 June 2007 - 11:10 PM
nimsoc, la 6 Jun 2007, 23:01, a spus:
wrong answer....
la ceva "acrobatii" mai tari sa vezi ce zboara aripa ...pe mai multe bucati... daca ai cum da-i aripa ta lu florin un zbor ... pe fuselaju lui... si pe pariu ca intr-un zbor ti-o face tzandari..nici nu apuca sa aterizeze....
la"acrobatii" cu motoru in full aripa sufera... si nu ma refer la tonouri si loop-uri (desi si aici ia ceva G-uri) ...ci la acrobatiile "homa made" gen vria aia ciudata(la jurnal de zbor era o explicatie parca) care solicita de si modelul intarit a lu florin flamba...
#678
Postat 06 June 2007 - 11:22 PM
Doar daca florin100% il calca cu masina
#679
Postat 06 June 2007 - 11:25 PM
#680
Postat 06 June 2007 - 11:26 PM
Doar asa poti sa-i imprimi o viteza spectaculoasa, avand in vedere motorizarea de care discutam
#681
Postat 07 June 2007 - 08:15 AM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 07 June 2007 - 08:16 AM
#682
Postat 07 June 2007 - 01:15 PM
florin100%, la 7 Jun 2007, 08:15, a spus:
si da la ce faceam la codlea sunt sigur ca nu rezitsa aripa aia in blana...
nimsoc intariturile alea au maxim 50 de grame..si sunt bune...pentru ca vei avea nevoie de ele...
zgarciul dupa un timp ajunge sa flexeze....tijele de carbon opresc chestia asta...
#683
Postat 08 June 2007 - 07:49 PM
#684
Postat 08 June 2007 - 09:07 PM
azi am fost cu rotor...
si a zburat cu cessna mea el...adik l-am invatat sa zboare....
maine eu sunt toata ziulica la sanpetru...(1:1) dar 10 minute pot pleca ...
dar hai ca vorbim mai multe pe mess
#685
Postat 09 June 2007 - 11:42 AM
multumiri ptr amabilitate
#686
Postat 09 June 2007 - 07:37 PM
cand ajungi sa intrebi de Floricah ....sau Ionutz..
si stie cineva sa te indrume spre mine:D
te astept maine:D....de preferinta ia numarul meu 0726926 266...si iti spun eu cand se termina 1:1...ca sa poti veni
ca nu putem zbura in acelasi timp cu ei :D
#687
Postat 12 June 2007 - 02:07 PM
receptorul tau e numerotat de la 1 la 6... alea se numesc canale ale receptorului...
pe canalul 1 pui firul ce vine de la eleroane
pe canalul 2 pui firul ce vine de la profundor (aripioara din spate , cea orizontala:P)
pe 3 pui firul ce vine de la regulatorul motorului....
pe 4 pui firul ce vine de la directie (chestia aia vverticala din spate)
astfel cand misti lateral stickul din dreapta se vor misca eleroanele...cand misti sus-jos va misca profunodrul , iar pentru stickul din stanga lateral e directia, si sus-jos e motorul ....
cand dai drepata de eleroane...eleronul din drepata trebuie sa fie ridicat...(astfel avionu' se va inclina in dreapta)...
cand vrei sa ridici modelul (botul lui ) trebuie sa tragi in jos de stickul din drepata...
cand tu tragi in jos profundorul trebuie sa se ridice....
daca de exemplu cand dai dreapta de eleron , se ridica cel din stanga, nu e bine... problema se remediaza astfel....iei un cutit ceva, si vezi ca pe statie sunt niste switchuri ingropate in partea de jos... ca sa rezolvi faptul ca eleronul merge invers , inversezi switchul deasupra caruia scrie 1...
daca profunodorul e invers , inversezi ala unde scrie 2...
ca sa ia drepata de directie...tre sa dai stickul din stana , catre dreapta... atunci directia tre sa miste catre dreapta....daca se misca invers inversezi switchul pe care scrie 4...
ca sa se tureze motorul stickul tre sa fie sus.....daca cand e sus e orpit si cand e jos e turat inversezi switchul 3....
daca v-unul din biateti de pe forum mia are ceva de adaugat....precizez ca baiatul nu stie nimik despre astea si vrea sa invete...
io unu recomand si un simulator ceva inainte...
#688
Postat 12 June 2007 - 02:42 PM
#689
Postat 12 June 2007 - 03:20 PM
#690
Postat 12 June 2007 - 04:17 PM
sa ai grija ca atunci cand dai stickul din dreapta in jos ..profundorul sa se ridice, cand dai stickul din dreapta in dreapta , eleronu din drepata sa se ridice, gazu e simplu ..susu e blana..si directia e...dreapta dai dreapta ia:D
toate astea privite din spatele avionului :)
cupleaza statia lui la FMS...
e bun si atat pentru inceput