Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#631 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 02 April 2007 - 04:15 PM

ia cautati un pic ca s-a mai discutat....

unu din exemple:

Citeaza

Despre vrie (citat din BIG):
Pai ca sa intrii in vrie trebuie sa ajungi in situatia in care fileurile de aer de pe extrados sa se desprinda. De aceea vria este de mai multe feluri: pe langa cea de toata ziua, (asa cum ti-a explicat Pitts) mai avem vrie acrobatica si vria in viteza.

Vria acrobatica se face cam asa:
din zbor orizontal cu motorul la relanti sau aproape, se creste unghiul de incidenta usor progresiv. Cand ne apropiem de unghiul critic se trage brusc mansa pana la capat de cursa, se taie motorul daca era cumva la regim mai mare de relanti, si se da palonier (directie) pana la refuz, brusc, pe partea pe care se doreste rotirea. Uneori aceasta manevra se face pe o panta usor ascendenta .

Vria de viteza se face doar cu anumite aparate si poate fi extrem de periculoasa . Diun zbor orizontal cu viteza oricum mai mare decat cea minima , se trage brusc, pana la refuz mansa, si se da concomitent palonier, tot pana la refuz. Rezultatul este aceeasi rupere de fileuri de pe extrados, insa vom constata ca aceasta se face la viteza mai mare decat cea de angajare, si de aceea i se mai spune si vrie de viteza.

In cazul aparatelor cu centraj pe bot (adica cu CG mai spre inainte) singura solutie de a face vrie este cea acrobatica, altfel aparatul intra in asa numitul deep stall, adica o angajare parasutata, stabilizata, din care la primul semn de slabire a mansei spre inainte va accelera rapid iesind in zbor normal fara probleme.

Asa numita vrie plata este atunci cand ampenajul orizontal este scaldat complet de siajul aripii, iar centrajul este in afara limitelor normale, spre coada. Din aceatsa vrie sansele de iesire sunt foarte mici.

Manevrele de revenire din vrie sunt logice, nu instinctive:
este necesar ca mai intai sa aducem unghiul de atac al aripii la valori normale, subcritice, si asta se face prin slabirea mansei spre inainte. La unele aparate, cum ar fi planoarele cu alungire mare, este necesar sa dam si palonier pe partea inversa rotirii. de regula se recomanda ca manevrele de iesire din vrie sa se faca cu motorul la relanti, insa nu este o regula clara decat la unele avioane.

Interesant este ca uneori aparatul sare in vrie pe partea opusa comenzilor date de pilot, fiind influentat de momentul motor.


Pot sa spun ca am facut sute de vrii, si cu planorul 1:1 si cu avion 1:1 si cu aeromodele. Pe langa ranversare si rasturnarea pe verticala, este una dintre figurile mele favorite. Pana acum nu am rupt nimic din cauza asta.

Unii piloti confunda vria cu spirala picata. Diferenta este ca la vrie stratul limita se rupe iar la spirala picata - nu. manevrele de revenire sunt diferite: la vrie, asa cum spuneam se da viteza si apoi se opreste rotirea, iar la spirala picata se opreste rotirea si imediat se scade viteza.

Dar despre vrie putm povestii sute de ecrane, insa nu vreau sa va plictisesc.

Big

deci stie danny ceva despre fileuri,stie si baronurosu ceva despre cat motor sa-i dai sau nu ca sa iesi...
pana la urma poate ajungem la o intelegere :D
flying is my life...
0

#632 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 04:17 PM

Baroane asta am facut-citez;"la vrie, asa cum spuneam se da viteza si apoi se opreste rotirea,"si asta am scris:"Cind ti-a intrat in vrie trebuia simultan comanda inversa sensului de vrie ,combinata cu comanda elevator sus+motor maxim "

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 02 April 2007 - 04:18 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#633 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 04:19 PM

Silviu.. avem o discutie constructiva ... :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 02 April 2007 - 04:19 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#634 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 02 April 2007 - 04:19 PM

citat @big <<de regula se recomanda ca manevrele de iesire din vrie sa se faca cu motorul la relanti, insa nu este o regula clara decat la unele avioane.>>
la asta ma refeream...vezi ca bagi omu in ceata si mai rau ii faci...vorbeste daca sti ce zici nu din experienta pentru ca alea depind f. mult de conditile termice din acea zi ...si eventual de norocul pe care l-ai avut tu sa iasa din vrie...scuze daca a parut ofensator (sau daca ceva din ceea ce am spus nu e adevarat ) dar tare mie sa nu faca nea Radu vo pupaza luandu-se dupa tine ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#635 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 02 April 2007 - 04:20 PM

[quote name='RedBaron' date='2 Apr 2007, 16:12'][quote name='danny_39' date='2 Apr 2007, 14:58']Si motorul in nici un caz nu-l taia(il tai cind vezi ca nu mai e nici o sansa)[/quote]
???
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#636 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 04:23 PM

No problem ,eu asa am procedat cu sorti de izbanda(adica l-am redresat,exact intr-o faza asemanatoare cu intoarcere si intrare in vrie...cum e scris ) :)
Si Radu a confirmat ca asa a patit citez:" Mersi Danny..cam asa a fost totul. "

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 02 April 2007 - 04:27 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#637 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 04:24 PM

[quote name='RedBaron' date='2 Apr 2007, 16:20'][quote name='RedBaron' date='2 Apr 2007, 16:12'][quote name='danny_39' date='2 Apr 2007, 14:58']Si motorul in nici un caz nu-l taia(il tai cind vezi ca nu mai e nici o sansa)[/QUOTE]
???[/QUOTE]
Tai motorul cind e fara sansa sa mai poti face ceva ,adica sa il redresezi.(cind stii sigur ca da de mama Terra)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 02 April 2007 - 04:29 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#638 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 04:37 PM

Oricum Radule tu extrage ceea ce crezi ca iti este folositor ,eu am descris o intimplare asemanatoare ca a ta,RedBaron a facut complectarile de rigoare,Silviu ne-a ajutat .....deci repara-l si la zbor cu Cessna .
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#639 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 02 April 2007 - 08:24 PM

L-am "sudat" astazi ca nu a fost mare lucru. Acum am facut si un mulaj pentru capota (si pentru "omulet" Red Baron stie) .
Oricum cred ca il bag la vanzare si o sa-mi iau alt fuselaj. Nu-mi plac carpelile. Dar piese de Cessna numai dupa 15 Mai.
Are doua buseli si 3 fisuri lipite la activ.
Acum o sa ma ocup mai mult de Ventus. Dar asta este alt topic.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#640 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 02 April 2007 - 08:54 PM

nea Radu cum a iesit mulajul :) ? abea astept sa le vad pe model ...si cat despre cessna cu asa motor nu cred ca mai e o pb ca e carpit.... Nea Radu teoretic mie miercuri imi ajunge motorul pentru aripa zburatoare ..iesim la o zburataceala dupa masa ?sa vaza si ochiu meu cessna cu BL...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#641 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 02 April 2007 - 09:57 PM

Baroane vrei sa faci cunostinta cu "fiara" lui Radu ?
O sa ai ocazia sa vezi un avion "jetuit" :)
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#642 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 April 2007 - 06:33 PM

Va supun atentiei confectionarea home made a capotei motor. avand in vedere ca piese noi numai dupa jumatatea lunii mai, am facut eu o capota. Procedura este urmatoarea:
Se ia capota veche
se carpeste cu ceva scotch
se cauta ca toate gaurile sa fie acoperite
se prepara un chips foarte moale
se toarna in interior
se asteapta doua zile pentru uscare complecta
si rezulta urmatoarea fotografie

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#643 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 April 2007 - 06:37 PM

Precizez ca pentru a demula ghipsul, am facut o gaura in axul elicei si am suflat cu o seringa mare . Aerul comprimat astfel a demulat capota.

Apoi :
se taie o sticla PET potrivita la 10-15cm de la fund si se introduce mulajul cu varful in jos.
se baga in cuptorul de la aragaz la 240º
se supravegheaza sa nu se inmoaie prea tare.
dupa fo 5 min arata asa:

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#644 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 April 2007 - 06:37 PM

alta...

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#645 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 04 April 2007 - 06:38 PM

cat de tare:D....sper sa nu am nevoie dar daca oi avea o sa incerc..vreau o poza cu mulajul ala nea radu...(de la planor)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#646 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 April 2007 - 06:41 PM

si ultima.

Apoi se decupeaza aerisirile pentru motor.

Acum dupa ce am terminat, am observat ca era mai indicat sa gasesc un PET fara fund profilat (gen 6 proeminete)
Se observa ca a fost foarte dificil sa se intinda tot materialul din cele 6 "petalele" .

Oricum...eu zic ca o sa-si faca treaba cu succes. Ramane sa mai lipesc decaluri.

Fisiere atasate


Invata repede si aplica...tot repede!
0

#647 Useril este offline   Dragut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2453
  • Inregistrat: 28-February 05

Postat 04 April 2007 - 07:45 PM

la fel se procedeaza si la :Formosa <_<

Vreau sa zic ca de multe ori cauti de inebunesti o solutie....
Subiectul asta al meu era dus de mult la fund... :) ... si vreau sa-l vad eu pe ala care are rabdarea sa ajunga pina la pagina 65 din acest subiect!
Si poate in noua organizare a forumului ... chiar ce se mai aude cu softul ala nou? ... o sa avem un loc de trips & tricsuri :)

Aceasta postare a fost editata de Dragut: 04 April 2007 - 07:53 PM

0

#648 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 04 April 2007 - 07:58 PM

Stai linistit...nimeni nu a inventat America aici. Doar am aratat cum am facut fiecare acelasi lucru.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#649 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 05 April 2007 - 05:11 PM

Idee fff.buna ...am sa incerc si eu metoda ca m-am saturat de carpit si cumparat alta capota. B)
Mersi !!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#650 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 29 April 2007 - 05:23 PM

ce parere avetzi ? daca pun un BL2827/34 pe cesnna182 ?? este mere pt asa un avionas http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#651 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 29 April 2007 - 11:37 PM

RUSHL.-MOTOR ROXXY BL OUTRUNNER 2827-34


Drehzahl: 760 U/Min. pro V (ture/volt)
Abm.: (Ø x L) 28.8 mm x 29 mm (dimensiuni)
Typ: 2827-34
Gewicht: 57 g
Zellenzahl NiCd/NiMH: 6 - 10 (nr.celule NiMH)
Abgabeleistung: 110 W (putere)
Max. Strom: 10 A (amperaj maxim-30 sec.)
Last-Strom: 4 - 9 A (consum motor)
Empf. Luftschraube: 8 x 5" bis 10 x 5Oslash;@3.17 mm (tip elice)
Zellenzahl LiPo: 2 - 3 (nr.celule LiPo)


Dupa mine sint cam mici valorile :si la turatie si la amperi !!-are in schimb putere (cuplu)

Eu am incercat cu un Motor BL BM2410-12
Masa: 59g, KV: 970, 9A,si nu mi-a placut cum merge ,nu avea forta ,viteza (in sensul ca nu puteam sa fac nici macar un looping cu el,dar zburam 40 de minute cu un acc.LiPo de 2100mA) si am revenit la Motor BL BM2410-08
Masa: 59g, KV: 1260, 12A cu care decolezi in 4-5 metri si tii panta de urcare la 50-60 de grade fac tot felul de giumbuslucuri in aer si te tine 25-30 de minute (cu LiPo de 2100mA),ai forta ,viteza simti ca poti sa faci ceva in aer.
Asta e PAREREA MEA !!!-sper sa te ajute ....daca sint alti colegi care te pot ajuta ....vei trage concluzia ceamai buna (asa se invata) smile.gif

Sper sa iti raspunda si Florin 100% ,Radu...si altii care acest model (Regina-eu as ii spun :D )

P.S. Atentie la dimensiunea elicei -informeaza-te corect (si eu si alti am schimbat dim.elicei fata de ce dadea constructorul,vorbesc ptr. tipul de motor care l-am testat )
Miine testez alt tip de motor-Motor BL BM2408-21, Masa: 46g, KV: 1750, 14A (rezultatele le voi afisa dupa...) :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 29 April 2007 - 11:52 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#652 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 30 April 2007 - 06:28 AM

SI eu am la cessnuta mea Motor BL BM2410-08 si intradevar trage foarte bine. Decolarea este aproape instantanee, stai in aer la 1/4 stick iar in full power faci ce vrei cu aveonu' . Asta cu elice 10/6. Daca ii pui elice 8/4 stai in aer cam 45 min. :)
0

#653 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 30 April 2007 - 07:32 AM

Citez"Daca ii pui elice 8/4 stai in aer cam 45 min",Emilare ai incercat cumva si cu elice 10*8 ??
Mie mi s-a parut ca si asta trage foarte bine :) .Apropo ce pack ai avut ??
Am sa incerc si configuratia ta sa vad diferenta .
Cu bine !!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#654 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 30 April 2007 - 11:46 AM

eu o sa incerc cu elice 11*7 :) asa daca il tin in mana si turez trebuie sal ti bine :) intradevar are cuplu mare deci va trebui sal inclin bine spre dreapta si in jos momentan nu am LY PO dar si cu NI MAH cred ca merge si cu tot pe iel are 624g destul de usor pt un bl 2827-34 sa vedem ca iasa :D :D
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#655 Useril este offline   Emilare 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 10-March 03

Postat 30 April 2007 - 05:37 PM

Nu am incercat cu 10/8 iar pack este 3 celule 1800 ( nou ) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif)
0

#656 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 30 April 2007 - 08:32 PM

Si eu tot cu Motor BL BM2410-08 si intradevar trage foarte bine. am 3 celule LiPo 1,8 si elice 10/8.
Decoleaza in 2m din iarba (cu roti matri), pleaca aproape vertical, in zbor normal necesita numai 1/3 gaz .
Trebuie sa fac ceva totusi ca la gaz maxim o ia tare in sus (cam 45º)
Nu am cronometrat cat zboara inca, dar am facut aterizari multiple de m-am plictisit. Nu am asteptat sa moara accu de tot.
Red Baron poate confirma cele spuse de mine sau poate adauga alte amanunte.
Invata repede si aplica...tot repede!
0

#657 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 30 April 2007 - 09:37 PM

fantom, la 30 Apr 2007, 11:46, a spus:

eu o sa incerc cu elice 11*7 :D asa daca il tin in mana si turez trebuie sal ti bine :D intradevar are cuplu mare deci va trebui sal inclin bine spre dreapta si in jos momentan nu am LY PO dar si cu NI MAH cred ca merge si cu tot pe iel are 624g destul de usor pt un bl 2827-34 sa vedem ca iasa :D :D

Vezi sa nu ai surprize "neplacute" :eu am incercat la elicea 10*8 si pack de NiMH si puterea era de 60-70% din puterea pack-ului de LiPo,dar de zburat am putut zbura ,iar daca pui elice de 11*7 .......astept sa vad rezultatele B) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/rolleyes.gif
Pe curand !!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#658 Useril este offline   Neacsu_Leonid 

  • ex Fantom
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 286
  • Inregistrat: 23-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 30 April 2007 - 10:54 PM

azi 30.04 am iesit la zbor primul lam facut cu elice 9*4,7 si a mers ok am facut chiar si un luping B) si al doilea zbor lam facut cu elice11*7 cu gazul la maxim se duce ca migu :D prea tare pt mine sunt incepator si nu vreau sa fortez norocu :D cu 8 celule NI MH 1300 MA am zburat aproximativ 15 min si se mai putea zbura deci cu elice 9*4,7 e potrivita

Aceasta postare a fost editata de fantom: 30 April 2007 - 10:56 PM

Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
0

#659 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 01 May 2007 - 07:18 AM

Bun,ai gasit configuratia buna elice-motor ,multe zboruri fara evenimente !! :o

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 01 May 2007 - 07:18 AM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#660 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 01 May 2007 - 11:37 AM

Radu_, la 30 Apr 2007, 20:32, a spus:

Si eu tot cu Motor BL BM2410-08 si intradevar trage foarte bine. am 3 celule LiPo 1,8 si elice 10/8.
Decoleaza in 2m din iarba (cu roti matri), pleaca aproape vertical, in zbor normal necesita numai 1/3 gaz .
Trebuie sa fac ceva totusi ca la gaz maxim o ia tare in sus (cam 45º)
Nu am cronometrat cat zboara inca, dar am facut aterizari multiple de m-am plictisit. Nu am asteptat sa moara accu de tot.
Red Baron poate confirma cele spuse de mine sau poate adauga alte amanunte.

daca as mai adauga ceva ar fi sa aiba grija ca la o supra motorizare ca asta viteza de angajare e mai mare...dezobisnuti-va de cum era inainte cand te chinuiai sa il angajezi sa faci o vrie....acu nu mai e asa...acu in viraj daca vii fara motorisca cade in vrie...

recomandarea ar fi ca in virajele 3 si 4 la aterizare sa aveti ceva motor si eventual dupa aia sa il taiati ...

s-ar putea sa ii faca o surpriza lu john si sa ii fac cadou cessna cu tot cu BL sa si-o faca si el asa:D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro