Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#571
Postat 26 October 2006 - 07:44 AM
#573
Postat 16 November 2006 - 06:18 PM
RedBaron, la 28 Oct 2006, 15:28, a spus:
De care "L" doresti domnu' baron?
#575
Postat 16 November 2006 - 06:49 PM
Acum are deja brushless, li-po, stabilizator de depron, profundor de balsa si i-am pus alaltaieri flotoare (deci nu prea mai e ce era). Fuselajul e dupa un contemporan "mai mult rasina decit polistiren". In week-end il scot la balta.
#576
Postat 16 November 2006 - 07:01 PM
bafta la zbor si grija cu el ...
#577
Postat 19 November 2006 - 01:04 PM
#578
Postat 08 December 2006 - 11:01 PM
Intrebare: dupa crash avionul urca cand turez motorul fara comanda din profundor, unghiul la care a fost montat motorul il banuiesc incorect, care ar trebui sa fie inclinatie normala a motorului pe cessna?
Aceasta postare a fost editata de Cypy: 08 December 2006 - 11:02 PM
#580
Postat 01 January 2007 - 07:49 PM
Citeaza
Se simte bine modificarea specificata.
Imi venea sa dau din stickuri ... ! :lol:
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#581
Postat 01 January 2007 - 08:11 PM
Dans de ... 8 minute !
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#582
Postat 03 January 2007 - 09:52 PM
RedBaron, la 21 Oct 2006, 16:37, a spus:
In rest zborul a fost super ... l-am urcat de abea se mai audea morisca .... si am coborat cum era mai frumos.... in "vrie" (pun intre ghilimele ca altfel Zodel ar carcoti)...
Astept cu interes solutia la problema mea ca nu e estetic sigurantarea cu scotch
Buna,iei o cruce de comanda de la un servo ii tai cele doua brate ,o scurtezi la lungimea dorita ,ai gaura facuta(acolo se prindea cu surub de servo )si gata ,ai ''L'' care iti trebuie. :)
#583
Postat 03 January 2007 - 10:10 PM
danny_39, la 3 Jan 2007, 22:52, a spus:
aici se vorbeste de doua lucruri diferite....
deci danny39 nu te arunca cu solutiile pana nu stii exact care este problema...
#584
Postat 03 January 2007 - 10:22 PM
Aceasta postare a fost editata de danny_39: 03 January 2007 - 10:39 PM
#586
Postat 04 January 2007 - 01:57 PM
RedBaron, la 4 Jan 2007, 10:39, a spus:
Am o rugaminte :spune-mi ce configuratie ai -motor,regulator,Li-Po ???
Eu vreau sa iau urm configuratie:motor BL BM 2410-12D
regulator WE 30A BLMC
Li Po 2200mA 16/25
#588
Postat 05 January 2007 - 03:30 PM
Ai pus in locul elicei de 7*4,alta de 7*3.5 la Cessna
Zici ca merge mai bine ?
Alti am inteles ca au pus si un motor de 400 si elice de 7*4 si zboara mai mult
Tu ai pus la motr de 480 elice de 7*3.5 ?
Dar daca facem o alta varianta ce motor de 400 si elice de 7*3.5 ?
#589
Postat 05 January 2007 - 06:16 PM
danny_39, la 5 Jan 2007, 15:30, a spus:
Alti am inteles ca au pus si un motor de 400 si elice de 7*4 si zboara mai mult ...
Daca pui motor 400, e obligatoriu si reductor si atunci merge elice cu diametru si pas mai mari, decat cea originala, pentru dotarea initiala, adica pentru motor 480, direct drive.
Si ... da, asa este, zboara mai mult. 400-ele trage curent mai mic, si deci autonomia e mai mare, la acelasi pack, de 1000 mAh.
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#590
Postat 10 January 2007 - 09:42 PM
o sa incerc in week-end-ul care vine .....daca ma lasa vantul (de o saptamina avem parte de el)
#592
Postat 28 February 2007 - 07:06 PM
am facut un crash ci nu stiu de ce.Inainte sa ii dau drumu totu era in regula , mergea tot!MOdelus este modificat cu motor(bl) muuuuult mai puternic decat originalul.Ce credeti ca se putea intampla???eu m-am gandit ca ar putea fi prea puternic(motoru) si avionu sa se miste din inertie in sensul motorului=>motorul se invarte spre dreapta iar avionu o lua tot spre dreapta chiar daca dadeam eleroanele la maxim!!!!!!!!
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 28 February 2007 - 07:08 PM
#593
Postat 28 February 2007 - 07:08 PM
#594
Postat 28 February 2007 - 07:15 PM
Cu schimbatul.....din pacate daca nu are componente standard este mai dificil.
Imi cer scuze ca ma repet dar daca cumperi inca un RTF deja este mai scump decat daca luai de prima data un radio, receptor....si schimbai doar modelul. Zic si eu.
Imi pare taaaaaaaaaaaaare rau.
#595
Postat 28 February 2007 - 07:24 PM
Dar.....in week-end-ul trecut la aterizare am venit in limita ,s-a angajat(era vant in rafale),si i-am rupt profundorul dreapta.L-am reparat si acum trage dreapta,ca a trebuit sa ii dau derivei vreo 3-5 grade ca sa zboare normal(adica sa zboare in linie dreapta ,si sa nu actionezi comenzile,cu motor la 40-50 %),si am observat ca din cauza lipiturii profundorul rupt are un unghi de incidenta de 0,5-1%(desi m-am chinuit sa fie perfect plan ,din pacate nu am reusit).A mai fost rupt si profundorul stinga (mai demult)dar acela l-am fixat intr-o pozitie corecta.
INTREBARE ????- Nu cumva ai avut si tu incidente de genul asta ??
Sper sa te ajute !!!!!
#596
Postat 28 February 2007 - 07:43 PM
#597
Postat 28 February 2007 - 07:45 PM
dar daca rvei si performanta si vrei sa nu iti fie frica ca ti se rupe aripa cand tragi mai tare sau d-astea ia piesa noua ca se gaseste..si eftin..
daca vrei sa iti schiimb modelu si ai banii schimba-l ...dar tre sa stii ce vrei daca vrei planiare ..iei miniventus ...daca vrei acro..mai vorbim pe mess:)
#598
Postat 28 February 2007 - 07:47 PM
#599
Postat 28 February 2007 - 07:52 PM
RedBaron, la 28 Feb 2007, 19:45, a spus:
dar daca rvei si performanta si vrei sa nu iti fie frica ca ti se rupe aripa cand tragi mai tare sau d-astea ia piesa noua ca se gaseste..si eftin..
daca vrei sa iti schiimb modelu si ai banii schimba-l ...dar tre sa stii ce vrei daca vrei planiare ..iei miniventus ...daca vrei acro..mai vorbim pe mess:)
Ai dreptate Baroane !!!!!
#600
Postat 28 February 2007 - 07:55 PM