Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#571 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 26 October 2006 - 07:44 AM

ai dreptate aia de langa mine erau niste "afoni in domeniu" dar toti preteni mei de zbor erau ocupati atunci si nam avut cu cine sa merg si am mers cu niste vecini.Data viitoare am sa fac o coregrafie super cu muzica. :wub:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#572 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 28 October 2006 - 03:28 PM

hai mah chiar nimeni nu are un L d-ala in plus ??
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#573 Useril este offline   robin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 11-January 06

Postat 16 November 2006 - 06:18 PM

RedBaron, la 28 Oct 2006, 15:28, a spus:

hai mah chiar nimeni nu are un L d-ala in plus ??

De care "L" doresti domnu' baron?
"Oare zborul se poate realiza numai cum stim noi ca se realizeaza?" - Doru Davidovici
0

#574 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 November 2006 - 06:27 PM

d-ala de plastic care prinde capacu la accu ... l-am pierdut .. am facut io unu dar nu-i asa frumos..si intrebam poate are areva unu in plus ..
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#575 Useril este offline   robin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 11-January 06

Postat 16 November 2006 - 06:49 PM

Imi pare rau, in plus n-am...dar cum dezafectez cessna iti trimit prin cineva...

Acum are deja brushless, li-po, stabilizator de depron, profundor de balsa si i-am pus alaltaieri flotoare (deci nu prea mai e ce era). Fuselajul e dupa un contemporan "mai mult rasina decit polistiren". In week-end il scot la balta.
"Oare zborul se poate realiza numai cum stim noi ca se realizeaza?" - Doru Davidovici
0

#576 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 16 November 2006 - 07:01 PM

spor la zbor... ionu cred c ies cu el in week-endul asta ca nu prea am timp de el .. incerc sa zbor shockul ...si sa il invat pe john sa zboare ....dar cine stie poate ramane o farama de timp ..
bafta la zbor si grija cu el ...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#577 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 19 November 2006 - 01:04 PM

chiar nu am mai iesit nimeni cu cessna.io nu mai am timp dar nici vreme buna :rolleyes:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#578 Useril este offline   Cypy 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 342
  • Inregistrat: 06-July 05

Postat 08 December 2006 - 11:01 PM

Am iesit eu si l-am mai dat acu' intr-un weekend, de fapt s-au dat 2 cessne ca a mai venit inca un prieten din italia cu unul si l-a dat si el...din pacate el nu o sa se intoarca cu el intreg inapoi, oricum era mai multa rasina pusa pe el decat polistiren , sa speram ca totusi va fi reparabil si tura asta.
Intrebare: dupa crash avionul urca cand turez motorul fara comanda din profundor, unghiul la care a fost montat motorul il banuiesc incorect, care ar trebui sa fie inclinatie normala a motorului pe cessna?

Aceasta postare a fost editata de Cypy: 08 December 2006 - 11:02 PM

<<<ZA MOLDAVIAN BRAZARS>>>
0

#579 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 01 January 2007 - 07:35 PM

Pentru Cessnisti:
http://www.rcuvideos.com/view_video.php?vi...fcb16a8ca817cde
0

#580 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 01 January 2007 - 07:49 PM

Frumos zbor !

Citeaza

This is a Park Flyers Cessna 182 that I added GWS floats, changed the motor to a 1570 KV Outrunner, and added a Lipo 1350. Also I am spinning an APC 8x6 prop.

Se simte bine modificarea specificata.
Imi venea sa dau din stickuri ... ! :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#581 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 01 January 2007 - 08:11 PM

Daca tot ai pus zboru' ala fain, am gasit si io, unu' de heli, al carui pilot, cred c-a fost ... libelula, intr-o viata anterioara, care a mai si umblat pe la cluburi, la care se trag ... prafuri ! :lol: http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :lol:
Dans de ... 8 minute !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#582 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 03 January 2007 - 09:52 PM

RedBaron, la 21 Oct 2006, 16:37, a spus:

Azi am fost din nou la zbor si am facut o gafah...nu sa intamplat nimik la model dar am nevoie de ceva... am vazut inainnte de decolare ca unul din L-urile alea de sigurantare a accumulatorilor era desfacut ...dar neavand surubelnita nu l-am putut strange ... si mi s-a desprins (cred ca la aterizare dar in iarba nu a mai fost de gasit)... asa ca rog pe oricene are o cessna trasa pe dreapta sau pur si simplu are o chestie d-aia in plus sa mi-o vanda... sau sa zica careva cum pot face una ...

In rest zborul a fost super ... l-am urcat de abea se mai audea morisca .... si am coborat cum era mai frumos.... in "vrie" (pun intre ghilimele ca altfel Zodel ar carcoti)...


Astept cu interes solutia la problema mea ca nu e estetic sigurantarea cu scotch

Buna,iei o cruce de comanda de la un servo ii tai cele doua brate ,o scurtezi la lungimea dorita ,ai gaura facuta(acolo se prindea cu surub de servo )si gata ,ai ''L'' care iti trebuie. :)
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#583 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 03 January 2007 - 10:10 PM

danny_39, la 3 Jan 2007, 22:52, a spus:

Buna,iei o cruce de comanda de la un servo ii tai cele doua brate ,o scurtezi la lungimea dorita ,ai gaura facuta(acolo se prindea cu surub de servo )si gata ,ai ''L'' care iti trebuie. :)

aici se vorbeste de doua lucruri diferite....
deci danny39 nu te arunca cu solutiile pana nu stii exact care este problema...
flying is my life...
0

#584 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 03 January 2007 - 10:22 PM

Pai,nu e vorba de una din cele doua ''L'' de inchidere a usitei de la acumulator ? :)

Aceasta postare a fost editata de danny_39: 03 January 2007 - 10:39 PM

Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#585 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 04 January 2007 - 10:39 AM

ba da danny de ala e vorba...solutia ta s-ar putea sa mearga ..o sa caut un cap de servo bun...multumesc..
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#586 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 04 January 2007 - 01:57 PM

RedBaron, la 4 Jan 2007, 10:39, a spus:

ba da danny de ala e vorba...solutia ta s-ar putea sa mearga ..o sa caut un cap de servo bun...multumesc..

Am o rugaminte :spune-mi ce configuratie ai -motor,regulator,Li-Po ???
Eu vreau sa iau urm configuratie:motor BL BM 2410-12D
regulator WE 30A BLMC
Li Po 2200mA 16/25
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#587 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 04 January 2007 - 03:21 PM

intra pe mess la mine sa vb mai usor...
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#588 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 05 January 2007 - 03:30 PM

Buna
Ai pus in locul elicei de 7*4,alta de 7*3.5 la Cessna
Zici ca merge mai bine ?
Alti am inteles ca au pus si un motor de 400 si elice de 7*4 si zboara mai mult
Tu ai pus la motr de 480 elice de 7*3.5 ?
Dar daca facem o alta varianta ce motor de 400 si elice de 7*3.5 ?
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#589 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 05 January 2007 - 06:16 PM

danny_39, la 5 Jan 2007, 15:30, a spus:

...
Alti am inteles ca au pus si un motor de 400 si elice de 7*4 si zboara mai mult ...

Daca pui motor 400, e obligatoriu si reductor si atunci merge elice cu diametru si pas mai mari, decat cea originala, pentru dotarea initiala, adica pentru motor 480, direct drive.
Si ... da, asa este, zboara mai mult. 400-ele trage curent mai mic, si deci autonomia e mai mare, la acelasi pack, de 1000 mAh.

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#590 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 10 January 2007 - 09:42 PM

Mersi de raspuns !!!
o sa incerc in week-end-ul care vine .....daca ma lasa vantul (de o saptamina avem parte de el)
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#591 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 13 February 2007 - 06:04 AM

Pe strada.
http://www.rcuvideos.com/view_video.php?vi...22783964ebe9cdf
0

#592 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 February 2007 - 07:06 PM

saltare
am facut un crash ci nu stiu de ce.Inainte sa ii dau drumu totu era in regula , mergea tot!MOdelus este modificat cu motor(bl) muuuuult mai puternic decat originalul.Ce credeti ca se putea intampla???eu m-am gandit ca ar putea fi prea puternic(motoru) si avionu sa se miste din inertie in sensul motorului=>motorul se invarte spre dreapta iar avionu o lua tot spre dreapta chiar daca dadeam eleroanele la maxim!!!!!!!!

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 28 February 2007 - 07:08 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#593 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 February 2007 - 07:08 PM

mai are rost sa il repar? sau mai bine imi iai ceva mai mare pe care sa pun motoru si toate astea
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#594 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 February 2007 - 07:15 PM

Daca schimbi motorul cu unul muuuuuuuuuuult mai puternic trebuie sa-i accentuezi inclinatiile in jos si la dreapta. Am patit asta la toate modelele la care am schimbat motorul.
Cu schimbatul.....din pacate daca nu are componente standard este mai dificil.
Imi cer scuze ca ma repet dar daca cumperi inca un RTF deja este mai scump decat daca luai de prima data un radio, receptor....si schimbai doar modelul. Zic si eu.
Imi pare taaaaaaaaaaaaare rau.
0

#595 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

Postat 28 February 2007 - 07:24 PM

Pai si eu am un motor asemanator BL BM 2410-08 montat aproximativ de o luna si merge foarte bine ,nu trage in nici o parte,la primul zbor nu a trebuit sa fac nici un reglaj (trimerare),setarile au ramas identice ca si cum au fost cind am avut echiparea din fabrica(originala)
Dar.....in week-end-ul trecut la aterizare am venit in limita ,s-a angajat(era vant in rafale),si i-am rupt profundorul dreapta.L-am reparat si acum trage dreapta,ca a trebuit sa ii dau derivei vreo 3-5 grade ca sa zboare normal(adica sa zboare in linie dreapta ,si sa nu actionezi comenzile,cu motor la 40-50 %),si am observat ca din cauza lipiturii profundorul rupt are un unghi de incidenta de 0,5-1%(desi m-am chinuit sa fie perfect plan ,din pacate nu am reusit).A mai fost rupt si profundorul stinga (mai demult)dar acela l-am fixat intr-o pozitie corecta.
INTREBARE ????- Nu cumva ai avut si tu incidente de genul asta ??
Sper sa te ajute !!!!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#596 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 February 2007 - 07:43 PM

am avut cu mult timp in urma un astfel de incident in care ampenajul orizontal s-a crapat si l-am lipt. crezi ca poate sa fie si de la asta???NU mai bine cumpar eu un model gen mini ventus si pun eu toate astea pe el???intreb si eu...nu am mai patit nici odata ca la schimbarea uniu motor fie el si termic sa te incline asa si daia sunt asa comfuz
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#597 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 28 February 2007 - 07:45 PM

daca te iei dupa principiu orice e reparabil ...repara-l ca merita..e un model foarte bun pentru ceea ce a fost conceput...
dar daca rvei si performanta si vrei sa nu iti fie frica ca ti se rupe aripa cand tragi mai tare sau d-astea ia piesa noua ca se gaseste..si eftin..

daca vrei sa iti schiimb modelu si ai banii schimba-l ...dar tre sa stii ce vrei daca vrei planiare ..iei miniventus ...daca vrei acro..mai vorbim pe mess:)
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#598 Userul este online   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 28 February 2007 - 07:47 PM

Te rog sa ma crezi ca am avut acelasi comportament la Stick, Beaver si Corsair. Cu motoarele originale de 350-400 cu reductor zburau perfect. La inlocuire cu exact acelasi BL....coincidenta....s-au linistit doar dupa accentuarea unghiurilor.
0

#599 Useril este offline   danny_39 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2022
  • Inregistrat: 06-September 06
  • Gender:Male
  • Location:Oradea-Baile Felix

  Postat 28 February 2007 - 07:52 PM

RedBaron, la 28 Feb 2007, 19:45, a spus:

daca te iei dupa principiu orice e reparabil ...repara-l ca merita..e un model foarte bun pentru ceea ce a fost conceput...
dar daca rvei si performanta si vrei sa nu iti fie frica ca ti se rupe aripa cand tragi mai tare sau d-astea ia piesa noua ca se gaseste..si eftin..

daca vrei sa iti schiimb modelu si ai banii schimba-l ...dar tre sa stii ce vrei daca vrei planiare ..iei miniventus ...daca vrei acro..mai vorbim pe mess:)

Ai dreptate Baroane !!!!!
Toate aeromdelele sant iubite de Terra,diferenta o face viteza cu care se apropie...sau o face tipul ala cu statia?
0

#600 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 28 February 2007 - 07:55 PM

pai si unghiurile cum naibii le accentuez ???ca tre sa vad cum se comporta.mai intai cam cu cate grade sa le accentuez???slow stick l-am zburat si eu cu un bl asemanator cu al meu si zbura misto dar nu stiu daca avea unghiurile modificate
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

34 useri citesc topicul
0 membri, 34 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro