Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#541
Postat 01 October 2006 - 08:55 PM
#542
Postat 01 October 2006 - 09:05 PM
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 01 October 2006 - 09:05 PM
#543
Postat 01 October 2006 - 09:24 PM
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
#544
Postat 01 October 2006 - 09:28 PM
Parca ai mai intrebat acest lucru si ai primit un raspuns mai mult sau mai putin concludent, dar sigur competent.
Poate ne dai niste detalii.
#545
Postat 01 October 2006 - 09:40 PM
fantom, la 29 Sep 2006, 11:40, a spus:
uite ca ai mai intrebat si uite ce am raspuns eu...
Citeaza
MEGA Membru
Grup: MODERATOR
Mesaje: 5180
Locatie: Bucuresti
Inscris la: 3 Feb 2004
da ,stim.
1.ori nu stii sa pilotezi si il angajezi in limita de viteza;
2.ori inclinarea apare datorita cuplului de la elice pe care tu nu il compensezi.
mai bine incepe intai cu un simulator, vezi ca exista subiecte dedicate .
incearca sa nu mai intrebi acelasi lucru de doua ori si urmareste discutia.
#546
Postat 01 October 2006 - 11:22 PM
fantom, la 1 Oct 2006, 21:24, a spus:
Bine ai venit.
Te rog frumos sa incerci sa scrii mai corect. Este jenant....
#547
Postat 02 October 2006 - 02:25 AM
florin eu cred ca tu ai prajit ceva cand ai pus regulator de bl pe motor cu perii..
baroane cum 550 frate ca la 480 pe direct scrie tractiune 280 gr.. daca avea 550 pai facea cessna hover fara nici o modificare...
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 02 October 2006 - 02:26 AM
#549
Postat 02 October 2006 - 01:04 PM
Rhyn0, la 2 Oct 2006, 02:25, a spus:
florin eu cred ca tu ai prajit ceva cand ai pus regulator de bl pe motor cu perii..
...
Cum dreaq :( :( :( o fi reusit oare sa lege cele doo fire al motorului la cele trei fire de comanda ale regulatorului ??? :(
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 02 October 2006 - 01:07 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#550
Postat 02 October 2006 - 05:59 PM
#552
Postat 02 October 2006 - 06:13 PM
florin100%, la 29 Sep 2006, 14:29, a spus:
azi era sa fac o tampenie.Mi-a venit lipoul, reg si chargeru si le-am pus pe avion(BL NU IMI VENISE).Si lam legat la motorul original.am vrut sa vad cat duce accu si iam dat drumu.Dupa 15 min a inceput sa miroasa a ceva, am oprit motoru si a scos putin fum.Am desfacut carcasa si ce sa vezi motru se incinsese de il loase dracii.Am avut noroc ca nu sa ars.sambata imi vine blul asa ca duminica la zbor.
te contrazici singur florine....
ba e regulator de perii,ba e de bl ,uite brushlesu nu e brushlesu .....
in mesaj zici ca ""le-am" pus pe avion...chargeru ne-am prins ca nu l-ai pus pe avion da regulatorul si lipo clar le-ai pus.sau cel putin asa te-ai exprimat.
apropos stiai ca exista si regulatoare bl care nu stiu lipo? sau regulatoare pt motoare cu perii care stiu DOAR lipo?
tu ce ai cumparat?
ai grija ce imperechezi cu ce....daca nu stii mai citeste la tehnice.(numai portofelul tau este in pericol atat).
#553
Postat 03 October 2006 - 03:22 AM
Mai este o varianta. Am eu un controler Great Planes. Toate bune si frumoase dar descarca acumulatorul la 67% din tensiunea initiala a bateriei. Daca acumulatorul este full merge perfect. Dar daca este descarcat sa zicem la jumate descarca prea tare. Deci atentie.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 03 October 2006 - 03:36 AM
#554
Postat 03 October 2006 - 04:56 PM
#555
Postat 03 October 2006 - 05:21 PM
florin100%, la 3 Oct 2006, 17:56, a spus:
NU! daca vrei sa intelegem ceva ar trebuii in primul rand sa inveti sa scrii romaneste.
dar sigur ai parlit ceva..ori regulatorul ,da si motorul ca ziceai ca s-a incins rau deci carbunii sunt varza,si probabil ai supradescarcat si accu lipo....
cauta la tehnice sa vezi cum au facut cei care au supradescarcat acumulatorii lipo ,si au reusit sa-i aduca la viata.
Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 03 October 2006 - 05:23 PM
#556
Postat 03 October 2006 - 06:27 PM
nu am gasit.Dami tu pagina sau numele subiectului!PLS
#557
Postat 03 October 2006 - 06:57 PM
trebuia sa apesi pe butonul cauta....la cuvinte cheie regenerare,revitalizare ,lipo sau combinatii intre acestea.
e asa de greu sa cautati ceva pe forum?
intrebarea este serioasa ,si nu vreau sa fac misto.
daca procedura vi se pare complicata ,sa luam masuri ,sa inventam ceva.... :wub:
#558
Postat 03 October 2006 - 07:06 PM
#559
Postat 03 October 2006 - 09:38 PM
am facut niste poze produselor pe care le-am cumparat.eliciile mi se par supre bune.numai ca plasticul din care sunt facute cele cu 2 pale este un fel de plastic din sticle reciclate.Regulatorul PT. BL. e bun dar cam complicat de programat.accu care imi da batai de cap si motorul.
Fisiere atasate
-
03102006209_mic.JPG (37.87K)
Number of downloads: 159
#560
Postat 03 October 2006 - 09:40 PM
Fisiere atasate
-
elicie.jpg (21.72K)
Number of downloads: 284
#561
Postat 03 October 2006 - 09:41 PM
Fisiere atasate
-
elicii2.jpg (17.52K)
Number of downloads: 263
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 03 October 2006 - 09:57 PM
#564
Postat 14 October 2006 - 08:14 PM
Acuma mai zboara aceptabil doar cu Lipo de 11V si e mai mult rasina decat polistiren dar macar am invatat sa zbor cu el rezonabil.
Acuma am trecut pe unu cu aripa jos ca e mai "sportiv" :lol:
#565
Postat 21 October 2006 - 04:37 PM
In rest zborul a fost super ... l-am urcat de abea se mai audea morisca .... si am coborat cum era mai frumos.... in "vrie" (pun intre ghilimele ca altfel Zodel ar carcoti)...
Astept cu interes solutia la problema mea ca nu e estetic sigurantarea cu scotch
#566
Postat 24 October 2006 - 06:14 PM
#567
Postat 24 October 2006 - 06:29 PM
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 24 October 2006 - 06:40 PM
#568
Postat 24 October 2006 - 08:21 PM
Toate bune si frumoase pana la faza de aterizare. Cum nu prea am loc ... plat, ca e plin cu tufe, am reusit sa-l bag in ... ceata si i-am fracturat putin aripa. L-am oblojit, da' pana sa vad cum, am constatat ca dupa lipire cele doua bucati ale fracturii s-au deplasat putin si a rezultat o neplanietate (ca sa nu fiu ... dur ...) a aripii, in sensul ca a capatat un usor diedru ... invers ... :mellow: usor, usor de tot. Sa zic un grad, doo ... :wub:
Intrebare:
1. Sa-l rup si sa-l pun la loc sau poci zbura cu el si asa ?
2. Care sunt consecintele (diferentele) fata de versiunea initiala ?
Precizare: Inca nu l-am zburat dupa ... oblojire.
Stima,
Aceasta postare a fost editata de domnu_doctor: 24 October 2006 - 08:25 PM
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#569
Postat 25 October 2006 - 07:26 PM