Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#361 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 September 2006 - 05:24 PM

aha u am siut ca trebuie micsorat diametru! eu sti ca am intrebat odata e aiici ce diametru si pas are elicea si mi sa spus 7x4 ! pe asta m-am bazat cand am zis ca vreau tripala de 7x4si oriucm vreau sa incerc si cu 6x4 , si cu 7x3 !!!
Dar revin al intreabare: de unde se poate lua una ca pe la rivalii nu sunt (la nici unu din cate stiu eu)!are careva de vanzare?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#362 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 September 2006 - 06:12 PM

RedBaron, la 7 Sep 2006, 18:24, a spus:

are careva de vanzare?

nu prea....
nici macar afara...
ramai pe bipala.....asa cum e pe cessna 1:1 :(
flying is my life...
0

#363 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 September 2006 - 07:59 PM

cred ca raman pe bipala !!tripala era doar asa un experiment pentru a afla randamentu' sa vad diferentele!! tripala am gasit 8x6 parca cea ce e MULT PREA MARE!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#364 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 September 2006 - 08:26 PM

Salutare raspundetimi si mie la intrebare.
Voi daca vreti sal aterizati in iarba ce roti vati pus ca alea originale intra in iarba si se da peste cap (daca se poate niste poze)
Multumesc
Florin
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#365 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 07 September 2006 - 08:40 PM

aici
aici gasesti cessna lu nea radu care se da si prin iarba!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#366 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 07 September 2006 - 09:04 PM

belea sistem e roti
In legatura cu tripla ta nu am vazut decat asa ceva prin strainatate (foto).iar siteul este www.rc-expert.com .

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  b2.jpg (31.01K)
    Number of downloads: 154

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#367 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 07 September 2006 - 09:49 PM

Elicea originala de la cessna e 7X4..

Am fost azi la zbor si m-a dezamagit complet motorul.. nu este deloc ceea ce vreau eu. Se pare ca imi trebuie de turatie nu de cuplu.Am testat cu elice de 10x4,7 si cu un 9X4,7 de imprumut. CU 9X4,7 a mers ceva mai bine dar nu cu mult.. Partea buna este ca montajul meu improvizat a tinut foarte bine, si timplu de zbor s-a triplat.. am zburat cam 30 minute cu un acumulator, dar viteza era foarte foarte mica si desi urca bine cu motor la max nu este asa cum am vrut eu sa fie. Aterizarile sunt in schimb o placere, aterizeaza aproape ca un harrier.. Ma indoiesc ca motorul asta are ce-i trebuie sa fie bun pt formosa asa ca il voi schimba. Am vazut tot azi alta cessna cu un motor similar dar de turatie si zbura ca un vis, cu motor la 30% mergea mai repede ca a mea cu motor la max, urca , tot ce trebuie, exact cum speram eu ca o sa fie cu motorul asta.. Deocamdata pana vine motorul nou o sa pun la loc cel original si mai vedem ce si cum..

Am simtit si eu azi pe pielea mea ce inseamna bruiaj, a venit cineva ca era pe frecventa 35.100 si eu sunt pe 35.090 si la un moment dat am constatat cu groaza ca Winona nu mai raspunde la comenzi si se indreapta vertiginos spre un copac ( eram si la altitudine mica). cu scrasnete din dinti si cu gluteus maximus stransi de nu intra nici acul, am implorat-o sa vireze si pana la urma fetita si-a revenit si a ascultat de stapan si a virat.. Era destul de departe si nu mi-am putut da bine seama cat de aproape am fost de copac dar oricum, mult prea aproape pt gustul meu.. noroc ca respectivul ( cel cu cealalta cessna) nu avea antena intinsa si era ceva mai departe..dupa n-am maia vut probleme.. am mai zburat vreo 10 minute inainte sa aterizez fara sa stiu ca a fost bruiaj ( am crezut ca era vant).. si doar dupa aterizare cand am trecut pe langa el m-a intrebat pe ce canal sunt si am observat ca ii faceau servourile ca toti dracii. Omul stinsese statia si n-a fost nici o problema, dupa a zburat el si eu am pus totul in masina, ba chiar m-a lasat sa fac cateva ture cu cessna lui ca sa vad diferenta de motorizare.
Va mai tin la curent ce si cum..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 07 September 2006 - 11:45 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#368 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 07 September 2006 - 10:32 PM

Bun deci m-am uitat si am nevoie de ajutor de la oameni mai experimentati ca sa aleg motorul potrivit.

Ce vreau de la el:
-Sa fie capabil sa o motorizeze corespunzator pe Winona initial si apoi un Formosa 1 care vreau sa fie capabil sa execute manevre acrobatice complexe gen F3a
-Sa existe in tara, n-am rabdare pt ceva de afara
-sa fie la un pret rezonabil.. nu ma deranjeaza sa fie mai scump dar sa se incadreze totusi in 150 lei noi maxim

Ce variante am gasit eu pana acum:
1. Motor BL BM2408-21
Masa: 46g, KV: 1750, 14A
Motor BL BM2408-21 Masa: 46g, KV: 1750, 14A
Dimensiuni: diametru: 30.6mm, lungime: 62mm
Diametru ax: 3 mm
Greutate: 46g
Randament maxim: 80%
KV: 1750
Elice recomandata: LiPo 2s - 9*4, LiPo 3s - 8*4
Tensiune: 7.2 - 12.6 V
Curent de mers in gol: 1.8A
Curent maxim: 14A
Forta de tractiune statica masurata: cu LiPo 3s, elice 8*4:
8.2A - 343g
11.1A - 485g
13.1A - 600g
elice 8*6: 15A - 650 grame


2. Motor BL BM2406-21T
Masa: 34g, KV: 1650, 18A
Caracteristici
Diametru: 28.4 mm
Lungime totala: 40 mm
Diametru ax: 3 mm
Greutate: 34 grame
Randament minim: 75%
KV: 1650
Curent de mers in gol: 1.6A
Curent maxim: 18 A
Curent de eficienta maxima: 17 A
Alimentare recomandata: LiPo 2-3s
Regulator recomandat: TowerPro BMC-30A
Elice recomandata: 8*5

Acestea 2 sunt cele mai apropiate (daca nu chiar identice) cu cel din cealalta cessna..

Cam din aceasi clasa ar mai fi
3.Motor brushless ROXXY 2815
Dimensiuni: 28.8 x 15 mm
Masa: 33 g
Curent: 3-6 A
Curent maxim: 7 A
Tractiune: 400 g
Elice recomandata:EPD7040, EPD8040

Urmatoarea categorie ar cuprinde:
4. Motor brushless ROXXY 2827/34
Dimensiuni: 28 x 29 mm
Masa: 57 g
Curent: 4-9 A
Curent maxim: 10 A
Tractiune maxima: 820 g
Elice recomandata: EPD1060, EPD1170

Dar dupa dimensiunea elicii acesta ar fi tot de cuplu.. sau poate ma insel..

Ar mai fi tot la categoria grei( poate prea grei)

5. Motor BL BM2908-10T
Masa: 134g, KV: 1000, 25A
Dimensiuni: diametru: 36.4 mm, lungime: 51.7 mm
Diametru ax principal: 5 mm
Diametru adaptor elice: 8 mm
Greutate: 134 grame, suport fixare si adaptor elice inclus
Randament maxim: 86%
KV: 1000
Curent de mers in gol: 1.7 A
Curent maxim: 25 A
Alimentare recomandata: LiPo 3s
Regulator recomandat: TowerPro BMC-30A
Elice recomandata: 10*5 APC-E
Conectori recomandati: conectori auriti cu lamele, 3.5mm
Performanta: elice 10*5 APC, curent 19A, RPM 7200, tractiune: 900 grame

Dar totusi are 134 grame motorul.. compenseaza intr-adevar prin tractiunea de 900gr dar pare cam mare

Sfaturi, sugestii, linkuri, all is appreciated and thanked for in advance.
^S

Edit: florin abia acum am vazut intrebarea ta.
Am dat asa: motor 50 RON, regulator 90 RON, incarcator 90 RON, acumulatori 2x70 ron

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 07 September 2006 - 11:44 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#369 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2650
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 08 September 2006 - 10:40 AM

Motorul tau 2410-08 e mai puternic decut 2408 (primele doua cifre sunt diametru - care da momentul de rotatie si urmatoarele doua sunt adincimea miezului - a sectiunii). Pune-i 3s si o sa fii supra unitar pe formosa (360g) si bine tractat pe cesna 182 (500g), dar da-i racire (la motor) sa rasufle si el. (eu am 2410-08+ Lipo 3S pe formosa si e supraunitar, adica il pun la verticala si se tot duce controlat pina la tavan)
0

#370 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 08 September 2006 - 11:33 AM

Ms de lamurire vlad, si mai ales pt explicatia cu ce inseamna numerele( deci nu sunt la intamplare :o)
mi-a explicat si mie cineva ca e din cauza ca am doar 2 cells la lipo.. dar deocamdata nu mai iau si cu 3 ca trebuie sa incep sa vand prin casa http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
M-am hotarat sa-l schimb totusi cu un 2408-21, ca pana mai iau formy o sa mai dureze un pic si pe asta l-am vazut in actiune si cu 2 celule si m-a impresionat.. iar la el se specifica ca la 8.2A - 343g tractiune si la 11.1A - 485g tractiune deci voi fi supraunitar bine si la formy daca ii pun 3 cells si va avea si viteza dorita..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 08 September 2006 - 11:40 AM

Always outnumbered, never outflown
0

#371 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 08 September 2006 - 12:46 PM

tocmai ma apucasem sa schimb motorul cand mi-am dat seama ca regulatorul nou este pt brushless si nu va merge cu motorul vechi.. se pare ca voi ramane cu asta pana imi vine replacementu.. azi o sa imprumut un lipo de 3 celule si o sa testez sa vad diferenta si va anunt.
Always outnumbered, never outflown
0

#372 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 08 September 2006 - 03:22 PM

The first top secret test of our newest ultra top secret weapon has been completed succesfully!
For your eyes only, the recording of this great feat of engineering!

http://www.d13-th.co...test%20run1.zip

cu putin noroc azi pe la 6 se vor face primele teste live, in zbor( bineinteles fara partea ascutita ca sa nu existe probleme)

va tin la curent
Always outnumbered, never outflown
0

#373 Useril este offline   robin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 11-January 06

Postat 08 September 2006 - 06:16 PM

Nenea rhyno oi fi eu mai incepator da protectia de 3V pt 2li-po e foarte mica...3V e limita inferioara pt. o singura celula. Eu miam facut alarma pt 3 li-po la 9V de vo 3grame. Ai sa-ti arat alt caraghioslic de batiu, al tau e lux. Al meu e hibrid, juma de la "concurenta" juma de Cessna lipite cu un superglue bun. L-am aranjat ca oricum nu ma mai intorc la 480. Cu elice 9x7 slow-fly am facut-o sa tisneasca pe d-na Cessna...Dar prea repede pt. mine.

Sageata aia nu-ti schimba centrul de greutate?

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  batiu.JPG (93.1K)
    Number of downloads: 134

"Oare zborul se poate realiza numai cum stim noi ca se realizeaza?" - Doru Davidovici
0

#374 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 08 September 2006 - 08:06 PM

intrebarea la care inca nu mi-a raspuns nimeni! la ce voltaj ajung accu vostri (aia originali) , dupa ce ii incarcati??
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#375 Useril este offline   robin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 11-January 06

Postat 08 September 2006 - 08:14 PM

Accu originali (7 cell NiMh) incarcati cu chargeru "original" la mine ajungeau la 8,7÷8,8V masurati dupa incarcare in gol.
"Oare zborul se poate realiza numai cum stim noi ca se realizeaza?" - Doru Davidovici
0

#376 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 08 September 2006 - 08:40 PM

robin, la 8 Sep 2006, 18:16, a spus:

Nenea rhyno oi fi eu mai incepator da protectia de 3V pt 2li-po e foarte mica...

pai exact asta si e setarea 3V/celula.. probabil n-am explicat eu cum trebuie
regulatorul are 3 setari 2,8 2,9 si 3.0 V pe celula,

A mers lansatorul, dar n-am reusit sa fac decat o lansare ca o ora am mai mesterit la el pe camp ca nu declansa
si cand sa fac a doua lansare s-a desprins elasticul care trage "trapa".. o sa va arat cu poze cand e pus la punct.

In schimb s-a intamplat ceva si nici eu nici ceilalti nu ne-am putut explica.. cu exact acelasi motor, aceiasi acumulatori, aceeasi setari (deci practic exact ca ieri) a zburat MUUULt mai bine. Intr-adevar acum s-a simtit ca e cu brushless, urca cam la 50 de grade cu motorul in plin si a prins viteza, am facut in o gramada de acrobatie in 10 minute cat am prins pana s-a intunecat.. nu pot sa-mi explic de ce ieri a mers asa prost si acum asa bine. Tot nu e la nivelul celuilalt de turatie dar oricum a tras mult mai bine.
sageata este foarte usoara, dupa ce ii scot varful de metal, e plastic f subtire, cred ca are 3-4 grame, si lansatorul inca maxim 5 si e exact pe centrul de greutate deci nici o problema..
O sa revin cu detalii ca acum sunt pe fuga
Always outnumbered, never outflown
0

#377 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 08 September 2006 - 09:03 PM

aoleo ca eu incarcam accu lui pan la 9,7 volti !!! hoops !!
dar esti tu sigur ca 7x 1,5 ar trebui sa die cat zici tu?? ca incep sa cred ca am eu dreptate ! eu am intrebat ca am crezut ca ar trebui sa ii incarc mai mult! ca eu zic ca ar trebui sa aiba full 10,5 nu?
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#378 Useril este offline   robin 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 68
  • Inregistrat: 11-January 06

Postat 08 September 2006 - 09:54 PM

Da domnu' baron! Ai dreptate. Voltajul corect de incarcare ar fi min. 1.41V/celula, De pe http://www.powerstream.com/NiMH.htm : "The minimum voltage you need to get a full charge varies with temperature--at least 1.41 volts per cell at 20 degrees C" asta cam face 9.8V deci esti OK. Mai probez o data, desi au cam cazut in desuetudine...
"Oare zborul se poate realiza numai cum stim noi ca se realizeaza?" - Doru Davidovici
0

#379 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 September 2006 - 10:17 PM

E corect 1,4V/celula la temperatura ambianta. Chargerul evident va da mai mult un pic, ca doar trebuie sa mentina panta pozitiva. Important e sa se opreasca la timp! Adica Delta Peak...

Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#380 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 08 September 2006 - 10:31 PM

Rhyn0, la 8 Sep 2006, 21:40, a spus:

nu pot sa-mi explic de ce ieri a mers asa prost si acum asa bine.

a mai prins pilotul experienta?
poate si conditiile meteo de azi?...
parerea mea e ca o sa zboare din ce in ce mai bine cam o luna ,cand brusc o sa zboare destul de prost incat sa te gandesti urgent la alt model....
flying is my life...
0

#381 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 09 September 2006 - 12:26 AM

nu, nu are a face cu experienta, pur si simplu parca era alt motor.. n-are a face cu experienta viteza maxima in zbor drept cu motor la maxim.. si era clar o diferenta

deja ma gandesc la formosa ala, dar inca n-am dineros.. si pe Winona nu vreau s-o vand ca mi-e draga.. si acum ca poate face bombardament cred ca o sa ma distrez multa vreme cu ea..
maine s-ar putea sa fac un film sa se vada cum e cu lansarea.. arata chiar fain..
Always outnumbered, never outflown
0

#382 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 September 2006 - 12:29 AM

ce ai spus tu acolo e un pic imposibil zic eu ( ma refer la F3A cu formy)!
La ala un pic de vant si sa dus F3A-ul tau!! si nu numai nu prea e capabil de F3A din cate am vazurt filmulete pe net!!! oricum nu are profil simetric in totalitate !!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#383 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 09 September 2006 - 11:53 AM

nu stiu ce filme ai vazut tu dar este F3a capabil in mod sigur. Este foarte usor si vantul o sa fie intr-adevar o problema, dar de la asta pana a zice ca e imposibil sa faca F3a cand scrie mare si pe cutie F3a (piata principala este USA.. iti dai seama cate procese aveau pe cap daca nu era F3a capabil si il vindeau asa la americani? Dadea faliment GWS de 3 ori pana acum) si toate review-urile il descriu ca foarte agil si acrobatic daca e motorizat cum trebuie e mare diferenta.. Nu zic ca se ridica la nivelul unui F3a profi.. dar.. cmon.. read the reviews man..
Cel mai bine poate ne zice vlad sau cine mai are formosa daca poate face F ca noi asa ne putem certa ca si chiorii in necunostinta de cauza..

Edit: ca sa n-o dam prea tare in diverse, fiind totusi threadul de cessna, robin spune-mi si mie la batiul ala de ai postat poza, ce este bucara aia rosie in care se prinde motorul? arata bine, si pare solida constructia, felicitari

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 09 September 2006 - 01:35 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#384 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 09 September 2006 - 03:26 PM

Sistemul e pus la punct, asa ca acum pot sa va prezint cu poze detaliile.
So, Cessna-Bomber Mark I, codename Winona

Sistemul este simplu si usor de facut, materialele de constructie au fost:
-un tub plastic transparent taiat dintr-o pasta de pix terminata.
-o balama mica metalica recoltata de la un joc de sah vechi
-un mic zavor de la aceeasi joc de sah
-2 bucati de tabla de la o carcasa de calculator ( chestiile din spate care se scot cand mai pui o placa de sunet sau ceva pe PCI)
-o bucara de plastic
-o bucata de elastic comun de croitorie
-o bucata de cablu dintr-un fir caruia i s-a scos izolatia externa
-un guguloi de cositor
-1 buc picatura

Tubul de plastic l-am indoit la capete si l-am bagat in gaura de la trenul spate, am bagat firul prin el si capatul din interior l-am lipit de bratul servo-ului de rudder
Vedere interna:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01843.jpg


la exterior am scos opritoarea din plastic de la locul de acumulator si am pus zavorasul cu o saiba:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01847.jpg



Pt sistemul de prindere am indoit una din bucatile de tabla dupa forma sagetii si am lipit de o parte a balamalei iar de cealalta parte a balamalei cealalata tabla dar dreapta ca punct de prindere pt elastic. Am mai pus niste benzi de scoci pe burta ca sa fiu sigur ca nu ajunge picatura pe depron apoi am masurat si lipit o bucata de plastic indoita la cald dupa forma fuselajului, iar deasupra sistemul de prindere cu balama.

Aici cum arata armat:( bucatica de cositor e de fapt cam nefolositoare, initial era piedica pt zavoras dar nu este nevoie pt ca totul este in tensiune)
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01850.jpg


si din alt unghi: se vede elasticul (lipit cu picatura care asigura deschiderea brusca si rapida odata declansat)
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01853.jpg


Si final cum arata armat cu "proiectilul":
http://www.d13-th.com/user/rhyno/DSC01855.jpg


Si un mic filmulet cu declansarea:
http://www.d13-th.co...no/MOV01858.zip

Sper ca nu e problema ca am pus pozele asa, arata mai bine decat cu linkurile.. daca deranjeaza le voi schimba.
Always outnumbered, never outflown
0

#385 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 September 2006 - 03:33 PM

frumos ! dar cum ai pus pozele alea??
si dece nu pui pe post de boimba o chestie cu niste vopsea in ea care a impact sa faca bumm!! si exersezi la o tina pe sol:D
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#386 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 09 September 2006 - 03:42 PM

Pozele trebuie uploadate undeva pe net( sunt destule site-uri free) si apoi cand pui post scrii [i m g] inainte de link si [/ i m g] (fara spatii)dupa link si iti afiseaza direct poza.

Ca proiectile pot pune mai multe lucruri, m-am gandit sa fac ceva gen un mini parasutist sa-l urc sus si sa-i dau drumu.. it;s alot of fun.

Nu e nevoie de vopsea, poti alege un tufis drept tinta sau o coala de hartie sau ce vrei tu, gandeste-te ce mizerie daca se intampla vre-un accident cu vopseaua aia. Asa sageata aia e stabila in cadere, si este si franata de panglici si fiin asa usoar chiar daca ii dai doamne fereste cuiva in cap din greseaza nu pateste nimic, cred ca nici cucui nu face..
Always outnumbered, never outflown
0

#387 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 September 2006 - 05:29 PM

daca nuu ii pui JDAM nu are rost (JDAM e sistemu de direcionare la bombele (si nu numai) americanilor):):D:D
poti pune un parasutist !! am eu unu dar nu prea zboara , e luat de la cadouri! daca mai vad v-unu te anunt!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#388 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 09 September 2006 - 07:21 PM

Rhyn0, la 9 Sep 2006, 11:53, a spus:

nu stiu ce filme ai vazut tu dar este F3a capabil in mod sigur.

Ce intelegi tu prin f3A ? pentru ca si cessna ta e capabila de zbor la concurs la f3A cred ca daca te chinui si un avion de hartie poate face un looping. Nu ?

F3A nu inseamna sa faci doua tonouri si trei loopinguri. Figurile se fac la o anumita distanta... 150 m.. ce mai vezi tu din formolosa la distanta aia ? trebuie sa ai precizie... viteza .. Inseamna mai mult. Ca poti sa participi la f3a cu el nu spui nimic . pt f3a avionul nu trebuie sa depaseasca 2 pe 2 ... in rest restrictiile de motor s-au scos (nu mai stiu daca mai e restrictia de 42 v dar parca nu mai e). Deci legal esti ok.. baga la nationale acum.
DT
0

#389 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 09 September 2006 - 07:54 PM

Clarificare:
Eu cand am zis sa fie F3a capabil, am vrut sa zic sa fie in stare sa execute corect manevrele acrobatice din programul F3a, si in felul asta sa-l folosesc ca trainer de acrobatie.. ca sa am mana facuta cand trec pe Extra 300 E ala( inca il visez noaptea :) ) in nici un caz nu intentionez sa intru in vreun concurs cu el..

Am fost azi la zbor cu Cessna-Bomber, si din nou am fost intarziat de probleme tehnice.. se tot desprind lipiturile metal-metal.. nu tine cu picatura si tensiunea este destul de mare si cedeaza repede.. am facut o singura lansare, si dupa doar am zburat.Am luat niste poxipol sper sa tina mai bine..

Merge bine acum, si sunt impresionat de durata de zbor, am zburat 30 de minute cu un lipo 2 cell 1300 mAh si facand si manevre nu doar cruising.

La una din aterizari Winona a suferit prima ei avarie, minora e drept, a intrat o bucatica de lemn de vreo 3 mm in BA al aripii stangi, si a lasat o gaurica cam de 3 mm lungime si vreo 3 adancime, deci nimic serios..
Always outnumbered, never outflown
0

#390 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 09 September 2006 - 10:25 PM

imi permit sa adug la ceea ce zod a spus , faptul ca la F3A mai trebuie si precizie !!!nu e de ajuns sa fie frumos pentru ochiul tau trebuie sa fie corect pentru arbitri! si si din punctul asta de vedere cred ca Formosa (nici1 nici 2) nu sunt capabile de F3A ! manevrele de F3A in mare parte le "faci" si cu un moto-planor(daca are viteza) dar aia nu inseamna ca ai REALIZAT UN PROGRAM DE F3A!
parerea mea no offense !

Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 09 September 2006 - 10:26 PM

KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro