Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#301
Postat 04 September 2006 - 07:55 AM
http://www.d13-th.co...no/DSC01800.jpg
e transparenta, trece pe deasupra cablului de eleroane (mai spre BA) si ajunge pana la ingerasi..
Cessna cealalata care a facut buba nu avea deloc..
2 zile de cand au fost postate filmuletele si nici o reactie de la cei care au cerut "dovezi".. chiar credeati ca va mint domnilor?
#302
Postat 04 September 2006 - 08:04 AM
azi mi-am permis sa imi schimb vechiul fuselaj rupt,lipit,bandajat,si ingreunat cu unul nou nout care a venit azi. :lol: .Avionul arata acum ca niciodata.azi ma duc cu el si daca am timp sa fac si poze o sa fac.Pana atunci pun poze cu inainte si dupa transformare
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 04 September 2006 - 08:05 AM
#303
Postat 04 September 2006 - 08:14 AM
#304
Postat 04 September 2006 - 08:15 AM
Fisiere atasate
-
02092006161_mic.jpg (18.03K)
Number of downloads: 175
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 04 September 2006 - 08:55 AM
#305
Postat 04 September 2006 - 08:30 AM
Rhyn0, la 4 Sep 2006, 07:55, a spus:
Daca chiar zbori asa dupa doua zboruri esti tare. Daca treci pe un acrobat poate o sa-ti fie mai usor sa faci acrobati.
#306
Postat 04 September 2006 - 08:56 AM
Fisiere atasate
-
02092006163_mic.jpg (20.44K)
Number of downloads: 167
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 04 September 2006 - 08:57 AM
#307
Postat 04 September 2006 - 08:59 AM
Fisiere atasate
-
02092006159_mic.jpg (22.47K)
Number of downloads: 171
#308
Postat 04 September 2006 - 09:00 AM
Felicitari.
#309
Postat 04 September 2006 - 09:01 AM
Fisiere atasate
-
02092006160_mic.jpg (24.38K)
Number of downloads: 170
#310
Postat 04 September 2006 - 09:16 AM
SALUTARE
FLORIN
#311
Postat 04 September 2006 - 09:22 AM
ZOD, la 4 Sep 2006, 09:00, a spus:
260 g tractiune, 600g greutate(acum original NiMh), aripa parasol, suprafete mici de comanda... se simte cel mai tare in rolls ca pierde si directie si altitudine si atitudine orice i-ai face
Ce alt acrobat electric serios mi-ati recomanda? Ca din ce am citit pe aici si prin alte parti lumea parea incantata de formosa 1..
Cam ce mi se pare mie valid ar fi: Edge 540T, Spirit 3D, Formosa 1&2, Super Star..
Si multumesc de aprecieri..
Edit: mersi florine.. da pe sim( FMS beta 7 pe care il am eu) nu am vant, parca nu au inertie deloc si sunt overpowered cam toate.. Dar e dragut Bf109 ca poti face harrier cu el :)
Cel mai bine fa-ti cont pe photobucket sau alt site care iti permite sa uploadezi si doar dai link in post ca sa nu te mai chinui..
Edit 2: din ce-am vazut pe poza dinainte de schimbare banda aia adeziva neagra nu are nici o gaura in ea.. cum se racea motorul?
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 04 September 2006 - 09:33 AM
#312
Postat 04 September 2006 - 09:49 AM
Ce zici tu acolo , fara sa se supere cei care au asa ceva, sunt mai mult park flyer-e si nu au finete nu poti sa faci nimic corect cu ele, orice pala de vant deranjeaza.. etc .
Si depinde ce vrei sa faci.. Poti sa te limitezi la f3a sau vrei combinatie 3D /f3a .. e o discutie lunga ca re nu isi are locul in subiectul asta . Daca vrei sa ramai la zborul in spatele blocului atunci formolosa e perfecta. Eftin si bun.
Vezi la kit review katana aia.. promite mult.
PS : La loopingurile alea decat sa faci 10 bucati cu mansa in burta cum poate oricine mai bine faci unu mai lung si sa incerci sa corectezi din directie la urcare/coborare sa nu mai iasa o spirala ci un cerc inchis . La fel si la tonou ... trebuie sustinut mult... atata timp cat zboara pe spate cand esti in tonou pe spate de ce ar pierde altitudine ?
#313
Postat 04 September 2006 - 10:12 AM
La looping am incercat dar nu am tractiune destula ca sa-l fac lung, cu motor in plin si cu picaj inainte pt extra speed dupa 3 secunde pe verticala pica( se vede la hammerheadul pe dreapta cat poate sa stea agatat in elice ca eram cu motorul la max).. iar daca il incerc fara picaj inainte nu iese.. Se si vede ca de 2 ori vroiam sa fac loop dar vazut ca n-am energie suficienta si am revenit la zbor orizontal. La partea trecuta de apex intr-adevar as mai putea sa-l indulcesc cu mansa..
Zborul pe spate necesita aproape deflectie completa la elevator, ceva gen 90%, si in tonou e lenes rau si nu am inca coordonarea necesara pt toate 3 suprafetele de control ca sa execut corect secventa de eleron maxim, rudder invers si sa variez elevatorul intre 90% sus si 80% jos ca sa il tin level.. o sa ma mai chinui poate totusi iese mai frumos..
Pe miercuri trebuie sa-mi vina brushless-ul, sper sa fie o diferenta remarcabila..
Deci se pare ca formy ramane next in line..
#314
Postat 04 September 2006 - 10:16 AM
salut
FLORIN
#315
Postat 04 September 2006 - 10:32 AM
Sunt perfect de acord :D Dar tot o sa mai incerc..
(forumurile au marele deficit ca nu transmit tonul si maniera in care spui un lucru.. te rog nu interpreta asta ca ceva ironic sau confruntational, a fost "zis" prietenos si cu un zambet :) )
#316
Postat 04 September 2006 - 03:47 PM
azi vroiam si eu sa ies cu avionul da ma uit pe geam si vad ca e frumos si soare dar vantul tot nu se lasa.Daca nu se opreste pana la 6 ma duc maine.Daca vine un preten cu mine o sa fac si un filmulet(nu promit).
Salutare
FLORIN
#317
Postat 04 September 2006 - 04:23 PM
maine sigur ies.Cu ce pot pune filmulet pe forum???
Salutare
FLORIN
#318
Postat 04 September 2006 - 10:53 PM
Rhyn0, la 4 Sep 2006, 10:22, a spus:
greu de spus,depinde de cati bani vrei sa cheltui pe acest hobby.
mai toate acrobatele serioase se pot motoriza electric la momentul actual.
funtana ,katana,oxalys,extra300,ucd3d,etc....
#319
Postat 05 September 2006 - 08:29 AM
URATIMI SUCCES SA NU AM VANT!!
FLORIN
#320
Postat 05 September 2006 - 08:40 AM
Acum cu bugetul este mai greu, inca imi revin dupa investitia initiala in cessna, rc, lipo, charger, BL etc.. In principiu nu vreau sa chelutiesc prea mult pt urmatorul model, dar vreau sa fie capabil F3a, de asta formosa mi se parea ideal mai ales ca este FOARTE ieftin si as putea sa-mi fac mana pe el.. Mai departe daca chiar o sa vreau sa fac performanta o sa iau scule ca atare.. Dar Extra ala e frumos tare si daca nu ar fi diferenta prea mare la pret l-as lua in locul lui formy...
#321
Postat 05 September 2006 - 09:43 AM
Rhyn0, la 5 Sep 2006, 08:40, a spus:
Cum iti spuneam... exista modele si formosa sau cessna 182 ...
Cu transport cred ca e de 3 ori mai scumpa decat formolosa. Plus ca sunt sigur ca nu functioneaza cu aceeiasi motorizare.
#322
Postat 05 September 2006 - 10:10 AM
#323
Postat 05 September 2006 - 10:41 AM
#324
Postat 05 September 2006 - 10:45 AM
am fost cu cessna si acum am venit.Sunt foarte multumit de noul fuselaj si noua aripa.Am reusit 5 loopinguri unu dupa alutl si am zburat pe spate de vreo 10 ori.Am reusit toate acrobatiile chiar mi-a reusit una 3d(zbor in punct fix)>Am zburat in punct fix vreo 6 secunde.In concluzie sunt foarte multumit.As vrea si eu lipo.Cam cat tine cu lipo???????????
Zboruri cat mai frumoase
FLORIN
#325
Postat 05 September 2006 - 10:47 AM
salutare
FLORIN
Aceasta postare a fost editata de florin100%: 05 September 2006 - 12:07 PM
#328
Postat 05 September 2006 - 03:10 PM
Am vazut cat costa un fromosa costa cam cat cessna adica 640lei.As vrea si eu unul dar nu dispun acum de prea multi bani.CE IMI RECOMANDATI CA LIPO PENTRU CESSNA?????
Baroane ,da cu motorizarea originala am facut hoveru dar sa tu te gandesti ca am facut unul dala adevarat ci unul mai slabut.
Mariane eu ma duc prin spatele stadionului steaua>sar putea sa ma mai duc si maine.vorbim pe forum
SALUTARE
FLORIN
#329
Postat 05 September 2006 - 03:26 PM
florin100%, la 5 Sep 2006, 15:10, a spus:
Scuze... nu pot sa ma abtin..
Nu ai facut nici un hover... ai urcat pana nu a mai reusit sa traga motorul... Fizic e imposibil (tractiune... greutate ... stii tu ). Daca e sa o iei cum zici tu faceam hover cu zagi in fiecare zi...
6 secunde .. foarte tare frate !!! :angry: :D :D Le-ai numarat in gand ?
#330
Postat 05 September 2006 - 03:43 PM
florin100%, la 5 Sep 2006, 15:10, a spus:
Am vazut cat costa un fromosa costa cam cat cessna adica 640lei.As vrea si eu unul dar nu dispun acum de prea multi bani.CE IMI RECOMANDATI CA LIPO PENTRU CESSNA?????
nu stiu unde te-ai uitat dar un formosa 1 costa 2 milioane, si vine si cu motor cu reductor si elice..
Cat despre lipo, vezi ca e un schepsis, trebuie sa-ti cumperi si regulator care sa stie lipo altfel risti sa ii prajesti (era s-o patesc eu dar am avut noroc). Eu am 2 de 7,4V( 2 celule) si 1300 mAh.. daca iei mai mare va trebui sa tai din cutia aia de plastic din burta cessnei pt ca si astea abia incap(trapa se bombeaza).. o sa-ti mai trebuiasca si un incarcator care sa stie lipo ..se gaseste unu care incarca in sub 1 ora pe la 7-800 de mii.
Timpul de zbor se dubleaza cel putin, in test la sol cu motorul in plin cu lipo a mers 10-11 minute si cu acumulatorul original cam 5 min.
Thnx de link silviu, si thnx si zod care m-a lamurit prin mi.. De hotarat m-am hotarat, o sa imi iau unul cand fac rost de bani( o sa mai dureze ceva :angry: ).. problema acum este daca pot trece direct de pe cessna pe bijuteria aia sau ar fi indicata o "formolosa" ca "trainer"?
Doamne m-a imbolnavit avionul ala m-am uitat la filmulete de vreo 10 ori si inca nu m-am saturat..