Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI
#271
Postat 01 September 2006 - 04:23 PM
In functie de motor si sistemul de prindere va trebui sa gasesti o solutie de a-l fixa, ca de exemplu cea din poza de mai jos:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...=post&id=118266
Deci se pare ca nu vei scapa de improvizatie. Dar -zic eu- tocmai asta este frumusetea modelismului.
Important e ca motorul sa stea cat mai stabil, fara posibilitate de vibratii si sa poti regla unghiul motorului pe cele 2 directii.
Regulatorul BMC nu are buton, e programabil din statie. Are o functie numita safe start, adica ca sa porneasca motorul, prima data mansa acceleratiei trebuie pusa pe pozitia minim.
#272
Postat 01 September 2006 - 06:50 PM
SILVIU66, la 1 Sep 2006, 15:58, a spus:
unde as putea gasi asa ceva ca n-am vazut nicaieri..
Kele, ms, se pare ca ma apuc dupa 15 ani de traforaj din nou.. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
#273
Postat 01 September 2006 - 07:35 PM
arata ca in poza....
Fisiere atasate
-
radialmount.jpg (7.16K)
Number of downloads: 211
#274
Postat 01 September 2006 - 08:47 PM
intrati pe http://www.hobby-lob...m/cessna182.htm am descoperit o versiune noua sau cal putin ciudata a lui cessna 182.
Florin
#275
Postat 01 September 2006 - 08:48 PM
Florin
#276
Postat 01 September 2006 - 08:57 PM
#277
Postat 01 September 2006 - 09:54 PM
florin vezi ca ai un buton de modifica in dreapta sus, foloseste-l cu incredere daca mai ai ceva de spus la cateva minute dupa postul original http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/wink.gif
#278
Postat 01 September 2006 - 10:41 PM
Eu m-am reapucat de traforaj dupa 20 de ani.
Uite un alt exemplu de suport, taiat tot cu traforajul, dar din carcasa de plastic a unei unitati de CDROM. Partile au fost lipite cu picatura.
Fisiere atasate
-
pitts1.jpg (85.59K)
Number of downloads: 204
#279
Postat 01 September 2006 - 11:39 PM
despre cessne ce ziceti??
FLORIN
#280
Postat 01 September 2006 - 11:43 PM
Aceasta postare a fost editata de figaro: 01 September 2006 - 11:44 PM
#281
Postat 02 September 2006 - 10:07 AM
florine sunt interesante cessnele alea dar parca tot mai mult imi place cea clasica.. sunt curios cum au facut nose gear steerable..
Azi mai pe seara s-ar putea sa pun niste poze cu prima faza a programului: "Pimp up my Cessna".. sa vad daca reusesc sa termin
#282
Postat 02 September 2006 - 10:58 AM
A 2-a pare interesanta , dar nu e cessna 182 mie imi pare mai mult un Cessna Caravan !(excluzand al doilea motor)
#283
Postat 02 September 2006 - 01:42 PM
Doamnelor si domnilor (tobe) permiteti-mi sa v-o prezint pe Winona!!
http://www.d13-th.co...no/DSC01798.jpg
http://www.d13-th.co...no/DSC01800.jpg ( nerecomandat minorilor sub 15 ani fara supravegherea parintilor)
http://www.d13-th.co...no/DSC01801.jpg
http://www.d13-th.co...no/DSC01803.jpg
http://www.d13-th.co...no/DSC01805.jpg
Winona e cea de pe burta central, cu ingerasii care o protejeaza pe intradosul aripii :D
Asta e mai mult de incercare sa vad cum arata.. daca gasesc ceva mai interesant probabil ca o sa mai schimb.
Edit: azi sau maine o scot la zburat daca permite vremea.. o sa fac si filmulet cu camera foto.
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 02 September 2006 - 01:50 PM
#285
Postat 02 September 2006 - 03:19 PM
RedBaron, la 2 Sep 2006, 15:00, a spus:
oricum frumoasa winona!
Eu nu ma supar ca stiu ca tu esti militant convins anti-scoci dar se supara ea ca i-ai zis la genul masculin.. :D
precizare Winona e numele Cessnei..
#286
Postat 02 September 2006 - 04:03 PM
azi mi-am permis sa schimb vechiul fuzelaj rupt,lipit,bandajat si ingreunat cu unul nou nout care a venit azi prin posta
am sa pun poze cu inainte si dupa
inainte
Fisiere atasate
-
02092006161.jpg (3.7K)
Number of downloads: 196
#287
Postat 02 September 2006 - 04:04 PM
acum ma pregatesc sa plec la zbor :wub:
#288
Postat 02 September 2006 - 04:06 PM
azi mi-am permis sa schimb vechiul fuselaj rupt,lipit
#289
Postat 03 September 2006 - 10:57 AM
E impartit pe 4 bucati , intre bucata 1 si 2 a pierdut snap-rollu cu care am intrat in zbor pe spate si a mai pierdut niste tonouri si un split s, dar in general a prins destul de bine..
Links:
http://www.d13-th.com/user/rhyno/a.zip
http://www.d13-th.com/user/rhyno/b.zip
http://www.d13-th.com/user/rhyno/c.zip
http://www.d13-th.com/user/rhyno/d.zip
In rest destul de trist ieri, a venit cineva nou cu cessna a ajuns intr-un copac la primu zbor, a scapat doar cu o mica crapatura in fuselaj prima oara si la a 2-a aterizare "barbateasca" miraculos a scapat intact..
Si inca un accident trist.. a incercat cineva sa ocoleasca un copac pe cand zbura razant si bineinteles ca mai era un copac in spate si a sarit o aripa.. dar s-a remediat relativ usor..
Winona a zburat bine, m-a speriat o singura data pe cand ma pregateam de aterizare cand a prins un descendent la 10 metri deasupra solului si incinat pe o aripa si a picat ca bolovanu' ( se vede si in film).. abia am scos-o la 1-2 metri de sol.. nu mai vroia sa vina jos a trebuit sa ratez de 2 ori aterizarea..
Azi cred ca ma duc din nou.. nu vreau sa mai iau camera doar daca mai aveti "cerinte speciale".. Salutari.
Edit: Intrebare: daca pun lipo pe el si cobor cu cateva minute inainte sa se epuizeze acumulatorul risc sa-l stric? ca as zbura ceva mai mult azi si stiu ca 10 minute e safe cu lipo.. daca il aterizez dupa 8-9 minute risc ceva?
Edit 2: Un prieten a unit filmuletele si le-a uploadat pe phtobucket.. link: http://s32.photobucket.com/albums/d36/zael...=Rhyn0_full.flv
Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 03 September 2006 - 01:00 PM
#290
Postat 03 September 2006 - 04:33 PM
Nu esti pilot daca nu rupi un avion !
E reparabil dar oricum cred ca o sa ii au o aripa noua!In rest numa scratchuri , si capota bineinteles dar aia e 6 ron
#291
Postat 03 September 2006 - 04:41 PM
oricum frumoasa acrobatie e tot cam ce fac si eu !SI tu ai aceasi prob;lema ca si la mine! Aripa aia din polistiren "explodat" se cam indoaie cand tragi de el si o sa se rupa in aer la un moment dat dar mai bine decat asa decat ca la mine !! :)
#292
Postat 03 September 2006 - 05:20 PM
Aceasta postare a fost editata de Cypy: 03 September 2006 - 05:56 PM
#294
Postat 03 September 2006 - 06:21 PM
RedBaron, la 3 Sep 2006, 17:56, a spus:
fa si tu invers ca esti mai castigat
#296
Postat 03 September 2006 - 08:16 PM
sustin ce s-a zis mai sus, daca iti iei aripa noua intareste-o pe aceea si foloseste-o la acrobatie ca are integritatea "virgina" si neaparat scociuieste-o!! eu dupa fiecare zbor imi verific aripa si imbinarile pt semne de stres.. si pana acum nu am vazut nimic.. Din curiozitate, a ta are bagheta de carbon aproape de BA? ca a mea a venit cu bagheta deja instalata, e drept ca nu ajunge decat pana la jumatatea aripii dar oricum banuiesc ca ajuta..
Ai zis mai sus ca ai vazut ca se indoaie aripile la G-uri.. chiar ai vazut asta pe film sau banuiesti doar? ca eu m-am uitat cu atentie si n-am reusit sa-mi dau seama.. e posibil dar sincer nu am vazut.. S-a intamplat asta chiar ieri, cu cessna aceea care suferise 2 accidente ( copac si aterizare).. mi-a povestit cineva ca s-a desprins aripa in timpul zborului si s-a facut praf saraca..dar la el e de inteles ca era crapat fuselajul chiar sub locul de prindere al suruburilor si probabil si aripa slabita in fata unde e piesa de plastic care intra in aripa.
Winona a zburat azi foarte frumos, m-am riscat si am bagat si lipo dar am pus alarma la ceas la 8 minute si cand a sunat am venit imediat la aterizare.. Au fost si 2 acrobate pure, un p51 Mustang si un Bf109(ce poetic) care au facut niste nebunii de mai mare dragul.. Mustangul era abia terminat de construit si a zburat frumos, dar 109 a fost divin avea putere f mare si pilotul era experimentat si a facut un show frumos, cu treceri in razmot la viteza mare si acrobatii agatat in elice.. Se stransese la un moment dat cam 30 de persoane care priveau de pe margine si au fost la un moment dat 6 avioane in aer..
Winona a zburat in formatie vreo 5 minute cu alt parasol si desi stangaci la inceput am inceput sa prind shpilu' si spre sfarsit a mers bine. In continuare nici o zgarietura si azi a implinit o ora de zbor total (de fapt cam o ora si un sfert) si o saptamana de cand a inceput sa zboare.
Pe miercuri vine brushless-ul si regulatorul si pana atunci termin fabricarea la sistemul de lansare si se va transforma in Cessna-Bomber :lol:
PS: nu aveam idee despre ce vorbeati cu polistiren explodat, a trebuit sa ascult cu atentie dialogul ca sa ma prind lol
#297
Postat 03 September 2006 - 11:20 PM
Da pe film mi se pare ca capatul aripi se ridica !!!
#298
Postat 03 September 2006 - 11:44 PM
#300
Postat 04 September 2006 - 07:41 AM