Modelism - RHC Forum: Cessna 182 Electric 480 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Cessna 182 Electric 480 probleme ,decolari ,angajari ,TOTUL AICI

#241 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 August 2006 - 02:04 PM

Roger, la 31 Aug 2006, 13:08, a spus:

Rhyn0, la 28 Aug 2006, 13:41, a spus:

am fost azi dimineata sa caut suruburile, le-am gasit fara probleme imediat ce m-am dat jos din masina, si am zis ca daca tot sunt acolo sa zbor un pic.. era un pic de vanticel dar destul de slab, l-am lansat, l-am uract pe la 40 metri, am dat 2 ture sa simt comenzile si dupa mi-am luat avant si am facut putina acrobatie.. looping, barrel roll, zbor inversat, snap roll, si split S.. am vrut sa fac si un hammerhead dar am zis sa nu risc inca..

Scuze pt mesajul intarziat...
Poti sa ma lamuresti cu ceva ? daca se poate... Tu ai facut toate figurile astea la primul zbor din viata ta.. sau ai mai zburat ceva inainte ?

la al doilea zbor.. primul a fost de vreo 10-12 minute in ziua dinainte si atunci am dat doar ture de "pista" si am exersat aterizari si decolari.
Ca RC nu am mai atins nimic inainte de asta, dar am zburat IRL cu motoplanorul odata si m-a bagat pilotul in cateva manevre si o angajare de mi s-a facut rau.. Insa zbor cam de 2 ani Il2 sturmovik/pacific fighters (cel mai realist sim de ww2 la ora actuala) si m-am antrenat vreo 2 zile pe FMS cu radiocomanda.. lucru esential zic eu pt orice nou pilot de rc.

edit: motorizarea asta: BM2410-08M si regulator BMC-30A (G2) BLMC care a fost recomandata mai sus.. e suficienta pt formosa? Ca sunt 99% sigur ca imi voi lua un formosa mai incolo si vreau sa pot sa transplantez pe el de la cessna sa mai reduc din costuri.. si nu vreau sa sacrific pea mult la performanta..

Aceasta postare a fost editata de Rhyn0: 31 August 2006 - 02:10 PM

Always outnumbered, never outflown
0

#242 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 August 2006 - 02:20 PM

Esti tare ce sa zic...

Poti sa imi spui hammerhead-ul l-ai facut pe stanga sau pe dreapta si daca snap-ul l-ai facut pozitiv sau negativ .
0

#243 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 August 2006 - 02:24 PM

hammerhead pe stanga dar nu prea mi-a iesit corect ca nu prea are autoritate rudderul.. iar snapul tot pe stanga si pozitiv cred ( rudder stanga max, eleron stanga si tras de mansa simultan).. arata frumos daca dupa snap ill tii pe spate o perioada :huh:
Always outnumbered, never outflown
0

#244 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 August 2006 - 02:36 PM

Rhyn0, la 31 Aug 2006, 14:24, a spus:

hammerhead pe stanga dar nu prea mi-a iesit corect ca nu prea are autoritate rudderul.. iar snapul tot pe stanga si pozitiv cred ( rudder stanga max, eleron stanga si tras de mansa simultan).. arata frumos daca dupa snap ill tii pe spate o perioada :huh:

Si pe spate cum se comporta avionul ?
0

#245 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 August 2006 - 02:58 PM

pe spate l-am tinut putin, sub 30 metri ca distanta si cu motorul in plin ca era lenes tare.. si am preferst sa fac split-s decat rollout
Always outnumbered, never outflown
0

#246 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 August 2006 - 03:08 PM

Rhyn0, la 31 Aug 2006, 14:58, a spus:

pe spate l-am tinut putin, sub 30 metri ca distanta si cu motorul in plin ca era lenes tare.. si am preferst sa fac split-s decat rollout

Adica ? Trebuie sustinut mult ? si adica cum ai preferat sa faci split s ...
0

#247 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 August 2006 - 04:00 PM

florin100%, la 31 Aug 2006, 14:49, a spus:

salutare
ce credeti daca ati dispune de 20-25 milioane vati lua cessna 182 skyline termic.
ca eu pot sal iau de la un coleg cu 10 mil si nu stiu ce sa fac??
sal

acela este un model frumos....dar nu zboara decat daca ai extrem de multa experienta.....si muschii curului f tari!(vorbesc de cessna skylane 182 JAMARA)
avantaje- e frumos de moare
dezavantaje:- incarcare mare (95-100g/dm2)
- profil f subtire al aripii
- cere resursa foarte mare la aterizare
- viteza minima la angajare foarte mare
- piesa care comanda jamba de bot incredibil de slaba ,eu nu am reusit decolari normale decat cu jamba de bot libera
- panoul de foc din simpla fibra de sticla care nu rezista la nici un fel de aterizare mai dura
- nu imi aduc acum aminte dar mai avea cam 45 de defecte minore dar deranjante

o caramida in aer cu forma de cessna ,dar cu care am avut multe clipe de placere. (si de neplacere).
in incheiere va spun textual ce a spus campionul nostru de la f3a dupa ce l-a zburat prima oara si i-a rupt jamba de bot la aterizare:"e o bomba ,vinde-l! " mi-a mai trebuit un an jumate sa fac treaba asta dar intre timp chiar l-am zburat.
flying is my life...
0

#248 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 August 2006 - 04:01 PM

@rhyn0
vino sambata pe clinceni sa ne arati si noua toate figurile acelea....eu cel putin sunt foarte curios sa vad.
flying is my life...
0

#249 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 31 August 2006 - 04:08 PM

@silviu66 te rog daca vine rhyno fa si un filmuet te rog cu evolutia ca ma "curiozitat" si pe mine!
NU zic ca nu-s posibile dar NU STIU CUM SE FAC SI POATE INVAT SI EU !
eu in afara de tonou, looping , ranversare. un f.mic zbor pe spate si o vrie scurta , nu stiu sa fac nimic cu el!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#250 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 31 August 2006 - 04:08 PM

SILVIU66, la 31 Aug 2006, 16:00, a spus:

...o caramida in aer cu forma de cessna ,dar cu care am avut multe clipe de placere. (si de neplacere). ...

Ala era ... plumbu' lu' silviu, :) :huh: :D care-o fost la RR ?

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#251 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 August 2006 - 04:13 PM

RedBaron, la 31 Aug 2006, 17:08, a spus:

@silviu66 te rog daca vine rhyno fa si un filmuet te rog cu evolutia ca ma "curiozitat" si pe mine!

OK!

Citeaza

Ala era ... plumbu' lu' silviu,    care-o fost la RR ?


IHI ! adica affirmative ,yes,da, roger !(scuze roger nu e cu intentie!)
flying is my life...
0

#252 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 31 August 2006 - 04:21 PM

RedBaron, la 31 Aug 2006, 16:08, a spus:

@silviu66 te rog daca vine rhyno fa si un filmuet te rog cu evolutia ca ma "curiozitat" si pe mine!
NU zic ca nu-s posibile dar NU STIU CUM SE FAC SI POATE INVAT SI EU !
eu in afara de tonou, looping , ranversare. un f.mic zbor pe spate si o vrie scurta , nu stiu sa fac nimic cu el!

Pai si el zice acelasi lucru ... ranversare = hammerhead , immelman e combinatie intre loping si tonou (barrel roll ) . Picaj... presupun ca e o vrie si zboru pe spate e zborul pe spate.Split s e un immelman invers adicalea intri in juma de tonou, esti pe spate dupa care tragi si iesi pe fata.
Nu faci mai putin ca el.
DT
0

#253 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 31 August 2006 - 04:24 PM

Ar fi interesant sa vedem si noi astia incepatorii cum se fac unele figuri. Merci Zod pt explicatia cu split s.
0

#254 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 31 August 2006 - 04:28 PM

aha !! got it ! Thanks @ZOD
atunci fac si eu un filmuletz cand merg la zbor !!!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#255 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 31 August 2006 - 04:35 PM

totusi as vrea sa vad si eu un filmulet asa "de dovada"
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#256 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 31 August 2006 - 04:39 PM

ciudat ce spui in legatura cu cessna skyline silviule ca asa vazut de la distanta este superb,lucios si mare
in oricecaz pentru noi este destinat electricu
salutare
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#257 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 31 August 2006 - 04:47 PM

florin100%, la 31 Aug 2006, 17:39, a spus:

ciudat ce spui in legatura cu cessna skyline silviule ca asa vazut de la distanta este superb,lucios si mare

exact asta am spus si eu!!

insa am dat si info in plus mai de aproape de model ,nu de la distanta.
flying is my life...
0

#258 Guest_shake_*

  • Grup: Guests

Postat 31 August 2006 - 06:38 PM

Rhyn0, la 31 Aug 2006, 14:04, a spus:

edit: motorizarea asta: BM2410-08M si regulator BMC-30A (G2) BLMC care a fost recomandata mai sus.. e suficienta pt formosa? Ca sunt 99% sigur ca imi voi lua un formosa mai incolo si vreau sa pot sa transplantez pe el de la cessna sa mai reduc din costuri.. si nu vreau sa sacrific pea mult la performanta..

daca e formosa 1 , merge 100%.Daniilsih poate confirma pentru ca el a zburat cu motorizarea asta si accu li-po.
0

#259 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 31 August 2006 - 06:50 PM

shake, la 31 Aug 2006, 19:38, a spus:

daca e formosa 1 , merge 100%.Daniilsih poate confirma pentru ca el a zburat cu motorizarea asta si accu li-po.

am zburat formosa 1 ci un AXI 2208 si acc li-po....deci dupa serie e mai slab al meu motor si totusi zbura best
Incepator !!!
0

#260 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 31 August 2006 - 08:39 PM

Mersi shake si daniil pt lamurire..despre formaosa 1 era vb intr-adevar.. o sa ascult sfatul si exact motorizarea asta o sa mi-o iau si eu.. Nu-mi vine sa cred cati bani am bagat deja in asta si abia am inceput de 1 saptamana.. off off

Baroane referitor la toate figurile alea.. cum a zis si zod, sunt pur si simplu elementele acrobatice de baza pe care in mod sigur le stii si tu si care nu sunt greu de facut, dar sunt greu de facut corect..
Din ce am vazut la acrobatia cu aeromodele sunt o gramada de figuri pe care nu le-ai putea face cu un avion real si pe care n-am idee cum sa le fac. Pt mine conteaza mai putin sa fie unghiul ala exact la 90 sau daca mai luneca pe o aripa sau mai stiu eu ce se depuncteaza la un concurs, conteaza sa-mi placa mie cum arata http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
Chiar as putea spune ca tu faci mai multe ca mine pt ca eu nu am facut si nici nu am de gand sa fac vrie.. am fost intr-o vrie si este un pic oribil, si nu vreau sa-mi fac "pilotul" din cessna sa suporte asa ceva..

Roger, manevrele de baza sunt destul de simplu de executat:
loop: din zbor orizontal il pui un pic in picaj sa prinda viteza si tragi mansa spre tine avand grija sa ai aripile paralele cu orizontul. cand ajunge pe spate lasi mai usor mansa ca sa nu faci un oval
immelman: inceputul identic cu loop dar odata ce ai ajuns pe spate nu mai tragi de mansa ci dai stanga sau dreapta de eleron si faci roll pana zbori in directie inversa cu cea de inceput. mai e o varianta cand ajungi vertical faci roll 90 de grade, si din nou roll cand ajungi over the top ca sa ajungi din nou cu "cu capul in sus"..asta se foloseste cand vrei sa schimbi directia de zbor 90 grade brusc( fara viraj)
Split-S e un immelman invers: din zbor orizontal te rasucesti inversat( cu capul in jos) din eleron si apoi tragi de mansa facand o jumatate de cerc pana iesi zburand orizontal in directie inversa celei de plecare
barrel roll: din zbor orizontal ridici usurel botul vreo 10 grade si incepi un roll din eleroane ajutat si de elevator.. practic duci mansa cam jumatate spre stanga sa zicem si jumatate spre tine.. avionul o sa se insurubeze in jurul axului initial de zbor
snap roll: combinatie brusca intre mansa spre tine, eleron maxim intr-o directie si rudder maxim in aceeasi directie cu eleronul.. e destul de violenta
hammerhead: urci cat de vertical poti si aproape de varf dai rudder maxim stanga sau dreapta.. executat corect avionul pivoteaza pe o aripa si merge de la vertical in sus la vertical in jos in directie inversa.. mie asta mi se pare cel mai greu de executat..


Pe Clinceni nu vin, dar puteti sa veniti in poli daca chiar vreti sa vedeti cu ochii vostri.. cu prima ocazie o sa iau prietena si camera si in alea 6-7 minute de tractiune cat am cu acum original o sa fac tot ce pot..
Always outnumbered, never outflown
0

#261 Useril este offline   RedBaron 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1639
  • Inregistrat: 30-April 06

Postat 31 August 2006 - 09:09 PM

bine zicea @ZOD! ce faci tu e ce fac si eu da pe engleza:d
o sa incerc si eu sapt ce vine sa fac un filmulet!
KIT GUPPY
Ce e portanta? o floare ce se naste din viteza...
0

#262 Useril este offline   Roger 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 13
  • Inregistrat: 26-January 06

Postat 01 September 2006 - 11:21 AM

Rhyn0, la 31 Aug 2006, 20:39, a spus:

Pe Clinceni nu vin, dar puteti sa veniti in poli daca chiar vreti sa vedeti cu ochii vostri.. cu prima ocazie o sa iau prietena si camera si in alea 6-7 minute de tractiune cat am cu acum original o sa fac tot ce pot..

Pacat... vroiam sa strang si eu mana pilotului care face chestiile alea dupa 2 zboruri si cu avionul ala.
0

#263 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 01 September 2006 - 12:51 PM

Multumesc de apreciere Roger.. pana la urma tot o sa ne intalnim noi..

Intrebare pt shake si daniil(sau cine se mai pricepe):
Ce elice recomandati pt motorizarea respectiva?
vad ca pe pagina motorului e recomandata 9*4.7 si 10*4.7 dar pe un thread de pe alt forum am vazut ca s-a testat cu 10*8 si a avut rezultate excelente..

probabil o sa iau cate una din fiecare si o sa testez, desi nu imi place sa fac teste..

Si inca ceva( ca m-am invatat minte):
Ce altceva imi mai trebuie ca sa pot schimba motorul+regulatorul? de genul suport pt motor, suruburi , alte chestii esential despre care nu stiu.. va rog explicati ca pt prosti ca nu ma pricep(inca) exact ce mai am nevoie..
Multumesc anticipat.
Always outnumbered, never outflown
0

#264 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 01 September 2006 - 01:13 PM

Rhyn0, la 1 Sep 2006, 13:51, a spus:

Intrebare pt shake si daniil(sau cine se mai pricepe):
Ce elice recomandati pt motorizarea respectiva?
vad ca pe pagina motorului e recomandata 9*4.7 si 10*4.7 dar pe un thread de pe alt forum am vazut ca s-a testat cu 10*8 si a avut rezultate excelente..

probabil o sa iau cate una din fiecare si o sa testez, desi nu imi place sa fac teste..

Si inca ceva( ca m-am invatat minte):
Ce altceva imi mai trebuie ca sa pot schimba motorul+regulatorul? de genul suport pt motor, suruburi , alte chestii esential despre care nu stiu.. va rog explicati ca pt prosti ca nu ma pricep(inca) exact ce mai am nevoie..

elice la motor ai sa pui aceea recomandata de producator..... ca batiu, unele motoare vin cu batiu, dar eu am facut batiul dintr-o placa de textolit si am lipit-o de inelele din care am refacut botul. Bot-ul l-am refacut din polistiren extrudat de 2mm din care am taiat cam 3 inele de forma bot-ului. Vezi aici niste poze:...

http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...&t=4133&st=1020

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  6.jpg (34.73K)
    Number of downloads: 203

Incepator !!!
0

#265 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 01 September 2006 - 01:56 PM

arata bine, dar nu se poate pune motorul fara sa trebuiasca sa-i refac botul? Desi imi place sa mesteresc la el acum chiar nu am timp ca trebuie sa invat pt rezidentiat... as prefera sa iau gata facut si doar sa-l asamblez.. oricum eu o sa comand motorizarea si eventual ii pun doar regulatorul nou sa pot zbura si cu nimh si cu lipo..
Inca 2 intrebari de profan.. motorul ala vad ca are curent maxim 12A iar regulatorul are curent constant de 30 A.. stie el cat trebuie sa bage in motor sau trebuie sa-l setez?
Regulatorul asta de pe cessna are o iesire la butonul acela lateral care amorseaza motorul.. regulatorul Bmc are o iesire similara?
Always outnumbered, never outflown
0

#266 Useril este offline   Daniil 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 203
  • Inregistrat: 16-December 05

Postat 01 September 2006 - 02:08 PM

Rhyn0, la 1 Sep 2006, 14:56, a spus:

arata bine, dar nu se poate pune motorul fara sa trebuiasca sa-i refac botul? Desi imi place sa mesteresc la el acum chiar nu am timp ca trebuie sa invat pt rezidentiat... as prefera sa iau gata facut si doar sa-l asamblez.. oricum eu o sa comand motorizarea si eventual ii pun doar regulatorul nou sa pot zbura si cu nimh si cu lipo..
Inca 2 intrebari de profan.. motorul ala vad ca are curent maxim 12A iar regulatorul are curent constant de 30 A.. stie el cat trebuie sa bage in motor sau trebuie sa-l setez?
Regulatorul asta de pe cessna are o iesire la butonul acela lateral care amorseaza motorul.. regulatorul Bmc are o iesire similara?

Poti folosi botul original si in interorul lui faci un "inel" de polistiren pe care prinzi o placuta de textolit si pe care prinzi motorul...nu e greu. Trebuie sa iei in calcul si inclinatia motorului pentru cuplul motor. te uiti la asta original si vezi ce inclinatie are si faci la fel si la brishless. Iesirea axului la brushless din capota, trebuie sa fie ca la motorul original. Nu ai sa poti folosi regulatorul de la motorul brush la motor cu perii.

Ceea ce conteaza intre regulator si motor, ma refer la amperaj, chiar daca motorul papa 12 A, regulatorul fiind de 30 A, ii da cat trebuie la motor, ar fi fost nasol daca regulatorul scotea mai putin de 12 A, atunci sigur ardeai regulatorul. In concluzie, regulatorul de 30 A poate alimenta si motoare care papa mai mult amperaj.

Unele regulatoare au buton de oprit / pornit, unele nu au, depinde ce cumperi .
Incepator !!!
0

#267 Useril este offline   Rhyn0 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 107
  • Inregistrat: 16-August 06

Postat 01 September 2006 - 03:05 PM

Multumesc de lamuriri.. regulatorul il voi lua exact cel pe care l-ati zis si voi mai sus.. Towerpro BMC-30A (G2) BLMC..
Always outnumbered, never outflown
0

#268 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 01 September 2006 - 03:14 PM

salutare
sa vedeti ce gresala umana ala mythbusters mi sa intamplat:
"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#269 Useril este offline   florin100% 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2685
  • Inregistrat: 20-June 06

Postat 01 September 2006 - 03:16 PM

stateam pe jos cu cessna 182 in fata si am turat din gresala motorul la maxim atunci avionul a venit spre mine si elicia(ca cea din poza de mai sus, portocalie) mi-a facut niste urme pe picior vreo 20 de dungi(zgarieturi) la o distanta de 1 cm intre ele.
Deci cum zic cei de la mythbusters myth confirmed ;)
bine ca zgarieturile nu sunt adanci ;)
salutare
florin

Aceasta postare a fost editata de florin100%: 01 September 2006 - 03:19 PM

"Odata ce ai gustat din mirajul zborului, nu vei mai putea merge pe pamant decat cu ochii ridicati spre cer"


Team Aeropower

0

#270 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 September 2006 - 03:58 PM

Rhyn0, la 1 Sep 2006, 14:56, a spus:

arata bine, dar nu se poate pune motorul fara sa trebuiasca sa-i refac botul?

poate te gandesti sa-i cumperi un "radial mounting" ca sa nu muncesti prea mult.
flying is my life...
0

Arata acest topic


  • 38 Pagini +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

11 useri citesc topicul
0 membri, 11 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro