Modelism - RHC Forum: Campionatul National de aeromodele captive - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Campionatul National de aeromodele captive DEJ 24-28 MAI 2006

#1 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 09:37 PM

:lol: :wub: :wub:
CAMPIONATUL NATIONAL DE AEROMODELE CAPTIVE
DEJ 24-28 MAI 2006
REPORTAJ DE CONCURS


Imi cer scuze pentru intarzierea cu care public acest reportaj dar am fost plecat la inca o manifestare aeromodelistica. Iata ce s-a intamplat la Dej:
Pentru cei invatati cu calculatorul si avioanele cu radiocomanda aduc aminte existenta unei categorii de aeromodele cu o lunga traditie, de o mare complexitate si acuratete cele captive, adica guvernarea se face prin intermediul unor cabluri de otel legate la o mansa si care prin miscarea lor relativa produc miscarea suprafetelor de comanda.
Clasele de concurs sunt delimitate in 5 , mai nou 6 , categorii:
1.Aeromodele de viteza: acestea au o constructie speciala, un motor termic de 2,5 cmc cu rezonator, o elice monopala pentru a micsora rezistenta la inaintare. Aparatele sunt impecabil finisate din acelasi motiv. cablurile au o lungime standard, de 15,92 metrii a. i. la parcurgerea a 10 ture se acopera lungimea a 1 km.Se masoara timpul cu cronometrul si se obtine viteza in Km/h. La aceasta editie a C N s-a atins viteza de 247 km/h iar recordul mondial este de 310.O categorie a marilor maestrii in constructie, a celor pasionati de motoare care desigur sunt mesterite sa atinga asemenea performante.
CLASAMENT F2A VITEZA:
1. KANTOR LUDOVIC-CS VOINTA TG. MURES
2. CSOMA GYORGY- CS VOINTA TG. MURES
3. SAHY GAVRIL- CS CRISUL ORADEA
4. BERTOK CSABA - CC CAREI

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150227429.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#2 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 09:42 PM

AICI CEI DOI MARI CAMPIONI, KANTOR SI CU CSOMA GYURY

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150227725.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#3 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 09:47 PM

La juniori clasamentul la viteza a fost :
1. VEBER MIHAI -CC CAREI
2.DANCA TOMI- CC CAREI
3. VORNICU OVIDIU- SCM BACAU

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150228077.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#4 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:02 PM

CONTINUAM CU CLASELE DE CONCURS:
2 AEROMODELE DE ACROBATIE. Constructia este de tip semimacheta, cu profilul aripii gros si simetric, motoare puternice, preparate ca sa dezvolte tractiune mare la turatie mica. Modelul evolueaza un program de figuri acrobatice impuse. Notele se acorda pentru maiestria si precizia executiei. Figurile acrobatice sunt: decolarea(intr-o anumita maniera, modelul trebuie sa urce la innaltimea normala de zbor in o tura), ranversarea dubla, 3 loopinguri pe fata, 5 ture zbor pe spate, 3 loopinguri din zbor pe spate, 2 loopinguripatrate pe fata, 2 loopinguri patrate pe spate, 2 loopinguri triunghiulare, opt orizontal, opt patrat orizontal, opt vertical, clepsidra, opt deasupra capului, trifoi cu patru foi, aterizare.
Inafara de pregatirea asidua a concurentilor este necesara si o pregatire a arbitrilor. Acordarea notelor este destul de subiectiva. Arbitrii trebuie sa fie minim trei.
La aceasta clasa concurez de peste 25 de ani, cu o intrerupere de 12 ani am revenit in clasament, desi atunci eram cu mult peste rivalii mei actuali acum am iesit pe locul 3.
CLASAMENT:
1. MUSCA MIHAIL- CSU POLITEHNICA CLUJ
2. SAHI GAVRIL- CS CRISUL ORADEA
3. DAN OCTAVIAN- CSTA BUCURESTI.
IN POZA MODELUL MEU:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150228977.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#5 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:05 PM

ACROBATUL PE PISTA:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150229111.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#6 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:08 PM

In timpul evolutiei, zborul pe spate

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150229280.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#7 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:09 PM

looping pe spate:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150229388.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#8 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:13 PM

Pornirea motorului se face pentru punctaj maxim in 1 minut, fara demaror , doar cu mana.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150229603.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#9 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:23 PM

O surpriza imensa a fost zborul juniorilor LUDESCHER NORBERT campion national si COVALCIUC MIHAI vicecampion , ambii reusind sa faca un program de acrobatie complet. Zborul acrobatic necesita reflexe care se dobandesc prin multe ore de antrenament dar si prin o intelegere mentala a inversarii comenzilor in zborul pe spate. Acum 12 ani nici un junior nu reusea sa zboare pe spate. felicitari pentru cei doi.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150230231.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#10 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:26 PM

Inca un acrobat al juniorilor. Mentionez ca sunt construite manual, nu sunt chituri, nu se gasesc in magazin. structura clasica in balsa:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150230387.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#11 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:37 PM

CONTINUAM CU CLASELE DE CONCURS:
3. AEROMODELE DE CURSE F4C Aeromodele sunt in felul lor de mare viteza, dotate cu motor termic prin compresie DIESEL de 2,5 cmc, au o suprafata totala stabilita si obligatoriu carlinga in care sa se vada capul pilotului. Rezervorul este de capacitate stabilita la fel la toti concurentii. se zboara in serii de cate doua sau trei modele, intr-un timp stabilit. Echipa este formata din pilot si mecanic iar scopul cursei este de a face cat mai multe ture intr-un timp dat. Bineinteles ca modelul vine de nenumarate ori la aterizare pentru realimentare, pornire si decolare.Mecanicul joaca un rol fundamental. El trebuie sa cunoasca motorul, sa prinda la milimetru modelul pe pista cand pune roata la aterizare, sa alimenteze instantaneu( are o butelie cu combustibil sub presiune pe umar si un stut supapa pe deget care alimenteaza instantaneu in acelasi timp in care loveste puternic elicea pentru a porni si lansa modelul. orice secunda pierduta se penalizeaza in numar de ture pierdute in zbor.


in poza cea mai valoroasa echipa a romaniei la curse. Anul acesta au in plan participarea la cupe europene si la campionatul mondial. Un model de curse al lor costa peste 1000 de euro....

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150231043.jpg

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 14 June 2006 - 08:20 AM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#12 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:45 PM

mai delectam auditoriul cu poze:
IN IMAGINE OMUL care a adus cinste si glorie orasului Dej, domnul ILIES CSABA, din pacate plecat dintre noi anul trecut. O viata dedicata aeromodelismului, a cinstirii numelui Romaniei in competitiile internationale. Reamintesc ca visul lui cel mai mare era sa vada echipa Romaniei pe podium la un campionat mondial sau european,la clasa de curse captive, sa tina mana pe inima in tonul imnului national. Baietii care duc mai departe visul sau au promis ca il vor realiza.Nu vom uita niciodata spiritul sau!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150231557.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#13 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:52 PM

un panou cu istorie. In multe poze recunosc oamenii care au pus umarul din greu ca noi sa ne putem lauda astazi ca avem acest sport: aeromodelismul. Ma recunosc si eu in multe poze, o mare parte din adolescenta mea este legata de acest club si de campionatele, cupele si concursurile care au avut loc aici.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150231935.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#14 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 10:56 PM

In Stanga, alaturi de Kantor, BORZAN CLAUDIU, un baiat de exceptie, el insusi o legenda a modelismului romanesc. Pilot de curse si de combat(vom ajunge si acolo) a fost ani de zile un temut concurent. A dus numele Romaniei la campionate si cupe internationale. Si inca mai poate!

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150232187.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#15 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:18 PM

Continuam povestea noastra cu a 4-a clasa:
4. AEROMODELE DE LUPTE (COMBAT) F4D , DOTATE CU MOTOR DE 2,5 CMC. Constructia este o aripa zburatoare. Motorul merge supraturat, combustibilul intra sub presiune in carter. viteza atinsa este destul de mare, in jur la 150-180 km'h. modelul zboara in orice pozitie, efectueaza manevre de zbor, scopul fiind acela de a taia bucati dintr-o panglica agatata de modelul adversarului.tehnica de lupta dar si tehnica aparatului este evoluata, vitezele de lupta sunt tot mai mari desi au fost luat masuri in regulament pentru atenuarea de putere.Se acorda un premiu international de catre FAI pentru o inovatie ce consta intr-un mecanism care sa opreasca motorul in momentul cand acestuia i se taie cablurile de comanda. Turatia elicii este atat de mare incat cablu toronat de otel de 0,4 este practic spulberat in timpul luptei.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150233482.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#16 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:21 PM

CLASAMENT SENIORI:
1. BERE PAUL-CSU POLITEHNICA CLUJ
2. BERTOK CSABA- CC CAREI
3. MASTAN GHEORGHE- CC CAREI

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150233687.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#17 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:23 PM

IN TIMPUL LUPTEI

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150233836.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#18 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:26 PM

IN TIMPUL LUPTEI.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150234002.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#19 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:31 PM

NU VA SPERIATI PREA TARE, AICI SE FACE SI radio comanda! Clubul de aeromodele ILIES CSABA din Dej a fost o poarta de intrare a tehnicii RC in Romania. Un bun prieten al acestui club a fost marele aeromodelist magiar MOHAI ISTVAN din localitatea ungara Pech, casatorit cu o romanca. In dej au aparut primii zburatori de radiocomanda din tara.In imagine un frumos biplan STEARMAN construit integral de ILIES CSABA, cu un motor pe benzina 3W

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150234315.jpg

Aceasta postare a fost editata de Dom*PROFESOR: 13 June 2006 - 11:33 PM

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#20 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:35 PM

Si bineinteles FESTIVITATEA DE PREMIERE:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150234532.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#21 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:37 PM

tot asa:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150234634.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#22 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 13 June 2006 - 11:47 PM

In incheiere va anunt ca, impreuna cu F R Md, vom trata cu seriozitate aceasta clasa a aeromodelelor, vom incuraja performanta cat si obtinerea de rezultate internationale. Orice problema privind asa zise secrete ale acestor aeromodele, probleme tehnice, planuri, baza materiala va rog sa ma contactati. Veti primi gratuit sprijin tehnic si logistica.
Nu in ultimul rand multumesc pentru poze d-lui Conu Marius.
Si nu in ultimul ultimul rand va anunt o alta fascinanta clasa de aeromodele captive: MACHETELE. Dar pe aceste le vom trata separat in urmatorul reportaj numit PUCIOASA 30 de ani de concursuri, legenda si actualitate.
:lol: :wub: :wub:


in poza delegatul oficial al acestei competitii( zambeste asa si viata iti va zambi marius!)

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-23-1150235225.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#23 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 16 June 2006 - 04:56 PM

Am apucat sa vad si eu vreo 3-4 minute ,un pseudoreportaj la o televiziune ... puteau baga macar vreo zece, dar ce sa-i faci modelismul inca nu e ca fotbalul aici pe la noi...
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#24 Useril este offline   MAGNUM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 16-January 04
  • Gender:Male
  • Location:ARTAND
  • Interests:aeromodelism / navo

Postat 27 June 2006 - 06:32 AM

Dom*PROFESOR, la 13 Jun 2006, 23:13, a spus:

Pornirea motorului se face pentru punctaj maxim in 1 minut, fara demaror , doar cu mana.

cam ce varsta are modelul din poza respectiva?
'' Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today''
James Dean
0

#25 Useril este offline   pitts 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1966
  • Inregistrat: 08-May 02

Postat 27 June 2006 - 09:29 AM

MAGNUM, la 27 Jun 2006, 06:32, a spus:

Dom*PROFESOR, la 13 Jun 2006, 23:13, a spus:

Pornirea motorului se face pentru punctaj maxim in 1 minut, fara demaror , doar cu mana.

cam ce varsta are modelul din poza respectiva?

Eu il stiu din 1992......
No brain, no headache.....
0

#26 Useril este offline   Marinaru 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2989
  • Inregistrat: 20-April 02

Postat 27 June 2006 - 09:39 AM

pitts, la 27 Jun 2006, 10:29, a spus:

MAGNUM, la 27 Jun 2006, 06:32, a spus:

Dom*PROFESOR, la 13 Jun 2006, 23:13, a spus:

Pornirea motorului se face pentru punctaj maxim in 1 minut, fara demaror , doar cu mana.

cam ce varsta are modelul din poza respectiva?

Eu il stiu din 1992......

E o performanta demna de luat in seama...acrobatele captive au viatza scurta...iar pilotul respectiv numai neantrenat nu este...ca pe urma pot aparea vorbe ca e vechi si nezburat...este raszburat!

Aceasta postare a fost editata de Marinaru: 27 June 2006 - 09:42 AM

Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
0

#27 Useril este offline   MAGNUM 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 267
  • Inregistrat: 16-January 04
  • Gender:Male
  • Location:ARTAND
  • Interests:aeromodelism / navo

Postat 28 June 2006 - 10:23 AM

Marinaru, la 27 Jun 2006, 10:39, a spus:

pitts, la 27 Jun 2006, 10:29, a spus:

MAGNUM, la 27 Jun 2006, 06:32, a spus:

Dom*PROFESOR, la 13 Jun 2006, 23:13, a spus:

Pornirea motorului se face pentru punctaj maxim in 1 minut, fara demaror , doar cu mana.

cam ce varsta are modelul din poza respectiva?

Eu il stiu din 1992......

E o performanta demna de luat in seama...acrobatele captive au viatza scurta...iar pilotul respectiv numai neantrenat nu este...ca pe urma pot aparea vorbe ca e vechi si nezburat...este raszburat!

eu cel putin stiu cit de antrenat este!
chiar de la el am vrut sa invat pilotajul RC dar din pacate am fost prea credul si nu sa intimplat asa
sint un cerc restrins ( numai campioni si maestri ai sportului!) si nu au timp de incepatori.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/cool.gif
'' Dream as if you´ll live forever, live as if you´ll die today''
James Dean
0

#28 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 August 2006 - 10:05 AM

Dom*Profesor,

Doar doua mici corectii (trei):

i.

Citeaza

3. AEROMODELE DE CURSE F4C
- Corect este F2C;

ii.

Citeaza

modelul vine de nenumarate ori la aterizare pentru realimentare
- Daca vine de nenumarate ori la aterizare, inseamna ca pregatirea echipei e de kko. Rezervorul e limitat la 7cmc si de obicei, la o mansa de 100 ture, se realimenteaza cam de trei (patru) ori.

iii.

Citeaza

4. AEROMODELE DE LUPTE (COMBAT) F4D
- Corect este F2D.

In rest, reportajul mi-a trezit placute aduceri aminte...
Oameni inimosi si pasionati, pe care ii iubesc...
Pe tine nu te iubesc, ca ai facut burta!
Ia si tu model de la Szabo Miklos, care e ascutit ca elicea de combat!
Pana si mustatza lui Borzan e mai sexi decat burta ta! Ce naiba?
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

#29 Userul este online   old-boy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 887
  • Inregistrat: 13-June 03
  • Gender:Male
  • Location:Cluj-Napoca

Postat 22 August 2006 - 09:42 PM

Valteras ai devenit balbait ? postezi fiecare anuntz de doua ori sau o faci ca sa inteleaga orice batan
Tot mai bine pe picioare cand te sprijini pe pamant
0

#30 Useril este offline   Valteras 

  • GOLD MEMBER
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3077
  • Inregistrat: 29-May 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 August 2006 - 07:04 AM

Mi se mi se balbaie balbaie conecsiunea conecsiunea la la internet internet si se si se pune pune fiecare fiecare mesaj mesaj de doua de doua ori-ori!

E o buba de belea de nu se stie ce si cum!
Orice pas inainte e un shut in fund!
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

21 useri citesc topicul
0 membri, 21 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro