simbata, la clinceni:
IN GENERAL, ...lume "buna"...asa cum bine remarca si silviusicstiisics, avioane foarte performante si, mai ales, foarte bine puse la punct (numai reglajele si ajustarile de finete la "barabaftele" compozite-arf ale lui dragosescu si ale trodatilor au insumat o munca insemnata!...);
booon!...
...si, deodata, panica dusa la paroxism!!!! ...intra baragladina lui dragosescu in zbor necontrolat, de si-a revazut bietul om, vorba lui, in citeva secunde, tot firul vietii...redresare in ultim moment, scapa "cataraga", aterizeaza intreaga: ...nimeni ranit, fara pagube materiale(ma-ntreb ce se putea intimpla daca erau prin preajma spectatori cu oaresce probleme cardiace...);
...ce s-a intimplat?
...tatararam-tam-paaaam!
...la o prima evaluare si analiza a celor sesizate/constatate "pe moment": o statie "chioara", pornita la sol, in aceeasi banda de frecvente, dar in alt canal, si in alt registru(am versus fm)?!?!!!...
fac precizarea ca echiparea radio a "barabaftei" lui dragosescu este una de exceptie, pentru cei interesati de detalii tehnico-financiare stam la dispozitie cu toate cifrele( nu le scriem aici, ca am observat ca se mai uita si nevestele unora "oprimati", si nu vrem sa generam tragedii casnice celor care "...fac doar ce vreau eu...nici d-al 'reaq nu ies de sub papuc!...");
asa!
acu, fara insa a dori sa "dezgropam mortii", nu putem totusi sa neglijam sau sa trecem cu vederea acest incident, care este foarte grav prin insasi cuantumul major de periculozitate/responsabilitate pe care l-a generat/reclamat, dintotdeauna, ridicarea unui aeromodel in aer, de data asta fiind, prin anvergura(la figurat,dar mai ales la propriu...), ceva deosebit...
acestea fiind zise/scrise, NU las subiectul deschis, din dorinta clara si repetata de a nu apare, in subiect deschis de noi, abordarile sau postarile unuia sau altuia, acest mesaj sugereaza doar nevoia unei dezbateri aprofundate pe aceasta reala problema a rc-ului aero, dar in care ar fi bine sa-si dea cu parerea doar acei care vin la zbor cu un anume nivel/standard rc...!
chiar john reitera foarte apasat si categoric, motivat insa, intr-un context legat direct de acest incident, ideea de a merge la zbor fara prea multi "martori", si ARE DREPTATE!...ca se vor supara unii, si vor emana iar acuzatii (nefondate!) de vedetism, sa le fie de bine!...cita vreme habar n-au prin ce a trecut dragosescu simbata, nu sintem obligati sa tinem cont de ei!PUNCT!
cine intelege ce si cum trebuie facut (aici, iar s-ar putea sa avem asteptari nefondate!...) , discuta frumusel cu un "moderator"(...da', cu unu' care face rc, nu unu' din aia care n-au adunat nici zece ore de radiocomanda!... :lol: ) si poate se initiaza o dezbatere, desi mi-as dori un fel de "poiana lui iocan" in versiune EXCLUSIV rc, dar fara ca cei care n-au prea mult rc in cv sa miaune ceva, eventual sa asculte si sa bage la tartacute!(ofer, cu titlu gratuit, instrumente de scris si bloc-notes-uri!...)
bafta si minuni!
Pagina 1 din 1
INCIDENT RC AERO era sa iasa rau...
#1
Postat 27 March 2006 - 10:01 PM
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#2
Postat 27 March 2006 - 10:15 PM
desi stiulul lui mizzone este acid ca de-obicei ,cam asta se intampla pe camp.din ce in ce mai des.
daca doreste cineva sa raspunda la subiect rog sa ma contacteze pe MI.
daca doreste cineva sa raspunda la subiect rog sa ma contacteze pe MI.
flying is my life...
#3
Postat 28 March 2006 - 09:33 AM
Strict tehnic ce s-a intimplat pe cimp
Dragos zbura cu statie Futaba in 40MhzFM cu emisie-receptie PCM. In momentul in care altcineva a pornit o statie de 40Mhz AM aceasta a blocat complet receptia PCM din avion si acesta a avut pentru citeva (prea multe :lol:) secunde un zbor necontrolat.
Ce am invatat cu totii a fost ca o statie in AM poate bruia serios receptoarele in FM de pe aceasi frecventa.
Aviz amatorilor :D
Dragos zbura cu statie Futaba in 40MhzFM cu emisie-receptie PCM. In momentul in care altcineva a pornit o statie de 40Mhz AM aceasta a blocat complet receptia PCM din avion si acesta a avut pentru citeva (prea multe :lol:) secunde un zbor necontrolat.
Ce am invatat cu totii a fost ca o statie in AM poate bruia serios receptoarele in FM de pe aceasi frecventa.
Aviz amatorilor :D
Andrei
-- Nu mor caii cind vor cainii --
-- Nu mor caii cind vor cainii --
#4
Postat 28 March 2006 - 02:02 PM
ca sa fim mai exacti , ca am primit mai multe mi ,raspund aici.
statie bruiatoare : robbe futaba T2ER ,40 mhz AM ,canalul nu-l mai tin minte dar diferit de ch 54.
statie bruiata: Futaba 9CAP PCM ,receptor Robbe-Futaba R149DP ,pcm 1024,ch 54.
statie bruiatoare : robbe futaba T2ER ,40 mhz AM ,canalul nu-l mai tin minte dar diferit de ch 54.
statie bruiata: Futaba 9CAP PCM ,receptor Robbe-Futaba R149DP ,pcm 1024,ch 54.
flying is my life...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1