Postat 24 April 2014 - 11:32 PM
Jymmy ,
Nici nu ma asteptam sa fie mai tare ca al meu , dar ca sa lamurim asta , spunem "Hristos a inviat" , dupa care le ciocnim frontal la viteza maxima si o sa vedem care este mai tare ! :D
Glumesc :))
Serios acum ...
Nu putem sa comparam mere cu pere si nici nu participam la vre-o competitie .
Eram curios sa vad cum arata , pentru ca am si eu un Kit de XL pe drum . Vreau sa-l pun pe Savage X4.6 si daca o sa-mi placa cum se comporta masina in noua configuratie , poate il scap pe Ciprian de kitul pentru termice , sa fac modificarea si la Savage 25 .
Deocamdata nu sunt foarte , foarte incantat de Super 5SC , mai ales dupa ce mi-a stricat un Li-Po . Nu-mi pare rau ca-am luat-o , dar momentan cred ca pentru genul asta de masina e mult mai ok un motor termic ... dar cine stie ... poate imi schimb parerea cand o sa vina acumulatorii 3S sau dupa ce ma voi obisnui cu dimensiunile si o sa gasesc stilul potrivit de condus . Inca sunt incepator la electrice si in ciuda faptului ca teoretic m-am documentat destul de bine , practica ma omoara ...
Deocamdata am luat o pauza ... am taiat aproape de tot fondurile pentru hobby ... am alte prioritati . Ma concentrez doar pe intretinere si mai iau doar maruntisuri .
Vreau sa pun la punct cat mai repede Savageuri-le , sa elimin problemele care ma sacaie si le voi folosi mult mai mult de cat pana acum , pentru ca sunt preferatele mele . Astept sa-mi ajunga cateva comenzi de piese : kit-ul XL si spur-uri metalice pentru Savage , cateva maruntisuri pentru Trophy Buggy si un charger pentru Li-Po .
Am descoperit intamplator o problema care facea Bullet-ul sa se comporte foarte ciudat , problema din cauza careia initial am fost dezamagit de masina si vroiam sa o vand ... asa este cand cumperi SH ... mai apar surprize neplacute ! Gresala mea a fost ca m-am lasat pacalit de modul in care arata masina si de faptul ca era o achzitie facuta in luna Martie si m-am gandit ca daca nici macar nu e zgariata , nu are ce probleme sa aibe , asa ca nu am verifica-o cu atentie si asta era sa ma coste . Ce mi-a atras atentia inca de cand am vazut fotografiile , a fost faptul ca rotile din spate erau montate invers ... discutand cu propietarul imi spune ca le-a dat jos sa le vopsesca din negru in argintiu si le-a montat invers din gresala ... ok , am zis ... cand am primit masina , le-am montat corect , nu erau sparte , uzate sau cu hex-ul bulit . Faza este ca in primele sprinturi , masina topaia ciudat rau si nu vira cum trebuie . Dupa un timp isi revenea putin , dar tot nu era in regula . La inceput am avut impresia ca pneurile sunt de plastic si din cauza asta tzopaie si ma gandeam ca astia de la HPI au luat-o pe razna ... Firestorm-ul care este mult mai ieftin , are pneuri de cauciuc si asta nu ?
Dar acum vre-o doua zile cand am desfacut-o sa o curat , am demontat rotile si am observat ca sunt foarte grele ... mai grele de cat una de Savage !!! Una din ele era chiar foarte , foarte grea ... o strag putin , cand surpriza maxima ... m-am stropit ... buretul interior era imbibat cu apa ... multa apa ! Am presat putenic pneul deasupra chiuvetei si am ramas blocat cata apa a putut sa iasa din ele . Dar nu era apa simpla ... era apa cu detergent !!!! Jupanul de la Galati o fi incercat sa le desfaca in apa calda cand a vopsit jantele dar de ce sa pui si detergent ? Inseamana ca le-a lasat la imuiat peste noapte in apa cu detergent ! Cum poti sa faci asa ceva , cand stii ca in interior este un burete , care este evident ca retine apa ? Am facut o criza de nervi ... imi venea sa-l sun la 23.30 si sa-l balacaresc putin , dar m-am concentrat pe storsul apei si m-am calmat . Se pare ca acele cercuri groase de cauciuc , cu care se fac execrcitii si pe care le strangi in mana , chiar sunt facute sa te calmeze :) . A doua zi surpriza ! Masina merge alfel , este mult mai agila , vireaza foarte bine ... ! Era alta masina ! Nu-mi venea sa cred ca apa din roti a stricat asa rau masina ! Bine ca nu am frecat-o prea mult si am depistat repede problema . Sper sa nu fie rulmentii afectati ... rotile erau foarte grele si pana se distribuia apa in tot buretul , tzopaia aiurea din cauza faptului ca erau dezechilibrate rau !
Ca sa inchei cu masinile , din toata colectia , momentan pot sa folosesc numai Firestorm-ul si Bullet-ul . La ambele Savage-uri am stricat spurul , Trophy Buggy si Super 5SC nu pot sa le folosesc pentru ca nu am 2 Li-Po identice . Am Li-Po 2S : 6.0 , 6.2 , 6.6 cate 1 buc. cu carcasa de plastic . Mai aveam unul de 6.2 care s-a umflat duminica si e mort . Astea de 6.2 erau Nanotech A spec. si le-am descarcat de mai multe ori fara probleme pe Trophy Buggy , dar nu au facut fata pe monstrul Super 5SC . Fara carcasa am o pereche 2S de 5.0 , dar le folosesc numai la Miss Geico si nu vreau sa risc sa le stric cu masinile .
Urmeaza sa iau unul de 6.0 si unul de 6.6 identice cu cele de mai sus , sa fac perechi pentru Trophy Buggy ... monstrul Super 5SC , o sa astepte pedepsit in cutioaia lui , pana o sa uit cum mi-a halit in 10 minute o baterie de 60$ si o am bani sa comand minim o pereche de 3S ... 2S clar nu mai pun in ea !
Am scos in sfarsit si barca mare pe lac si am inceput cu stangul . Motorul pe benzina a pornit nesperat de repede si m-am grabit sa o pun in apa , sa nu se supraincalzeasca , fara sa reglez bine trim-ul la acceleratie si dupa 30 - 40 metrii , cand am vrut sa reduc putin turatia ... s-a oprit in mijlocul baltii ! Am bagat-o pe cea mica la apa , sa recuperez mastodontul si a fost mult mai dificil de cat ma asteptam . Barca mare este destul de grea si cand incercam sa o imping spre mal , Miss Geico ori se ridica tare de bot , ori avea tendinta sa intre sub , asa ca am apelat la alta solutie . O sfoara de 1,5 m , legata la un capat de Miss Geico iar la celalat capat am legat o sticla goala de plastic . Am dus barca mica cat mai aproape , m-am invartit in jurul barcii mari si asa am reusit sa trec sofara pe sub barca mare si din cauza sticlei care plutea , am reusit sa agat carma si sa o aduc la mal . M-am chinuit ceva timp , tinand cont ca era destul de departe de mal si incepuse sa se intunece afara ... daca nu spargeam barca pneumatica , era mult mai usor :D . Dupa asta am repornit-o , am reglat trim-ul si a mers perfect . Inca nu i-am dat blana pentru ca este in rodaj , dar imi place cum sta pe apa , este foarte stabila si e destul de nervoasa plus ca vireaza destul de usor cu servo-ul standard ( pe care aveam de gand sa-l schimb , asa ca m-a scutit de o cheltuiala ). Am mers cu un rezervor cam 40 - 45 min si a trebuit sa aprind farurile la masina sa o pot vedea ... data viitoare o sa merg dimineata ... de Miss Geico , in afara de actiunea de salvare , nu am mai avut timp .
Off , iar am scris mult si va plictisesc cu povestirile mele ... promit ca voi fi mai concis pe viitor .
HPI Fan