Planor ARCUS are cineva detalii??
#92
Postat 22 August 2008 - 12:54 AM
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#93
Postat 22 August 2008 - 09:32 AM
cybershot, la Aug 22 2008, 01:54 AM, a spus:
Crezi ce vrei, ceea ce nu inseamna ca ai si dreptate. Eu nu am pus superglue - desi puteam foarte bine s-o fac - ci epoxi bicomponent cu polimerizare rapida, in schimb scobitorile sunt de baza. Asta daca nu vrei sa te apuci sa dai o caciula de bani pe niste fibra carbon, folosita in acelasi scop si mod.
Aceasta postare a fost editata de ave: 22 August 2008 - 09:34 AM
#94
Postat 02 September 2008 - 04:28 PM
=== >>> Am gasit un acumulator si nu stiu daca intra in locasu ala al lui http://www.#$%&%#$$.ro/Acumulator-LiPo-11-1V...-mA-p2342p.html asta e sper sa mearga va rog putin ajutor !multumesc anticipat .
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#95
Postat 02 September 2008 - 04:31 PM
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#96
Postat 02 September 2008 - 04:32 PM
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#97
Postat 02 September 2008 - 04:49 PM
cybershot, la Sep 2 2008, 05:32 PM, a spus:
Bijuterie e, dar pentru alte chestii si e ditai caramida, care din pacate iti si ingreuneaza inutil planorul.
#98
Postat 02 September 2008 - 06:13 PM
Asteptam sa te vedem la zbor.
Cer senin.
#99
Postat 06 September 2008 - 12:09 AM
Partea a 2a cu zborul sper ca apuk sa-l zbor pana termin vacanta ca mai e o saptamana !Daca incep scoala tre sa ma pun cu burta pe carte ca e greu in clasa a 10 !
Partea a 3a sper ca ma alatur cat mai curand escadrilei voastre de Arcusuri si nu numai !! final
THe END !!(sau mai pe romaneste nu va mai plictisesc )
Robbe Arcus,Multiplex Cularis , ,TwinStar,Twist 60, Alpha 40 DSM2, Easy Star,
T-Rex 250
Team Losi 8IGHT,,Kyosho Inferno GT roller
#100
Postat 23 September 2008 - 02:27 PM
#101
Postat 23 September 2008 - 04:17 PM
mihaimcg, la Sep 23 2008, 03:27 PM, a spus:
Pe mine cu ala de 1300 mAh ma doare gatul / spatele de cat stau sa ma uit dupa el cand il ridic. Acu' daca in loc de juma' de ora - 40' tu vrei sa stai cu ochii pe cer aproape o ora, e ok, dar mi se pare ca efortul e cam... mare.
#102
Postat 24 September 2008 - 09:09 AM
#103
Postat 01 October 2008 - 12:05 PM
#104
Postat 05 November 2008 - 10:28 AM
Totul este RTF, motorul, regulatorul si servo-urile sunt montate. Mai trebuie doar sa lipesc contactele regulatorului pentru baterie. M-a impresionat calitatea motoplanorului, dar am descoperit cateva mici probleme si rog posesorii de Arcus-uri sa ma ajute un pic:
- nu-mi place ca este foarte putin spatiu pentru electronica
- nu stiu unde sa montez acumulatorul ca nu prea incape pe nicaieri; m-am gandit sa-l lipesc de "tavanul" capotei
- servo-urile aripilor si elementele de comanda ale acestora nu sunt protejate in niciun fel si ma gandesc ca in cazul aterizarilor se pot prinde prin iarba sau buruieni
Voi ce solutii ati adoptat pentru problema spatiului, a acumulatorului si a protejarii servo-urilor ?
#105
Postat 05 November 2008 - 10:56 AM
mihaimcg, la Nov 5 2008, 10:28 AM, a spus:
Sa-l stapanesti sanatos si sa-l zbori multe ceasuri! (vezi sa nu te doara gatul, dupa juma' de ora la mine se simte... :))
Citeaza
- nu-mi place ca este foarte putin spatiu pentru electronica
Adevarat.
Citeaza
Tai frumos din "dopul" ala de polistiren si pui niste arici acolo (partea de plastic, nu aia "textila, ca pe asta o sa-l inlocuiesti ceva mai rar decat pe pack-uri...)
Citeaza
Eu am aterizat in cam toate mediile posibile, mai putin in apa si pe asfalt, inclusiv cu flapsurile coborate, si servourile nu au nici pe dracu'. Daca totusi vrei sa dormi linistit, vezi ca pe la un magazin online din .ro gasesti niste "protectii" (sau capace) de servo aripa. Nu mai stiu exact pretul. Lipesti chestiile alea peste servouri si gata. Dar eu zic ca nu ai nevoie de ele, decat daca aterizezi intr-un boschet de sarme / beton armat etc. (caz in care servourile sunt ultima ta problema).
Ah, da, un mic comentariu: vezi dupa primele zboruri cum se incalzesc regulatorul si pack-ul. Ideal ar fi ca regulatorul sa stea cu stickerul ala Robbe in sus (dededsubt e radiatorul, si are nevoie sa disipe niste wati - pozitia descrisa de mine ii ajuta). De asemenea, ai grija cu montarea receptorului, sa nu umpli sectiunea planorului cu cabluri pentru ca nu vei mai avea flux de aer prin el si implicit racire adecvata pentru regulator si pack. Daca la aterizare unul din ele (regulatorul sau pack-ul) sau amandoua sunt PREA calde, ar fi bine sa evaluezi toate variantele disponibile pentru a imbunatati racirea.
Zbor lin si aterizari usoare!
#106
Postat 05 November 2008 - 04:09 PM
#107
Postat 05 November 2008 - 04:59 PM
#108
Postat 05 November 2008 - 10:18 PM
Am prins acumulatorul de capota cu silicon sanitar si vad ca sta foarte bine.
M-a impresionat forta motorului. Cred ca la forta pe care o dezvolta, decoleaza pe verticala. :rolleyes:
La o turatie ridicata a motorului, coada cam vibreaza. Cred ca se transmit vibratii prin fuselaj. O sa vad daca in zbor este sesizabil.
N-am reusit sa setez eleroanele si ca flapsuri. Le-am conectat pe canalul 1 si apoi pe canalul 6 prin cabulul Y inclus in kit-ul de Arucs, dar si separat pe 1 si 6 si tot n-am reusit sa le setez ca flapsuri. Modificarea in radiocomanda (Futaba 6EXP) am facut-o, dar cand actionez switch-ul, un eleron se duce in sus si celalalt in jos. As aprecia un sfat pentru rezolvarea acestei probleme.
Am sub fulelaj un carlig de plastic infipt in fuselaj. Nu radeti, ca nu stiu ce este cu el. Este ca un fel de patina pentru aterizare sau este pentru lansare prin prindere cu un cablu ?
Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 05 November 2008 - 10:22 PM
#109
Postat 06 November 2008 - 12:52 PM
mihaimcg, la Nov 5 2008, 10:18 PM, a spus:
La mine n-au nici pe dracu' din februarie, de cand am zburat prima oara cu el... Si se scrie "abtibilduri" sau mai simplu "autocolante" :) .
Citeaza
Si ce te faci cand o sa vrei sa-ti mai iei un acumulator-doi in plus?
Citeaza
Cam asa ceva. Motorizarea mi se pare perfecta, il duce rezonabil de sus in maxim 30 s.
Citeaza
E normal sa trepideze putin. In aer nu ai probleme cu el, daca este centrat corespunzator.
Citeaza
Vezi ca ai de schimbat sensul la un servo in statie, desi nu ar trebui sa fie cazul. Pentru a verifica, leaga servourile separat (pe 1 si 6) si apoi verifica functionarea corecta a eleroanelor. Corect inseamna ca atunci cand dai eleron stanga, eleronul stang se ridica si cel drept coboara. Eleron dreapta e exact invers.
1. Daca descrierea de mai sus corespunde realitatii, flapsurile trebuie sa functioneze corect (dar inteleg ca nu e cazul);
2. O diferenta fata de descrierea de mai sus inseamna ca trebuie sa activezi "reverse" pe servoul care nu se misca in directia corecta. Dupa asta o sa-ti mearga si flapsurile din fuleu (va trebui totusi sa setezi % de coborare, eu le las la 80% ca sa mai am totusi o urma de eleroane la aterizare, nu ca ar fi strict necesare dar totusi).
Citeaza
Nu rade nimeni. Ala este pentru a lansa planorul la sandou (unu' care alearga tragand de un fir agatat in acest carlig la capatul opus). Evident la aterizare poate servi drept "patina".
Recomandare: pune-i pe burta o fasie de banda adeziva armata cu fibra de sticla. Protejeaza foarte bine aparatul la aterizari. Atentie sa decupezi in dreptul carligului de sandou ;).
Zbor lin si vant din fata!
#110
Postat 06 November 2008 - 01:02 PM
Alta varianta pentru prinderea acumulatorului era cu arici, dar m-am gandit ca nu o stea prea fix. O sa incerc si varianta cu arici, pentru ca lipit cu silicon, inseamna ca n-o sa-l scot prea des de acolo. Eleroanele functioneaza corect. Cand dau stanga se ridica eleronul stanga si coboara cel dreapta. Acum sunt pe cablul Y. Banuiesc ca trebuie sa pun eleroanele pe canale separate, ca sa pot sa le folosesc si ca flapsuri. Zic bine ?
Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 06 November 2008 - 01:03 PM
#111
Postat 06 November 2008 - 01:37 PM
mihaimcg, la Nov 6 2008, 01:02 PM, a spus:
Daca zbori cu un singur pack pe care-l incarci dupa aterizare, poti sa-l lasi asa. Eu de exemplu am un singur pack, si stau cam 1 h 20' intre doua reprize de zbor a 25-40 de minute fiecare. Daca insa vrei sa zbori imediat dupa ce ai pus un pack la incarcat (deci ai 2 sau mai multe pack-uri) e mai ok cu arici.
Citeaza
Zici foarte bine, tocmai aia era si ideea. Cu cablu Y e ca si cum ai avea un singur servo pe AMBELE eleroane. Tu trebuie sa controlezi servo-urile independent, mixajul de eleroane tre' sa-l faca statia. A, da. Cauta prin meniuri configuratia "flaperon" - parcastatia ta are asa ceva, sau cel putin ar trebui sa. Daca nu o activezi p-aia, n-o sa mearga flapsurile cum trebuie (practic aia ii spune statiei ce si cum, cu 2 servo separate, cate unul per eleron).
#112
Postat 06 November 2008 - 02:59 PM
#113
Postat 06 November 2008 - 03:03 PM
mihaimcg, la Nov 6 2008, 02:59 PM, a spus:
eleroanele se misca bine cand comanzi din stick? (stanga / dreapta)
Aceasta postare a fost editata de ave: 06 November 2008 - 03:03 PM
#114
Postat 06 November 2008 - 04:14 PM
#115
Postat 06 November 2008 - 04:24 PM
mihaimcg, la Nov 6 2008, 02:59 PM, a spus:
Mai da rapizi sunteti.
S-ar putea tot din meniu sa ai o setare ceva din care sa schimbi directia unui servo dar doar pentru functia flaperon.
Stima si respect
Aceasta postare a fost editata de protheus: 06 November 2008 - 04:29 PM
#116
Postat 06 November 2008 - 05:19 PM
#117
Postat 06 November 2008 - 06:55 PM
#118
Postat 06 November 2008 - 09:02 PM
ave, la Nov 6 2008, 12:52 PM, a spus:
Recomandare: pune-i pe burta o fasie de banda adeziva armata cu fibra de sticla. Protejeaza foarte bine aparatul la aterizari. Atentie sa decupezi in dreptul carligului de sandou :lol:.
La arcusul unui prieten, carligul ala s-a rupt la o aterizare, deci vezi poate il protejezi cumva. Am facut niste lansari la sandou, si pleaca destul de spectaculos. Nu e de care zici tu, ci din acela care se prinde cu un tarus in pamant.
#119
Postat 06 November 2008 - 09:41 PM
Dragos Avramescu, la Nov 6 2008, 09:02 PM, a spus:
Intr-adevar, pare cam fragil acel carlig din plastic. Eu ma gandesc sa nu rupa fuselajul (sa intre in interior) la aterizare. Cred ca o sa-l acopar cu niste scoci si o sa-l transform intr-o patina.
Aceasta postare a fost editata de mihaimcg: 06 November 2008 - 09:42 PM
#120
Postat 07 November 2008 - 12:53 AM