Modelism - RHC Forum: Planor ARCUS - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Planor ARCUS are cineva detalii??

#151 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 January 2009 - 02:21 PM

nu..este singura care o am deocamdata ..duminica o sa mai fac rost de 3 bucati de 1200
0

#152 Useril este offline   Abburo 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1317
  • Inregistrat: 02-June 07

Postat 16 January 2009 - 02:35 PM

Ar mai fi ceva, daca noil baterii se vo comporta la fel. Verifica manualul regulatorului si vezi daca poti mari avansul. Pentru un outrunner valorile sunt cuprinse intre 8-24 grade. Ridica-l pas cu pas si testeaza electronica sa vezi cat de tare se incalzeste. Nu recomand sa sari peste 14 grade.
URGENT !!! schimb Caiet A4 cu Audi acelashi model….rog seriozitate!!!
0

#153 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 January 2009 - 04:17 PM

eu tot ma leg de elice ...am vazut cam peste tot ca tipul de elice care il folosesc eu 9x5 nu apare in recomandarile motorului.Tu ce elice folosesti ?...crezi ca daca o schimb as putea vedea alte performante ?
0

#154 Useril este offline   sebi_p 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 156
  • Inregistrat: 18-June 08
  • Gender:Male

Postat 16 January 2009 - 05:01 PM

Vezi postareashogi, la Jan 16 2009, 04:17 PM, a spus:

eu tot ma leg de elice ...am vazut cam peste tot ca tipul de elice care il folosesc eu 9x5 nu apare in recomandarile motorului.Tu ce elice folosesti ?...crezi ca daca o schimb as putea vedea alte performante ?

Am incercat pe asw 15 ambele motoare de la robbe cu elice 9x5 cu baterii de 2 si 3 celule. 2827/26 este de turatie mai mare decare.cat 2827/34, si este mult mai sprinten la urcare. Lenea pe care o descrii tu o are numai la baterie de 7,4 V , cu 3 celule rar dau power peste jumatate . Un prieten foloseste pe arcus BL BM2408-21 si urca aproape vertical . http://www.vimeo.com/2325154


Sebi
0

#155 Useril este offline   Porumbeu 

  • Girls in your town for night
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 831
  • Inregistrat: 09-July 07
  • Gender:Male
  • Location:New York
  • Interests:discussion

Postat 16 January 2009 - 05:49 PM

3 celule si elice 10x6
0

#156 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 16 January 2009 - 06:35 PM

numai 3 celule folosesc ...o sa incerc si elicea aia
0

#157 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 16 January 2009 - 10:53 PM

Vezi postareashogi, la Jan 16 2009, 02:14 PM, a spus:

si ce elice folosesti ?...al meu sincer abia urca la un unghi de 45

Folosesc elicea din kit-ul RTF, 9 x 5. Ca acumulator folosesc un LiPo 11 V 1300 mAh, dar am zburat si cu LiPo 8,5 V 850 mAh si in ambele variante urca aproape pe verticala.
0

#158 Useril este offline   casper20 

  • Lifetime Beginner
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3621
  • Inregistrat: 09-June 07
  • Gender:Male
  • Location:TG-MURES

Postat 17 January 2009 - 12:31 AM

Vezi postareamihaimcg, la Jan 16 2009, 10:53 PM, a spus:

Folosesc elicea din kit-ul RTF, 9 x 5. Ca acumulator folosesc un LiPo 11 V 1300 mAh, dar am zburat si cu LiPo 8,5 V 850 mAh si in ambele variante urca aproape pe verticala.

De unde ai scos treaba asta cu LiPo 8,5 V 850 mAh???
Prabusirea este o aterizare necontrolata..................sau nu?

FPV is not a crime!

Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163

Tel: 0741-931.767
0

#159 Useril este offline   mihaimcg 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 622
  • Inregistrat: 22-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 17 January 2009 - 08:35 AM

Vezi postareacasper20, la Jan 17 2009, 12:31 AM, a spus:

De unde ai scos treaba asta cu LiPo 8,5 V 850 mAh???

Pardon ! :). Am vrut sa spun 7,4 V. Din 850 am scos 8,5. :rolleyes:
0

#160 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 17 January 2009 - 09:44 PM

Dupa cum spuneam un pic mai sus am intrat si eu in posesia unui planor Arcus.Toate bune si frumoase astazi am reusit sa-l termin de asamblat.Am o singura problema cu centrul de greutate care este un pic mai in fata(cam 20 mm) ,fata de cel indicat in manual.Acesta a iesit asa pt. ca am montat acumulatorul in capota deoarece acumulatorii pe care ii am Li-Po de 3 celule nu intra in alta parte.Sa-l las asa sau sa il echilibrez cu niste plumb in coada?
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#161 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 18 January 2009 - 04:31 AM

nu`i problema ...daca zici ca ai acumulator de 3 celule mai ai ceva loc in capota sa il misti ...pune`l cat mai in spate si nu o sa ai probleme.La mine problema e invers ..e cu vreo 20 de mm mai in spate si a trebuit sa il pun cat mai in fata si este totul ok acum.
0

#162 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 18 January 2009 - 02:12 PM

Este la maxim in spate .O sa fac niste teste cu el mai greu de bot ,oricum pe vant se pare ca e bine sa fie asa si daca o sa trebuiasca o sa-i pun Pb. in coada.

Aceasta postare a fost editata de nicolas: 18 January 2009 - 02:13 PM

Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#163 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 18 January 2009 - 10:31 PM

Daca e prea greu de bot, probabil o sa zboare OK, insa nu foarte eficient, pentru ca profundorul trebuie sa echilibreze. Asta inseamna o franare suplimentara, si este totusi un planor.
In plus, la aterizare s-ar putea sa nu-l poti tine la orizontala pana cand scade viteza suficient. Nu ajunge sa se angajeze aripa inainte de a pica botul.
0

#164 Useril este offline   nicolas 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 697
  • Inregistrat: 06-October 06
  • Gender:Male
  • Location:Popesti-Leordeni

Postat 19 January 2009 - 02:56 PM

Ieri l-am probat in zbor,asa este trebuie sa compensez din profundor ,deci musai plumb in coada mai ales ca nu-i trebuie prea mult .Acum o alta intrbare ,l-am motorizat cu un Roxxy2827\34 si elicea este de 9,8x5,curentul absorbit la turatie maxima masurat de mine este de aproximativ 5 A ,o fi corecta valoarea masurata de mine? :)
Its nice to be important, but its more important to be nice ...
0

#165 Useril este offline   9unuunu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 802
  • Inregistrat: 07-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Suceava
  • Interests:flying, skydiving,snowboarding,paragliding

Postat 12 April 2009 - 01:53 AM

salut ! da cred ca e corecta...motorul ala consuma putin...io l-am pus pe arcusul meu dar nu are tractiunea necesara ...cu un welgard 28 30 12 avea 700 g fortza..iar cu asta..cam 400-500 ...probabil ca are turatie prea mica pt elicea aia...760 KV.
uite un film: http://www.youtube.com/watch?v=SPj3mlw1R6w...re=channel_page aici era montat motorul welgard..care l-am ars dupa acel zbor :rolleyes:
FLYING IS AN ART
0

#166 Useril este offline   Dicocodino 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 25
  • Inregistrat: 14-January 08

Postat 20 May 2009 - 08:34 PM

Imi amintesc ca in urma cu un an cineva a pus o poza cu un Arcus care avea motorul pe partea de sus, in spatele aripilor (cum au unele planoare 1:1 cu escamotarea motorului: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...bau_DG-808B.jpg ). Stie cineva daca era intr-adevar un Arcus ?

As vrea sa stiu daca modelistul care a facut asta a urmat un plan testat si de altii si vreau mai multe poze, sau macar pe cea pe care am vazut atunci. Deocamdata vreau lucrurile astea doar de dragul informarii.
0

#167 Guest_ktalyn15bn_*

  • Grup: Guests

Postat 29 June 2009 - 05:08 PM

Vezi postareaDicocodino, la May 20 2009, 09:34 PM, a spus:

Imi amintesc ca in urma cu un an cineva a pus o poza cu un Arcus care avea motorul pe partea de sus, in spatele aripilor (cum au unele planoare 1:1 cu escamotarea motorului: http://upload.wikimedia.org/wikipedia/comm...bau_DG-808B.jpg ). Stie cineva daca era intr-adevar un Arcus ?

As vrea sa stiu daca modelistul care a facut asta a urmat un plan testat si de altii si vreau mai multe poze, sau macar pe cea pe care am vazut atunci. Deocamdata vreau lucrurile astea doar de dragul informarii.


Nu cred ca era arcus.
Urmareste discutia asta:
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=22893
0

#168 Useril este offline   Dragos Avramescu 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 528
  • Inregistrat: 01-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Tineretului
  • Interests:Schi, aeromodelism

Postat 28 November 2009 - 10:24 PM

Pana acum vad ca s-au strans cel putin doua cazuri. In unele situatii, vibratiile motorului pot sa largeasca gaurile in care se prind suruburile de la motor. Acesta se desprinde si se invarte, prins doar in fire. Dupa cateva zeci de rotatii, firele se distrug.
Cred ca o dublura a panoului parafoc, cu niste placaj de 2 mm, ar fi solutia cea mai buna. Sau cel putin verificarea din cand in cand.
0

#169 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 28 November 2009 - 11:42 PM

Mie imi spui... se intampla si la Junior.
Uite o astfel de desprindere, imortalizata FPV.
http://vimeo.com/6302560

Vezi postareaDragos Avramescu, la Nov 28 2009, 10:24 PM, a spus:

Pana acum vad ca s-au strans cel putin doua cazuri. In unele situatii, vibratiile motorului pot sa largeasca gaurile in care se prind suruburile de la motor. Acesta se desprinde si se invarte, prins doar in fire. Dupa cateva zeci de rotatii, firele se distrug.
Cred ca o dublura a panoului parafoc, cu niste placaj de 2 mm, ar fi solutia cea mai buna. Sau cel putin verificarea din cand in cand.

... cu picioarele pe pamant ...
0

#170 Useril este offline   takeoff 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1029
  • Inregistrat: 25-July 08
  • Gender:Male
  • Location:Calarasi
  • Interests:Elicoptere,elicoptere,elicoptere si apoi tot ce zboara...

Postat 29 November 2009 - 12:20 AM

Vezi postarearenatoa, la Nov 28 2009, 11:42 PM, a spus:

Mie imi spui... se intampla si la Junior.
Uite o astfel de desprindere, imortalizata FPV.
http://vimeo.com/6302560


Cum naiba ti-a iesit motorul,ca e montat pe spatele panoului parafoc,sau nu era originalul?
0

#171 Useril este offline   renatoa 

  • Sky Sapiens
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 19176
  • Inregistrat: 28-April 05
  • Gender:Male

Postat 29 November 2009 - 08:15 AM

Nu, nu mai era montarea originala :lol: Acum am panou "de foc" adevarat, lol
... cu picioarele pe pamant ...
0

#172 Useril este offline   petrutviulet 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 331
  • Inregistrat: 04-August 07
  • Gender:Male
  • Location:ploiesti

Postat 24 December 2009 - 06:56 PM

LA MULTI ANI!
de Discus 2ct ,nu zice nimeni nimic?
eu am unul si este ...superbestial
i-am decupat si eleroane
ceva filmulete pe youtube
cautati petrutviulet
astept critici(doar ...sunt constructive...nu? :rolleyes:
SA NE AJUTE DOMNUL SA ATERIZAM...CU BINE!!!HI HI HI!!!
0

#173 Useril este offline   ovesbmw 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Codlea - Brasov

Postat 08 February 2010 - 01:42 PM

Am luat si eu un arcus. Dar incepator fiind sunt undeva aproape de finalizarea asamblarii.
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.
0

#174 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 08 February 2010 - 04:59 PM

Vezi postareaovesbmw, la Feb 8 2010, 01:42 PM, a spus:

Am luat si eu un arcus. Dar incepator fiind sunt undeva aproape de finalizarea asamblarii.
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.

Salut si bine ai venit!
sa o luam pe rand cu electronica:regulatorul(depinde de tipul de motor)are 2 cabluri negru si rosu care se vor monta cu cele de la baterie(aceeasi culoare;ar trebui ca la acumulatorul folosit sa montezi acelasi tip de mufa,deans,tamiya,la alegere) cele 3 cabluri merg la motor(daca e brushless,sau 2 daca e periat) iar mufa de tip servo va merge in receptor in canalul pentru "throtle".In cazul in care mufa de la acumulator-regulator nu este identica,va trebui sa pui un set mama-tata pentru a se potrivi.Personal nu stiu configuratia aleasa de tine,daca dai mai multe detalii te putem ajuta.Da mi o adresa de mail si iti trimit niste tutoriale numai bune pentru a-ti explica info de baza.
toate buna,
Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#175 Useril este offline   MLGore 

  • Dream Team Forever
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2332
  • Inregistrat: 08-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 February 2010 - 05:11 PM

Vezi postareaovesbmw, la Feb 8 2010, 01:42 PM, a spus:

Am luat si eu un arcus. Dar incepator fiind sunt undeva aproape de finalizarea asamblarii.
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.



Da-ne mai multe detalii, ce statie ai, ce regulator, ce motor, etc.
Modelism = 10% zbor + 90% lipici
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
0

#176 Useril este offline   ovesbmw 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Codlea - Brasov

Postat 08 February 2010 - 06:20 PM

Vezi postareaoachidori, la Feb 8 2010, 04:59 PM, a spus:

Salut si bine ai venit!
sa o luam pe rand cu electronica:regulatorul(depinde de tipul de motor)are 2 cabluri negru si rosu care se vor monta cu cele de la baterie(aceeasi culoare;ar trebui ca la acumulatorul folosit sa montezi acelasi tip de mufa,deans,tamiya,la alegere) cele 3 cabluri merg la motor(daca e brushless,sau 2 daca e periat) iar mufa de tip servo va merge in receptor in canalul pentru "throtle".In cazul in care mufa de la acumulator-regulator nu este identica,va trebui sa pui un set mama-tata pentru a se potrivi.Personal nu stiu configuratia aleasa de tine,daca dai mai multe detalii te putem ajuta.Da mi o adresa de mail si iti trimit niste tutoriale numai bune pentru a-ti explica info de baza.
toate buna,



adresa de mail e ovesbmw@yahoo.com
ideea e ca am montat modelul (sper sa fie ok) intr-adevar de la regulator am tras cablu doar in receptor(cele 2 negru rosu raman pe liber) am facut proba si functioneaza. la acumulator aveam o mufa cu 3 cabluri in care trebuia sa o infig dar am rezolvat si asta.
singurul lucru care nu l-am inteles era ca motorul functiona invers cu butonul din radiocomanda adica jos era maxim si sus oprit. si am dat reverse la canal. :)
a ramas numai o singura problema... servourile de pe aripi nu functioneaza. :) am vorbit cu vanzatorul si imi trimite 2 servo-uri. daca poti sa imi trimiti totusi ceva idei pe mail totul e ok. aceea e si adresa de msg.
daca ajuta cu ceva arcusul e arf.
0

#177 Useril este offline   oachidori 

  • F22 Raptor Fan
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2391
  • Inregistrat: 05-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti-parc IOR
  • Interests:Aeromodele, Modelare 3D

Postat 08 February 2010 - 09:19 PM

Vezi postareaovesbmw, la Feb 8 2010, 06:20 PM, a spus:

adresa de mail e ovesbmw@yahoo.com
ideea e ca am montat modelul (sper sa fie ok) intr-adevar de la regulator am tras cablu doar in receptor(cele 2 negru rosu raman pe liber) am facut proba si functioneaza. la acumulator aveam o mufa cu 3 cabluri in care trebuia sa o infig dar am rezolvat si asta.
singurul lucru care nu l-am inteles era ca motorul functiona invers cu butonul din radiocomanda adica jos era maxim si sus oprit. si am dat reverse la canal. :rolleyes:
a ramas numai o singura problema... servourile de pe aripi nu functioneaza. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif am vorbit cu vanzatorul si imi trimite 2 servo-uri. daca poti sa imi trimiti totusi ceva idei pe mail totul e ok. aceea e si adresa de msg.
daca ajuta cu ceva arcusul e arf.

salut,
vezi ca a plecat mailul.Ai si o schema pentru a te lamuri cum trebuie aranjata electronica intr-un model.Vezi ca servo-urile trebuie instalate intr-un singur sens,adica trebuie sa fii atent la culorile firelor.Cele de alimentare +si - sa fie ok montate sa nu existe riscul sa se arda servo.Mufa cu de la acumulator este pentru incarcare(asta daca e de tipul Lipo,desi din descriere asa ar trebui sa fie) ea nu se foloseste decat la incarcarea bateriei.Cablurile rosu si negru se folosesc la conectarea cu regulatorul.Ar trebui sa dai mai multe detalii cu electronica folosita:motor,acumulator,servo,regulator,etc.E important pentru a iti fi furnizate informatiile corecte.
toate bune
PS
Si ar trebui sa iti completezi si orasul de unde esti pentru a te indruma catre persoane cu experienta din localitatea ta.

Fisiere atasate


Olivian Diaconescu

Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
0

#178 Useril este offline   ovesbmw 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Codlea - Brasov

Postat 09 February 2010 - 01:43 PM

Vezi postareaoachidori, la Feb 8 2010, 09:19 PM, a spus:

salut,
vezi ca a plecat mailul.Ai si o schema pentru a te lamuri cum trebuie aranjata electronica intr-un model.Vezi ca servo-urile trebuie instalate intr-un singur sens,adica trebuie sa fii atent la culorile firelor.Cele de alimentare +si - sa fie ok montate sa nu existe riscul sa se arda servo.Mufa cu de la acumulator este pentru incarcare(asta daca e de tipul Lipo,desi din descriere asa ar trebui sa fie) ea nu se foloseste decat la incarcarea bateriei.Cablurile rosu si negru se folosesc la conectarea cu regulatorul.Ar trebui sa dai mai multe detalii cu electronica folosita:motor,acumulator,servo,regulator,etc.E important pentru a iti fi furnizate informatiile corecte.
toate bune
PS
Si ar trebui sa iti completezi si orasul de unde esti pentru a te indruma catre persoane cu experienta din localitatea ta.



Asa este. am fost foarte atent la montare. am pus negru la negru si rosu la rosu. Totusi eleroanele nu merg deloc. Urmeaza sa ajunga servo-urile noi pe care le trimite vanzatorul. Pe joi sa le montez sa mai fac o incercare. eu sunt din Codlea -Brasov. voi trece asta si la profil.
electronica este cea standard din varianta arf adica: motorul e instalat(na vad mare lucru) vad doar 3 fire care ies din el(albastru galben rosu) si ele intra in rugulator(Robbe bl speed control 2-3 lipo max 18 a bec 5v /2A) servo... pe aripi Robbe xs - 4. acumulatorul lipo 11.1v si 1300 mAh 15c
0

#179 Useril este offline   ovesbmw 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 9
  • Inregistrat: 05-February 10
  • Gender:Male
  • Location:Codlea - Brasov

Postat 06 March 2010 - 05:19 PM

Vezi postareaMLGore, la Feb 8 2010, 05:11 PM, a spus:

Da-ne mai multe detalii, ce statie ai, ce regulator, ce motor, etc.




Dupa problemele care au fost cu servo-urile de pe aripi de la Arcus, mi-au trimis altele de la Art Tech (as 100) care dupa ce le-am pus in receptor si le-am pus in functiune, au inceput sa tremure si sa se incalzeasca. Celelalte de pe model functionau corespunzator. A mai patit cineva ceva asemanator cu modelul acesta de servo-uri? Nu-mi dau seama ce nu este in regula. Multumesc.
0

#180 Useril este offline   shogi 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2753
  • Inregistrat: 08-March 06
  • Gender:Male
  • Location:Ploiest,Bucuresti
  • Interests:pussy

Postat 06 March 2010 - 09:58 PM

Sigur nu e de la servouri.Ce receptor folosesti si la ce voltaj il alimentezi ?Vezi sa nu ai si interferente.
0

Arata acest topic


  • 7 Pagini +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

5 useri citesc topicul
0 membri, 5 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro