Planor ARCUS are cineva detalii??
#151
Postat 16 January 2009 - 02:21 PM
#152
Postat 16 January 2009 - 02:35 PM
#153
Postat 16 January 2009 - 04:17 PM
#154
Postat 16 January 2009 - 05:01 PM
shogi, la Jan 16 2009, 04:17 PM, a spus:
Am incercat pe asw 15 ambele motoare de la robbe cu elice 9x5 cu baterii de 2 si 3 celule. 2827/26 este de turatie mai mare decare.cat 2827/34, si este mult mai sprinten la urcare. Lenea pe care o descrii tu o are numai la baterie de 7,4 V , cu 3 celule rar dau power peste jumatate . Un prieten foloseste pe arcus BL BM2408-21 si urca aproape vertical . http://www.vimeo.com/2325154
Sebi
#158
Postat 17 January 2009 - 12:31 AM
mihaimcg, la Jan 16 2009, 10:53 PM, a spus:
De unde ai scos treaba asta cu LiPo 8,5 V 850 mAh???
FPV is not a crime!
Hitec Optic 6 Spectra 35MHz sinteza
FrSky 2.4GHz modul
Easy Glider BL
FW 190 A8
P 51D Mustang
IAR 80
ME 163
Tel: 0741-931.767
#160
Postat 17 January 2009 - 09:44 PM
#161
Postat 18 January 2009 - 04:31 AM
#162
Postat 18 January 2009 - 02:12 PM
Aceasta postare a fost editata de nicolas: 18 January 2009 - 02:13 PM
#163
Postat 18 January 2009 - 10:31 PM
In plus, la aterizare s-ar putea sa nu-l poti tine la orizontala pana cand scade viteza suficient. Nu ajunge sa se angajeze aripa inainte de a pica botul.
#164
Postat 19 January 2009 - 02:56 PM
#165
Postat 12 April 2009 - 01:53 AM
uite un film: http://www.youtube.com/watch?v=SPj3mlw1R6w...re=channel_page aici era montat motorul welgard..care l-am ars dupa acel zbor :rolleyes:
#166
Postat 20 May 2009 - 08:34 PM
As vrea sa stiu daca modelistul care a facut asta a urmat un plan testat si de altii si vreau mai multe poze, sau macar pe cea pe care am vazut atunci. Deocamdata vreau lucrurile astea doar de dragul informarii.
#167 Guest_ktalyn15bn_*
Postat 29 June 2009 - 05:08 PM
Dicocodino, la May 20 2009, 09:34 PM, a spus:
As vrea sa stiu daca modelistul care a facut asta a urmat un plan testat si de altii si vreau mai multe poze, sau macar pe cea pe care am vazut atunci. Deocamdata vreau lucrurile astea doar de dragul informarii.
Nu cred ca era arcus.
Urmareste discutia asta:
http://www.rhc.ro/fo...showtopic=22893
#168
Postat 28 November 2009 - 10:24 PM
Cred ca o dublura a panoului parafoc, cu niste placaj de 2 mm, ar fi solutia cea mai buna. Sau cel putin verificarea din cand in cand.
#169
Postat 28 November 2009 - 11:42 PM
Uite o astfel de desprindere, imortalizata FPV.
http://vimeo.com/6302560
Dragos Avramescu, la Nov 28 2009, 10:24 PM, a spus:
Cred ca o dublura a panoului parafoc, cu niste placaj de 2 mm, ar fi solutia cea mai buna. Sau cel putin verificarea din cand in cand.
#170
Postat 29 November 2009 - 12:20 AM
renatoa, la Nov 28 2009, 11:42 PM, a spus:
Uite o astfel de desprindere, imortalizata FPV.
http://vimeo.com/6302560
Cum naiba ti-a iesit motorul,ca e montat pe spatele panoului parafoc,sau nu era originalul?
#171
Postat 29 November 2009 - 08:15 AM
#172
Postat 24 December 2009 - 06:56 PM
de Discus 2ct ,nu zice nimeni nimic?
eu am unul si este ...superbestial
i-am decupat si eleroane
ceva filmulete pe youtube
cautati petrutviulet
astept critici(doar ...sunt constructive...nu? :rolleyes:
#173
Postat 08 February 2010 - 01:42 PM
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.
#174
Postat 08 February 2010 - 04:59 PM
ovesbmw, la Feb 8 2010, 01:42 PM, a spus:
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.
Salut si bine ai venit!
sa o luam pe rand cu electronica:regulatorul(depinde de tipul de motor)are 2 cabluri negru si rosu care se vor monta cu cele de la baterie(aceeasi culoare;ar trebui ca la acumulatorul folosit sa montezi acelasi tip de mufa,deans,tamiya,la alegere) cele 3 cabluri merg la motor(daca e brushless,sau 2 daca e periat) iar mufa de tip servo va merge in receptor in canalul pentru "throtle".In cazul in care mufa de la acumulator-regulator nu este identica,va trebui sa pui un set mama-tata pentru a se potrivi.Personal nu stiu configuratia aleasa de tine,daca dai mai multe detalii te putem ajuta.Da mi o adresa de mail si iti trimit niste tutoriale numai bune pentru a-ti explica info de baza.
toate buna,
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#175
Postat 08 February 2010 - 05:11 PM
ovesbmw, la Feb 8 2010, 01:42 PM, a spus:
M-am uitat si eu pe aici si am vazut: pentru lipit poxipol transparent sau alb ori daca nu super glue. Am acasa loctite si am incercat pe o alta bucatica de polistiren si l-a cam topit. :lol: acum nu stiu ce voiam sa intreb... odata asamblat profundorul si directia nu se mai pot dezasambla sa il pot pastra la fel la cutie asa este?
sa spunem ca m-as descurca cu partea de asamblare insa adevaratele intrebari vin la partea electronica. am montat tot ce credeam eu dar nu ... se potrivesc toate :D de exemplu este un cablu cu intrerupatorul acela mic... habar nu am unde vine infipt(banuiesc ca in receptor unde sunt cele 3 spatii libere.. dar celalalt capat?) asta e o treaba. Apoi mai e acumulatorul. acumolatorul e punctul culminamant. e un lipo de la #$%&%#$$ si are o mufa de care sunt prinse 2 cabluri.(negru rosu) la fel ca la regulator numai ca regulatorul are 2 mufe separate negru rosu care nu se potrivesc de nici o culoare cu cea de pe acumulator. Acu mai are o mufa mai lata alba. banuiesc ca aceasta este pentru incarcare... cam deodata astea ar fi nelamuririle mele. daca are cuneva niste poze sau o schita de montare electronice ar fi extraordinar.(ma asteptam sa gasesc in cutia avionului dar...) si autocolantele astea pentru design le decupez eu sau cum se face cu ele?
Multumesc anticipat si sper sa reusesc sa scot bestia asta mica la aer ca m-am saturat de FMS! Astept idei, raspunsuri.
Da-ne mai multe detalii, ce statie ai, ce regulator, ce motor, etc.
Cand o zbura A.R.C.A.! © 2010 All rights reserved.
#176
Postat 08 February 2010 - 06:20 PM
oachidori, la Feb 8 2010, 04:59 PM, a spus:
sa o luam pe rand cu electronica:regulatorul(depinde de tipul de motor)are 2 cabluri negru si rosu care se vor monta cu cele de la baterie(aceeasi culoare;ar trebui ca la acumulatorul folosit sa montezi acelasi tip de mufa,deans,tamiya,la alegere) cele 3 cabluri merg la motor(daca e brushless,sau 2 daca e periat) iar mufa de tip servo va merge in receptor in canalul pentru "throtle".In cazul in care mufa de la acumulator-regulator nu este identica,va trebui sa pui un set mama-tata pentru a se potrivi.Personal nu stiu configuratia aleasa de tine,daca dai mai multe detalii te putem ajuta.Da mi o adresa de mail si iti trimit niste tutoriale numai bune pentru a-ti explica info de baza.
toate buna,
adresa de mail e ovesbmw@yahoo.com
ideea e ca am montat modelul (sper sa fie ok) intr-adevar de la regulator am tras cablu doar in receptor(cele 2 negru rosu raman pe liber) am facut proba si functioneaza. la acumulator aveam o mufa cu 3 cabluri in care trebuia sa o infig dar am rezolvat si asta.
singurul lucru care nu l-am inteles era ca motorul functiona invers cu butonul din radiocomanda adica jos era maxim si sus oprit. si am dat reverse la canal. :)
a ramas numai o singura problema... servourile de pe aripi nu functioneaza. :) am vorbit cu vanzatorul si imi trimite 2 servo-uri. daca poti sa imi trimiti totusi ceva idei pe mail totul e ok. aceea e si adresa de msg.
daca ajuta cu ceva arcusul e arf.
#177
Postat 08 February 2010 - 09:19 PM
ovesbmw, la Feb 8 2010, 06:20 PM, a spus:
ideea e ca am montat modelul (sper sa fie ok) intr-adevar de la regulator am tras cablu doar in receptor(cele 2 negru rosu raman pe liber) am facut proba si functioneaza. la acumulator aveam o mufa cu 3 cabluri in care trebuia sa o infig dar am rezolvat si asta.
singurul lucru care nu l-am inteles era ca motorul functiona invers cu butonul din radiocomanda adica jos era maxim si sus oprit. si am dat reverse la canal. :rolleyes:
a ramas numai o singura problema... servourile de pe aripi nu functioneaza. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/sad.gif am vorbit cu vanzatorul si imi trimite 2 servo-uri. daca poti sa imi trimiti totusi ceva idei pe mail totul e ok. aceea e si adresa de msg.
daca ajuta cu ceva arcusul e arf.
salut,
vezi ca a plecat mailul.Ai si o schema pentru a te lamuri cum trebuie aranjata electronica intr-un model.Vezi ca servo-urile trebuie instalate intr-un singur sens,adica trebuie sa fii atent la culorile firelor.Cele de alimentare +si - sa fie ok montate sa nu existe riscul sa se arda servo.Mufa cu de la acumulator este pentru incarcare(asta daca e de tipul Lipo,desi din descriere asa ar trebui sa fie) ea nu se foloseste decat la incarcarea bateriei.Cablurile rosu si negru se folosesc la conectarea cu regulatorul.Ar trebui sa dai mai multe detalii cu electronica folosita:motor,acumulator,servo,regulator,etc.E important pentru a iti fi furnizate informatiile corecte.
toate bune
PS
Si ar trebui sa iti completezi si orasul de unde esti pentru a te indruma catre persoane cu experienta din localitatea ta.
Fisiere atasate
-
untitled1.jpg (71.71K)
Number of downloads: 114
Radio:
Multiplex Royal Pro 16 2.4GHz
Aero:
BADAN Kit - Yak55M 2.8m; MVVS116NP; Rezo RE2 MTW
EXTREME FLIGHT - Extra 300 2.3m; MVVS58 Prosport; Rezo -MVVS
MULTIPLEX - Funcub;Parkmaster;Funjet Ultra2
FREEWING - F22 Xicoy X45 Jet
ROBBE - Mistral 2.0m
F22 depron
AERONAUT - Triple RES 2.0m
Auto:
TRAXXAS - E Revo 1/16
ARRMA - Typhon 6S
#178
Postat 09 February 2010 - 01:43 PM
oachidori, la Feb 8 2010, 09:19 PM, a spus:
vezi ca a plecat mailul.Ai si o schema pentru a te lamuri cum trebuie aranjata electronica intr-un model.Vezi ca servo-urile trebuie instalate intr-un singur sens,adica trebuie sa fii atent la culorile firelor.Cele de alimentare +si - sa fie ok montate sa nu existe riscul sa se arda servo.Mufa cu de la acumulator este pentru incarcare(asta daca e de tipul Lipo,desi din descriere asa ar trebui sa fie) ea nu se foloseste decat la incarcarea bateriei.Cablurile rosu si negru se folosesc la conectarea cu regulatorul.Ar trebui sa dai mai multe detalii cu electronica folosita:motor,acumulator,servo,regulator,etc.E important pentru a iti fi furnizate informatiile corecte.
toate bune
PS
Si ar trebui sa iti completezi si orasul de unde esti pentru a te indruma catre persoane cu experienta din localitatea ta.
Asa este. am fost foarte atent la montare. am pus negru la negru si rosu la rosu. Totusi eleroanele nu merg deloc. Urmeaza sa ajunga servo-urile noi pe care le trimite vanzatorul. Pe joi sa le montez sa mai fac o incercare. eu sunt din Codlea -Brasov. voi trece asta si la profil.
electronica este cea standard din varianta arf adica: motorul e instalat(na vad mare lucru) vad doar 3 fire care ies din el(albastru galben rosu) si ele intra in rugulator(Robbe bl speed control 2-3 lipo max 18 a bec 5v /2A) servo... pe aripi Robbe xs - 4. acumulatorul lipo 11.1v si 1300 mAh 15c
#179
Postat 06 March 2010 - 05:19 PM
MLGore, la Feb 8 2010, 05:11 PM, a spus:
Dupa problemele care au fost cu servo-urile de pe aripi de la Arcus, mi-au trimis altele de la Art Tech (as 100) care dupa ce le-am pus in receptor si le-am pus in functiune, au inceput sa tremure si sa se incalzeasca. Celelalte de pe model functionau corespunzator. A mai patit cineva ceva asemanator cu modelul acesta de servo-uri? Nu-mi dau seama ce nu este in regula. Multumesc.
#180
Postat 06 March 2010 - 09:58 PM