Planor ARCUS are cineva detalii??
#1
Postat 30 April 2006 - 09:28 PM
Producator, performante, etc
Merita achizitionat?
Cum se comporta la vant moderat?
#2
Postat 18 July 2007 - 09:49 PM
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#4
Postat 19 July 2007 - 07:40 PM
Este un planor fara apucaturi nasoale, cu viteza de infundare mica, sta pe sus si pe o ragaiala mai sanatoasa, exact ca si fratele lui Easyglider. Si tot ca el pt o polara rezonabila la viteze mari este necesar un lest (la varianta fara motor). Este construit din Arcel, geamanul elaporului. Aripa mi se pare ca are alungire ceva mai mare dar nu semnificativa si profilul cu grosime relativa putin mai mica, vis-a-vis de Easyglider.
Big
#5
Postat 20 July 2007 - 05:32 PM
Oricum,este mult mai manevrabil decat Silence,datorita eleroanelor..
Trebuie sa-l zbor si la panta,probabil acela e punctul lui forte..
Oricum, il recomand si incepatorilor,este destul de usor de manevrat,si datorita constructiei din Arcel, nu se rupe repede,si chiar daca se rupe,se repara cu un epoxy :lol:
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#6
Postat 20 July 2007 - 10:37 PM
Ne-a RADU ! ...o sa vin eu cu detali mai amanuntite de cum imi va sosi coletu .Toate bune!
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 20 July 2007 - 11:01 PM
#7
Postat 21 July 2007 - 09:42 PM
ce pot spune despre model: e jucaus, se pot face acrobatii frumoase cu el, dar atentie la sistemul de prindere al aripilor si carbonul folosit, cam tinde sa "aplaude". am zburat pe spate, tonouri, ranversari, loopinguri. dar am reusit sa urc in termica circa 400 de metri, se mai vedea doar un punct f mic. il recomand incepatorilor, cu conditia de a fi foarte bine echilibrat, fara torsiuni pe aripi si cu limitare de cursa pe comenzi.
inca un aspect este pozitionarea acumulatorului: atentie la locasul acumulatorului, mai ales celor care vor zbura si cu alte acumulatoare de diferite dimensiuni, ca atunci cand instalati acumulatorul si canopia pe model sa nu blocheze servo-urile. am patit-o: am verificat comenzile de jos, inainte de decolare, totul perfect, dar dupa 3 loopinguri, cred, ca s-a deplasat acumulatorul nitel mai in spate si am ramas fara comanda in jos. am descoperit chestiunea asta cand veneam la aterizare cu vant din fata si nu puteam sa-l pun jos. am fost nevoit sa vin cu vant din spate la aterizare. din fericire a scapat planorul.
in concluzie sunt doua probleme majore: sistemul de prindere al aripilor si pozitia acumulatorului.
in rest...acrobatii placute...si cat mai lente :D
#8
Postat 21 July 2007 - 09:49 PM
Piglett, la 21 Jul 2007, 21:42, a spus:
oricui si-l ia...
nu faceti ce a facut el..
e un model din ARCEL care daca targi ca nebunu de el in acrobatii , se slabeste
asta ce inseamna ? ca dupa 10 zboruri , o sa ai surpriza ca la looping varfurile aripilor se vor atinge intre ele...
da e un model bun de termica , dar nu e model de acrobatii... piglett nu stie ce vorbeste cand spune ce spune...(asa ca data viitoare ai grija pentru ca daca cineva citeste ce ai scris tu , si-l ia se duce cu el pa camp , zboara ca tine de 3-4 ori si e numa bun de aruncat) ....
Aceasta postare a fost editata de RedBaron: 21 July 2007 - 09:49 PM
#9
Postat 21 July 2007 - 10:09 PM
#10
Postat 21 July 2007 - 10:20 PM
e si mai placut cand il iei stiind ca il iei...adik am avzut multa lume facand spirale la oha , si nimerind in termica:P
pai ca sa o gasesc io unu fac cam asa: viteza de zbor mica , planorul in linie dreapta(fara devieri pe eleroane) , si cand gasesti o ascendenta daca o iei din plin iti urca planorul cu totu' , daca nu doar un plan...si de aici e munca grea pentru centrarea in termica...
cauta pe forum ca sunt subiecte mariii despre tema asta...
#11
Postat 21 July 2007 - 10:24 PM
Piglett, la 21 Jul 2007, 22:42, a spus:
un viraj corect se executa din directie(palonier)+profundor+eleron.
#12
Postat 21 July 2007 - 10:33 PM
#13
Postat 23 July 2007 - 12:40 PM
#14
Postat 24 July 2007 - 12:34 AM
Bine, nu o sa ti se desfaca aripile in zbor,dar totusi..
Singurul avantaj este ca in cazul unui crash mic, sar aripile si nu patesc nimic. In rest, e foarte ok planorul.Intr-adevar, daca iei virajele cu eleron+ampenaj vertical, nu mai pierde asa tare din inaltime :( mersi ptr. sfat
numai bine
he swears he will return one day.
Far from the mountains and the seas,
back in her arms again he'll be.
Over the hills and far away.
#15
Postat 24 July 2007 - 09:09 AM
Fisiere atasate
-
Imag088.jpg (31.06K)
Number of downloads: 325
#16
Postat 24 July 2007 - 09:11 AM
Fisiere atasate
-
Imag089.jpg (22.41K)
Number of downloads: 299
#17
Postat 24 July 2007 - 09:13 AM
#18
Postat 24 July 2007 - 09:15 AM
Fisiere atasate
-
Imag090.jpg (15.66K)
Number of downloads: 316
#19
Postat 24 July 2007 - 09:20 AM
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 24 July 2007 - 09:22 AM
#20
Postat 24 July 2007 - 10:00 AM
#21
Postat 24 July 2007 - 09:43 PM
este foarte greu, aproape imposbil sa ajungi cu Planorul asta in evolutii care sa solicite aripa in asa fel incat sa iasa din fuselaj! Am vazut easystar in zbor, cu muuuult ore care avea joc pur si simplu si care motorizat BL si lipo facea tot felul de manevre smucite si care nu si-a pierdut aripa.
Bine, o asigurare in plus nu strica, gen velcro sau magnet.
Big
#22
Postat 24 July 2007 - 10:27 PM
Sorry, nu mai spune "imposibil"... :wub: Eu aproape le-am pierdut la EZ*...
Bafta!
Costel
#24
Postat 25 July 2007 - 12:09 AM
#25
Postat 26 July 2007 - 09:19 AM
Aceasta postare a fost editata de TUROK: 26 July 2007 - 09:20 AM
#27
Postat 26 July 2007 - 09:59 AM
foarte frumos planorasul, sa il stapanesti sanatos!!!
#28
Postat 31 July 2007 - 12:28 AM
Fisiere atasate
-
untitled.JPG (4.37K)
Number of downloads: 542
#29
Postat 04 September 2007 - 03:37 PM