Modelism - RHC Forum: Aprilie 2006 - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

Aprilie 2006 Hai! Laudati-va!

#91 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 April 2006 - 07:33 PM

MUSTANG !!
p51 daca zici tu.... http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
flying is my life...
0

#92 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 15 April 2006 - 07:46 PM

Mustang P51 D aka Cadillac of the Skyes(daca imi aduc eu bine aminte)
americanii au castigat razboiul cu avionu' asta.
si a lui @mada e superb......mai multe poze cu el si ceva date
anvergura, motor, cum se comporta, producator....
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#93 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 15 April 2006 - 07:49 PM

motor 7,5 ,anvergura sub 1 m ,produs china.....
cred ca il gasesti pe la jamara.
flying is my life...
0

#94 Useril este offline   MADA 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 987
  • Inregistrat: 09-August 04

Postat 17 April 2006 - 10:18 AM

Anvergura 1.40 m, fuselaj fibra, aripa in constructie clasica (placaj + balsa), ampenajul orizontal si deriva din balsa.
Kit-ul vine cu tren de aterizare fix, are si varianta montarii unuia escamontabil, insa e ceva de munca la el.
Cum se comporta nu stiu pentru ca, deocamdata, e in faza de rodaj motor.
O sa pun niste poze detaliate la sectiunea kit review.
0

#95 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 17 April 2006 - 06:38 PM

Biju' !!! :D
Asta se merita vazut la evolutie (zbor!) intr-un clip ... :D :D :D Si sa-i vedem trenu' ala cum ... face !

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#96 Useril este offline   Radu_ 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1784
  • Inregistrat: 13-March 04
  • Gender:Male
  • Location:Brasov

Postat 24 April 2006 - 05:40 PM

Zi de zbor la Brasov.
Din pacate astazi am avut vant taricel pentru cele de talia Cessna si fara probleme pentru cele termice. Asta in schimbul amenintarilor de ploaie de ieri.
Zoli a scos si elicopterul Vario cu motor 2Tbenzina(dar numai pentru rodat motorul), Vlad cu trainerul termic iar eu cu Cessna (dupa busitura de ieri) si cu Savage 25.
Am facut un colaj ca sa nu aglomerez topicul.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1145893226.jpg

Invata repede si aplica...tot repede!
0

#97 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 25 April 2006 - 05:14 PM

m-am dat si eu azi pe maracana ( eh ,taica ce vremuri ) cu aripa lu pletila ,ca sa o testam/trimam pentru rapa rosie.
de fapt a fost si zborul inaungural al aripioarei la care ne-a chinuit fro jumad de ora sa ne dam seama ca eleroanele erau pe dos :D
flying is my life...
0

#98 Useril este offline   Pletila 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 752
  • Inregistrat: 10-April 03

Postat 25 April 2006 - 08:56 PM

Adica se miscau invers...sa nu intelegeti ca erau puse pe bordul de atac....

Una peste alta silviu a reusit sa o zboare iar eu am ficatul marit de doua ori pe motiv ca aripa lpichita de mine, se tine in aer si nu se dezintegreaza.
Homo Nauticus
0

#99 Useril este offline   pavcostel 

  • Membru Fumator
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1596
  • Inregistrat: 01-October 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2006 - 10:11 PM

Bafta! si la mai multe zboruri reusite, si Aterizari linistite!

Cu stima,
Costel
35 MHz, canal 60,62,78.
0

#100 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 April 2006 - 09:51 PM

zburat azi in poli cu un elev de-al meu de la aeromodele.
am adus aripa si twin jetu cu li-po de 4000 mAh

cand am ajuns mai erau 2 baieti cu niste pipere faccute din depron care zburau f frumos

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1146426675.jpg

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#101 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 April 2006 - 10:01 PM

iarba a crescut destul de inalta ca sa atenueze si o aterizare mai in viteza :rolleyes:
s-a facut f frumos in parculetul ala.
prima data am bagat aripa, sa fac incalzirea, apoi am mutat receptorul pe twin jet
nu am fost atent si am folosit tot mixajul de aripa, fara sa iau in consideratie ca servourile erau puse pe intrados, iar la aripa pe extrados, si greseala a fost ca nu m-am uitat ca se miscau invers, dar nu a patit nimica ca l-am adus la sol.
apoi dupa modificari, am facut mai multe incercari de lansare, pana cand am realizat ca trebuie sa alergi tare la lansare.

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1146427271.jpg

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#102 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 April 2006 - 10:05 PM

twin jetu asta rupe
numia ca la aterizare nu eram obisnuit cu inertia modelului,si nu mi-am asigurat distanta de aterizare cosrespunzatoare(fiind limitat si de copaci si boscheti) si s-a dus intr-un tufis :rolleyes:

scuzati calitatea pozelor, dar cine facea pozele a miscat aparatu care e mai sensibil la miscare, plus ca era setat pt lumina de la bec :D

Aceasta postare a fost editata de teo: 01 May 2006 - 09:18 AM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#103 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 30 April 2006 - 10:10 PM

pilotu :rolleyes:

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1146427835.jpg

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#104 Useril este offline   RazvanTI 

  • Nick Anterior:incepator_rau
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 252
  • Inregistrat: 05-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Slobozia Ialomita

Postat 30 April 2006 - 10:34 PM

teo, la 30 Apr 2006, 21:51, a spus:

cand am ajuns mai erau 2 baieti cu niste pipere faccute din depron care zburau f frumos

unul din pipere e un telemaster :rolleyes:
Ãœber den Wolken !!! de natura broscar :)
http://modelmania.110mb.com/home.html
0

#105 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 May 2006 - 09:08 AM

tot p'acolo :rolleyes:
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#106 Useril este offline   Dexter_Jr 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 1589
  • Inregistrat: 28-February 06
  • Gender:Male
  • Location:Cluj Napoca

Postat 01 May 2006 - 04:33 PM

teo, la 30 Apr 2006, 22:01, a spus:

. apoi dupa modificari, am facut mai multe incercari de lansare, pana cand am realizat ca trebuie sa alergi tare la lansare.

am vazut/zburat la dublu twin jet cu pack NiMH si il arunci la decolare putin mai tare ca un EZ......
Experimental Rocketry
The only way to fly...



0

#107 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 01 May 2006 - 04:39 PM

teo, la 30 Apr 2006, 23:05, a spus:

numia ca la aterizare nu eram obisnuit cu inertia modelului,si nu mi-am asigurat distanta de aterizare cosrespunzatoare(fiind limitat si de copaci si boscheti) si s-a dus intr-un tufis :)

stai sa vezi cand ajungi la termic............
twinjetu cu pack de 4000 aterizeaza pe un pic de vant cu viteza spre 0 (zero) in 20-30 m max.
flying is my life...
0

#108 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 01 May 2006 - 09:03 PM

am zburat si termic, mai exact un bombnel cu motor de zece, dar ala are suprafata mare.

la asta anvergura e mica.
nu cred ca voi ati zburat pe la poli sa vedeti cum e spatiul de acolo. pe camp deschis aterizez fara probleme, dar aici e altceva. e mult mai strans.. plus ca avem zone de turbulenta de la copaci.

la noi trebuie sa il arunci tare, ca nu are prea mult spatiu sa isi ia inaltime

azi l-am zburat din nou si nu am mai avut probleme. toate aterizarile ca la carte. :D (am reglat mai bine si cursa la servo)

Aceasta postare a fost editata de teo: 01 May 2006 - 09:15 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

Arata acest topic


  • 4 Pagini +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4

18 useri citesc topicul
0 membri, 18 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro