Aprilie 2006 Hai! Laudati-va!
#92
Postat 15 April 2006 - 07:46 PM
americanii au castigat razboiul cu avionu' asta.
si a lui @mada e superb......mai multe poze cu el si ceva date
anvergura, motor, cum se comporta, producator....
#94
Postat 17 April 2006 - 10:18 AM
Kit-ul vine cu tren de aterizare fix, are si varianta montarii unuia escamontabil, insa e ceva de munca la el.
Cum se comporta nu stiu pentru ca, deocamdata, e in faza de rodaj motor.
O sa pun niste poze detaliate la sectiunea kit review.
#96
Postat 24 April 2006 - 05:40 PM
Din pacate astazi am avut vant taricel pentru cele de talia Cessna si fara probleme pentru cele termice. Asta in schimbul amenintarilor de ploaie de ieri.
Zoli a scos si elicopterul Vario cu motor 2Tbenzina(dar numai pentru rodat motorul), Vlad cu trainerul termic iar eu cu Cessna (dupa busitura de ieri) si cu Savage 25.
Am facut un colaj ca sa nu aglomerez topicul.
Imagini atasate
#97
Postat 25 April 2006 - 05:14 PM
de fapt a fost si zborul inaungural al aripioarei la care ne-a chinuit fro jumad de ora sa ne dam seama ca eleroanele erau pe dos :D
#101
Postat 30 April 2006 - 10:01 PM
s-a facut f frumos in parculetul ala.
prima data am bagat aripa, sa fac incalzirea, apoi am mutat receptorul pe twin jet
nu am fost atent si am folosit tot mixajul de aripa, fara sa iau in consideratie ca servourile erau puse pe intrados, iar la aripa pe extrados, si greseala a fost ca nu m-am uitat ca se miscau invers, dar nu a patit nimica ca l-am adus la sol.
apoi dupa modificari, am facut mai multe incercari de lansare, pana cand am realizat ca trebuie sa alergi tare la lansare.
Imagini atasate
#102
Postat 30 April 2006 - 10:05 PM
numia ca la aterizare nu eram obisnuit cu inertia modelului,si nu mi-am asigurat distanta de aterizare cosrespunzatoare(fiind limitat si de copaci si boscheti) si s-a dus intr-un tufis :rolleyes:
scuzati calitatea pozelor, dar cine facea pozele a miscat aparatu care e mai sensibil la miscare, plus ca era setat pt lumina de la bec :D
Aceasta postare a fost editata de teo: 01 May 2006 - 09:18 AM
#104
Postat 30 April 2006 - 10:34 PM
teo, la 30 Apr 2006, 21:51, a spus:
unul din pipere e un telemaster :rolleyes:
http://modelmania.110mb.com/home.html
#106
Postat 01 May 2006 - 04:33 PM
teo, la 30 Apr 2006, 22:01, a spus:
am vazut/zburat la dublu twin jet cu pack NiMH si il arunci la decolare putin mai tare ca un EZ......
#107
Postat 01 May 2006 - 04:39 PM
teo, la 30 Apr 2006, 23:05, a spus:
stai sa vezi cand ajungi la termic............
twinjetu cu pack de 4000 aterizeaza pe un pic de vant cu viteza spre 0 (zero) in 20-30 m max.
#108
Postat 01 May 2006 - 09:03 PM
la asta anvergura e mica.
nu cred ca voi ati zburat pe la poli sa vedeti cum e spatiul de acolo. pe camp deschis aterizez fara probleme, dar aici e altceva. e mult mai strans.. plus ca avem zone de turbulenta de la copaci.
la noi trebuie sa il arunci tare, ca nu are prea mult spatiu sa isi ia inaltime
azi l-am zburat din nou si nu am mai avut probleme. toate aterizarile ca la carte. :D (am reglat mai bine si cursa la servo)
Aceasta postare a fost editata de teo: 01 May 2006 - 09:15 PM