Buna ziua! Sunt destul de nou în acest hobby, dar am suficiente cunoștințe pentru a fi prost. Există o deconectare în mintea mea despre cum trebuie să corespundă numărul de celule LiPo cu ratingul KV al motorului fără perii. Am o baterie LiPo 4s 2200mAh care sunt
conectarea la un ESC de 30A și un motor de 2200KV ((Le-am luat de la https://www.dynamrc....s/power-systems motor + ESC + pachete de servo)).
ESC-ul spune că acceptă 4s LiPos, așa că în mintea mea asta înseamnă că ar trebui să fiu bine, deși poate subutilizaz motorul. Dar problema este că nici măcar nu pot ajunge la 1/3 de accelerație înainte ca motorul să se oprească complet, necesitând să mișc stick-ul toată
înainte de a trece din nou prin secvența de pornire. Deoarece am două baterii identice, am decis să fac ceva semi-prost și să le conectez în serie. Acest lucru mi-a dat puterea la care mă așteptam de la motor, dar chiar și atunci probabil
a ajuns la 90% accelerație înainte de a reporni.
Prin urmare, întrebarea mea principală este, ce fel de motor ar trebui să caut pentru a se asocia cu bateria mea actuală? Și mai general, cum pot asocia corect motorul și bateria?
Editare: UGH eroare completă de utilizator. Nu aveam un adaptor JST și nu m-am angajat încă să tai firele bateriei pentru a lipi un alt conector, așa că am testat cu o combinație de cabluri jumper și cleme crocodiș. Se pare că a fost doar
impedanța celor două fire suplimentare care provoacă problemele ambele motoare funcționează frumos acum
Pagina 1 din 1
Potrivire baterie și motor
Arata acest topic
Pagina 1 din 1