este normal ca un motor brushless da se incinga dupa un zbor de citeva minute???-destul de tare!
Pagina 1 din 1
brushless
#2
Postat 27 July 2013 - 08:29 PM
Teoretic, nu ar trebui. Aici depinde de multi factori: marimea elicei folosite, regulatorul, tipul motorului etc. Mai multe detalii ar fi bune.
MXS-R 1,92m AGM-30cc >>> CMPro Marathon 1,80m AGM-30cc >>> Pitts Special 1,45m NGH 35cc >>> Thunder Tigre Piper J3 Cub 2,10m OS Max 91 Fx >>> Canary 40 Phoenix Models 1,6m ASP .46 7,5cc >>> Pitts Special 1,40m OS 91 FX Max 15cc >>> Cessna 182 1,6m NITROPLANE FIBERGLASS ASP.52 8,5cc >>> Sbach 342 Phoenix Models 1,42m ASP.52 8,5cc >>> Great Planes Slinger Flying Wing 1,2m >>> Extra 260 EP Jamara 1,4m AXI 2826/12 >>> Sukhoi 26M EP Jamara 1,25m AXI 2826/10 >>> Robbe Cardinal 1,5m >>> Yak 54 Extreme Flight 1,2m >>> Robbe Arcus 1,8m >>> Sebart Pitts Challenger S >>> Parkzone Stinson Reliant SR-10 1,26m >>> Thunder Tiger Yak-54 1,15m, EP Kyosho >>> Nitroplanes P-47 Thunderbolt 1,40m, ASP .52, 8,5cc >>> Phoenix Models Edge 540 1,41m, Magnum .61, 10cc >>> Graupner Extra 300 1,50m OS 91 FX Max >>> Dululutu Sukhoi 26M EP 1000mm >>> Dululutu Yak 55 EP 1,15m >>> Hitec Aurora 9 2,4GHz >>> Spektrum DX6i 2.4GHz Mode 2
#3
Postat 29 July 2013 - 09:52 AM
Se mai poate incinge si din cauza strangerii axiale prea pronuntate a lagarelor. Adica lipsa totala a jocului axial (fata-spate) in lagar.
Daca demontezi inelul de siguranta vei gasi pe ax la unul din capete niste inele din tabla de alama foarte subtire care regleaza acest joc. Renunta la unul din ele (incepe cu cel mai subtire) si vezi ce se intampla. De multe ori asta e rezolvarea.
Mai pot fi de vina si rulmentii. Defect de fabricatie, strangere prea mare in camasi sau deformatii care nu ii lasa sa se invarta normal. Pentru a verifica trebuie extrasi rulmentii din locasurile lor si verificati individual, eventual prin comparatie cu unii similari, noi. Mai sigur, trebuie inlocuiti. De regula un rulment defect face zgomot mare in functionare (zornaie) cand este uzat sau "tine" cand este invartit la liber.
Bafta!
Daca demontezi inelul de siguranta vei gasi pe ax la unul din capete niste inele din tabla de alama foarte subtire care regleaza acest joc. Renunta la unul din ele (incepe cu cel mai subtire) si vezi ce se intampla. De multe ori asta e rezolvarea.
Mai pot fi de vina si rulmentii. Defect de fabricatie, strangere prea mare in camasi sau deformatii care nu ii lasa sa se invarta normal. Pentru a verifica trebuie extrasi rulmentii din locasurile lor si verificati individual, eventual prin comparatie cu unii similari, noi. Mai sigur, trebuie inlocuiti. De regula un rulment defect face zgomot mare in functionare (zornaie) cand este uzat sau "tine" cand este invartit la liber.
Bafta!
Cand ai incetat sa mai fii copil, ai murit demult. (Constantin Brancusi)
#4
Postat 02 January 2017 - 03:53 PM
Dan Liviu, la 17 July 2013 - 07:03 PM, a spus:
este normal ca un motor brushless da se incinga dupa un zbor de citeva minute???-destul de tare!
Incearca sa-l invarti de elice si vezi daca nu sunt frecari mari in lagare. Poate ma ajuta si pe mine cineva si-mi explica ce inseamna Kv la motoarele electrice. Multumesc.
#6
Postat 20 June 2024 - 06:39 PM
Din pacate site-ul learningrc.com nu mai exista:
This site can’t be reachedCheck if there is a typo in learningrc.com.
If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
This site can’t be reachedCheck if there is a typo in learningrc.com.
If spelling is correct, try running Windows Network Diagnostics.
DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN
Arata acest topic
Pagina 1 din 1