Am reusit sa imi instalez si eu pompa de fum ( de la EMCOTECH 740 HV ) dupa aporximativ 2 ani .
Toate bune si frumoase , insa nu reusesc , sau nu stiu ( deaceea cer sfatul de la cei mai experimentati si care folosesc sistem de fum pentru motoarele pe benzina ) sa ii fac setariile asa cum trebuie.
Asa dar , pompa este instalata ca in manual. Functioneaza OK , adica e pusa pe swicht separat cu functiile ON/OFF si facut MIX cu THROTLLE , turatia pompei creste odata cu turatia motorului .
Problema este ca debitul este foarte mare, adica un rezervor de solutie de fum de 250 ml, mi-l consuma in max 30 de secunde.
Fumul este foarte slab ca si intensitate, si aproximativ 80% din rezervor in da pe teava de esapament in stare lichida.
Se vede cum picura extraordinar de nult lichid pe teava de iesire din toba.
Mentionez ca este vorba de SBACH 342 - 2.2 anvergura, cu motor DLE 55RA si cu canistra dedicata DLE.
Probele s-au facut cu motorul cald, la temperatura optima de fuctionare ( adica chiar si la sol , dupa aproximativ 20 de min de mers ( reglaje ) toba era super fierbinte.
Furtunle sunt de 2.5 - 3 mm la interior ! Distanta de la pompa la rezervor aproximativ 15cm. iar distanta din pompa la studul de esapament este de aproximativ 15cm .
Stutul de intrare in canistra este dupa finalul partii flexibile care iese din motor si merge pana la canistra. Practic este pe gatul de intrare al gazelor arse in canistra(toba) .
Statie folosita un HITEC AURORA 9X
Asadar rog ajutor in setarea pompei de fum. Daca este nevoie revin si cu poze sau alte detalii daca trebuiesc pentru rezolvarea problemei.
MULTUMESC ANTICIPAT tuturor .
Aceasta postare a fost editata de mihaiagu: 27 July 2022 - 08:47 AM