Extreme Flight-3DHS Slick 580 Buil & Review
#33
Postat 23 January 2022 - 01:06 PM
In consecinta, am trecut la tunning extrem:
Noul echipament:
ESC Graupner 100 amperi + telemetrie
Servo HV Savox 1260MG cu 12kg tractiune la 7.4V
Baterie separata pe receptie LiPo-2S 1100mAh
brate de aluminiu de 1.25" pe servo
Fisiere atasate
-
20220112_112302.jpg (118.02K)
Number of downloads: 26 -
20220120_172418.jpg (115.26K)
Number of downloads: 29 -
20220114_173243.jpg (235.02K)
Number of downloads: 28
Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 23 January 2022 - 01:09 PM
#34
Postat 23 January 2022 - 01:16 PM
Am facut asta, pentru ca printr-o mufa de servo poate trece doar 5 amperi, deci prin doua, 10.
Fisiere atasate
-
Cablu alimentare receptor.jpg (127.21K)
Number of downloads: 22 -
20220114_173559.jpg (262.56K)
Number of downloads: 23
Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 23 January 2022 - 01:17 PM
#35
Postat 23 January 2022 - 01:19 PM
Fisiere atasate
-
20220115_132334.jpg (198.77K)
Number of downloads: 22 -
20220115_123950.jpg (156.58K)
Number of downloads: 23
#36
Postat 23 January 2022 - 01:21 PM
Fisiere atasate
-
20220115_145607.jpg (105.04K)
Number of downloads: 40 -
20220115_123950.jpg (156.58K)
Number of downloads: 46 -
20220115_211310.jpg (208.18K)
Number of downloads: 45
#38
Postat 08 February 2022 - 07:10 AM
#39
Postat 25 April 2022 - 07:25 AM
Sa il zburati cu placere pana la cel puțin al 1500-lea zbor.
Edge V2 XL - RcFacory 1.1m electric - functional
Yak 54 -PheonixModel - 1.4m/7.5cm metanol - in lucru
SBACH 2.2m - PilotRC/DLE55RA - functional
Sbach 2.2m - PilotRC,Kit - neechipat +DLE55RA - in lucru
EDGE 1.85m - Pilot RC + DLE30, +servouri SAVOX 1272SG - noi in cutie, urmeaza echipare, cand, nu stiu...
BREEZE PRO - indoor - in lucru
Lazy BEE - 1.5cc - de facut RK
Aeromodel Ehawk-1500,Kit - de facut RK
RX / TX
HITEC AURORA 9
HITEC AURORA 9X
#41
Postat 03 July 2022 - 06:24 PM
Sunt foarte dezamagit de calitatea noilor componente electronice asa zise de marca...
Spre norocul meu, problema a aparut la rulaj, altfel poate pierdeam modelul;
Am luat un ESC Airboss 80A (identic cu cel de pe Extra care functioneaza de 12 ani) si am facut update la electronica:
Sper ca de data asta sa fie OK!
#42
Postat 03 July 2022 - 06:26 PM
Fisiere atasate
-
20220703_150508.jpg (236.96K)
Number of downloads: 44 -
20220701_185358.jpg (171.56K)
Number of downloads: 46
#43
Postat 04 July 2022 - 10:18 PM
Adi-GVA, la 03 July 2022 - 06:24 PM, a spus:
Sunt foarte dezamagit de calitatea noilor componente electronice asa zise de marca...
Spre norocul meu, problema a aparut la rulaj, altfel poate pierdeam modelul;
Am luat un ESC Airboss 80A (identic cu cel de pe Extra care functioneaza de 12 ani) si am facut update la electronica:
Sper ca de data asta sa fie OK!
Servus Adi
Le ESC-uri conteaza enorm daca trebuie sa lungesti cablurile dinspre baterie .
Daca aceste fire au fost alungite atunci condensatoare de filtrare suplimentare sunt necesare.
Te rog sa nu iei remarca mea ca o observatie ci doar ca o recomandare. Evident ca nu stiu situatia exacta si profit de aceasta ocazie de a impartasi cu voi din experienta mea in speranta ca cineva va beneficia. Din poze este clar ca nu ar fi fost necesar. Caz clar de imbatranire programata cum o denumesc cei in vest
Numai bine
Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 July 2022 - 10:21 PM
#44
Postat 04 July 2022 - 10:44 PM
Doar ca precautie eu prefer sa inlatur plasticul din zona placii de aluminiu a radiatorului de racire pentru a facilita transferul de caldura si de a schimba amplasarea ESC-ului intro zona puternic ventilata ca de exmplu in poza atasata
P1.jpg (423.87K)
Number of downloads: 40
De notat ca avionul are 1.3m anvergura i 1.8Kg. ESC-ul est un 60A de la HK iar radiatorul este adaugat cu pasta speciala de transfer termic la placa de aluminiu standard.
Niciodata probleme chiar in calduri echivalente de 35-38 C
Inclin sa cred ca in cazul tau a fost o racire dificila si un flux insuficient de aer de racire in interiorul fuselajului.
In cazul avionului din poza am respectat regula de la termice.... pentru 1 suprafata de intrare aer am facut 3 suprafete de iesire in zona de depresiune.
Exemplu pe un alt avion cu motor de 2KW:
pt poze inca o data penibil rhc voi adauga in posturi separate ........
Avionul a scapat asta e cel mai important
Numai bine
Horja
p2.jpg (415.64K)
Number of downloads: 42
#46
Postat 04 July 2022 - 10:53 PM
Gata nu va voi mai scolari :pardon: :blush:
Stiu ca stiti bine dar a repeta nu strica niciodata
Aceasta postare a fost editata de Horja: 04 July 2022 - 10:54 PM
#47
Postat 05 July 2022 - 09:38 PM
Situatia e altfel:
ESC-ul este de 100 de amperi, iar din telemetria zborurilor anterioare nu am consumat peste 60amperi nici la urcare pe verticala (defapt, ca sa fac hover cu el, ajung cu stickul de gaz la 60%). A fost o situatie de piesa prost facuta (imi pare rau pentru Graupner). S-a intamplat la prima tentativa de zbor in ziua respectiva, a functionat cam 2 secunde, daca erau 10 eram la 30m in aer probabil. E al doilea ESC de la Graupner care imi face probleme (mai am unul de 35 amperi) la care nu functioneaza modificarea tensiunii la BEC, problema recunoscuta in toata lumea (toate care s-au fabricat au acest defect) deci nici nu-l poti schimba pe garantie pentru ca toate sunt la fel. Personal faptul ca am tensiune doar de 4.8v la acel ESC nu m-a deranjat prea mult dar incidentul de la cel de 100A care m-ar fi putut costa un avion foarte scump in zilele noastre, ma determina sa nu mai am incredere in electronica de la Graupner. Statia si receptoarele le am de 3 ani si functioneaza foarte bine pana in acest moment. Sper sa ramana asa mult timp.
Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 05 July 2022 - 09:39 PM
#48
Postat 31 July 2022 - 04:11 PM
Cel de-al 100-lea zbor, cu slick 580: Nimic extraordinar! Doar un simplu zbor de vara cu termice si turbulente!
https://www.youtube....h?v=XEZvV-ONC6Y
Aceasta postare a fost editata de Adi-GVA: 31 July 2022 - 04:12 PM
#50
Postat 31 July 2022 - 07:46 PM
Mihai_supy, la 31 July 2022 - 06:40 PM, a spus:
E asa uscat de mai mult de o luna de zile!
#51
Postat 04 December 2022 - 10:08 PM
Azi zborul cu nr 200!
https://youtu.be/LDHIz6efyUA
Fisiere atasate
-
redusa FHD.jpg (484.69K)
Number of downloads: 12