KAVAN RESCO 1990 ARF
#2
Postat 22 September 2020 - 05:56 PM
SAM_4168.JPG (216.69K)
Number of downloads: 41 SAM_4147.JPG (209.52K)
Number of downloads: 42
#4
Postat 22 September 2020 - 06:02 PM
SAM_4149.JPG (197.87K)
Number of downloads: 42 SAM_4151.JPG (183.54K)
Number of downloads: 34
...
SAM_4152.JPG (217.81K)
Number of downloads: 37 SAM_4153.JPG (268.98K)
Number of downloads: 47
...
SAM_4154.JPG (208.25K)
Number of downloads: 47 SAM_4155.JPG (203.49K)
Number of downloads: 54
...
SAM_4156.JPG (203.92K)
Number of downloads: 50 SAM_4157.JPG (213.59K)
Number of downloads: 52
#5
Postat 22 September 2020 - 06:03 PM
Fisiere atasate
-
SAM_4158.JPG (217.47K)
Number of downloads: 31
#7
Postat 22 September 2020 - 06:06 PM
SAM_4162.JPG (195.28K)
Number of downloads: 37 SAM_4163.JPG (225.88K)
Number of downloads: 33
...
SAM_4164.JPG (276.89K)
Number of downloads: 31 SAM_4165.JPG (211.16K)
Number of downloads: 33
#10
Postat 22 September 2020 - 06:56 PM
Să-l stăpâneşti sănătos şi să te bucuri de el.
#11
Postat 22 September 2020 - 07:07 PM
#12
Postat 22 September 2020 - 07:52 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#13
Postat 23 September 2020 - 03:15 PM
Sa-l zbori sanatos.
Cat a costat pana la urma?
Bafta Ciao Sorin
#14
Postat 23 September 2020 - 03:29 PM
SORIN CAIUS, la 23 September 2020 - 03:15 PM, a spus:
Sa-l zbori sanatos.
Cat a costat pana la urma?
Bafta Ciao Sorin
Multumesc frumos !
1271 lei cu tot cu transport si comision bancar - luat din Cehia (comparam cu Radian, care a fost exact cu 5 lei mai mult, luat din Anglia.)
#15
Postat 23 September 2020 - 06:53 PM
stiganas, la 22 September 2020 - 07:52 PM, a spus:
Aripa cu totul 230 grame, fuselajul cu tot ce dau - inclusiv suruburile, mai putin tije de control (sau fir - inca nu m-am hotarat) 133 grame (din care 19 grame sunt directia si profundorul).
SAM_4170.JPG (108.6K)
Number of downloads: 26 SAM_4171.JPG (98K)
Number of downloads: 24 SAM_4169.JPG (94.79K)
Number of downloads: 26
#16
Postat 24 September 2020 - 08:33 PM
https://www.hyperfli...lectric-artf-2m (ARF)
sau
https://www.hyperfli...2000-res-kit-2m (KIT).
Mai demult ma uitam la hiperflight.co.uk si vazusem Circle Dancer 2000, si as fi vrut si eu unul. Acum cautand sa identific cateva piese la care nu le gaseam initial locul, am vazut ca sunt identice :)
Chiar daca sunt botezate diferit, ele sunt identice.
#17
Postat 25 September 2020 - 09:13 AM
http://www.charlesri...legrolite2m.htm
pentru ca si Circle Dancer e un Bubble Dancer la origine:
https://www.hyperfli...600-glider-3-6m
http://charlesriverr...markdrela-bubbledancer-3m.htm
Pasarile astea de 3-2.6 m din balsa sunt o specie pe cale de disparitie pentru ca este destul de multa munca sa le construiesti, ai nevoie de elemente de rezistenta de carbon ...si au primit in ultima vreme o lovitura decisiva legaya de pret.
Au aparut o multime de modele noi de compozit, au aparut si o multime de modele second-hand si a scazut drastic pretul. Eu am luat 2 bucati Viator la pret mai bun decat un Circle Dancer, e drept ca de 3.2m fata de 3.6 m dar cu aripa din 4 segmente.
Cred ca nici F3RES nu va rezista mult asaltului compozitelor, deja vine tare din urma F5K, probabil se vor face clase specializate de electrice de 2m, 2.5 m si 3m, F5J va ramane un fel de "open" peste 3 m dar in care ai sanse doar cu anverguri mari.
#18
Postat 25 September 2020 - 10:20 AM
Si da, toate planoarele moderne sunt un Alegro sau Buble Dancer sau Supra la origine. Am mai scris, la planoare RC e inainte si dupa Mark Drela. Sunt cu atat mai curios sa aud/vad cum zboara.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#20
Postat 25 September 2020 - 12:13 PM
Daca te uiti pe site vezi ca mai au si niste DLG de balsa, si de 1 m si de 1.5 m..la preturi chiar decente (MArabu, vreo 1100 de lei model asamblat gata de zbor sau 600 de lei kitul sau 900 de lei kitul cu electronice)/
#21
Postat 25 September 2020 - 12:37 PM
stiganas, la 25 September 2020 - 10:20 AM, a spus:
Si da, toate planoarele moderne sunt un Alegro sau Buble Dancer sau Supra la origine. Am mai scris, la planoare RC e inainte si dupa Mark Drela. Sunt cu atat mai curios sa aud/vad cum zboara.
Unii mai carcotasi ar zice ca dupa Mark Drela se mai imparte putin istoria si "inainte si dupa Gerald Taylor" ...sl la DLG si la F3J si la F5J. AG2x, AG3X,AG4x => Zone2, Synergy, Synergy2, SynerJ. Mai exista vreo 2 producatori (Vladimir si NanModels) care isi continua traditia modelelor (bravo lor) dar restul cam folosesc tehnologia GT. Pun aici statistica de la CM F5J de anul trecut, (E)Xplorer 32 de modele si Ultima2/Volo/Vinco 23 de modele:
E/Xplorer - 32
Ultima 2 -14
PlusX - 11
Maxa - 7
Sense - 7
Pike Dynamic - 7
Pike Perfection - 6
Infinity - 5
Volo - 5
Pike Prestige2 - 4
Vinco -3
Stork - 3
Claymore -2
Daca te uiti pe rcgroups la ce se intampla in SUA sunt cam 4 grupuri mari, "traditionalistii" cu NaN Models, "nationalistii" cu Vixen (ca e "produs" local...de fapt cred ca tot in Europa de est e produs dar asta e alta discutie) si cei cu Ultima si Volo...ambele modele cu SynerJ dar difera segmentarea aripii in 3 sau 4 bucati. Si astia sunt majoritatea, sunt cei mai activi si cam ocupa podiumul la toate concursurile sau intalnirile de acolo.
Personal am ajuns sa am 8 modele, 3 NaN (2 Xplorer si un Shadow2) dar celelalte 5 sunt GT-uri (Ultima / Ultima2 / 2 Viator / Crozilla). Si ma bate gandul sa vand doua dintre ele, 2 Xplorer sau un xplorer si Shadow.
Aceasta postare a fost editata de ender67: 25 September 2020 - 12:39 PM
#22
Postat 25 September 2020 - 01:43 PM
Am tot citit despre planoarele F3RES si cele mai "tari" tot profile AG folosesc (inclusiv acest Kavan/Circle Dancer) - cred ca marea smecherie la profilele moderne e camberul variabil (speed, normal, termic) ceea ce la planoare F3RES de 2m nu se aplica/conteaza. Aripa e fixa - o singura configuratie, un singur regim de lucru.
ender67, la 25 September 2020 - 12:37 PM, a spus:
E/Xplorer - 32
Ultima 2 -14
PlusX - 11
Maxa - 7
Sense - 7
Pike Dynamic - 7
Pike Perfection - 6
Infinity - 5
Volo - 5
Pike Prestige2 - 4
Vinco -3
Stork - 3
Claymore -2
Daca te uiti pe rcgroups la ce se intampla in SUA sunt cam 4 grupuri mari, "traditionalistii" cu NaN Models, "nationalistii" cu Vixen (ca e "produs" local...de fapt cred ca tot in Europa de est e produs dar asta e alta discutie) si cei cu Ultima si Volo...ambele modele cu SynerJ dar difera segmentarea aripii in 3 sau 4 bucati. Si astia sunt majoritatea, sunt cei mai activi si cam ocupa podiumul la toate concursurile sau intalnirile de acolo.
Personal am ajuns sa am 8 modele, 3 NaN (2 Xplorer si un Shadow2) dar celelalte 5 sunt GT-uri (Ultima / Ultima2 / 2 Viator / Crozilla). Si ma bate gandul sa vand doua dintre ele, 2 Xplorer sau un xplorer si Shadow.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#24
Postat 25 September 2020 - 05:30 PM
#25
Postat 25 September 2020 - 10:39 PM
Kavan /Circle Dancer /Allegro Lite sau ce o fi el: vreo 300 USD ARF.
Un Sigma de 2 m electro luat de la HK acu ceva timp si nemontat, 200 USD
Pret Europa vs China
Sigma e practic un (ex) DLG electric de 2 m (profil AG4x). XPS, disser, BA carbon, pod kevlar, ampenaje rohacell cu platbanda carbon si fibra de sticla.
Sigma este motivul pentru care am vandut cele doua Pulsar de 2 m pe care le aveam.
As putea paria ca Sigma zboara mai bine..dar nu o fac. Pentru ca ce conteaza nu e diferenta RES / compozit...ci KIT /ARF Placerea de a construi... priceless. Pentru ceilalti exista ViSA / Mastercard.
In cazul meu interbine si placerea de a proiecta ceva.
Dar eu sunt un "caz special", ca pot sa imi fac oricand vreo 2-3 bucati de Element 2m cu piese originale de la CLM-Pro, sau sa imi proiectez rapid orice aripa cu orice profil si sa otai singur.
Inclusiv fineturi gen nervuri geodetice sau diedru cu variatie continua.
Pentru cei cu adevarat pasionati de construcfie vreau sa le ofer tehnologia si suportul tehnic sa incerce sa isi faca aceste kituri singuri. In mod sigur va fi mult mai ieftin.
#26
Postat 26 September 2020 - 02:17 PM
ender67, la 25 September 2020 - 12:13 PM, a spus:
Le-am scris si cica nu il produc ei, doar il vand... :unsure:
#29
Postat 06 October 2020 - 08:15 PM