Postat 10 March 2006 - 06:33 PM
Salut Domnilor,
din cind in cind citesc mesajele pe forum legate de Auto, Dacia, Solenza, Logan si altele. I-mi place cum se fac de zor comparatii intre mere si pere, masini din clase diferite dar mai ales noi si uzate. Argumentatia este formidabila ..... " BMW rechin din 77 care ia suta si la 160 Kmh... " ! "Rechinul " din 77 e putred de rugina pentru ca asta le-a fost boala iar de cit suge 525u cu carburator cind suta in x secunde devine importanta nu mai vorbim.
Azi am fost la Renault, aici la mine in sat, sa se ocupe meshterii de radioul Grande Espaceului meu. In timp ce baietii se ocupau foarte operativ de mashina, eu ma plimbam prin fata magazinului. Un Nene manevra de zor doua mashini, noi. Amblele de o forma necunoscuta. Nimic deosebit deaorece in ziua de azi Designul neconventional de caroserie este " In". Mi-am zis ca o fie ceva de prin Koreea cu o emblema albastra a carei inscriptie nu o puteam citi de la distanta. Totushi aspectul acestei mashini mi-se parea cunoscut. Hm ?! De unde ? I-mi cade fisa !!! Acum vreo daua saptamini i-mi cazuse in mina o revista actuala ADAC in care am rasfoit in timpul unei scurte pauze la servici.
In aceasta revista ADAC am citit un articol despre o mashina, despre care se spune ca ar fi ieftina si buna !!! Buna in sensul ca-si face banii ! Era vorba despre Dacia Logan, cu 175000 de bucati vindute din 2004 si pina acum. Cooperatie cu Renault. Design influentat de Romani cu tehnica cunoscuta si perfectionata de Renault. Conceputa sa coste ca 7500 Euro, varianta pe benzina 1,4 MPI , 2x Airbag, radio si Klima.
Autorul o lauda mai departe.
Ma intorc la Nenea cu Loganul. M-am dus sa ma uit de aproape. Omul foate amabil, dorind sa vinda, mi-a prezentat cele doua modele pe care tocmai le aduse-se. Un 1,4 MPi si un 1,5 Dci.
Mie mi se pare o mashina functionala, un mijloc de transport cu destul de mult loc in interior, atit in fata cit si in spate. Portbagaj mare pentru o mashina "mica" , ABS, Airbag, Servo, Klima si sistem antifurt. Varianta Diesel cu tehnica moderna Common Rail care ar consuma 4.3 l / 100 Km ( asa zicea Nenea ). La-m rugat sa porneasca Dieselul pentru ca eram curios cit zgomot face. Mi-se pare foarte silentios.
Ca marime este ceva intre Fiesta, Corsa, Polo, Clio si Focus, Golf, Astra si Megane. Din cit am vazut azi mi-sa parut o mashina reushita la un prtez bun pentru oameni cu buget mic care nu sint dispushi sa renunte la mobilitate sau acorda prioritate unui lucru nou ( garantie !!! ).
Domnul de la Dacia mi-a spus ca modelul Steppe va fi introdus pe piatza germana incepind din 2007.
CF4U
Mesterica, pe ce pune mina strica.