Modelism - RHC Forum: Logan Steppe - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Logan Steppe prezentare

#1 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 07 March 2006 - 10:52 AM

Nu am rezistat tentatiei sau mai bine spus am ezitat in a deschide subiectul, dar avand in vedere si luand in considerare faptul ca aici putem discuta si despre masini, va propun spre discutie ultima realizare a celor de la Renault - Dacia.
Ce parere aveti?
Galeria foto

Aceasta postare a fost editata de Silfax: 07 March 2006 - 10:53 AM

...audaces fortuna iuvat...
0

#2 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 07 March 2006 - 11:07 AM

In primul rand, este un concept, si din ceea ce au spus masina nu o sa fie ca cea prezentata (o sa aiba multe lipsuri).

Si in ultimul rand RENAULT ar trebui sa se lase de facut masini!!!!!
0

#3 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 March 2006 - 11:51 AM

De acord cu War_MK :rolleyes:
0

#4 Userul este online   Men 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 634
  • Inregistrat: 05-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2006 - 11:53 AM

Toate ca toate, dar o masina prezentata ca fiind break si cu 2 (doua) usi in spate, in loc de hayon? Nu cumva aduce a utilitara? Nu ca zic dar spun.. Personal sunt deschis la nou, dar asta e prea de tot, distruge orice reguli de impartire in clase ale masinilor. Sau nu?

Stima
0

#5 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 07 March 2006 - 12:02 PM

WarMK, la 7 Mar 2006, 11:07, a spus:

In primul rand, este un concept, si din ceea ce au spus masina nu o sa fie ca cea prezentata (o sa aiba multe lipsuri).

Si in ultimul rand RENAULT ar trebui sa se lase de facut masini!!!!!

Salutare, desi sunt electronist, de cateva luni lucrez la o fabrica care face turbochargere pentru motoare diesel asa ca stiu detalii destul de intime ale tehnici folosite de diferiti producatori si pot sa zic un lucru super sigur: Opel ar trebui sa se lase de facut masini inainte de Renault.
Nu dau detalii pentru ca sunt secrete de servici.
Cat despre dacia Logan (care e ea pe strazi azi) nu pot sa zic decat ca isi merita din plin banii si nemtii aveau dece sa se simta amenintati si sa faca acel experimet manarit in care au rasturnato...
Cat depre masina din poze nu pot sa zic nimic eleocvent, doar ca arata mai bine ca loganul si muulte masini nemtesti!

Morala: Renalut-urile si Daciile sunt super masini la preturile pe care le au!
0

#6 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 March 2006 - 12:15 PM

Nu stiu de unde ai tras morala da in fine..... Masina nu este facuta numai din turobochargere sau ce zici tu acolo....

Mai intai uitate cum arata un logan.Mi-ar fi rusine sa stau in asa masina(daca o putem numi asa). Pozele care le vedetzi pe site sunt facute in 3ds MAX 7 si sunt absolut comvins ca nu au nici macar 60% treaba cu realitatea.
0

#7 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 March 2006 - 12:31 PM

Citeaza

distruge orice reguli de impartire in clase ale masinilor. Sau nu?

Parerea mea e ca producatorii de automobile sunt interesati doar de ce cere piata, restul nu mai conteaza.

Citeaza

Toate ca toate, dar o masina prezentata ca fiind break si cu 2 (doua) usi in spate, in loc de hayon? Nu cumva aduce a utilitara?

Cred ca pe acolo bate si Renaultul. Sau poate o combinatie de break "adevarat" cu utilitara? Adevarul e ca nu-mi plac nici mie usile alea ce se deschid in lateral in loc de hayon.

Citeaza

Pozele care le vedetzi pe site sunt facute in 3ds MAX 7 si sunt absolut comvins ca nu au nici macar 60% treaba cu realitatea.

Te asigur eu ca sunt reale. Am vazut imagini TV cu masina la prezentare, deci e cat se poate de reala. Ca adevaratul break va fi mai mult sau mai putin asemanator, asta ramane de vazut.
0

#8 Useril este offline   Alex mic 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 213
  • Inregistrat: 14-November 05

Postat 07 March 2006 - 12:34 PM

pozele respective sunt cu masina prezentata la Geneva.... ei au zis ca ce e albastru este de baza si ce este argintiu este ce au pus pe masina pentru Geneva
0

#9 Useril este offline   MrSpace 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1079
  • Inregistrat: 16-May 02

Postat 07 March 2006 - 12:39 PM

Ai dreptate legat de pozele facute in 3Dmax de asta nici nu am zis ca pot zice nimic elocvent. Cat despre turbochargere sa stii ca ele se proiecteaza in functie de motor deci stim exact si pe ce harburi se pun, ce-i mai rau e ca turbochargerul influenteaza foarte mult functionarea unui motor diesel (pe benzina influenta e mai mica) si ceea ce ma supara pe mine la nemti (nu toti fabricantii ce-i drept) e ca pun niste turbocahgere de generatie veche pe nite masini care costa peste 20.000euro... e asta nu-i acceptabil. de fapt in general problema nemtilor e sa isi supra evalueze masinile si mai pacalesc si pe altii dar nu pe mine. As putea aici sa iti mai zic cum s-a rupt arborele cotit de la VW Polo al unui englez... credeam ca doar la masinile comuniste se poate intampla asta....
Cat despte Dacii si Renault-uri nu am zis ca sunt culmea tehnologiei sau esteticii (peugeot-urile imi plac mai mult) dar au pret de bun simt si sa stii ca chestia asta, pe care englezii o numesc "value for money" in vest conteaza foarte mult. De ce crezi tu ca Loganul se vindea in vest de la sine?!


Dar se pare ca am cam deviat de la subiect, scuze.

Din poze vad o oarecare imbunatatire, daca pretul nu va diferi cu mult fata de al unui Logan va fi super. Dupa ce apare pe strazi om vedea si de ce e in stare dpdv tehnic.

Aceasta postare a fost editata de MrSpace: 07 March 2006 - 12:55 PM

0

#10 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 07 March 2006 - 03:02 PM

Ca o abatere mica. Ce legatura au turbochargerele???? Sau dieselul????
Conteaza sa ai un motor fiabil. Eu sunt adeptul motoarelor aspirate normal, fara turbo si alte magarii. Turbo omoara motorul!!!
Daca va place sa mesteriti la masini, cumparati DIESEL.

Cat despre Logan, Mi-e rusine, sincer.
Cea mai mare parere de rau pe care o am este ca statul roman nu a putut vinde Dacia unei companii serioase!!!
0

#11 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 March 2006 - 03:16 PM

Iarasi de acord cu WAR_MK mai putin cu dieselul. Daca te-ai uita la VW sau Ford ai vedea ca sunt printre cele mai fiebile motoare.Cunosc pasat din 98 cu 400 mii km(acuma cred ca are si mai mult) fara nici un fel de reparatie,doar filtre,aditiv si motorina!!!!
Daca este bine facut nu simtzi ce e aia iarna sau vara.

LA un arbore cotit rupt la polo o sa vezi 50 de dacii rupte in 2!!!
0

#12 Useril este offline   IlPadrino 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1437
  • Inregistrat: 17-January 04
  • Gender:Male

Postat 07 March 2006 - 03:26 PM

cunosc constructor Renault castigat F1/2005...
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0

#13 Useril este offline   WarMK 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 310
  • Inregistrat: 27-February 04

Postat 07 March 2006 - 04:25 PM

Daca sunt asa minunati de ce crapa masinile lor in draci ( alea de strada)????
Ce-i drept sunt campioni in a face cele mai proaste masini.
0

#14 Useril este offline   Vivi 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 665
  • Inregistrat: 06-June 02
  • Gender:Male
  • Location:Timisoara

Postat 07 March 2006 - 04:45 PM

Citeaza

cunosc constructor Renault castigat F1/2005...

cool men! :rolleyes:
0

#15 Useril este offline   Guest11 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 289
  • Inregistrat: 03-December 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 07 March 2006 - 05:24 PM

Istoria se repeta la fiecare model de masina scoasa pe aceste plaiuri.Niciodata nu se scoate ceva mai bun fata de masina cu care ne-am obisnuit.Asa a fost relatia dacia 1300 cu olcit,dacia 1300 fata de nova,nova fata de supernova,supernova fata de solenta,solenta fata de logan.Toate sunt doar niste masini la preturile lor, nu la preturi de alte firme.As fi dorit cu banii pe un apartament cu trei camere sa-mi pot lua o vila cu piscina si garaj dar ceva imi spune ca nu se poate.
0

#16 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 March 2006 - 06:04 PM

una din problemele loganului sunt finisajele interioare.materiale ieftine si de slaba calitate.
in rest parerea mea este ca e o masina net superioara anterioarelor supernova sau solenza.

si mai e si vorba aia:atata dai ,atata face.
flying is my life...
0

#17 Useril este offline   gica viteza 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 401
  • Inregistrat: 08-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Dristor

Postat 07 March 2006 - 06:08 PM

bogdanut, la 7 Mar 2006, 12:15, a spus:

Mai intai uitate cum arata un logan.Mi-ar fi rusine sa stau in asa masina(daca o putem numi asa).

Las-o ca macane bogdanute!!
Cand conduci olcitul nu iti mai este rusine? :( , sau poate te deghizezi si nu te mai recunoaste lumea :rolleyes:
...vitezomanul gica spray...
0

#18 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 07 March 2006 - 07:11 PM

Ce ma amuza pe mine aci pe forum este faptul ca oricat se incearca a se canaliza raspunsurile pe subiect, tot se gasesc unii sa o ia prin balarii...
Pai bine dragilor, daca va aducetzi aminte s-a dicutat cu varf si indesat despre Logan si am aflat parerea multora dintre voi despre masina... (noroc ca nu am si tinut cont de ea....).
Totusi ma frapeaza faptul ca primul concept-car (exceptand Loganul care s-a ascuns sub marca Renault) lansat de cei de la Dacia , fie el si autoutilitara si care a fost cat se poate de bine primita la Geneva nu v-a trezit macar o vaga urma de mandrie nationala...! Trebuie musai intotdeauna sa punem raul inainte, nu putem vedea padurea din cauza copacilor sau de acum in virtutea faptului ca atatia ani numele Dacia a fost sinonim cu rabla, ne face sa fim super reticientzi? Pe mine sincer m-a uimit faptul a iesit o masina asa de reusita (deocamdata ca si design), iar daca experienta Loganului le va folosi la ceva, poate si pe partea tehnica va avea succes.
Poate nu am fost clar si de aceea mai intreb o data... ce impresie v-a facut conceptul in sine, prezentarea masinii, design'ul ,fara a detine alte detalii tehnice...?
...audaces fortuna iuvat...
0

#19 Useril este offline   flying123 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 132
  • Inregistrat: 29-December 03

Postat 07 March 2006 - 07:22 PM

WarMK, la 7 Mar 2006, 15:02, a spus:

Turbo omoara motorul!!

fara suparare :rolleyes:

daca nu esti adeptul motoarelor performante este ok. dar un turbo nu omoara motorul. MOTORUL IL OMORI TU!
vorbesc ca fostul posesor skyline gtst, subaru WRX, si noul posesor honda integra typeR.

Aceasta postare a fost editata de flying123: 07 March 2006 - 07:37 PM

0

#20 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 07 March 2006 - 07:39 PM

Silfax, la 7 Mar 2006, 20:11, a spus:

nu v-a trezit macar o vaga urma de mandrie nationala...!

designerul nu are nimic de-a face cu romania.e francez .
flying is my life...
0

#21 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 07 March 2006 - 07:45 PM

Silfax, la 7 Mar 2006, 19:11, a spus:

Ce ma amuza pe mine aci pe forum este faptul ca oricat se incearca a se canaliza raspunsurile pe subiect, tot se gasesc unii sa o ia prin balarii...
Pai bine dragilor, daca va aducetzi aminte s-a dicutat cu varf si indesat despre Logan si am aflat parerea multora dintre voi despre masina... (noroc ca nu am si tinut cont de ea....).
Totusi ma frapeaza faptul ca primul concept-car (exceptand Loganul care s-a ascuns sub marca Renault) lansat de cei de la Dacia , fie el si autoutilitara si care a fost cat se poate de bine primita la Geneva nu v-a trezit macar o vaga urma de mandrie nationala...! Trebuie musai intotdeauna sa punem raul inainte, nu putem vedea padurea din cauza copacilor sau de acum in virtutea faptului ca atatia ani numele Dacia a fost sinonim cu rabla, ne face sa fim super reticientzi? Pe mine sincer m-a uimit faptul a iesit o masina asa de reusita (deocamdata ca si design), iar daca experienta Loganului le va folosi la ceva, poate si pe partea tehnica va avea succes.
Poate nu am fost clar si de aceea mai intreb o data... ce impresie v-a facut conceptul in sine, prezentarea masinii, design'ul ,fara a detine alte detalii tehnice...?

ca si concept-car, in conditiile in care e mai mult ca sigur(statistica o dovedeste!) ca nu se va produce(sint multe exemple de marci cu staif, la care diverse masini concept-car au ramas in faza de "salon": bmw nascar, audi spyder, bugatti p90, multe...), nu cred ca are vreo relevanta loganul maidan(ma rog, steppe...).
ca o precizare, in general, mai TOATE concept-car-urile sint primite cu un anume interes, datorita, in primul rind, design-ului oarecum inedit...
din punct de vedere al raportului calitate/pret, nu toate daciile au fost rable(raportat la momentul aparitiei modelului respectiv), bunaoara supernova a fost ceva-ceva mai aproape de adevar, chiar si solenza diesel a mers oarecum bine(repet, strict tinind cont de pret!).la supernova cutia era foarte bine etajata , raportat la ce-i oferea motorizarea, iar la solenza gasim totusi importante elemente noi de siguranta pasiva inglobate in caroserie.
loganul sedan ramine insa un dulap cu roti, din punct de vedere al design-ului auto fiind o eroare crasa, iar daca se vinde, se vinde STRICT din considerente de pret(papa kotler ne spune ca o piata in care factorul principal, ca proportie in decizia de cumparare, e pretul, e o piata slaba calitativ!).
deci:
-NU conteaza cum a fost "primit" conceptul loganului maidan(steppe), toate masinile concept-car sint primite cu un anume interes;
-NU logan sedan e cea mai buna dacie;
P.S.:in situatia in care audi si suzuki produc si in ungaria, renault si opel prin turcia, mercedes si nissan in spania, dar mai ales in contextul cotidian al mondializarii/globalizarii, este oarecum desuet si flagrant de deplasat apelul la "mindrie nationala", in industria auto cel putin ...sau, cumva ai votat cu RM? :rolleyes:
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#22 Useril este offline   Tache 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 271
  • Inregistrat: 03-March 03

Postat 07 March 2006 - 09:46 PM

Dupa cum au spus si colegii de forum, ce am vazut la Geneva este un concept-car. Chiar o sa aiba Logan monitoare in tetiere? Dupa cum au spus si criticii, cele doua usi din spate fac sa semene Loganu cu o autoutilitara. Nemtii nu au de ce sa isi faca griji, Logan nu ii va ajunge niciodata, faptu ca s-a rupt arborele la un polo, nu insemana ca wv este de kkt, se mai intampla. Nu se poate face comparatie intre un Logan, chiar fie el full option si un Golf IV la mana a doua, in primul rand este vb de finisajele din interior, calitatea materialelor folosite, sa nu mai vb de motor. Dupa cum am mai vazut (nu stiu daca aici pe forum)
D - daca
A - ai
C - cap
I - iei
A - altceva

Aceasta postare a fost editata de Tache: 07 March 2006 - 09:47 PM

Salvati camioanele!
0

#23 Useril este offline   gica viteza 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 401
  • Inregistrat: 08-March 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti/Dristor

Postat 07 March 2006 - 10:59 PM

Tache, la 7 Mar 2006, 21:46, a spus:

Dupa cum au spus si criticii, cele doua usi din spate fac sa semene Loganu cu o autoutilitara. Nemtii nu au de ce sa isi faca griji, Logan nu ii va ajunge niciodata, faptu ca s-a rupt arborele la un polo, nu insemana ca wv este de kkt, se mai intampla. Nu se poate face comparatie intre un Logan, chiar fie el full option si un Golf IV la mana a doua,

Un golf IV la mana a doua este mana a doua!!!!, si este mai scump decat un LOGAN nou (full)care are garantie si stiu ca o perioada nu dau bani din buzunar pt. oaresce reparatii, si...............stiu cu siguranta ca io trag prima basinica in ia :rolleyes:

Aceasta postare a fost editata de gica viteza: 07 March 2006 - 11:05 PM

...vitezomanul gica spray...
0

#24 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 07 March 2006 - 11:42 PM

Gica mai uitate putin la preturi. Un golf 4 variant SH este mai ieftin ca o dacie logan NOUA clar si merita bani cu virf si indesat !!!
0

#25 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 08 March 2006 - 11:38 AM

@Silviu

Citeaza

designerul nu are nimic de-a face cu romania.e francez .

Poate nu ai inteles Silviu, ma refeream strict la faptul ca de data aceasta sigla de pe masina era Dacia si nu Renault.

@Mizzone

Citeaza

...sau, cumva ai votat cu RM?

Ai ghinion, nu ti-am votat partidul... :)

@Bogdanut

Citeaza

Gica mai uitate putin la preturi. Un golf 4 variant SH este mai ieftin ca o dacie logan NOUA clar si merita bani cu virf si indesat !!!

Cifrele vorbesc de la sine, degeaba polemizam pe aceasta tema. De ce s-au orientat o mare parte a romanilor spre o masina noua fata de una second, sa va spuna ei, dar un lucru este cert: daca masina era atat de prost conceputa pe cat lasa unii sa se inteleaga, nu mai era coada de asteptare de 2 luni la ea si ar fi avut aceeasi soarta cu Chevrolet Kalos (masina noua comparabila ca si pretz)

Aceasta postare a fost editata de Silfax: 08 March 2006 - 11:38 AM

...audaces fortuna iuvat...
0

#26 Useril este offline   Flightaddicted 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 12-May 04

Postat 08 March 2006 - 12:19 PM

bogdanut, la 7 Mar 2006, 23:42, a spus:

Un golf 4 variant SH este mai ieftin ca o dacie logan NOUA clar si merita bani cu virf si indesat !!!

Ok gandestete asa: daca iti iei golf 4 SH inseamna ca nu ai bani de unul nou. Deci cam astia ar fi banii pe care ii ai. Un golf 4 mai ieftin decat un logan il gasesti la peste 150.000 km, daca are mai putini km parerea mea este ca e modificat kilometraju. Acum gandestete ce faci daca ti se strica de exemplu pompa de benzina?(avand in vedere ca toti banii pe care i-ai strans i-ai dat pe masina)

PS nu sunt fan dacia dar cand nu ai bani de o masina noua merge foarte bine si un Logan
0

#27 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 08 March 2006 - 12:36 PM

@DMC Imi iau un Golf 4 SH nu pt ca nu am bani si cam asta e limita mea, pt ca pot lua si golf nou nout.Iau un golf SH pt ca nu merita sa bagi in ro o masina noua si sa o rupi(adica rup aceasi masina care pot sa dau 7000SH sau 15000 NOUA) iar daca e adusa din Germania si sti sa te uitzi la ea este ca noua!!! Am mers azi cu un logan si merge cat de cat(trage greu rau) dar arata infiorator.
0

#28 Useril este offline   bogdanut 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1663
  • Inregistrat: 05-June 02

Postat 08 March 2006 - 12:42 PM

LA piese intr-adevar te cam rupe o masina nemteasca(daca sti de unde sa iti iei piese potzi sa scapi si cu jumate din amenda dar tot e mult) Am adus de afara de curand golf 4 variant la 6500 euro 105 mii km reali fara taxe full option mai putin jentzi si piele!!!! (taxele find undeva la 1600 eu)
0

#29 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 08 March 2006 - 01:23 PM

gica viteza, la 7 Mar 2006, 22:59, a spus:

si...............stiu cu siguranta ca io trag prima basinica in ia :)

ai mare grija ce basinica dai, sa nu faci din dacie ...volga... :D
c-asa au facut unii, din tico, matizul...
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 08 March 2006 - 01:23 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#30 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 08 March 2006 - 04:45 PM

bogdanut, la 8 Mar 2006, 12:36, a spus:

@DMC Imi iau un Golf 4 SH nu pt ca nu am bani si cam asta e limita mea, pt ca pot lua si golf nou nout.Iau un golf SH pt ca nu merita sa bagi in ro o masina noua si sa o rupi(adica rup aceasi masina care pot sa dau 7000SH sau 15000 NOUA) iar daca e adusa din Germania si sti sa te uitzi la ea este ca noua!!! Am mers azi cu un logan si merge cat de cat(trage greu rau) dar arata infiorator.

Iti repet eu intrebarea ca vad ca nu ai inteles sau nu raspunzi la obiect :

Dai toti banii pe un Golf 4 , aia e limita ta. Iti cade pompa de injectie ... ce faci ? Cade cutia de viteze .. ce faci ?
Io o sa merg in continuare cu Loganul pt ca daca se strica e in garantie tu o sa stai sa te uiti la ea pana strangi banii sau faci imprumut la banca sa iti repari masina.

Bogdanut.... diferenta intre cei care isi iau masina SH si cei care isi iau o dacie e ca unora le e teama sa nu cada masina si se asigura cu Dacia... (io de ex) si prefer sa o schimb odata la 3 ani maxim ( cand iese din garantie) mai ales ca la noi in tara valoarea de revanzare a Daciei e inca mare.


Aia cu cat de urat e Loganu si cat de frumos e Golfu e chestie de gust. Si chiar daca e urat ... prefer sa bag banii in avioane decat sa dau banii lu nea mielu la service ... e o chestie universala in lumea asta .... NU EXISTA LUCRURI CHILIPIRURI Daca e eftin e pt un motiv ieftin ( e valabil si la Logan).
Ailalta cu "cat trage" loganu .... Daca m-as duce in fiecare zi la curse cu el i-as da foc in fata blocului. Din fericire ma duc la servici cu el si viteza medie e 15 km/h . La munte nu mai poti sa alergi ca exista ochiu magic... deci si acolo avem un 70-100 km/h ... plus ca daca mergi tare orice masina te arde la buzunar.Pe autostrada la 130 km/h loganul e in apele lui... avem AC ... muzica ... totul e in regula. Da nu poti sa mergi la agatat cu el dar nici cu un golf din 98 nu poti.

Cu privire la conceptul Logan ... mie mi se pare super tare !
DT
0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro