Modelism - RHC Forum: Intai Martie calator... - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

Intai Martie calator... baga cineva un zbor?

#61 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 26 March 2006 - 08:48 PM

asta cica ar fi un fel de Beaver dar este al naibii de instabil

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143398885.jpg

0

#62 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 26 March 2006 - 08:50 PM

si planorul meu in aer

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143399030.jpg

0

#63 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 26 March 2006 - 08:52 PM

pe seara au aparut si niste copilasi cu niste avionase super simpatice si zburau ...superb

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143399127.jpg

0

#64 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 26 March 2006 - 08:53 PM

si un biplan din aceeasi serie

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143399201.jpg

0

#65 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 27 March 2006 - 05:28 PM

Spaceone, la 26 Mar 2006, 20:52, a spus:

pe seara au aparut si niste copilasi cu niste avionase super simpatice si zburau ...superb

Si la Iasi ieri a aparut unul la camp... era primit de la nustiu' ce revista, adevarul e ca sunt nostime la zbor.
...audaces fortuna iuvat...
0

#66 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 27 March 2006 - 07:09 PM

... cu RC ? :lol:

Stima,
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#67 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2006 - 08:24 PM

SILVIU66, la 25 Mar 2006, 18:29, a spus:

dupa niste peripetii demne de "urzica" ramasi innamoliti si trasi afara de jeep-uri sau de solenza lu cosmindjc(sarumana) am reusit sa ajungem la pista si sa zburam.

achtung!
o constatare/recomandare vis-a-vis de accesul la locul de zbor: momentan, NU se poate intra la clinceni pe la sonda, e apa de 1 m(se poate doar cu diesel-uri cu admisia de aer foarte sus sau cu oaresce "gipane"), nici prin sat, pe la biuta(nu stiu daca am scris corect!),poate doar cu masini cu garda la sol foarte mare sau cu suspensii independente si cauciucuri foarte bune, iar pe la unitate nu prea mai "e loc", cred ca e deja celebra aventura colectiva de duminica... oricum, nu credeam sa vad vreodata niste masini "saispe" ramase asa, in noroi...
in alta ordine de idei, daca stie careva cum e drumul peste cimp, pe la V-N-V de locul de zbor, sa dea un semnal!
nu pot incheia inainte de a intreba pe silviusicstisics daca a sesizat incidentul radio de simbata, cu "baragladina" lui dragosescu(aia de 2x2, benzinar), si, daca are o urma de pertinenta in mecanismul perceptiei si abordarii, sa faca bine si sa scoata articolul pe care l-am scris pe aceasta tema cu ceva timp in urma(celebrul "eseu rc", dar ala AL MEU, nu prostiile initiate de poctanus si proliferate/continuate de tot felul de habarnisti inconstienti!) si sa-l repuna in forma initiala, nealterat de interventii nule si neavenite, acolo unde a fost postat initial, deoarece consider ca Maria Sa timpul a facut in mod clar lumina in privinta celor sesizate de noi acolo!
:lol:
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 27 March 2006 - 08:46 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#68 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 27 March 2006 - 08:37 PM

da domnu_doctor cu RC minuscul de nu-ti vine sa crezi ca zboara...atat de fain...ne-au lasat si pe noi sa le pilotam putin...Incepator_rau a pilotat mai mult unul de-la decat pe al lui. :lol:
0

#69 Useril este offline   Spaceone 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 14-October 05

Postat 27 March 2006 - 08:38 PM

am uitat sa specific ca sa nu se supere...a reusit mai bine ca mine pe miniaturile astea
0

#70 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6866
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 27 March 2006 - 09:02 PM

mizzone, la 27 Mar 2006, 21:24, a spus:

nu pot incheia inainte de a intreba pe silviusicstisics daca a sesizat incidentul radio de simbata, cu "baragladina" lui dragosescu(aia de 2x2, benzinar), si, daca are o urma de pertinenta in mecanismul perceptiei si abordarii, sa faca bine si sa scoata articolul pe care l-am scris pe aceasta tema cu ceva timp in urma(celebrul "eseu rc", dar ala AL MEU, nu prostiile initiate de poctanus si proliferate/continuate de tot felul de habarnisti inconstienti!) si sa-l repuna in forma initiala, nealterat de interventii nule si neavenite, acolo unde a fost postat initial, deoarece consider ca Maria Sa timpul a facut in mod clar lumina in privinta celor sesizate de noi acolo!

din pacate eram pe camp cand cu incidentul.s-a rezolvat urland in gura mare toata lumea ca toti sa inchida statiile.culmea este ca era doar modelul lui dragos in aer,si un vechi fost si revenit actual modelist (nu-i spun numele) care se dadea cu o masinuta in 40AM;care 40AM a reusit sa bruieze un 40 PCM /1024 in mod total si definitiv.noroc de pilot (locul 2 la f3a se simte ) dar totusi era cam alb la fata dupa ce a adus modelul jos.
inainte de zbor se discutase problema canalelor(inclusiv dragos cu inculpatul).
dar uite ca oricat discuti ,practica te plesneste peste fata de ramai fara aer in plamani.

nu stiu daca mai forez dupa postul tau sau deschidem altul (cu singura conditie ca aceste sa nu degenereze in scandaluri ,ca eu am obosit de atatea certuri ) pentru ca degeaba discutam aici pana ramanem fara aer in plamani ,pentru ca cei care deobicei aduc probleme ,habar nu au de forum sau de frecvente.sau de canale.sau de benzi.sau in general de nimic.
si atunci politia frecventelor trebuie sa se faca pe camp direct.si uite ca si asa apar incindente ,ca si celebrul meu incident cu john de la calugareni ,unde chiar daca nu eram vinovat ,ERAM VINOVAT ,ca eu eram cu cineva dupa mine.si m-am bazat pe ce mi-a spus FARA SA VERIFIC.

ca sa mai dau un exemplu ieri ajung pe kitila.acolo gasesc un pilot care nu vorbea decat franceza si zbura o frumusete de heli.
acuma ce sa fac.am scos din masina un model,doua ,trei ,...patru ,m-am dus langa el,am pornit statia si i-am aratat scris pe display 35,xxx mhz.
el a rupt ceva in engleza fortioan megahertz,no problem si asta a fost tot.

Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 27 March 2006 - 09:27 PM

flying is my life...
0

#71 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 March 2006 - 10:26 PM

"vechiul" modelist, actualmente "resuscitat"(???!!!???), este cichirone.
nu-i nici un secret!
dar el vine destul de rar la cimp, si in general a pilotat rc destul de putin, in mod obiectiv, nu poate fi foarte la curent cu problemele si abordarile actuale .
si, in acest caz, nu-i vorba de incriminarea lui in mod punctual (noi incriminam, atunci, pe cei care habar n-au cu ce frecventa/canal "defileaza", nu pe cei care mai inteleg cit de cit!),... ci de esenta problemei in sine.
ma bucur ca ai fost de fata, si implicit ca ai recunoscut aici ca aceasta problema exista, si NU ESTE SF(...ca, la sf-uri a fost inclus, in mod abuziv, eseul rc pe care l-am scris eu!... da-i-as dedicatii aluia care l-a mutat!...).
mai ramin, din pacate, mult prea multe semne de intrebare si mult prea multe "blank"-uri in aspectele acestei belele(ma refer la problema rc in general!), si pina se mai face ceva-ceva lumina, ma tem ca frumusetile admirate de tine simbata la clinceni vor zbura de-acum incolo intr-un context deosebit de restrictiv in ceea ce priveste asistenta...si totusi cre'ca e pacat!...
p.s.: vis-a-vis de "stilul acid", cred ca e mai important daca e adevarat sau fals ceea ce spun/scriu, decit neaparat acid/alcalin...
:lol:
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 27 March 2006 - 10:36 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#72 Useril este offline   domnu_doctor 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 3218
  • Inregistrat: 11-April 05

Postat 28 March 2006 - 01:26 PM

Da' de tabela de zbor nu s-a ocupat nime' ?
sau inca nu se ehzista ?
40,665 MHz = Ch 50, FM, PPM, Legal
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
0

#73 Useril este offline   ZOD 

  • Flightaddicted member
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2766
  • Inregistrat: 12-March 03

Postat 28 March 2006 - 02:03 PM

domnu_doctor, la 28 Mar 2006, 13:26, a spus:

Da' de tabela de zbor nu s-a ocupat nime' ?
sau inca nu se ehzista ?

Nu s-a ocupat nimeni pt ca s-a stabilt clar ca nu da drumu nimeni la nimic atata timp cat zboara cele 2 modele.
DT
0

#74 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 28 March 2006 - 09:07 PM

Citeaza

care 40AM a reusit sa bruieze un 40 PCM /1024 in mod total si definitiv

cum e posibil asa ceva?? :D
Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#75 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 28 March 2006 - 10:13 PM

Este total inacceptabil!!!! Pai bine bai handi ca nu stiu cum sa va spun, va desenez aici cum au facut aia din lumea civilizata, cum se pastreaza emitatoarele la un loc, cum se zboara ordonat cu mare placere si satisfactie fara probleme si incidente si uite ca greselile se repeta la nesfarsit. pai cand se tot repeta prostiile nu e buna regula sau LEGEA? Ai! Vin eu pe camp si pe cuvant ca iau si un ciomag si cine nu se comformeaza acasa!
Cu imagini:
1)EMITATOARELE

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143576794.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#76 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 28 March 2006 - 10:15 PM

2) locul celor 4 PILOTI

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143576903.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#77 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 28 March 2006 - 10:20 PM

3) Linia de front: modelele pregatite de zbordupa care un gard de forma din plastic dupa care alta linie cu umbrarul, bufetul, pilotii.In spatele lor masinile. Vedeti ce simplu este?

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143577209.jpg

PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#78 Useril este offline   Dom*PROFESOR 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1301
  • Inregistrat: 17-April 02

Postat 28 March 2006 - 10:26 PM

;) :D :(
mai stam 2 saptamani sa se usuce tarlaua. PROPUN:
1 .strangerea de bani pentru amenajarea locului de zbor, fiecare cat poate
2. achizitionarea de materiale: cherestea, carton, dale de beton sau ciment si nisip
3. stabilirea unui weeckend cand ne strangem toti sa facem amenajarea
sa nu uit pasul principal : obtinerea acordului aeroclubului prin comandantul Voicu
PER ASPERA AD ASTRA!
Live to fly!!!!!
Subiectul JURNAL DE ZBOR este initiat de Dom*PROFESOR la 1 septembrie 2003
0

#79 Useril este offline   Blue Raven 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 742
  • Inregistrat: 07-August 05

Postat 29 March 2006 - 04:48 AM

Dom' Profesor mare dreptate ai in legatura cu ordninea si disciplina de zbor!

Asa se face in lumea civilizata! Romanii sun baieti si isteti si priceputi si pacat sa nu fie si ordonati!

Am sa iti dau exemplu cum se face aici unde sunt eu!
Pe frecventa 72Mhz sunt peste 60 de canale. In functie de canalul pe care functioneaza telecomanda fiecaruia, orice pilot trebuie sa isi pozitioneze cardul (in USA nu se zboara fara card cu licenta AMA = Academy of Model Aeronautics) in dreptul frecventei sale. Daca cineva zboara deja pe acelasi canal atunci is pune cardul "on waiting" pe canalul respectiv si telecomanda pe raftul din rastelul cu carduri. Dupa ce pilotul de pe canalul respectiv a aterizat si recuperat avionul (se presupune ca un zbor dureaza 15-20 minute) cel care era "on waiting" are dreptul sa-si activeze telecomanda si sa faca pregatirile de zbor!

Cred ca e foarte frumos asa si fiecare apuca sa zboare fara incidente si accidente determinate de altii!

Si inca ceva: exista aerodrom pentru termice cu pista mai lunga si mai mare si aerodrom pentru electrice ceva mai mic. Dar spatiu este la greu!

Batfa si zboruri fara crash!
Stima,
Blue Raven
0

#80 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 March 2006 - 10:14 PM

zburat azi in poli cu @Devilake
tocmai iesisem de la cursuri, cand l-am sunat sa ne intalnim ca e vreme frumoasa de zbor.
dar cand am iesit din casa, a inceput sa bata vantu, si in rafale puternice.
pe scurt: cand bate vantul puternic, si in rafale, nu se poate zbura in politehnica mai ales din cauza copacilor, care creeaza zone de turbulenta foarte puternice din care nu mai pozti iesi nici cu unul termic, pentru ca nu il poti controla.
am avut momente cand am pierdut din inaltime 2 m in juma de secunda!!! daca nu avea teava de carbon, se rupea instant. o sa pun o poza de pe satelit, sa incercuiesc 'the death zones' care trebuiesc neaparat evitate cand bate vantul
naspa era ca mi-l ducea tocmai in zonele turbulente, iar in apropierea solului nu era chip sa-l controlezi, asa ca singura optiune era sa aterizam in boscheti :o
daca e si maine asa, vine si @devilake sa facem combat, cu aripa pe care i-am ranforsat-o cu teava de carbon...nici nu se discuta sa se zboare fara acolo.

o sa fie super palpitant :D

cateva poze cu recuperarile din copaci. :D
atentie!! aveam de ales intre a baga aripa in copaci, unde nu patea nimic, si a incerca sa o aterizam pe iarba, unde era o zona foarte turbulenta, si pierdeam controlu :o

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143663268.jpg

Aceasta postare a fost editata de teo: 29 March 2006 - 10:16 PM

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#81 Useril este offline   teo 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Banned
  • Postari: 466
  • Inregistrat: 02-December 02

Postat 29 March 2006 - 10:19 PM

recuperare din copaci fara pagube :D

Imagini atasate

  • Imagine atasata: post-20-1143663545.jpg

Avion, cu motor...ia-ma si pe mine-n zbor..
0

#82 Useril este offline   bitex 

  • MEGA Membru
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 5662
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, Sector 6

Postat 29 March 2006 - 11:00 PM

Pai eu zic sa le puneti parasuta usor de comandat la nevoie. Scapati de urcat dupa corcoduse...
Lasand gluma, am o intrebare:
S-a plans pana acum cineva de perturbatii, probleme legate de paraziti sau bruiaje? Ca tot au fost barfe ca ar fi si ca e riscant... Riscant vad ca e si pe Clinceni cand ceva tras in AM perturba grav un FM "de exceptie"... Haidi pa.
Important e sa aveti grija de accidente ca fiarele se repara.
Spor la treaba!

Aceasta postare a fost editata de bitex: 30 March 2006 - 06:56 AM

Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
0

#83 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9330
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 30 March 2006 - 05:07 AM

Din ciclul: "al meu este mai mare".
Uite aici copac:
http://www.rhc.ro/forumrhc2/index.php?act=...e=post&id=34142
Dreapta sus este o pata rosie.
Din combinatia copac inalt-pilot cu mainile pe langa el (adica eu) a rezultat situatia din fotografie.

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 30 March 2006 - 07:51 PM

0

Arata acest topic


  • 3 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

913Creative.ro