Buna folosesc telecomanda mai sus menționata si mai multe elicoptere si avioane printre care si 550e dfc.
Ok acum vin cu ce m-a doare pe mine....Poate sa m-a indice cineva cum se configurează telecomanda pentru a începe zborul 3D ???
Sau pentru a zbura cu elicopterul in plan invers (elicele in jos)
Pagina 1 din 1
Mz14 Telecomanda Mz14 si T-Rex 550
#2
Postat 17 February 2019 - 09:06 PM
asta cu elicele în jos e faină..
cineva din branșă mi-a zis odată...sticul de throttle la mijloc = pas zero...de aici toate decurg liniar....iar cum se configurază MZ14, cred că nu e complicat... Tot acel civneva..sau poate altcineva, zicea că autorotația se face cu pas negativ....!!! deși IAR-ul 330 are pasul de la +2 la +15 grade, și face autorotație!!!..
totuși, ca fapt divers, elicopterele nu au elici - au rotoare, și de regulă au unul portant și unul anticuplu...deși Chinook-ul are două rotoare portante..și la fel și bătrânul K26...
cineva din branșă mi-a zis odată...sticul de throttle la mijloc = pas zero...de aici toate decurg liniar....iar cum se configurază MZ14, cred că nu e complicat... Tot acel civneva..sau poate altcineva, zicea că autorotația se face cu pas negativ....!!! deși IAR-ul 330 are pasul de la +2 la +15 grade, și face autorotație!!!..
totuși, ca fapt divers, elicopterele nu au elici - au rotoare, și de regulă au unul portant și unul anticuplu...deși Chinook-ul are două rotoare portante..și la fel și bătrânul K26...
#3
Postat 17 February 2019 - 10:53 PM
Mihai_supy, la 17 February 2019 - 09:06 PM, a spus:
asta cu elicele în jos e faină..
cineva din branșă mi-a zis odată...sticul de throttle la mijloc = pas zero...de aici toate decurg liniar....iar cum se configurază MZ14, cred că nu e complicat... Tot acel civneva..sau poate altcineva, zicea că autorotația se face cu pas negativ....!!! deși IAR-ul 330 are pasul de la +2 la +15 grade, și face autorotație!!!..
totuși, ca fapt divers, elicopterele nu au elici - au rotoare, și de regulă au unul portant și unul anticuplu...deși Chinook-ul are două rotoare portante..și la fel și bătrânul K26...
cineva din branșă mi-a zis odată...sticul de throttle la mijloc = pas zero...de aici toate decurg liniar....iar cum se configurază MZ14, cred că nu e complicat... Tot acel civneva..sau poate altcineva, zicea că autorotația se face cu pas negativ....!!! deși IAR-ul 330 are pasul de la +2 la +15 grade, și face autorotație!!!..
totuși, ca fapt divers, elicopterele nu au elici - au rotoare, și de regulă au unul portant și unul anticuplu...deși Chinook-ul are două rotoare portante..și la fel și bătrânul K26...
cu elicele in sus,12 grade - cu elicele in jos, minus 12 grade
Asta daca nu sunt cumva sunt gripurile intoarse ..ca am m-ai vazut si d-astea! :rofl: Si nu stia omul de ce nu se ridica jucaria !
#4
Postat 17 February 2019 - 11:05 PM
Banuind ca modelul e deja setat pe statie sa zboare... si ca unitatea FBL e si ea in mintile ei. Ar fi bine sa ne spui si ce unitate fbl ai.
Pasul de care iti ziceam la telefon si ce zice colegul mai sus se masoara la rotorul principal cu rigla de pale, sau daca tot avem smartphoane, cautam o aplicatie care sa masoare grade de inclinatie pe o latura a telefonului.
Ca numere, 12 grade pas pozitiv, -12 pas negativ, 0 la centru cu stickul din stanga centrat.
Ca sa zbori omeneste, trebuie sa ai pas pozitiv, ca sa zbori pe spate trebuie pas negativ sau nu o sa zbori prea mult.
La majoritatea elicopterelor RC, cand platoul ciclic coboara spre corpul elicopterului, pasul scade. Cand urca spre pale, pasul creste. Vezi ce setari ai acum si ce face platoul cand misti de stickul din stanga (deconecteaza motorul sa nu porneasca din senin).
Cauta manualul statiei si vezi cum se seteaza pitch curve si throttle curve, sunt niste mixuri care le face statia pt ca atunci cand cobori mansa din stanga a statiei sa iti tina motorul turat dar sa iti coboare platoul ciclic(pe canalul de pas colectiv al unitatii FBL).
Pasul de care iti ziceam la telefon si ce zice colegul mai sus se masoara la rotorul principal cu rigla de pale, sau daca tot avem smartphoane, cautam o aplicatie care sa masoare grade de inclinatie pe o latura a telefonului.
Ca numere, 12 grade pas pozitiv, -12 pas negativ, 0 la centru cu stickul din stanga centrat.
Ca sa zbori omeneste, trebuie sa ai pas pozitiv, ca sa zbori pe spate trebuie pas negativ sau nu o sa zbori prea mult.
La majoritatea elicopterelor RC, cand platoul ciclic coboara spre corpul elicopterului, pasul scade. Cand urca spre pale, pasul creste. Vezi ce setari ai acum si ce face platoul cand misti de stickul din stanga (deconecteaza motorul sa nu porneasca din senin).
Cauta manualul statiei si vezi cum se seteaza pitch curve si throttle curve, sunt niste mixuri care le face statia pt ca atunci cand cobori mansa din stanga a statiei sa iti tina motorul turat dar sa iti coboare platoul ciclic(pe canalul de pas colectiv al unitatii FBL).
Aceasta postare a fost editata de Ciprian97: 17 February 2019 - 11:09 PM
Arata acest topic
Pagina 1 din 1