Mr. F, la 28 May 2006, 17:59, a spus:
Di=22;
De=25;
S. Critica = 7 mm;
L= 150 mm;
combustibil: zaharelu'
Din datele date de tine sa inteleg ca ai avut 2 mm carne de inox? A fost grosimea asta egala pentru intreg motorul? Carnea asta ar trebui sa fie suficienta pana la presiuni de ordinul a 150 atm. Ai folosit vreun programel pentru a calcula grosimea in carne a motorului functie de presiunea de ardere?
Incearca sa folosesti SRM dar cu suprafata exterioara a batonului izolata... cu alte cuvinte incearca sa simulezi in SRM ardere doar pe cilindrul interior si vezi ce presiune iese. Este probabil sa-ti iasa presiune mai mare. Este evident ca fie ai avut un defect la filet, prindere... fie a fost o problema cu suprapresurizarea fie au fost amandoua combinate si a iesit nefericitul test.
Chiar sunt curios sa vad ce zice SRM despre ardere doar pe cilindrul interior.
MIG-29
P.S.: cat de fix a intrat? esti sigur ca a ars doar pe suprafata interioara? Aprinderea o faci doar pe cilindrul interior?
Aceasta postare a fost editata de MIG-29: 28 May 2006 - 07:09 PM